הישרדות VIP - פרק 8

דעתי על הפרק

נתחיל בשבט הצהוב עדי הצליחה להוכיח שהיא יותר בוגרת מכמה אנשים האחרים במשחק הזה אותי דוד ממש מפתיע ומשעשעה אלינה לא שמוע ממנה הרבה הפרק הזה רגב טוב שלקח את הברזנט וכולם היו עושים אותו דבר במצב הזה לדעתי יצא מלך שלא ירד לשפה הנמוכה של ישראל אסי שלח את רגב לקחת את ברזנט אבל מול ישראל והשבט השני לא גיבה אותו והסכים עם ישראל הריב שלא נגמר בין בני לאלה מתיש אותי ממשעמום ודיי חלאס שחררו את לא מסתדרים אחד עם שני וזהו נעבור לשבט האדום ונתחיל במתמודד העונה לשם ישראל שפה נמוכה טומטום זרק משימה בשביל להדיח את קוזיקורו בטענה שהוא חושב שהוא מאיים עליו וגם שיחק באופן מוגזם ולא האמין בשיט נקווה שניפטר ממנו בקרוב ליטל וניקול שתי השפוטות של ישראל הולכות אחריו גם כלב בלי לחשוב על כלום לבד ירדן עידן קוזיקורו יצאו סתומים שלא חשדו בישראל ונתנו לו להפסיד את משימה בכוונה אבל גם היו אמייתים שאמרו שאם היו רגב היו עושים אותו דבר. סמיון מבחינת הבן אדם הכי הגיוני בשבט שלהם משחק טוב באמצע כולם אוהבים אותו ושם שלו בטוח בהדחה הקרובה . נאווה כמו שהייתה סתומה בכנסת ככה גם בהישרדות מסנגרת על ישראל כאילו הוא הבן שלה וחושבת שהוא תמים ומסכן והכול אצלו לטובת השבט . &nbsp &nbsp &nbsp &nbsp
 

jordi2006

New member
עוד פרק

מה אני אגיד לכם? חוץ מהפרק הראשון, כל פרק עיצבן אותי עד כה. ישראל הזה בלתי נסבל. עד מתי אנשים ימכרו משימות? חלום שלי שעידן יתן לקוז'יקרו את הפסלון שלו וזה יתפוצץ ל"ברית" השפוטים של ישראל בפנים. מצחיק אותי כמה העורכים של התוכנית הזו לא מחוברים. במהלך המשימה היה רגע שבו הראו את ניקול, נאוה, ירדן וסמיון יושבים, כשבעיקרון סמיון עדיין במשימה. כמה קשה לשים לב למה שאתם משחררים? מספיק הם הורסים את התוכנית עם הפרויילרים שלהם (פרומואים+ספויילרים).
 

Seosi

New member
מה נסגר?


תראו אני מבין שזאת תכנית ריאלטי והכל, אבל די היה מוגזם הויכוחים האלו. באמת שהרגשתי רע בשביל רגב, אני כן חושב שישראל הגזים שם. אני לא קונה את זה שישראל יודח, בטח עידו יודח בסוף. ושזה באסה בשביל ירדן, לא נראה לי שהיא תוכל לגייס מספיק קולות כדי לשנות את זה. גם הויכוח של אלה ובני היה לגמרי מיותר, לפחות זה נראה סיטואציה שאלינה תוכל להרוויח ממנה כדי להתקדם במשחק.
 
אני די משוכנע

שישראל לא יודח, וכנראה נאוה ביקשה שידיחו אותה או שהיא פשוט תפרוש...
 

nadav1919

New member
זה שישראל לא יודח זה די ברור

זה שנאוה תפרוש בשבילו זה יוציא אותה לגמרי סתומה &nbsp (לא שהיא כזאת גאון חחחח)
 

סטילהוק

New member
ני עדיין מחכה ל"משהו הגדול" שגיא הבטיח שיקרה הערב

הבעיה שהפרק נגמר ולא קרה שום דבר "גדול".
 

Seosi

New member
עד כמה אפשר למרוח את הפרקים עד להדחה?


זה די ברור שישראל לא יודח, אני גם חושב כמו שנכתב בו שנאוה ביקשה או שידיחו אותה או שהיא תפרוש. אני לא מבין איך אף אחד עדיין לא עלה על העובדה שסמיון משחק בשני הצדדים, הוא באמת נמצא במקום טוב בשבט. אני חושב שהפרק היה טוב בשביל ירדן, אולי הפרק הכי טוב בשבילה עד כה, וגם עידו היה סבבה.
 
למעלה