האמת מאחורי דו-קרב האש בעונה 40 נחשפת

סטילהוק

New member
האמת מאחורי דו-קרב האש בעונה 40 נחשפת


שרה לסינה חושפת את האמת מאחורי הבחירה של נטלי למי יתמודדו בדו-קרב האש בפיינל 4, רגע לפני הגמר. ומה דעתה לגבי מישל שלא קיבלה אף קול ונטלי המודחת שחזרה למשחק מאי ההכחדה קיבלה את קולותיה, ומעניין בעיקר מה שרה חושבת היו הסיכויים של מישל לזכות אם שרה, טוני ומישל היו שלישיית הגמר.
Survivor 40: The Sarah Lacina Tell-All https://www.youtube.com/watch?v=XHHMfPYyzf8
 

Robbed Goddess

New member

סטילהוק אף אחד לא צריך לראות סרטון של כמעט שעתיים כדי לשמוע אותה אומרת משהו כמו "טוני ואני היינו מתחלקים בקולות, שיחקנו משחק דומה ומישל כנראה הייתה מקבלת את הרוב" בפועל מישל קיבלה אפס וטוני היה זוכה בכל קומבינציה מהפיינל 6.
 

NP23

New member


אין לי מושג מה יש לה.. האם לורל זכתה בגלל שהקולות התפצלו בין דומיניק לוונדל? ולמה גם אחרי צפייה בעונה היא עדיין חושבת שהמשחק שלה היה כל כך שווה לטוני? סופי , בן ודניס היו בטח מצביעים לה אז קודם כל עדיין יש לטוני 8 קולות דבר שני , אם נטלי לא בגמר אני מאמין שחד משמעית בהתאם לסרטוני המושבעים שלהם טייסון , פארווטי ואית'ן מצביעים לטוני, אז הוא לא באמת מאבד קולות . אני גם חושב שג'רמי לא באמת היה ממורמר עליו וכן יכל להצביע לוו בגמר כזה. ומישל דרך אגב סיפרה שחד משמעית היא מצביעה לטוני בכל גמר , אם היתה מושבעת. &nbsp
 

סטילהוק

New member
ראיון מלא עם המלכה הנשדדת של הישרדות 40 שחושפת הכל


Survivor 40: The Michele Fitzgerald Tell-All https://www.youtube.com/watch?v=B1_452amet0 In what could be the most anticipated podcast of all time, the Queen stops by to talk about her Survivor Winners at War game! מה באמת קרה מאחורי הקלעים של הישרדות 40 ומה עורכי העונה הסתירו מאיתנו, כמו למשל שמישל זכתה פעמיים במשימות פרס אישיות ולקחה באחד מהם את שרה וסופי לחווייה ששלושתן לא ישכחו אותה לעולם.​
 

סטילהוק

New member
ומי דיבר על פארווטי?


פארווטי מלכה לשעבר. העונה היא אפילו לא הגיעה לאיחוד. יש רק שורדת אחת העונה שלא הודחה מעולם והשלימה 39 ימים במשחק בשתי העונות שבהן השתתפה: מישל. למעשה, אחרי העונה האחרונה היא הזוכה היחידה שמחזיקה בהישג הזה. לא פארווטי, לא רוב, לא סנדרה ולא אף אחד אחר מלבדה. אפילו טוני הזוכה לא.
 

noamlah

New member
טוני היה בשלוש עונות מישל בשתיים

אז זה דיי מטומטם להציג את זה כאיזה הישג שלה שהוא לא הגיע אליו אם אתה רוצה להשוות תשווה אחריי עונה שלישית של מישל מישל הגיעה בשתי עונות ל39 ימים אמנדה הגיעה בשתי עונות ל39 ימים פארווטי הגיעה בשתי עונות ל39 ימים סנדרה הגיעה פעמיים ל39 ימים טוני הגיע בשתי עונות ל39 ימים היא לא הגיעה לשום הישג מיוחד שלא הגיעו לפניה
 

סטילהוק

New member
בעונה השנייה שטוני השתתף בה...


