הישרדות הרומנית - הקרבות האחרונים על הניצחון

סטילהוק

New member
הישרדות הרומנית - הקרבות האחרונים על הניצחון


נותרו רק שישה שורדים אחרונים, 3 מהשבט האדום, 3 מהשבט הכחול מהשבט האדום של המפורסמים השורדים האחרונים שנותרו במשחק: הלנה יונסקו צ'יזר זו'ראטוני ואמי אלופיי (מהמתמודדים החדשים שהגיעו לפני חודשיים) ומהשבט הכחול של הלוחמים השורדים האחרונים שנותרו במשחק: עמנואל ניגיו ליליה 'לולה' קרדו ויאנקו סטרפ (מהמתמודדים החדשים שהגיעו לפני חודשיים) והשבוע מתחילים הקרבות האחרונים על
הניצחון של הישרדות רומניה
והמתח בשיאו מי יהיו השניים שיעפילו ישירות אל הגמר בקרבות הישירים? מי השניים שיגיעו לגמר בהצבעת דירוג הצופים? מי השניים האחרונים שיודחו בדקה ה 90 רגע לפני הגמר? האם הלוחם הטוב ביותר על מסלול הקרבות ינצח? האם האסטרטג הטוב ביותר ינצח? האם השחקן החברתי הטוב ביותר ינצח? או האם השורד/ת האהוב/ה ביותר ינצח/תנצח? השבוע נגלה סוף סוף אחרי 4 וחצי חודשים מי יהיה השורד האחרון של הישרדות רומניה 2020?
 

סטילהוק

New member
וגם קרב ההעפלה הישירה של שני הראשונים לגמר מאחורינו


השניים שהעפילו ישירות אל הגמר ראשונים בקרבות הישירים ולא יצטרכו לעבור את הצבעת הצופים: עמנואל ניגיו וליליה 'לולה' קרדו (שניהם שחקנים ותיקים משבט הלוחמים הכחול) עתה נותרו רק עוד שני מקומות בגמר הגדול וארבעה שורדים שיתחרו עליהם ביניהם: הלנה יונסקו (ותיקת השבט האדום)
צ'יזר זו'ראטוני (ותיק השבט האדום) אמי אלופיי (מהמתמודדים החדשים שהגיעו לפני חודשיים לשבט האדום) ויאנקו סטרפ (מהמתמודדים החדשים שהגיעו לפני חודשיים לשבט הכחול)
ונותר לגלות מי השניים שיצטרפו אליהם מי השניים הנוספים שיעפילו לגמר? ומי השניים שיודחו בדקה ה 90 רגע לפני הגמר? רומניה כולה עוקבת במתח אחר תחרות הגלדיאטורים הקשה, הדרמתית, המותחת והארוכה הזאת ורוב הצופים מחזיקים אצבעות להלנה יונסקו ששרפה כל מי שעמד מולה על הגריל, אך האם הלנה עצמה של אחרי 4 וחצי חודשים, תשישות, רעב, חולי ופציעות עדיין מסוגלת לעשות את הבלתי אפשרי? האם נותר לה עוד מספיק דלק במיכל בשביל הפוש האחרון שיביא אותה אל הגמר, שם סיכוייה לזכות ב
הניצחון ולהיות מוכתרת כשורדת האחרונה של הישרדות רומניה 2020, או יותר נכון הישרדות הגלדיאטורים של רומניה 2020, גבוהים מאוד? כולי תקווה שכן.
 

