הישרדות 40 - מלחמת המנצחים - הגמר הגדול

B R A Y E R

New member
מנהל
יהיו עוד מלא עונות של הישרדות בהנחיית ג'ף פרובסט


ואתה תמיד יכול לפרוש ולא לראות את העונות הבאות, אף אחד לא מכריח אותך
גם ככה נראה לי שהפורמט הזה לא בשבילך
 
רק בגלל התגובות שלך


אני מתכנן בכל זאת לראות את העונה הבאה!

...בתנאי שאין החזרת מודחים מכל סוג, או עוד איזשהו טוויסט זולל זמן מסך כמו אי הרוחות, אי האלילים או אי האנערף-בואו-נמכור-את-המשחק. בגלל זה מכל הרצף של שש העונות שלפני העונה הזו, דויד נגד גוליית הייתה הכי נורמלית.

יוצא דופן שמוזמן לחזור כמה שירצה הוא כמובן אי הגלות, במיוחד אם יהיו אלילים רק בו.
 

סטילהוק

New member
מישהו אמר לך לא לצפות? גם אני עצמי אמשיך לצפות

לא אמרתי שאפסיק לצפות, מה שאמרתי זה שאני מקווה שלא יהיו עוד עונות או שיהיו בלי ג'ף השוביניסט והבלתי נסבל שכבר 5 עונות מאז שהוא גם שותף בהפקה עושה הכל שרק גברים יזכו. ומי שחושב שבעונה 41 לא יזכה גם גבר אם ג'ף ימשיך פשוט משלה את עצמו.
 

סטילהוק

New member
כפי שחשבתי, לא הצביעו לה כי "שכנעו" אותם שזה מסוכן


בדיוק כפי שחשבתי, היו לפחות 5 מושבעים שהתכוונו לתת את קולם בגמר למישל, אמממה מסתבר שהם לא נתנו לה את קולם בגמר מהפחד שנטלי תזכה כתוצאה מכך, ובגלל זה אף אחד מהם לא נתן למישל את קולו. שזה עולב העולבים לעונה של מנצחים במלחמה שהפכה לעונה של לוזרים במלחמה. אם למישל ששרדה יותר מכל המושבעים מגיע 0 קולות אז כמה מגיע למושבעים עצמם שהודחו בזה אחר זה ופתחו רגליים ונתנו לטוני להחליק להם בין הרגליים לגמר? וכמה קולות מגיעים למי שלא זכה באף חסינות ולמי שלא הגיע אפילו לאיחוד השבטים? כך שאם למישל היחידה שהבינה שטוני מסוכן ונלחמה בשיניים להגיע לגמר ועל הדרך הדיחה את שלושת העיזים בקומה שלו בגלל שהוא עצמו היה חסין ומוקף בעיזים שהגנו עליו בגופם, והגיעה לגמר מגיע לקבל 0 קולות אז לכל המודחים/מושבעים מגיע לקבל מינוס 10 קולות, שלא לדבר בכלל על כמה מינוס קולות מגיע לעיזים בקומה של טוני ובראשם בן ושרה לקבל...
The Survivor Specialists - Survivor 40 Winners At War Finale Recap https://www.youtube.com/watch?v=OJNd_HycgnE Survivor 40 Know-It-Alls | Winners At War FINALE Recap https://www.youtube.com/watch?v=DonBNyAOj3o
 

