AUS2E12

AUS2E12


אז כן, מסתבר שלאליל של זיגי קוראים "סופר אליל", אבל יש לו גם את היכולת לבטל אליל אחר. אני מניח שזיגי צריכה לבחור בין להשתמש בו כאליל לבין להשתמש בו כמבטל. זה כוח הרבה פחות נורא משחשבתי - ופותח עוד פתחים אסטרטגיים לאפשרות להיפטר ממנו ולהדיח את זיגי בבת אחת. למשל, להקריב אליל של מישהו אחר כדי לגרום לזיגי להשתמש במבטל, כשהיא תקבל את רוב הקולות בכל מקרה. טסה מאוד שמחה, אל תשכחי שעד לפני שלושה הדחות של סמטאו היא הייתה נגדך! בשבט אסאגה, לוק ממשיך להיות מאוד, מאוד שחצן. אחי, לפחות תזכה פעם אחת לפני שתקרא לעצמך מלך. ולפני שאתם באים אליי בטענות לגבי רנדי, זו הייתה תקופה אחרת, ועונה אחרת, עם קאסט אחר לגמרי. אבל כל זה לא משנה, מפני שהערבוב הולך לטרוף את כל הקלפים... או שלא. רק אייקיי, פיטר, מישל ואנליס מחליפים שבטים. אלה בעיקר חדשות מאוד לא טובות עבור טרה, גם ברית הבנות הלכה (להזכירכם, כל האינטראקציות של שרה היו עם אנליס) וגם היא עם אויבים ישנים. בעונה הזו יש שילוב של אתגרים קלאסיים (אבל לא חרושים עד אימה) ומקוריים, אחרי שנים של הישרדות באמריקה ובעולם. אסאגה זוכים בכל הפרסים שסמטאו אי פעם זכו בהם. אז בגלל הערבוב, שהיה מאוד חלקי, במקום בריתות חדשות אנחנו רואים בעיקר יריבויות ישנות. מישל מנסה להציל את עצמה, אבל לא רק שהנרי יחד איתה, אני מרגיש שהיא חופרת לעצמה את הקבר. בשבט אסאגה, יש מצב שאייקיי נתקל בשחקן חזק ממנו, שבמקרה גם בברית עם טרה. ואכן, לוק מכוון נגדו מהר מאוד. בנקודה הזו אני אוהב כמעט את כל השורדים, ולכן יש לי ראייה די אובייקטיבית לגבי המשחק. הייתי שמח שידיחו את הלמלמים, אודט ובן, אבל זה כנראה לא יקרה. דווקא עושה רושם שאודט בדרך להדחה קרובה, אבל לא ממש הפרק. הפרק יש שתי הדחות אפשריות בדיוק: אייקיי או טרה. ואת האמת? אני אשמח שאייקיי יודח, אבל השחקן הפחות טוב הוא שיודח, כשהיריב האמיתי של אייקיי הוא כאמור לוק. אני מניח שאודט בעדו, וכמובן גם פיט. לוק, ג'ריקו וכמובן טרה נגדו. זה משאיר את שרה כלשון המאזניים שתכריע את הכף. ובסוף אפילו אודט הצביעה להדיח את אייקיי! קורבן ערבוב קלאסי? או שבעצם לוק הוא היחיד שבאמת יודע לשחק בחשאיות?
 
E13


אני עדיין מבולבל לגמרי לגבי האליל של זיגי, עכשיו זה נראה כאילו היא יכולה להשתמש בו כאליל וכמבטל בבת אחת. בסופו של דבר, תשעה הודחו לפני אייקיי, והיו כבר מודחי פרה-מיזוג חזקים לפניו (בריאן קורידן הוא עדיין מלך הפרה-מיזוג לדעתי) בשבט סמטאו, מסתבר שיש ברית בין זיגי, לוקי, הנרי, יחד עם טסה, אנליס וג'ארד. תכל'ס, האויב האמיתי של לוקי היה אייקיי, ועכשיו שהוא מחוץ לתמונה (וגם למשחק), ג'ארד חזר להיות איתו בברית. עבור אנליס, המצב מעניין, כי עדיין יש לה ברית עם טרה ושרה, ולוק וג'ריקו. לולא המידע שקיבלתי מנועם, הייתי יכול לחשוב שבפרק הבא יגיע המיזוג, כי יישארו 13, אבל אני מבין שזה לא המצב, והמיזוג כנראה יהיה בפרק 16 במקום, עם 12 שורדים בלבד. אמריקה עושה מיזוג כשנשארים 13 מתוך 20 שורדים, אבל אוסטרליה עושה מיזוג כשנשארים 12 מתוך 24. שרה רוצה להשאיר את פיטר במשחק, ולהדיח איתו ועם טרה ואודט את לוק וג'ריקו. המיזוג הולך להיות מטורף. לפחות, זה מה שאני מקווה. לוקי יכול לקדם את הברית עם הנרי וזיגי, או את הברית עם אנליס. לאנליס עצמה יש ברית עם טרה ושרה, אבל שרה בברית עם פיטר. היחידים שמחוץ לכל העסק היו ונשארו שלושת הלמלמים מאסאגה לשעבר, אודט, בן ומישל. שיודחו מהר, ונישאר עם פיינל 11 פנטסטי. קשה לי לדרג כי כולם משחקים את המשחק, כשלוק, כמובן, משחק הכי חזק. אבל גם מישל לא באמת למלמית, היא פשוט לא חלק משום ברית. היא יודעת לשחק, והיא לא צריכה לעשות יותר מדי כדי להישאר עוד הדחה אחת במשחק. כל מה שהיא צריכה זה להשתחל איכשהו לברית ולגרום ללוקי להדיח את בן לפניה. זה לא שבן מקשה עליה לשכנע את האחרים. אין מישהו שאני ממש שונא העונה, אבל בן קרוב. לא רק שהוא עלוב באתגרים, עכשיו מסתבר שהוא גם טיפש. ודי ברור שסמטאו ילכו הפעם למועצת השבט. גם בלי הוידויים, היה ברור שסמטאו פחות טובים באתגר מאסאגה, למרות שבן ישב על הספסל. ונשארו עוד 24 דקות? וואו, הולך להיות רציני. אבל מה הסיכויים שהברית תתפרק? לא, היא לא תתפרק. הסיכוי היחיד של מישל הוא להלשין על בן ולקוות לטוב. ולא באמת היה רציני, חוץ מזה שמישל ממש עשתה לבן משפט שדה במועצת השבט, עד לרמה שאולי זה אפילו היה לרעתה. בין אם המופע שלה במועצת השבט עזר לה או לא, חברי הברית היו חלוקים בדעתם, אבל בסוף בן הודח ברוב קולות. ללא ספק השחקן הכי גרוע העונה.
 
