הישרדות 40 באיחור

רגע רק רגע

Active member
הישרדות 40 באיחור


אני אתחיל מכמעט הסוף. אשכרה עצרתי את הפרק כאשר שרה התחילה עם הנאום שלה והרגשתי את ההפקה מכוונת לנצחון תנועת ה-WOKE האמריקאית (משהו שהתחיל בעונה הקודמת). זה כל כך עצבן אותי שנאלצתי להכנס לויקי' והייתי מוכן להסתכן בספויילר לגבי הזוכה וברגע שקראתי שטוני ניצח את שרה בהדלקת האש, חזרתי לצפות בהמשך הפרק. בעונה ששרה ניצחה כל כך הערכתי את המשחק שלה מבלי לחשוב אם היא אשה או גבר. היא עשתה הכל בכדי לנצח ועלתה על כולם. היא ניצחה בזכות היותה השחקן הכי טוב "על המגרש". בכללי, מעצבן אותי שנשים רוצות שישפטו אותן בזכות עצמן כבני אדם ואז משחקות על הקלף הנשי (קיילי עונה 39), אם הן הין מזרחים בארץ, היו קוראים להן - מקופחות מקצועיות. מצטער, מבחינתי זה לא רצון לצדק שיוויוני, אלא דרישה לקבלת כוח. והעונה, מה לעשות, שרה לא הייתה השחקן הכי טוב. להיפך, בשניה שטוני נתן לה לקבל החלטה (לנטלי אין פסלון) המשחק שלה נזרק לפח וכמעט עלה לזוכה הכי טוב EVER (לפי דעתי) בזכיה בגמר. מבחינתי, היה נגרם לי עוול כצופה אם שרה הייתה מנצחת בגלל שהיא אישה. המוטו של הישרדות הוא - OUT WIT, OUT PLAY, OUT LAST ולא OUT WOMAN!!! טוב, אחרי שפרקתי... אחלה עונה!!! היו כמה שחקנים טובים והיו כמה שחקנים שהוכיחו כי הזכיה שלהם בעונות בהם שיחקו היא לא יותר מאשר יותר מזל משכל. קים זכתה אצלי בנקודות זכות וההערכה. אדם יכל להצליח יותר. בן איבד אצלי כל כבוד והערכה - מנצח לא יכול להרשות לעצמו לוותר בצורה כזו. דניס יכלה להחליף את סטן לורל באחד הסרטים של השמן והרזה. היא דומה לו שתי טיפות מים.
 

Robbed Goddess

New member

הנאום של שרה למושבעים בא בעקבות מידע שקיבלה מנטלי שלא מעריכים את המשחק שלה ורואים אותה כמקום שני בצמד טוני-שרה. אז כל החרטוט הזה היה הצגה
הפרישה של בן מאותה סיבה - נטלי אמרה לו שאין שום סיכוי שיזכה בגמר ושלא מעריכים אותו. אז במקום להלחם על המיקום שלו הוא ניסה לעזור לה לזכות. בעקרון יש עזים שיודעים שאין להם סיכוי לנצח ובכל מקרה שמחים לקחת את הסכום שמגיע למקום השלישי, הוא לא.
 