B R A Y E R

New member
מנהל
אני אסביר מה בדיוק היה


כי סטילהוק נוהג לרוב להציג את הדברים בדרך שנוחה לו וונדל, אדם ודני דיברו בינהם לפני המועצה והתלבטו על האפשרות להצביע למישל כדי שהיא זו שתהיה במקום 2 ולא נטלי אחרי שהם הבינו שיש לנטלי לפחות 4 קולות בטוחים, וגם ככה אין להם סיכוי להעלות את מישל למקום השני + פחדו שבסופו של דבר בגלל הפיצול הזה איכשהו נטלי תנצח, העדיפו ללכת על בטוח ולהצביע לטוני (כי היה להם יותר חשוב שהוא יהיה מקום ראשון בוודאות, מאשר מי מבין הבנות תהיה מקום 2) &nbsp אגב, מקרה דומה היה בסמואה המושבעים מגאלו תכננו בהתחלה לפצל את הקולות שלהם 3-3 בין נטלי לבין מיק כדי לוודא שאחד מהם ינצח והשני יהיה במקום השני ולא ראסל שרצו לנקום בו אבל הם ידעו ששאמבו וג'ון בוודאות מתכננים להצביע לראסל, ולא סמכו על ג'ייסון שבאמת יצביע לנטלי ולא לראסל כמו שאמר להם, אז לא רצו לקחת סיכוי שהוא בטעות ינצח ולכן הם הצביעו כולם לנטלי.
 

סטילהוק

New member
לא מדוייק


קודם כל נתחיל מזה שהיו לפחות 5 מושבעים שהתכוונו להצביע מישל ובגלל הפחד שטוני יפסיד לנטלי לא נתנו לה את קולם כדי שתהיה מקום שני ולא נטלי. ודבר ששני בסמואה לא היו 16מושבעים ולכן זה ממש לא אותו הדבר, כי כשיש לך 16 מושבעים אתה יכול לחלק קולות למי שאתה רוצה, אך לא מתי שיש לך פחות מ 10 מושבעים, ובסמואה היו כולה 9 מושבעים, כך שאם לא רצו שראסל יזכה הם לא יכלו לקחת את הסיכון שציינת, אבל אם היו 16 מושבעים זה היה סיפור אחר לחלוטין. בעונה עם 16 מושבעים זו בושה וחרפה למשתתפים בעונה ובעיקר למושבעים לא לתת אפילו קול אחד למי ששרדה כל העונה והגיע לגמר כשהיא נלחמת בשיניים ולא מוותרת, זוכה בשתי חסינויות, וכמעט גם בשלישית של הגמר (תזכיר לי בכמה חסינויות שרה זכתה העונה?) מפרקת את ברית העיזים של טוני ולמעשה וזו עובדה מישל המשתתפת היחידה העונה שמעולם לא הודחה ובשתי הפעמים שבהן שיחקה הגיעה לגמר, מה שאי אפשר להגיד למשל על שרה, על בן, על קים, על דניס, על סופי, על נטלי ואפילו על טוני הזוכה של העונה עצמו שהודח בעונה 34. למעשה אחרי העונה הזאת מישל מחזיקה בתואר השורדת היחידה בתולדות הישרדות ששיחקה ביותר מעונה אחת ומעולם לא הודחה או פרשה. כל שאר הזוכים הודחו או פרשו או שיחקו רק בעונה אחת. וזו עובדה.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
אוקיי, ומה הפואנטה שלך?


התפקיד של המושבעים זה להצביע למי שלדעתם צריך לנצח, ולא לעשות אסטרטגיות על מי במקום השני ומי במקום השלישי 12 מושבעים החליטו להצביע טוני כי רצו לקחת חלק בהצבעת הנצחון שלו וזה מה שהם עשו אתה ממש מחפש בכוח על מה להתלונן. תשחרר
 

danlevin1

New member


מישל אחד המתמודדות הכי גרועות תאבר , ניצחה בטעות בעונה שלה וקים היחידה שיצאה נגד טוני ולא מישל
 

