הישרדות VIP - פרק 6

jordi2006

New member
מה כבר יש להגיד?

אסי בוזגלו חושב שהוא איזה אסטרטג גדול, אבל כל מה שעשה במהלך הזה זה להחליש את השבט שלו, שגם ככה חלש בפער, רק כי זהר פגע לו באגו או משהו כזה. בהצלחה שיהיה לשבט אנטינג אנטינג
 

nadav1919

New member
אבל בני לא מהווה איום אז מה יש להדיח אותו ?

זהר עשה טעות שאמר לו שהוא לא סומך עליו
 

jordi2006

New member
כי הם שבט חלש ביותר

ובני לא תורם בכלום ואף מזיק. זה לא זמן להיפטר מזהר, הם יגיעו למועצת השבט כל תוכנית (בהנחה וההפקה לא תמציא עוד משימות מטופשות כמו משימת שיווי המשקל לאלה).
 
לדעתי בטח יהיה בקרוב ערבוב שבטים

הסיבה היחידה שזה תרם להם להדיח את זוהר כי לא סמכו עליו וכי פחדו ממנו ויכולות שלו להדיח אותם בעתיד הסיבה היחידה שרגב ואסי טוב להם שבני נשאר כי עכשיו הוא חייב להם כי הם הצילו אותו מהדחה בטוחה
 

jordi2006

New member
וחלאס עם הפרומואים הארורים שלהם!

לפני כל תוכנית הם מראים את פרומואי הספויילר האלה שלהם. הרי כולנו כבר יודעים שאלינה וזהר עובדים ביחד אז ברור שהתגובה שלה במועצת השבט היא כתגובה להדחה של זהר. מספיק, זה מציק ומעצבן ומוציא את כל החשק (שגם ככה הולך ונעלם) מלצפות בגרסה הישראלית של הישרדות!
 

NP23

New member
בנוסף..


נוצר כאן פילוג בשבט עם דוד ואלינה &nbsp הרביעיה של עדי, אלה , אסי ורגב זה רעיון מעולה . אבל זה היה מוקדם ביותר לעשות מהלך כזה ועכשיו גם להיות חשופים כרביעיה . &nbsp ונדב.. בני כן מאיים, כל אחד יכול לאיים, הוא כבר הרגיש אאוטסיידר אז הוא יכול לפנות לשבט השני ברגע שיהיה חילוף מסוים והוא גם הוכיח שאין לו בעיה לגנוב יתרונות מאחרים ולשחק מלוכלך (שהכל טוב ותקין במשחק , אבל זה גם סיבה טובה להזהר ממנו .. אפילו שהחזיר ..)
 
דעתי על הפרק

בני אומנם הציל את עצמו הפעם ובכול זאת מקומו בשבט בכלל לא בטוח בהדחה הבאה זוהר באסה שהודח היה שחקן מעניין אבל אם זאת עשה כמה טעיות ששילם עליהם בהדחה הזאת דוד ואלין אומנם לא ידעו על הדחה של זוהר אבל מאמין שבכול זאת היו מצביעים להדיח את בני אסי ורגב היחידים שהדחה הזאת הייתה לטובתם בשבט הזה אלה ועדי בטי לעומת זאת היה סיכוי לעשות ברית של שלוש בנות חזקות יחד עם זוהר ולהדיח את גברים החזקים של השבט לא יודע עם זה המהלך הנכון עבורהן להדיח את זוהר ולא לספר לאלין על זה שכמובן לא תשתוק על הדחה הזאת והדבר שהכי מעצבן אותי באלה שהיא אמרה שהיא לא רק דוגמנית אבל כול ויודוי שלה מול המצלמה מתחילה במילה אני דוגמנית
 

סטילהוק

New member
אמרתי עוד בפרק שעבר


זהר ירה לעצמו ברגל כשאמר לאסי ורגב בפנים שהוא לא סומך עליהם, וזה הדבר האחרון שמתמודד בהישרדות אומר לבני בריתו. כך שההדחה שלו היתה כבר אז רשומה על הקיר באותיות לבנה גדולות, עוד לפני ההתנהגות הטיפשית שלו במשימת החסינות שהזכירה לי את ההתנהגות של קים בעונה האחרונה של הישרדות שויתרה על החסינות, ובמקרה שלה היא עוד ידעה שטוני סימן אותה להדחה, ועדיין ויתרה על החסינות בשביל חמאת בוטנים. מאידך טעות גדולה של אסי ורגב שכנראה שכחו שהם נמצאים עדיין בפרה מרג' ועוד לא הגיעו לאיחוד השבטים אם בכלל עם כאלה טעויות יגיעו לשם, וגם אם כן ביתרון מספרי נמוך משמעותית מהשבט האדום. אלה לא מבינה שאסי נמצל אותה כדי התקדם במשחק, ועדי בכלל ספח של השלישייה. היה עדיף לשתיהן להישאר בברית על אלין ולא להסתמך על הצמד שמשון ויובב, צעד שעוד עלול להביא להדחתה. אם יש משהו הכי מעצבן שהתוכנית השרדות משדרת לצופים ולנוער בכלל, זה שנשים לא סומכות על נשים ומעדיפות לסמוך על גברים, בגלל זה היו ויש הרבה יותר גברים בהישרדות, כי הגברים כבר הבינו את הקונספט הזה שנשים לא סומכות על נשים ולכן אנחנו גם רואים מעט מאוד בריתות נשים ונשים זוכות בהישרדות, ומנצלים את חוסר האמון הזה של נשים בנשים והתלות שלהם בגברים כדי לעבוד על המוח פסיכולוגית ולהתקדם במשחק על חשבונן. ראינו זאת היטב בעונה האחרונה של הישרדות וראינו את זה כמעט בכל עונה לפניה. הנשים דופקות אחת את השנייה ומי שמרוויח מההפקר זה הגברים. ולא תמיד אלה שמגיע להם. בכל מקרה, זהר הביא במו ידיו את ההדחה על עצמו, ועדיין זה היה מוקדם מדי במשחק להדיחו. אין לי ספק שאם לא יהיה ערבוב שבטים בקרוב, דוד ואלין שמצאו את עצמם בתחתית אמש יהיו הבאים בתור, אלא אם כן אלין תמצא פסלון חסינות או תנצח במשימת חסינות, וכבר ראינו שהיא יותר חזקה וספורטיבית מכל הגברים בשבט שלה. מה שכן, זהר שומר הבקתה עוד יכול לדפוק את אסי ורגב חזק בעסקה הבאה בבקתת המשא ומתן.
 

