ב 23 במאי מהדורת מיני-Sequester עם מתמודדי הישרדות

סטילהוק

New member
ב 23 במאי מהדורת מיני-Sequester עם מתמודדי הישרדות


אחרי המהדורה המיוחדת עם מתמודדי העבר של האח הגדול ארה"ב נגד מתמודדי האח הגדול קנדה מגיעה עכשיו מהדורה מיוחדת עם מתמודדי הישרדות, ובשבת הקרובה 23.5.2020 בארה"ב (03:00 בלילה של ראשון 24.5.2020 על פי שעוננו) תשודר בלייב ביוטיוב, באתר הרשמי ובטוויטר של Sequester מיני-מהדורה מיוחדת עם 20 מתמודדי עבר של התוכנית הישרדות האמריקאית שיתחרו ביניהם על הפרס הכספי. 20 מתמודדי הישרדות שיתשתתפו במהדורת המיני-Sequester המיוחדת ויתמודדו ביניהם על הפרס הם:
ג'ון קארול (עונה 4) ג'טיה טיילור-הארט (עונה 28) דן 'וורדוג' דה סילבה (עונה 38) לירסה טורז (עונה 37) אריק רייכנבך (עונות 16+26) פי-ג'י לאו (עונות 15+31) ג'מאל שיפמן (עונה 39) קלי וונטוורת' (עונות 29+31+38) דין קוולסקי (עונה 39) אבי מאריה-גומז (עונות 25+31) ג'וני פיירפליי (עונות 7+16) קארישמה פאטל (עונה 39) ריק דוונס (עונה 38) קלין בכטולד (עונה 36) ברייס אייזיה ג'ונסטון (עונה 28) לורן בק (עונה 39) ניק מיוראנו (עונה 32) צ'לסי ווקר (עונה 39) סאנדיי ברקווסט (עונה 33) קרוליין ריברה (מאמה סי) (עונה 30)
עשרים מתמודדי העבר של הישרדות נכנסים בפעם הראשונה לעולם הוירטואלי של Sequester, משחק הריאליטי הוירטואלי החברתי והאסטרטגי שמשתנה ללא הרף ושבכל מחזור שלו מתרחש טוויסט חדש שמשפיע על האסטרטגיה של המשחק וכל משתתפיו שבכדי לנצח בו חייבים להסתגל למשחק ולתמרן מבחינה חברתית, ויתחרו ביניהם בשבת הקרובה, 23 במאי בשעה 20 בערב (EST) (בשעה 03:00 בלילה 24.5.2020 על פי שעוננו) במהדורת מיני-Sequester מיוחדת שתיקרא Special Survivor Mini-Sequester: Heroes Vs. Villains על פרס כספי של $2,500.
Your Favorite Castaways Are Stepping Into The #Sequester Universe To Battle It Out For 1 Night! Will They Prove To Be Better Strategist Than The BB Players?! Tune In May 23rd At 8 PM EST!! https://twitter.com/SequesterAccess/status/1261687693001588741 If You Don't Know What A Mini-Sequester Is Check Out This Video https://youtu.be/7s6xk6ZGNSY Survivors Are Taking The Battle Virtual - Former Survivor Players To Compete On Sequester https://insidesurvivor.com/former-survivor-players-to-compete-on-sequester-44021 It's happening... May 23rd. See you then for a Special Mini ;) https://www.youtube.com/post/UgxgUDju_AAi2Wwqg8N4AaABCQ Sequester Official Home Website https://www.sequesteraccess.com/
צפייה מהנה
 

סטילהוק

New member
ולמי שפספס, קישור למהדורה המיוחדת של האח הגדול ארה"ב-קנדה

Sequester Mini - BBCAN Vs BBUS https://www.youtube.com/watch?v=c9PPvn9nqXg מהדורת המיני-Sequester המיוחדת עם מתמודדי העבר של האח הגדול ארה"ב נגד מתמודדי האח הגדול קנדה שכבר שודרה באפריל ביוטיוב צפייה מהנה
 

סטילהוק

New member
אגב, אפילו כאן אפשר לראות


אגב, אפילו כאן אפשר לראות עד כמה הבנות בתוכניות הריאליטי כמו בחיים עצמן שפוטות של הגברים ובמקום להדיח בנים גם הן מדיחות זו את זו עד שנשארות במיעוט. ואחרי זה מתפלאים איך זה שיש כל כך הרבה זוכים על פני זוכות בהישרדות ובכלל בתוכניות ריאליטי. התשובה היא פשוטה הרבה יותר ממה שחושבים: חוסר פירגון בין בנות מביאות להדחתן בזו אחר זו, ולשליטת הגברים במשחק. ורק כשהבנות יבינו יקלטו ויפנימו זאת נראה סוף סוף שינוי מגמתי לטובתן גם בהישרדות וגם בכלל בתוכניות הריאליטי. אך אם הן לא יקלטו ויפנימו זאת השליטה הגברית תימשך והבנות ימשיכו לשאול את עצמן למה.
 

noamlah

New member
כן

עונות 24, 16 ו29 היו רק חלום של חברי הפורום בנות לא יכולות לעבוד ביחד כן...כן... פארווטי זה רק עמק בהודו למה אף אחד לא מתלונן על כך שגברים לא עובדים יחד ומדיחים בפאגונגינג את כל הבנות? זה באמת מלבד ברית הבריגייד בbb12 והפריטי בויז בקנדה אף פעם לא קרה
 

סטילהוק

New member
3 עונות מתוך 40


ויודע מה, מהיה איתך לארג' ונוסיף גם את ברית המכשפות בקמבודיה (31) ואפילו את ברית הבנותלפחות בתחילת העונה לפני שהכל ירד לטימיון ומשם רק הלך והידרדר כמו כל העונה הגרועה הזאצ, בעונה 39. ועדיין זה רק 6 מתוך 40 עונות. IRMC
 

noamlah

New member
ובכמה עונות גברים שתפו פעולה על בסיס הגבריות?

