הישרדות 40 - מלחמת המנצחים - הגמר הגדול

COOL BOY 11

New member


סהכ הייתה עונה נחמדה ונהנתי, בשביל עונת המנצחים האגדית זה היה די מאכזב בסופו של דבר
יש כל כך הרבה עונות עם משחק טוב יותר, וטוני אמנם מנצח ראוי אבל לא היה במשחק שלו שום דבר שלא מהעולם הזה כדי להכתיר אותו לבסט אוף דה בסט..
לא יודע אולי אני סתם לא עף עליו יותר מדי ובעונה הראשונה שלו עיצבן אותי שהוא ניצח למרות מלא טעויות מפגרות שהוא עשה, פה הוא כן היה הרבה יותר נסבל ואין ספק ששלט בחלק האחרון של המשחק, בגמר הנ"ל ללא ספק הייתי מצביע לו- מישל חמודה אבל קצת אנמית בעיניי וכנל המשחק שלה,מרגיש לי שבאותה מידה יכלו לדחוף לנו מישהו אחר כל העונה, ונטלי שחקנית מעולה אבל קשה לי להיות בעד מישהו שהודח וחזר ועוד בנוסף פשוט רוב המשחק היה על אי ההכחדה
ובאמת עם כמה שהייתי בעדה ה3 היתרונות האלה שרק היא יכלה לקבל זה פשוט ביזיון, מה שכן אם לא אז כנראה וונדל היה חוזר אז מזל! חח
בצמד של שרה וטוני הייתי לגמרי בעד שרה ואני חושב שגם בפרק הזה קיבלנו הסבר יותר טוב על הדינמיקה ומה עומד מאחורי העניין למה לא מתכננת נגדו, אבל מודה שמבין שניהם לטוני הגיע להגיע לגמר שקרא נכון את המפה וניסה להציל את השלישייה שלהם, שרה הייתה צריכה להקשיב לו ולהצביע דניס
אהבתי מאוד שבן ויתר אבל זה פשוט הוסיף לרשימה ארוכה של דברים ללמה הוא מנצח מיותר
ואם כבר מנצחים מיותרים, אני חושב שמה שהעונה הזאת ממש חידדה זה כמה מזל באמת משחק תפקיד. כל השחקנים העונה היו כאלה שכבר ניצחו, ועדיין ראינו כל כך הרבה מהלכים תמוהים ולא חכמים ואם היינו חושבים שכולם פה שחקנים של פעם ראשונה,זה לא היה נראה אפילו קרוב לקאסט של השחקנים החכמים ביותר, לדעתי לפחות
וחוץ מזה היו קטעים ממש מרגשים, נכנס לי משהו לעין