NP23

New member


יכלה להיות הדחה מפתיעה ומטורפת כמו שהם כל כך אוהבים להגיד , אבל דאגו בפרומואים וגם בעריכה הצפויה של הפרק שנדע את זה מראש... &nbsp בני... רציתי לדפוק את הראש בקיר ממנו .. קודם כל.. אם אתה רוצה להחזיר , למה מול כולם ?! כמו שגנבת בשקט מהתיק בלי שראו. תחזיר לה לתיק בלי שיראו .. מודה שממש לא חשבתי שאלה תחבק אותו על זה וכל כך תשמח, אני באמת לא מבין מה קרה שם... עוד דבר, אם כל כך הפריע לו שלקח לה את הטבעת, אז תחזיר ( לתיק, בשקט!) *רק* את הטבעת.. מה, זה מודבק ביחד?! ואז התגובה שלו לאסי .. עוד שניה זה היה נראה שהוא יגיד שלא בא לו להצביע לזהר.. חחחח ומאותו רגע הוא רק צוחק .. איך לא הריחו שמשהו חשוד כאן שבני היה מבסוט כל הזמן.. אלינה כן הרגישה שאסי התחיל לתפוס את אלה וחבל שלא השפיעה עליה יותר.. &nbsp אם אלה ועדי מחליטות להשאיר את זהר כרגע, הן ממשיכות לשחק באמצע , לאסי ורגב אין גם ככה יותר מדי ברירות מלהמשיך איתם.. אין לאלה שום טעם להשאיר את בני אחרי כל מה שקרה בינהם. &nbsp אבל אי אפשר להגיד שזהר חף מטעויות, לא מפריע לי איך שהיה במשימה דווקא כמו ההתנהלות הכללית שלו שאני מאמין שגרם להם כל הזמן להרגיש שהוא מעליהם , שהוא חכם יותר.. כמובן להגיד בפנים אני לא סומך עליכם. זה לא עוזר שחמש דקות אחרי זה תגיד אתם החברים שלי... ואז תריץ עוד איזה בדיחה על העדה שלהם שהם לא מבינים.. זהר יכל לצחוק על כולם שם , כי הוא כן הרבה יותר חכם אבל הוא יותר מדי הראה להם מה הוא חושב ולמה הוא מסוגל, הוא כשל בלהעמיד פנים איתם וראו את זה אפילו בדברים קטנים כמו שהם ממציאים שירים לריקודים וזה לא בא לו בטוב והוא הולך לפינה. כל דבר קטן כזה בסוף משפיע . לכן גם דוד דביר בסוף ישלם על הפה הגדול שלו ..
 

Seosi

New member


טוב, זהר הביא את ההדחה על עצמו אין מה להגיד. אלינה אינטליגנטית, היא הבינה שמשהו קורה בין אלה ואסי אבל לא הצליחה לעצור את ההדחה של זהר. אבל אני חושב שהיא כן תצליח להתמודד עם זה, והופתעתי, לפחות מהפרומו, שדוד הוא זה שנקלע לויכוח עם אסי ולא אלינה, ונראה לי שהיא תצליח למצוא את מקומה בשבט. אסי מתלהם יותר מדי וזה גם יעלה לו בהדחה לפי דעתי. אני לא בטוח עד כמה זה היה מהלך טוב בשביל אלה ועדי, במיוחד עדי כי נראה שזהר ממש רצה לעבוד איתה. את אלה מילא אני יכול להבין כי היא עכשיו נמצאת גם בברית עם עדי וגם בברית של שלושה עם אסי ורגב. פרק טוב בסך הכל.
 

nadav1919

New member
אני מעריך דווקא

שכרגע אסי מבסס את מעמדו בשבט. אלה ועדי כמובן עשו טעות שלא חברו לאלינה לברית בנות. משאר שדוד יהיה המודח הבא
 
למעלה