דום ווונדל בעונה 36 אולי למרות שזה רק 2 הסוסונים בעונה 14 שהיו שנואים ועפו דיי מהר חוץ מזה? אף אחת שאני זוכר
 

אורישקי

New member
שכחת לציין דרך אגב גם את עונה 9

שבה קרה מצב שהברית הנשית התפרק בגלל סכסוכים פנימיים אבל הן עבדו ביחד כמעט עד סוף העונה והיו מאד דומיננטיות. &nbsp ואפילו החיבור של דום ווונדל לא היה על סמך כוח גברי, פשוט שני שחקנים שהתחברו נורא מהר ועבדו ביחד. לצורך העניין הם התחברו גם עם מורגן שהודחה בתחילת אותה עונה, והיו מדיחים אחד את השני אם היו יכולים בסוף המשחק.
 

noamlah

New member
כן, יודע

פשוט ניסיתי למצוא בכוח והם שני גברים גבריים מסוקסים שעבדו יחד אני מניח שאנשים שנמצאים בהישרדות מאוד חשובה להם התדמית שלהם ומרביתם יודעים מראש שאם יקימו ברית ויצהירו "בואו נתאחד כל הבנים ונעיף את הבנות" זה יוציא אותם לא טוב, זה לא מצטלם טוב לעומת זאת ביג ברודר היא תכנית שלאנשים לא ממש אכפת איך יראו אותם ומצדם שיצאו ממש דושים ולכן שם אנחנו ראינו בריתות על בסיס גבריות שמצליחות כמו הבריגייד והPB, בריתות גבריות שפחות מצליחות אבל בכל זאת לא מתביישות להצהיר על כך שהם ברית גברית כמו חברת ההובלות מעונה 15 והסוסונים מעונה 5 ובטח עוד ששכחתי אומרים שהישרדות הוא משחק "גברי" אבל הוא בהחלט לא משחק שמאפשר ברית "על בסיס גבריות" כמו ברית "על בסיס נשיות" ובזה לנשים יש המון ייתרון
 

סטילהוק

New member
היו לא מעט בלא מעט עונות, ובטח יותר ממה שהיו ברית בנות

אני יכול לתת לך כמה דוגמאות ככה בשלוף: ברית בוראן (עונה 3) ברית טמבאקי (עונה 6) ברית חמש השמנים (עונה 9) ברית ארבעת הפרשים (עונה 14) ברית הלא מתאימים (עונה 24) ברית השרירנים (עונה 24) ברית קאלאבאו (עונה 25) ברית שלושת האמיגוס (עונה 26) ברית חמשת הבנים (עונה 27) ברית בחורי קויופה (עונה 29) וכן, גם הברית בין וונדל ודום (עונה 36) ואני בטוח שהיו עוד, כמו למשל הברית בין ריק דוונס לדייויד רייט
 

סטילהוק

New member
אז תוריד את ונואטו, יש מספיק בריתות בנים גם בלעדיה

לעומת זאת אין כמעט בריתות נשים. וגם כשיש כמו שהיה בתחילת עונה 39, הן מתפרקות בגלל שנשים לא מסוגלות לפרגן זו לזו ומעדיפות לפרגן לבנים.
 

סטילהוק

New member
למי שמעוניין לצפות במהדורת הישרדות המיוחדת קישור לשידור החי

לכל מי שמעוניין לצפות במהדורת מיני-Sequester המיוחדת של הישרדות קישור לשידור החי ביוטיוב שיחל הלילה בשעה 03:00 שעון ישראל:
Sequester Mini (Survivor Edition) https://www.youtube.com/watch?v=LMzXEA5_0W8 צפייה מהנה
 

סטילהוק

New member
איזה כיף זה לראות ולשמוע אותם מדברים אסטרטגיה בלייב

ובעיקר את קלי שכבר מנהיגה שם ברית בנות סמויה מתחילת המשחק. יותר טוב מכל עריכה של פרק הישרדות שהעורכים מראים בו רק מה שהם רוצים. לעומת זאת שהכל קורה בלייב זה הרבה יותר חזק, מותח ודרמתי, ובעיקר מעניין.
 

סטילהוק

New member


איזה משחק מטורף וחזק קלי שיחקה הלילה, ניהלה את כל המשחק, הקימה ברית בנות סמויה, והשם שלה לא עלה אפילו פעם אחת לא מהבנים ולא מהבנות עד הגמר, ואז היא הודחה אחרונה וגררה איתה את קארישמה למושבעים, בגלל ששוב אם קלי היה מגיעה לגמר היא היתה הזוכה של המשחק בטוח, כי אף אחד לא שיחק כמוה. מלכה פשוט מלכה.
 

danlevin1

New member
לא הבנתי

מי שפספס את השידור החי לא יכול לראות את החדרים ?
 

סטילהוק

New member
לא בזמן אמת, וכל הכיף זה לראות את האסטרטגיה מתרחשת בזמן אמת

ללא עריכה. אפשר לראות את 20 החלונות של המתמודדים בהשתקה בתוכנית המוקלטת שעלתה או שכנראה תעלה לאחר עריכה מאוחר יותר ביוטיוב או באתר הרשמי של המשחק. התוכנית מהלילה אגב היתה תוכנית ה Sequester הארוכה בותר ווארכה כמעט 8 שעות עד מהשעה 03:00 בלילה ועד השעה 10:46 בבוקר שעון ישראל.
 
למעלה