&nbsp
 

NP23

New member
וואו


באמת שאני חושב שהייתה עונה אדירה !
זו לא הייתה עונה מושלמת זה נכון, בעיקר מבחינת עריכה. אבל זו כן הייתה עונה מאוד כיפית שמתאימה גם להיום.
ואני לא יודע איך הייתי מרגיש אם לא היינו זוכים לעוד זמן מסך מכמה מהמודחים ..
וכן היו כמה יתרונות מעניינים וזה הוסיף מתח.
הטויסט של הטוקנס זה טוויסט טוב אבל דרוש המון שיפורים.
הטוויסט של אי ההכחדה צריך.. להכחד. אבל שוב, לא כזה עצוב שהוא קרה השנה והוא כן היה עדיף על עונה 38 , כי לפחות היו משימות שם הפעם וגם טוקנס.
&nbsp
בעיה חמורה שיש באי ההכחדה מעבר לכך שמודחת ראשונה או שלישי לא נמצאים במשחק ואז מנצחים או כמעט מנצחים בו..
זה שהם זוכים לבלות עם חברי המושבעים מינוס 3 מהם סך הכל. הרבה מהמושבעים לא מכירים בכלל כמה מהמתמודדים במשחק (כי מעולם לא היו באותו שבט) אותו אחד שחוזר למשחק לא רק שבילה זמן יקר עם המושבעים , הוא גם יודע בדיוק מה הם חושבים, למה הם מצפים ומי האיומים הכי גדולים להוציא מהגמר.
כריס בעונה 38 קיבל תוכנית מפורטת מוורדוג מה לעשות כאשר יחזור . ונטלי גם ידעה לחזור ולהדיח את טוני , מה שיכל להיות מאוד מסוכן
&nbsp
&nbsp
פיינל6- כבר תקופה ידעתי שדניס הולכת לעוף בדיוק במועצה הזאת וכנראה באמת בעקבות גם שימושים רבים באיידולז. (שיש בזה אירוניה מסוימת אחרי שפעמיים שומש עליה אליל ופעמיים השתמשה באליל העונה) אני ממש לא מרחם עליה כי גם במועצה הזאת היא זלזלה בנטלי ונתנה לאחרים להחזיק בגורל שלה. שהודחה המשיכה להתפאר במהלך על סנדרה , זה די פתטי .
חששתי ששרה תעוף במועצה הזאת כי קודם כל, די היינו מצפים מנטלי ומישל להצביע נגדה ולא לדניס.. דבר שני, היא נתנה נאום פרידה (כנראה הכנה פשוט להמשך)
דבר שלישי, הדגישו עד כמה היא יהירה וטועה לחשוב שלנטלי אין אליל , שזה בדרך כלל יהירות של מודחת..
אז נרגעתי ממש שזה לא הלך לקרב אש.
היה ברור מהתגובה של נטלי שהיא הצביעה נגד בן, כאשר הוא שיחק באיידול. זה היה טעות מצידה כי הוא יכל להחליט לשחק באיידול עבור שרה.
&nbsp
&nbsp
פיינל5- מועצה מטורפת.. באמת כבר התבלבלתי מי יודח שם. צעד מאוד מאכזב של בן, אחרי שאני מנסה להגן עליו תמיד בדיונים ולהגיד שהוא כן שיחק משחק לא רע העונה , בתור אחד שממש לא אהב אותו ב35.. אחרי כל זה הוא עושה את זה . דבילי.
כן, זה בהחלט הייתה בכל זאת החלטה מיותרת מצד שרה ..
קיצר בן , היית צריך להקשיב לטוני מועצה קודמת.
נטלי עשתה טעות מטורפת לשתף את שרה בכך שיש לה אליל ויכלה לשלם על זה בהדחה של מישל.. אחר כך היא הלכה וטעתה עם האליל , אם כי אפשר להבין אותה .
נטלי לא הוכיחה את עצמה במועצות שבהן שיחקה מאז שחזרה.. לעומת כריס. וזה למרות הכוח העצום שהיה לה, של אלילים ושל מידע מהמודחים.
&nbsp
פיינל 4- מלבד המועצות שסירי הודחה בהן .
זו המועצת שבט הכי קורעת לב שכנראה הייתה בתולדות התכנית.. מרגע שהחסינות הייתה בין נטלי למישל, זה פשוט היה ברור שזה יגיע לרגע הזה ולא הפסקתי לקלל.
בנתיים החסינות עוד לא נגמרה והבן זוג שלי לא מבין מה אני רוצה ואני מסביר לו.. שזה ממש לא משנה מי כבר לוקחת חסינות.
ואז פתאום הבנתי שאולי כן יש סיכוי שנטלי תצא קצת עמה ותקח את שרה איתה?
קיוויתי, אבל זה היה לשווא.
אני ממש אוהב את שרה.
אני לא חושב ששיחקה אפילו קרוב לטוני,
ולא שרה זה ממש לא קשור לזה שאת אישה ..
גם בפרק הגמר הוכח, שהוא צדק במועצה של דניס .. ואת ההדחה של בן היא עשתה בלעדיו אבל זו הייתה טעות שהיא שילמה עליה בסופו של דבר. אבל היא כן היתה מקום שני ראוי לעונה, הרבה יותר משאר חמישית הגמר . היא בכל זאת הוכיחה את עצמה השנה כשחקנית חברתית חזקה ביותר והגניבת קול בפיינל 10 והצירוף של סופי ובן לברית , השפיעו מאוד על השליטה שלה ושל טוני במשחק.
&nbsp
מישל - היה לה שוב , המון המון מזל , עם החזרה של נטלי, עם הפרישה של בן .. (באמת חושב שאחרת שרה לא הייתה עושה את זה..)
היא כן מדהימה בפאזלים, אם כי גם זה , פאזל שכבר עשתה .. היא סופר מזליסטית ואני לא ריחמתי עליה לשנייה על האפס קולות. היא לא היתה ראויה למקום בגמר .
נטלי - כמו שאמרתי ממש לא הרשימה אותי .
מאוד נלחצתי שפארווטי הצביעה בעדה ושהתחילו להתגלות 4 קולות בעדה כאשר ציפיתי ל2-3 .. לרגע ממש נלחצתי.
טוני- מה יש להגיד?! התחלתי את העונה שאמנם יש כאן הרבה מתמודדים סבבה ואהובים אבל הטופ2 בפער זה טוני ופארווטי שכל מועצת שבט שהיו רק התפללתי שישארו.
וטוני מנצח זה באמת חלום שלא דמיינתי עד הפיינל 10 כזה , שעד הרגע האחרון כולל ההקראת קולות, נלחצתי שזה לא too good to be true..
זה ניצחון אפילו חזק יותר מהקודם שלו
וזה באמת דרך נהדרת לצאת לפגרה כרגע של הישרדות בעקבות הקורונה... והסיום הכי מתוק שיש לעונה הזאת.
מלך מלך מלך מלך... !!!
השורד הכי טוב אי פעם. לא חושב שיהיה כמוהו
 

