כדאי לקרא בבלוגיה ב 4.5.2013

Purple Mushroom

New member
יום מופע "האני האחר 4" - "האני האחר 2013"

יום אחד, או שנה אחת. (2009- או 2010), החליט אריאל הורוביץ, מורה בבית ספר רימון, וזמר-אמן ידוע בישראל, לשלב בין מוסיקה וכתיבה. רתם לכך את הצמרת של עמותת אנוש לבריאות הנפש,
כנראה אחת העמותות הגדולות והעשירות בארץ, שמטפלת בנפגעי נפש, מתמודדים בארץ, בתחום בריאות הנפש בישראל, ובשילוב עם משרד הבריאות גם.
וכך נוצר מפעל "האני האחר". אני עוקב אחרי הפרוייקט הזה מההתחלה, מהעונה הראשונה, שבה זכיתי להצלחה. גם כי אני (עדיין), מתמודד, פגוע נפש, שנחשפתי בטלויזיה במסגרות שונות של עמותת "אנוש".
וגם בזכות האהבה הגדולה שלי למוסיקה. והחלום הישן והכבוי שבי, שרוצה להיות אמן, זמר יוצר מוסיקלי, לעבוד בתעשייה הזאת בארץ, בתל אביב.

מופע האני האחר 4, טקס הסיום של השנה ה-4, התרחש במרכז עינב לתרבות, ביום חמישי האחרון, ב 2.5.2013. נפגש במאי. נפגשנו שוב במאי.
הפרוייקט הזה בעצם, בוחר כל שנה כ-20 שירים שכותבים מתמודדים, בדרך כלל, כפי שכתבתי בבלוג, זאת קליקה חוזרת של מתמודדים נבחרים,
וסטודנטים נבחרים מבית הספר למוסיקה , רימון, בהנחיית אריאל הורוביץ, מלחינים את השירים, ומבצעים אותם, בערב חד שנתי אחד, בערך בתחילת מאי, במרכז עינב לתרבות.
השירים שלי כבר לא מתקבלים. (שנה שניה ברציפות). כפי שהסברתי בפוסט.
אז הפשרה שלי, היא לפחות לכתוב על זה בבלוג שלי. (לפחות בכתיבה בבלוג שלי מתמיד ברצף חודשי כבר כמה שנים).
לכתוב, לשים מוסיקה, ולתייג, אולי את הצלחות המחר, במוסיקה הישראלית. בוגרי רימון.
פוסט יחסית קצר.
צפיה וקריאה מהנה.
אלון,
הבלוגר מתפוז גם :)

=]
 
למעלה