E15


מאירועי הפרק הקודם: לוק קלט ששרה מכוונת נגדו, וניסה לשכנע את טרה ואודט להצביע יחד איתו. עכשיו שפיטר עבר לסמטאו, אם היא הולכת למועצת השבט, שרה מחוץ למשחק, וחבל. או שמא? משום מקום, לוק פתאום פותח פה על טרה. החזרה של פיטר דופקת גם את לוקי ואנליס, כי הוא יכול להחזיר את הברית הישנה. משום מקום, נראה שאם למישהו בשבט אין סיכוי לעוף, זאת מישל. ג'ריקו, לראשונה במשחק, נשמע שבור לגמרי. עושה רושם שהוא יעדיף בגלל לאחד את כל הברית ולהדיח את טרה או אודט. ולוק? לוק יוצא לחפש אליל בסגנון ראסל. אבל אני לא חושב שיש אליל במשחק עבורו. האליל נמצא אצל הנרי, בשבט השני. אם אני לא טועה, האליל השני היה ונשאר אצל טסה מתחילת המשחק, מהנקודה שהיא הייתה בברית עם אדם, יחד עם קייט, טרה וטרזן. אודט הופכת את עצמה לפלוטרית מרצון, היא יכולה ככה להגיע קצת רחוק, אבל לעולם לא לנצח. מרוב שכולם באו לשחק את המשחק, יש מצב שאני בסוף אדרג את כולם לפי חיבה אישית, אין ממש שחקנים חזקים מדי, ואין אף אחד שאני שונא. פיטר אכן מנסה להקים מהאפר את הברית הישנה, אבל במקום לכוון נגד לוקי או אנליס, המטרה הראשונה שלו היא הנרי. לקראת האתגר, אני לא ממש בטוח מי יפסיד, אבל אני מנחש שזה יהיה שבט אסאגה, מה שיכניס אותו למיזוג במיעוט ממבט ראשון של ארבעה מול שמונה. מה שאומר, אם להתחשב בסמואה, שהסיכויים של הארבעה יהיו מצוינים. ההפקה האוסטרלית אוהבת ללכת חזק על הקונספט של אתגרי סיבולת קבוצתיים, דבר שבאמריקה כמעט ולא נראה. זה כנראה יהיה האחרון - אני מאוד אתפלא אם פרק הבא לא יגיע המיזוג. שני השבטים נשארו ראש בראש עד הסוף, וכשאני אומר "שני השבטים", אני מתכוון לג'ריקו וזיגי. אבל בסופו של דבר ג'ריקו מפסיד, ושבט אסאגה, כמו שציפיתי, הולך למועצת השבט. אני ממש רוצה שאודט תודח, ובניגוד לפעם הקודמת, הפעם האלטרנטיבה תהיה מכה קשה לתוכנית. לא מגיע לשרה לעוף עדיין, ואם לוק יודח אז בכלל. אני כרגע שם את מבטחי בג'ריקו, שנראה שרוצה להחזיר את הברית לקדמותה ולהדיח את אודט, או במקרה הכי גרוע את טרה. אודט, יחד עם בן, היא בין המתמודדים הבודדים שלא ממש נראה שבאה לשחק את המשחק, ולא נהנית מזה. לצערי הרב נראה מהר מאוד שלא היא המטרה, אך במועצת השבט, דווקא נגדה שרה הצביעה. למזלי ג'ריקו הצליח לאחד את השבט וקיבלנו מיזוג מושלם. לפחות, אני חושב שהגיע המיזוג. אני חושב שמישל היא כרגע הטוב במיעוטו, אחריה הנרי וקשה לי מאוד לדרג את העשרה האחרים.
 

noamlah

New member
זה אליל רגיל + מבטל

בשניהם יכולה להשתמש לפי הצרכים שלה ולפי מה שהיא חושבת בזמנים של המשחק אם משתמשת באליל נשאר לה המבטל להשתמש בו אם משתמשת במבטל אז נשאר לה רק אליל, כזה עם אותו כוח כמו שיש להנרי כרגע וכמו האלילים שאנחנו מכירים, לא מעבר פשוט שתי יתרונות שקבלה שקובצו בשם אחד של "סופר-אליל"
 
למעלה