הודעת פרידה

Bezalel P

New member
הודעת פרידה

אני יודע שהשמועה, כדרכן של שמועות, כבר עשתה לה כנפיים, אבל רציתי בכל זאת לומר כמה מילים באופן אישי. בלוגרים ובלוגריות, יקרים ויקרות, השבוע אני מסיים את תפקידי כמנהל הבלוגיה ובתפוז בכלל. בתשעת החודשים שהייתי כאן הכרתי עשרות ומאות כותבים מכל הסוגים, המינים וההשקפות. מצעירים בעשור הראשון לחייהם ועד בוגרים בעשור השביעי פלוס, מהארץ ומחו"ל, מהצפון ומהדרום, מומחי מחשבים ואשפי בלוגים לצד מתחילים והדיוטות בתחום. את חלקכם הכרתי רק דרך הכתיבה בבלוג, ועם חלק גם שוחחתי או נפגשתי אישית. מכל אחד ואחת, מכל בלוג ומכל רשומה שקראתי, למדתי משהו. כל אחד מיוחד בדרכו שלו. כל אחד כותב בלוג בדרכו שלו, מסיבותיו וממטרותיו הייחודיות. בין התקלות הטכניות, הסכסוכים, הבולים, ושאר הצרות מכל מין וסוג, התגבשה כאן קהילה אמיתית של בלוגרים הכותבים, קוראים ומשתפים אחד את השני. זהו דבר שאין לזלזל בו. המשיכו לכתוב, לקרוא, להגיב, להמליץ ולפרגן אחד לשני. התקופה שליוויתי אתכם היתה חוויה. תודה לכולם. בצלאל. נ.ב. בקרוב יגיע מישהו חדש לנהל את הבלוגיה. עד אז, במידה ויש נושאים שאינם סובלים דיחוי, ניתן לפנות לדבורית.
 

wranger

New member
להתראות, ידידי.

Live long and prosper.
 

tamax

New member
מילים יפות בצלאל

תודה לך על הכל ושיהיה לך בהצלחה בהמשך הדרך
 

trigotrigo

New member
תודה רבה על הפעילות המסורה למען הבלוגיה.

בהצלחה בהמשך הדרך!
 

חיה 2סרט

New member
"להתראות ולא שלום..."

"כל מילה חקוקה בסלע" לנו לא היה פחות כיף איתך....
וניפגש בשמחות
 
מאחלת לך

שתצליח בכל אשר תפנה ושאחרים יהנו מימך ומכישורייך בדיוק כפי שאנחנו נהנינו
 

suki da yo

New member
../images/Emo24.gif כבר מתגעגעת

לא עוד ימים בינלאומיים מטומטמים (לא שהיו, לאחרונה..)
 

פושקיה

New member
בצלאל

יצא לנו להפגש פעם אחת ולהתכתב המון בכל מיני כינויים שלי ומכל מיני סיבות. הדבר שתמיד אמרתי ושמחתי - הוא שכשפנים אליך יש עם מי לדבר, יותר מהכל ידעת להקשיב לנו (לי) ולנסות לעזור כדי שכמה שיותר בלוגרים יהיו מרוצים. אני זורת את הבלוגיה לפנייך, היא עברה שינוי עצום - ועכשיו היא בוודאי תעבור עוד שינוי כשיגיע המחליף שלך המון תודה והמון בהצלחה בהמשך הדרך יעל
 

siv30

New member
בצלאל

אני מאחלת לך מכל הלב הצלחה בדרכך החדשה. אני מצרה מאוד על סיום התקופה. אני יודעת שבהתחלה זה לא היה פשוט אבל אחרי תקופת הסתגלות קצרה לטעמי הוכחת את עצמך מעל ומעבר. תודה מכל הלב על כל המאמצים שהשקעת כאן, על היחס האישי ועל היותך אתה.
 

parfyon

New member
להתראות!

ובהצלחה בכל אשר תלך. היית מנהל בלוגיה ייחודי. אני מניח שתמשיך להיות ייחודי בכל אשר תעשה.
 
המון תודה על הכל!!! ../images/Emo201.gif../images/Emo23.gif

במעט שהספקתי להיות כאן בתקופת תפקידך, ראיתי שאתה עושה עבודה מדהימה, קשוב לכולם ונותן תשומת לב אישית לכל כותב ולכל בלוגר באשר הוא. מאחלת לך המון בהצלחה בהמשך הדרך, ושתמצא במהרה תפקיד שיהלום את כישורייך הרבים ואת יחסי האנוש המצויינים שלך!!!!
מקווה שהבא/ה בתור יהיה מוצלח בדיוק כמוך.
 
למעלה