העונה הזאת של הישרדות VIP בישראל זו הכי גרועה שהייתה אי פעם

nadav1919

New member
העונה הזאת של הישרדות VIP בישראל זו הכי גרועה שהייתה אי פעם

אנשים דוחים ובראשם ליטל. עצוב
 

סטילהוק

New member
ליטל אחת הסתומות והמעצבנות הכי גדולות שראיתי בריאליטי

שלא לדבר על איזה פה מלוכלך יש לה. ועל פי הפרומו לפרק הבא היא הולכת לעשות בושות שחבל על הזמן...
 

jordi2006

New member
בדיחה.

אני כל כך שמחה שזה קרה לליטל וניקול. באמת. ישראל פשוט זרק אותן לכלבים בלי להניד עפעף. מצד שני, מגעיל אותי איך ההפקה שומרת ככה על ישראל. אני לא רואה מצב ששלישיית המגעילים באנטינג מתפרקת, בטח לא כשאלה בכיס הקטן של אסי, ועדי הולכת אחריה לכל מקום. ליטל הזו כל כך מחרידה, אני לא יכולה לשמוע אותה. בני עדיף פי שמונה מאות עליה בכל יום. סך הכל - עוד פרק דוחה לאוסף.
 

DRORIKO8

New member
יהיה מעניין לראות איך אלינה תפעל

הצעד המתבקש זה לגייס את הבנות ולהעיף את אחד הגברים. היא רק צריכה להסביר להן שהן גלגל רביעי וחמישי. הבעיה זה שהן כל כך אטומות שאני לא בטוח שהן יקלטו את זה, בטח אלה שממש מתייחסת לאסי כאילו הוא אחיה הגדול. למרות שגם דוד עם היחס הדוחה שלו אליה תרם להתקרבות שלה לאסי.
 

סטילהוק

New member
התבלבלת בשבטים

אילנה לא באנטינג אנטינג היא בשבט השני, כך שאלה ואסי לא ממש קשורים אליה לפחות עד האיחוד ששני השבטים יתמזגו לשבט אחד, ואז השאלה תהיה מי משני השבטים יגיע לאיחוד עם יתרון מספרי על השבט השני, מה שייתן לו יתרון משמעותי להמשך המשחק ויציב בסכנת פאגונינג את השבט השני.
 

סטילהוק

New member
הישרדות ישראל עוברת לרצועת שידור שבועית כמו הישרדות רומניה

החל משבת הקרובה התוכנית הישרדות תשודר 4 ימים בשבוע ברצף ממוצ"ש ועד שלישי בערב. מעניין אם זה יהפוך להיות קבוע עד לסוף העונה כמו בהישרדות הרומנית או חד פעמי רק לשבוע הבא...
 
למעלה