סטילהוק

New member
הישרדות הרומנית - שני האחרונים שהעפילו לגמר


אחרי שבוע חזק מותח, דרמתי ומורט עצבים של הקרבות האחרונים על ההעפלה לגמר של הישרדות רומניה הארוכה והראשונה מסוגה בעולם שלא נראתה כמוה מעולם בעולם הריאליטי, שני המתמודדים האחרונים מבין הארבעה שנותרו במשחק משני השבטים האדום והכחול של המפורסמים והלוחמים, ומצטרפים הערב לשני המתמודדים הראשונים שהעפילו ונכנסו ישירות לגמר כבר לפני שבוע עימנול ולולה, הם יאנקו והלנה המלכה
האמזונה הבלתי מנוצחת שכבר זכתה לכינוי "זינה הרומניה", שאחרי תקופה לא קלה שעברה אחרי שנפצעה קשה ואף אחד כבר לא חשב שהיא מסוגלת לחזור לעצמה, עשתה ממש את הבלתי יאומן והביסה בקרב הלפני אחרון הקשה את שני הגברים הכי חזקים פיזית במשחק קרבות הגלדיאטורים הענק הזה, כשהיא מותירה את כולם נדהמים ופעורי פה, ובעיקר את שני הגברים שלא האמינו שבחורה ניצחה אותם, יאנקו וצ'יזאר. יאנקו משבט הלוחמים הכחול המתמודד הראשון שהעפיל לגמר הערב לאחר שזכה בחסינות בקרב האחרון הקשה פיזית שהיה קרב סיבולת שנערך בינו לבין הלנה שהפסידה לו ממש על חודה של שנייה שהחזיקה מעמד פחות ממנו, והבטיח את מקומו בגמר לצידם של עימנואל ולולה שגם הם לוחמים מהשבט הכחול שהעפילו ישירות לגמר כבר לפני שבוע ולא השתתפו בקרבות האחרונים על ההעפלה לגמר, ואילו צ'יזאר משבט המפורסמים האדום הוא המתמודד האחרון שהודח כשהתמודד מול הלנה הבלתי מנוצחת שזכתה ובצדק לכינוי "החתולה בעלת 9 הנשמות" אחרי ששרדה 9 הדחות שבהן הדיחה כל מי שעמד מולה להדחה משני השבטים גם יחד. ועל כן הלנה היא גם למעשה השורדת האחרונה מהשבט של המפורסמים האדום והיחידה ששרדה ממנו והעפילה לגמר שבו יש לה עכשיו את רוב הסיכויים לזכות מבין ארבעת הפיינליסטים האחרונים, כשבגמר היא תתמודד מול שלושה לוחמים מהשבט הכחול: עימנואל, יאנקו ולולה שהקולות ביניהם ככל הנראה יתפצלו, מה שנותן לה מכתחילה יתרון ענק עליהם גם ללא קשר לכך שהיא השורדת הכי אהובה ברומניה ועם הכי הרבה מעריצים כולל מעריצים של שבט הלוחמים שהיחידה שהם העריצו ומעריצים מהשבט האדום היא הלנה, שהלוחמים עצמם טענו כל הזמן ובצדק שהיא הלוחמת של השבט האדום שהיתה צריכה להיות בשבט הלוחמים, לאחר שהוכיחה לכולם שהיא לא רק יפה חיצונית ופנימית, כפי שציין ובצדק המנחה דן קרוצ'רו הערב, אלא גם בעלת נפש של לוחמת, לביאה אמיתית שלא ויתרה אפילו לרגע, לא פחדה מכלום, למרות שעברה פציעות קשות, חולי, רעב וכל איתני הטבע הקשים, חום אימים, קור מקפיא עצמות וגשמים עזים, ושרדה את כולם במשך 4 וחצי חודשים רצופים קשים וארוכים, הקימה מעפר שבט מפורק ומסוכסך, איחדה אותו במעשה אצילי של הקרבה עצמית והצליחה להפוך אותו למכונת מלחמה בלתי מנוצחת שביחד הביס בקרב האחרון שלפני תחילת המשחקים העצמאיים על ההעפלה לגמר את שבט הלוחמים החזק על מסלול הקרבות בתוצאה היסטורית של 10-1 מתוך 11 מסלולי קרבות קשים לשבט האדום, וגם כשהחלו המשחקים העצמאיים על ההעפלה לגמר שמרה על אחרוני השבט שלה מאוחדים אל מול הלוחמים, שגם הם כולם עד האחרון שבהם נהפכו למעריציה. ועכשיו נותר רק להמתין לגמר הגדול של הישרדות הרומנית שישודר בערוץ הרומני Kanal D ביום שבת 30.5.2020 בערב בשעה 20:00 שבו יתמודדו ארבעת השורדים האחרונים: הלנה, יאנקו, עימנואל ולולה, ואחד מביניהם יזכה בפרס הכספי הגדול ובתואר השורד האחרון של העונה הראשונה בגירסה החדשה של הישרדות הרומנית 2020.
 
למעלה