אורישקי

New member
עוד כמה מידע מראיונות של אחרי המשחק

אספתי כאן כמה וכמובן שזה מה שהשורדים אומרים, יש דברים מבוססים יותר ופחות: השתדלתי לשים מה שכנראה שיש אמת מסוימת במה שנאמר מדדהים כמה עוד דבהבהרים לא הספקנו לראות! דני בלייב אינסטגרם: - אמרה שהרבה שורדים שהגיעו לEOE לכלכו על שרה, היא עצמה חושבת שהיא קיבלה עריכה פחות טובה ממה שהגיע לה. אגע לזה בהמשך. - לפי דני היא ופארווטי היו מאד קרובות בהתחלה, התכנון הראשוני היה מישל ופארווטי בסוף החליטה ללכת על נטלי (דרך אגב גם פארווטי בעצמה אמרה שזה נכון בjury speaks שלה), לפי דני האשימו אותה (בעיקר בן) בפני ג'רמי שהיא זו שדחפה להדחה של נטלי, וג'רמי האשים אותה מול השבט שהיא חיטטה לו בתיק כדי למצו אאליל חסינות, בפועל השלישיה של רוב-אית'ן-פארווטי התהפכו עליה ואז היא ניסתה להציל את עצמה בניסיון הכושל להדיח את פארווטי (אד םייעץ לה את זה, ולפי מה שהבנתי מרדיט הוא אישר שככה קרה במציאות). - באדג' פארווטי קנתה 2 צנצנות של חמאת בוטנים, אחת לה,לנטלי ולאית'ן ואחת רלוב,אמבר,נטלי. רוב ונטלי גמרו את שלהם מאד מהר ובשלב מסוים גנבו את הצנצנת השניה ואכלו גם ממנה (לדעתי פארווטי רמזה שהיה משהו כזה שם). - לפי דני היה ריב די רציני בין... יול ונטלי באי ההכחדה. ובכללי נטלי קצת הסתכסכה שם בימים האחרונים עם הרבה מהמושבעים שלא הצביעו לה בסוף, יכול להיות שזה עלה לה בכמה קולות ואפילו במשחק. שרה בRHAP:: - אומרת שנאום ההעצמה הנשית שלה היה לגמרי מתוכנן כדי לתפוס אהדת מושבעים, עם זאת היא כן הרגישה את התחושה הזו בעיקר אחרי GC כשסיירה ואנדראה נורא כעסו עליה. - כמו שכבר ידענו, היא וטוני בודדו את עצמם בתחילת המשחק כדי שלא יחשבו להדיח אותם בשום שלב. - היא בטוחה שטוני היה מנצח אותה במצב של פיינל 2, יש מצב שבפיינל 3 היא הייתה מנצחת אותו בהתאם למי שנגדם. אם מישל הייתה מודחת פיינל 4 יש מצב שנטלי הייתה מנצחת כתוצאה מפיצול ביניהם. - נטלי סיפרה לה שבוסטון רוב לכלך עליה בלי הפסקה באדג', זה די משתלב עם הרבה עקיצות שהיו ביניהם בהמשך העונה. היא מאד נפגעה מזה כי הוא די לא יכל לפרגן לה שהצליחה להדיח אותה. - היא גם אומרת שכמה מתמודדים אמרו לה אחרי העונה שפארווטי גם לכלכה עליה הרבה, זה מאד הפתיע לאור העובדה שהן לא נפגשו ביחד. מצד שני לא בטוח עד כמה זה אמין כי פארווטי בעצמה אמרה לפני העונה ששרה היא המנצחת שהיא הכי מעריכה. סנדרה (בראיון עם לורן מהעונה הקודמת): בעקרון ראיון יותר שטחי עם הרבה פרגון לטוני, היא כן אומרת שטייסון באמת היה אמור לעוף במקום אמבר בהדחה הראשונה, וגם שהיא ודניס מכירות מלפני המשחק והיא באמת רצתה לעבוד איתה, מה שמוכיח שהמהלך של דניס היה לגמרי מטומטם ובשביל הטלוויזיה. טוני (בRHAP): - שרה אמרה לטוני על האליל של סופי, ניק אמר לטוני על האליל של קים - טוני דחף בתחילת המיזוג להדחה של וונדל, ניק סיפר לו שמישל ווונדל הביאו מטבעות אחד לשניה, הוא האשים את וונדל בהדחה של יול וחימם ככה את סופי. - טוני הכין לשרה אליל מזויף כדי להטעות איתו את נטלי. - אמר שהוא די גרוע באתגר הדלקת אש והטעה את נטלי ומישל לחשוב שלא, אם נטלי הייתה יודעת כנראה שהיא הייתה בוחרת להתחרות נגדו ומנצחת אותו די בקלות כי היא הייתה הכי טובה שם. - באופן מפתיע הוא הכי צנוע שיש ולא מחשיב את עצמו כשורד הכי טוב אי פעם.... - מאד פרגן לניק ואמר שהעריכה נתנה לו פחות קרדיט ממה שהגיע לו
 