Seosi

New member


וואו, אין מילים על כך שטוני הצליח לנצח בעונה של מנצחים. ומעבר לכך, הוא אף פעם לא קיבל שום קול נגדו!!! יהיה מאוד קשה להגיד עכשיו שטוני הוא לא בין השורדים הכי טובים אי פעם, אם לא הכי טוב.

אני מאוד אוהב את נטלי, ושמח שהיא הצליחה לחזור למשחק, אבל אתם יכולים לדמיין אם נטלי אשכרה הייתה מנצחת? חחח, מעניין מה היו התגובות כאן. מרגיש קצת רע בשביל מישל כי נכון, טוני שיחק יותר טוב ממנה והגיע לו לנצח, אבל עדיין הגיע לה לקבל כמה קולות כי היא כן הזיזה מהלכים כמו הבליינדסייד של אית'ן ויול. וזאת הבעיה של אי ההכחדה, נטלי הגיעה למקום השני כי היא בילתה יותר זמן עם חברי המושבעים מטוני ומישל, אבל אני שמח שרוב חברי המושבעים עשו את ההחלטה הנכונה והצביעו לטוני.
 


עם כל היתרונות שלה, נטלי כמעט ולא חזרה. ולולא חזרה, כנראה וונדל היה חוזר, וזה היה ממש רע. אבל תיאורטית, יכול להיות שהוא היה ממשיך לפקשש ומישהו אחר היה זוכה. רוב, או טייסון, או אפילו סופי. אבל נטלי שיחקה הכי טוב שאפשר מאי ההכחדה. אחרי זה כמובן שמנסים ללחוץ לנו על בלוטת הרגש, ותודה לאל זו לא הייתה ה-מנגינה שאני כל-כך לא סובל, אלא מנגינה אחרת, גם מרגשת, אבל אשכרה מנגינה ולא מסחטת רגש עם צלילים. עדיין, מאסתי בניסיונות האלה להוריד את הישרדות לרמה ישראלית.

בין לבין, מצוטטים וידויים מרחבי העונה, שאני מניח שמנסים להיות במקום ריוניון? כמובן, יש בזה רק אשמה אחת וזו מגפת הקורונה, אבל לא היה עדיף פשוט לעשות ריוניון בזום? אני ברצינות חשבתי שכמו בעונה 38, שוב העלו לרשת את הפרק עם הפרסומות, וצריך לדלג עליהן. אבל פרסומות או לא, אני ללא ספק דילגתי ודילגתי ודילגתי.

