ב 23 במאי מהדורת מיני-Sequester עם מתמודדי הישרדות

סטילהוק

New member
מהדורת המיני-סיקווסטר עם מתמודדי הישרדות עלתה ליוטיוב


סוף סוף לאחר כמה ימי המתנה לעריכת המשחק המוקלט המלא שנערך בלייב, מהדורת המיני-Sequester עם מתמודדי הישרדות שיש כבר רבים שטוענים ובצדק שהיא יותר טובה מהעונה האחרונה של הישרדות עצמה, יותר חזקה, יותר אסטרטגית ובעיקר הרבה יותר מעניינת ממה שהיתה עונה 40 של הישרדות, עלתה ליוטיוב לאחר עריכה סופית, כולל סאונד בכל החדרים של המשתתפים, של כל 8 השעות של השידור החי של המשחק שנערך בלילה שבין שבת לראשון מהשעה 03:00 בלילה ועד השעה 10:45 בבוקר האחרון והפך לדבר הכי מדובר ברדיט ובכל הרשתות החברתיות. ועכשיו ניתן לצפות במשחק ובאסטרטגיות שנעשו במהלכו בצורה חלקה.
Sequester Mini: Survivor Edition https://www.youtube.com/watch?v=dcGXTwUP35k
 

סטילהוק

New member
טעות, זו עדיין לא התוכנית המוקלטת הערוכה, אלא הקלטה בלייב

טעות, זו עדיין לא התוכנית המוקלטת הערוכה ששוחררה ע"י אתר Sequester הרשמי, אלא מעין מסיבת צפייה מוקלטת בזמן אמת בזמן שהמשחק שודר. כך שנצטרך להתאזר בעוד מעט סבלנות עד שהתוכנית המוקלטת הערוכה של אתר Sequester הרשמי תעלה ליוטיוב או לאתר Sequester הרשמי.
 

סטילהוק

New member
למה Sequester הוא משחק הריאליטי האסטרטגי הקשה ביותר שיש

לפני 4 שנים Sequester התחיל כתחרות מקוונת עם 12 אנשים שנמשכה 7 ימים במשך שעתיים בלילה. היו לו 11 עונות ניסיוניות לפני שהתפתחו לגרסה אפיזודית שעכשיו נערך כל סוף שבוע. Sequester זה משחק ריאליטי וירטואלי חברתי ואסטרטגי שמשתנה ללא הרף ושבכל מחזור שלו מתרחש טוויסט חדש ולא ידוע שיכול להשפיע על האסטרטגיה של המשחק כולו ושל כל משתתפיו שבכדי לנצח בו הם חייבים להתמודד עם כל הטוויסטים ולהסתגל למשחק ולתמרן מבחינה חברתית ואסטרטגית במהירות ובצורה הטובה ביותר, כך שלא רק שהם יוכלו להדיח את מי שהם רוצים להדיח, אלא גם לוודא שמי שמודח לא יגרור אותם ביחד איתו אל מחוץ למשחק. ואת הדבר הזה קשה לעשות גם כשיש מלא זמן, ועל אחת כמה וכמה כשמוגבלים בזמן ושהכל רץ וקורה מהר, כך שכבר אתם מוצאים את עצמכם בשלב הבא, ואם לא חישבתם נכון את הצעד הקודם אתם עלולים להימצא ממש בבעיה. ולכן חשוב מאוד לחשוב מהר, לפעול מהר, ובעיקר לחשוב ולפעול נכון. כי מספיקה אפילו טעות אחת אסטרטגית, חישוב אחד לא נכון בשביל להפסיד ולמצוא את עצמכם מודחים ועפים מהמשחק.
Sequester Origin Documentary https://www.youtube.com/watch?v=nZIRRBw6g1o
 
למעלה