Robbed Goddess

New member
מה שהכי מבאס אותי מהראיונות האלו

שהיה לעורכים חומר להראות את פארווטי בUltra bitch mode ולא ראינו שום דבר מזה


הדיחה את נטלי לפרק את הטריו של מישל-ג'רמי-נטלי > ג'רמי ומישל מתעצבנים ורוצים להדיח אותה > גורמת לדני לחשוב שהיא החברה הכי טובה שלה ואז ממציאה שקר שדני בעצם הייתה המאסטרמיינד מאחורי ההדחה של נטלי (וכולם קונים את זה?!?) > ג'רמי צורח על דני > מישל לא מאמינה לה לרגע > השבט מתהפך עליה > לא נשארות לדני אופציות והיא הולכת לרוב ואית'ן > פארווטי יוצאת מהמועצה הזו עם קול אחד נגדה > ג'רמי ומישל מאמתים שאחרי ההדחה של אית'ן הם רצו לעבוד עם פארווטי ורוב בתור שילדס, אדם היה המודח הבא
בעקרון, כל התוכניות של פארווטי עד הערבוב... עבדו פחות או יותר.

למה לעזאזל העורכים חשבו שלתת לה עריכת גיבורה כי היא אמא עכשיו הרבה יותר מעניין מלהראות אותה בתור הנבלית שהיא? RELEASE THE FOOTAGE COWARDS!!!

דבר נוסף ששכחת לציין: נטלי אמרה לבן שאין לו סיכוי לנצח ושהמושבעים מחכים לצאת עליו אם יגיע לגמר. הוא אמר בעצמו שהרגיש שחלק מהמנצחים מתנהגים אליו כאילו לא מגיע לו להיות שם (ג'רמי), לפי המידע הזה קצת יותר קל להבין למה הוא החליט לפרוש, ולדעתי זה מוריד מהמשחק של נטלי עוד יותר כי יכלה להגיד לו שהתחרות הכי גדולה שלו זה טוני, לקחת אותו לגמר איתה ו/או להשתמש בו באתגר האש בפיינל 4.
 

סטילהוק

New member
כל הראיונות הללו לא משנות במאומה את העובדה הפשוטה


שאף אחד שם לא בא העונה בשביל לנצח אלא כולם באו בשביל לתת לטוני את ה 2 מיליון $ על מגש של כסף. ובושה וחרפה בעונה כזאת של מנצחים במלחמה שאף אחד מהעלובים האלה לא חשב אפילו לרשום את שמו של השחקן הכי מסוכן העונה להדחה אפילו פעם אחת מתחילת העונה ועד הגמר שלה, והפעם היחידה שכן רשמו את שמו היה על פתק זוכה העונה. רק נשאר להם לחתום לו על הצ'ק לצידו של ג'ף וזהו. הם את שלהם עשו. פשוט עולב העולבים. בחיים לא הייתי מצפה מעונה שכולה מורכבת רק מזוכים של הישרדות להיראות כך. עונות עם טירונים בהישרדות נראו יותר מעניינות, מותחות ודרמתיות מהעונה הזאת.
 

אורישקי

New member
האמת באמת חבל שלא הראו את זה ככה

למרות שזו הבעיה הכי גדולה של העונה - לא היה כמעט זמן לדברים. &nbsp לגבי בן זה גם מאד מסביר למה הוא כל כך נצמד לאותה ברית בצורה שנראתה לנו קצת עיוורת.
 

אורישקי

New member
עוד מידע משעשע


סנדרה, הקווין שהיא, ניצלה את החופש עד למשחק בלטייל בכל סידני ומלבורן
ניצחה את המערכת
 
למעלה