אז נטלי חוזרת, מתחילה לספר סיפורים, ואל תשכחו שיש לה גם אליל. אחרי זה אתגר חסינות שלראשונה זה כמה שנים טובות אשכרה נראה מעניין. לא בדיוק מבוך ענק כמו שאני זוכר שאהבתי לראות בגמר לפני שנים, אבל אתגר טוב שהולם את מעמד פרק הגמר. מישל, שפיגרה מאחור כל האתגר, בסוף מסיימת את הפאזל ראשונה וזוכה בחסינות, מה שמשאיר לטוני, שרה ובן רק שתי אופציות. אבל בן, ואפילו שרה, מתעקשים בתוקף שלנטלי אין אליל. כתוצאה מכך, טוני ובן היו צריכים לבזבז את האלילים שלהם. דניס הייתה מודחת בכל מקרה, והשלישייה הייתה נשארת ברוב בכל מקרה, אבל זו הייתה טעות גדולה. אגב, אם דניס ושרה היו מדליקות אש אילו היה נשאר ביניהן תיקו, למה לעזאזל זה לא היה יכול להיות בין קימי וקית' בעונה 31?!?

אגב, במועצת השבט, אחרי דיון פמיניסטי נוקב (שאכן מאבד מתוקפו בהתחשב בעובדה ששרה לא שווה לטוני, הוא משחק יותר טוב, וזהו. בכלל, רוב העונות לדעתי גברים שיחקו יותר טוב), שרה זוכה לכבוד שמעט מאוד נשים זוכות לו - ג'ף קרא לה בשם המשפחה שלה. יכול להיות שהיא רק השנייה אחרי וונתוורת'? בכל מקרה, למרות הטעות הגדולה שלה עכשיו, קווין לסינה נשארה השורדת השנייה הכי טובה העונה. אבל מה שיותר מדהים, זה שג'ף הסכים איתה שהוא בעצמו שוביניסט, ועוד הנקודה הזו שודרה. האם לסינה, מקום שני או רביעי, הובילה לשינוי במנטליות של ג'ף, שתעשה אותו הרבה יותר נסבל מעונה 41 ואילך? אפשר רק לקוות. אגב, הנה הגיעה המנגינה שחששתי ממנה, והפסנתר הארור.

באותו לילה, טוני מחפש את האליל, כשהוא חמוש באש חיה בתור אור. ואז בבוקר, כמובן, כולם מצטרפים אליו. ואז בסוף נטלי מוצאת את האליל. פאק. טוני זוכה בחסינות, אז הם עדיין יכולים להדיח את מישל... רק שלא, די ברור בנקודה הזו שהיא עז הגמר של העונה. מה שמשאיר את המקום השני בין לסינה ונטלי (אלא אם כן בצורה טרגית, טוני יפסיד באתגר האש, מה שיתן לנו גמר בנות וזכייה טובה אך מבאסת יחסית של לסינה). אבל אז לסינה שמה לב לאליל שנטלי שמה על הראש שלה! ולכן היא וטוני ננעלים על הדחה של מישל, עד שבן בא ו... אתה לא רציני!!! בן רוצה שידיחו אותו. אני מבין מאיפה הוא מגיע, אבל אם מישל תודח עכשיו, ונטלי תזכה באתגר הבא (שבטוח יהיה אתגר סיבולת), קרב האש כנראה יהיה בין בן טוני, ואז לסינה תהיה זו שתזכה בגמר. במקום זאת, היא מדיחה את בן ועוצרת כל סיכוי שיכול להיות לה לזכות.