רגע רק רגע

Active member


הנאום של שרה הוא חרטה, אבל שרה באמת מאמינה בזה. גם במחשבה שהיא וטוני שיחקו משחק זהה (הזוי בעיני) וגם בכך שאותה שופטים לחומרה ואת טוני לא, או לצורך העניין - כל גבר אחר שהיה נמצא באותה הסיטואציה אך ורק בגלל שהיא אישה. בכל הראיונות היא מדברת על כך והמראיינים מהללים אותה על כך שהיא העלתה את ה-women bias. שרה ב- GC שיחקה משחק שיש לו השלכות על טהרנים למיניהם והיא לא יכלה לעמוד בזה. להזכיר, פארווטי, סנדרה, ג'רי (האלמנה השחורה מאוסטרליה) ועוד שיחקו משחק של נוולים וחיבקו בחום את התפקיד ואף עשו מזה קריירה לא רעה ללא קשר בין אם הן נשים או לא! ועוד, ג'וני פיירפליי, ראסל, רוב ועוד אחרים "וטובים" שיחקו משחק נוולים משובח. המשותף לכל האנשים האלה, גברים ונשים כאחד, היא העובדה שכולם חטפו בראש מטהרנים או מסתם אנשים שלא אהבו אותם. ולעומתם, היו כאלה שהיללו את כל אותם השחקנים הללו, שוב נשים וגברים כאחד, ולא עניין אותם אם הנוול היה גבר או אישה. שרה פשוט לא עמדה בזה כבן-אדם. מה שאותי עצבן זאת העובדה שאף אחד לא פתח את הפה ונתן את כל הדוגמאות שהבאתי ולא רק זאת, אפילו שיתפו פעולה. הפחד הזה מה- WOKE משתק אותם. &nbsp לגבי בן - יודע מה הייתה הסיבה, ועדיין לא מקבל את זה. בטח ובטח בעונת מנצחים ובטח לא שנייה לפי קו הגמר. שרה, מישל ודניס קיבלו את אותה האינפורמציה ולא הרימו ידיים. הם נשארו ונלחמו. לצורך השוואה, בטניס, בתקופה שפדרר, נדאל ודיוקוביץ' גרפו את כל התארים החשובים אף שחקן אחר לא פרש ולא משנה כמה נמוכים היו סיכוייו לנצח בטורניר. לגבי עניין הכסף, אני יכול להבטיח לך שכל שחקן ושחקן אי-פעם היה מוכן לוותר על סכומי כסף אדירים ובתנאי שיהיה להם הגביע הנכסף בארון הגביעים. אני באמת מאמין שצריך לדעת להפסיד בכבוד. בן יכל להישאר, להילחם על קולות בהדחה ואף אחד מחברי השבט לא היה שופט אותו לרעה. בן בחר לפרוש ובראיונות איתו הוא הודה שלנאום של שרה היה בזה חלק לא קטן. האירוניה היא שבעצם המעשה הזה בן אמנם בחר להתנהג כג'נטלמן, אבל ג'נטלמן, גם אם זו צורה רכה של כך, זו התנהגות שוביניסטית וכפירה בכל הנאום של שרה. &nbsp
 

Robbed Goddess

New member

לא התעמקתי בראיונות איתה אבל מותר לה לחשוב שהמשחקים שלהם זהים ולטעות. היא לא הראשונה לקפוץ על הגל הזה, קאס אמרה את אותם דברים בדיוק (ושרה באותו זמן לא סבלה אותה כי חשבה שהיא מהווה דוגמא רעה לנשים...) מה אתה מצפה שיגידו לה, סתמי זה לא קשור למגדר, טוני שחקן הרבה יותר טוב ממך?
&nbsp
פארווטי שהיא הכי girl power שיש אמרה את זה לקאס והיא עדיין בהכחשה.
 

noamlah

New member
מצחיק שאתה מזכיר את ג'רי

כי היא עוד בתקופת השידור של אוסטרליה אמרה שאם היא הייתה גבר כנראה היו מריאים לה היא מאוד סבלה מסטטוס הנבל שלה, בעיקר באולסטאר שצעקו לה בוז וסילקו אותה מהבמה היא ממש לא חיבקה בחום את התפקיד ואם כבר היא דיי דוגמה שמוכיחה את הטענה שצופים רואים נשים אחרת (שרה לא דוגמה לכך)
 

NP23

New member


אם בן כל כך הבין שהוא לא הולך לזכות בגמר, היה צריך להדיח את שרה בפיינל 5 ואז לנסות להדיח את טוני בקרב אש.. חושב שאחרי שהיה עושה את זה והיה מתמודד מול נטלי ומישל, יכל להיות לו סיכוי לא רע בכלל. בקיצור, לעשות משהו לגבי זה שהמושבעים רואים אותך באור רע ולא פשוט לוותר.
 

noamlah

New member


כן, אבל בן עוד סבל מבאקלאש מהמתמודדים עוד לפני המשחק בגלל הטוויסט השנוי במחלוקת שכולם שונאים והוא התחיל איתו וגם המון באקלאש מהרבה קהל שחשב שלא מגיע לא להיות שם ולא העריך את המאמץ שלו בעונה המקורית ואת זה שמצא אלילים אני מניח שאם נטלי אכן אמרה את זה, זה היה כבר הדבר ששבר אותו סופית והוא לא חשב בהיגיון ורצה כבר לגמור עם המשחק וזה ששרה תדיח אותו בשביל להראות כוח נשי יותר טוב מאשר שפשוט יפרוש
 

Robbed Goddess

New member

אני לא מגנה עליו, זה היה דבילי כמעט ברמה של איאן מפלאו (איאן גרוע יותר כי היה לו סיכוי לזכות)
הרבה שחקנים יכלו לעשות יותר עם המידע והקלפים שהיו להם, ההדחה של בן דווקא באה לרעתה של שרה, ונטלי יכלה לקחת אותו לגמר בכיף. בפיינל 3 שכתבת היא זוכה.
 
למעלה