בעונה השנייה שטוני השתתף בה הוא הודח שני מהמשחק. מישל בעונה השנייה שלה הגיעה גם לגמר. כך שיחי ההבדל הקטן. וסנדרה בעונה 20 נלקחה כעז ע"י ראסל לגמר, וזה שהיא זכתה זה היה רק בגלל מרמור של המושבעים שרובם היו מהשבט השני. זה גם למה פארווטי ששיחקה הרבה יותר טוב מסנדרה לא זכתה. סנדרה פשוט הרוויחה מן ההפקר, גם בעונה הראשונה שניצחה וגם בעונה השנייה. מישל בשום פנים ואופן לא היתה עז באף עונה. עובדה שטוני ושרה תכננו להדיחה ולהגיע רק שלושתם עם בן העז לגמר. עז לוקחים לגמר, לא מנסים להדיח. מישל הגיעה לגמר בזכות עצמה, גם בגלל המשחק החברתי המצויין שלה לאורך העונה שהביא אותה אל השישייה האחרונה, גם בגלל שזכתה פעמיים במשימת חסינות, מה שלהזכירך שרה לא זכתה לא בעונה הזאת וגם לא באף עונה קודמת שבה השתתפה, וכמעט זכתה גם במשימת החסינות של הגמר, שבה היא הפסידה על חודה של שנייה לנטלי, וניצחה גם את טוני וגם את שרה באותה משימה שבה קלי הפסידה את הניצחון הבטוח שלה בקמבודיה, המשימה הכי מקוללת בהישרדות ומקולל מי שהמציא אותה. מישל גם ניסתה בכל כוחה לפתוח לעז שרה את העיניים, אך כפי ששרה עצמה הודתה אחרי שהעונה הסתיימה, היא היתה מוכנה להפסיד 2 מילין דולר רק בשביל לשמור על החברות עם טוני. דבר מטומטם לכשעצמו, כי אם כך למה היא בכלל השתתפה בעונה שמכתחילה היא התכוונה להפסיד בה לטוני? האם היא באה למנצחים במלחמה במטרה לשמש העז של טוני? מישל לעומתה לא היתה העז של אף אחד, היא העדיפה לשחק מהתחתית ונלחמה בשיניים בכדי להגיע לגמר, למרות שטוני ועיזיו ניסו להדיחה 3-4 פעמים.
 

noamlah

New member
אז....

יאללה נלך בשבילך על עונה שניה אמנדה סנדרה שארן שהייתה פעמיים 52 ימים ובשניהם מצב שהיה פיינל 2 לא עז? אפשר לאמר בקלות שנטלי לקחה את מישל לגמר כי לא פחדה ממנה אם מישל כלכך מוכשרת אז למה לא לשלוח אותה לאתגר האש? את הכל אתה מסדר לפי הנרטיב שמתאים לך שהסיבה לפייבוריטיות שלך היא מאוד פשוטה, נראית טוב ומצטלמת יפה ואם שארן הייתה צעירה ב20 שנה אז גם לה היית נותן נרטיב של "המלכה של הישרדות אוסטרליה" ובפעם ה1000000000: לשחק מהתחתית זה לא אות של כבוד בהישרדות, אם הגעת לתחתית והיית כל הזמן בתחתית אתה כנראה טיפש ששמת את עצמך במצב הזה
 

סטילהוק

New member
לא, לא עז, עז זה מי שלא נלחמת להגיע לגמר אלא נגררת לגמר

מישל נלחמה להגיע לגמר, כי להזכירך ניסו להדיחה 3-4 פעמים טוני והעיזים שלו. מי שכן היו עיזים זה שרה ובן. ושרה אפילו הודתה שהיתה מוכנה לוותר על 2 מיליון דולר כדי שטוני יזכה. ואין יותר עז מזה. לורל מעונה 36 זו הדוגמא הכי טובה לעז. ושרה היתה בדיוק כמו לורל, בהבדל אחד: היא לא הגיעה לגמר כי נטלי בחרה אותה לדו-קרב מול טוני.
 

Robbed Goddess

New member
קודם כל

זו הייתה בדיחה, למרות שפארווטי לא הגיעה לאיחוד כי נדפקה מערבוב השבטים. מישל אמרה את זה בעצמה. היו לה אפס אופציות עם השבט ההוא.
&nbsp
תסביר איך מישל נשדדה כש:
1) הייתה לה אפשרות לשבת בגמר, זה לא שהייתה מתמודדת אהובה שכולם עודדו והודחה רגע לפני
2) היא הגיעה לגמר רק בעזרת החזרה של נטלי ולא בזכות היכולות שלה
3) אף אחד לא הצביע לה (16 מושבעים) ולא בגלל מרמור. המשחק שלה לא היה מרשים מספיק - גם בזה היא מודה
4) ישב לידה פאקינג טוני ששיחק משחק מושלם. אם הוא לא היה מנצח אז באמת היה שוד
 
למעלה