נשאר עוד אתגר אחד אחרון... אוי לא, לא האתגר הזה! קודם ארין, אחריה וולדמורט, ומייק בעונה 37 כמעט והודח גם הוא. מי יהיה הקורבן הבא של "קוטל הפייבוריטים"? האם זה יהיה טוני? נטלי זוכה באתגר, אז זה מאוד אפשרי. מול בן הוא היה מפסיד בוודאות. אבל מה שהכי קורע לב זה שהוא מתמודד מול לסינה. הם אולי לא זוג, אבל הם ללא ספק אחד הפאוור קאפלס הכי גדולים בתולדות הישרדות ואם הם לא ישתתפו במירוץ למיליון בהקדם האפשרי זה יהיה פשע. טוב שיש שני שוטרים להילחם בפשע הזה, במקרה הכי גרוע! בכל מקרה, ברגע שזה בין שניהם, ברור היה שדרכה של לסינה במשחק הסתיימה, וטוני יכול להתקדם בשביל האבנים הצהובות לשני מיליון מובטחים.

הייתי שמח לכתוב על פרוטוקול מועצת השבט האחרונה, אבל אני יודע שזה כבר לעולם לא יחזור - רגע, הוא חזר! הפורמט הישן סוף סוף חזר! אם היה משהו שנוא עליי יותר מכל בעונות האחרונות, זה הפורמט החדש של מועצת השבט האחרונה. זה גם נותן פתח לשחקנים שמשחקים יותר למושבעים מאשר זה נגד זה, למה בעונה 35 בן ניצח? לא בהכרח בגלל הסיפור שלו, אלא בגלל שמה שהמושבעים ראו זה אותו שולף אליל אחרי אליל אחרי אליל, לא את כריסי שולטת בשבט. אותו דבר עם כריס וגווין, ועוד יותר מהם ריק, שכל המשחק שלו היה למושבעים. כמו שנועם אמר לפני שנה, שחקני "זבנג", ולא שחקנים אמיתיים. בניגוד למה שחלק מהאחרים אמרו, דווקא אני ראיתי הפחתה ביתרונות העונה, ובגלל זה היא הייתה יותר טובה. רוב האלילים והיתרונות התנקזו להדחה של טייסון, ומאז היו לנו כמה הדחות יפות בלי יתרונות (חוץ מהמטבע המטומטם של מישל, שלא באמת שינה משהו). אי ההכחדה עבד בגלל שמדובר בעונת מנצחים מעריכי משחק, משחק אמיתי ולא "זבנג", ולכן נטלי קיבלה מעט קולות, כשטוני זכה ברוב. ומישל? זכתה בדיוק לקולות שהגיעו לה - אפס מאופס. אז כן, גם הקללה ששררה בארבע העונות האחרונות נשברה, כשסוף סוף בחורה קיבלה קולות בגמר.

דירוג סופי:

1. קינג טוני
2. קווין לסינה
3. סופי
4. נטלי
5. פרוואטי
6. קים
7. דניס
8. ג'רמי
9. ניק
10. יול
11. רוב
12. טייסון
13. סנדרה
14. אית'ן
15. בן
16. אדם
17. מישל
18. אמבר
19. דני
20. וונדל
 
עונות וזוכים


עונות:

1. קאגאיאן
2. מיקרונזיה
3. גיבורים נגד נבלים
4. קמבודיה
5. אי הגלות
6. סין
7. מנצחים במלחמה - היו לעונה הזו פגמים - אי ההכחדה, עריכה קצת הזויה שלא נתנה מקום לאסטרטגיה, ועדיין קצת יותר מדי יתרונות - אבל בגדול מזמן לא נהניתי כל-כך מעונה של הישרדות. חבל שזה אולסטארס, ובעונה 41 יש מצב שנחזור לים הבינוניות שהציף את העונות האחרונות.
8. איי הפנינה
9. אמזונס
10. סאן חואן דל סור
11. XYZ
12. אוסטרליה
13. הפיליפינים
14. ונואטו
15. דוד נגד גוליית
16. טוקנטינס
17. דם נגד מים
18. HHH
19. קרמואן
20. עולם אחד
21. מרקייזיס
22. גוואטמלה
23. גיים צ'יינגרס
24. סמואה
25. בורנאו
26. אי הרוחות
27. אי ההכחדה
28. עולמות בנפרד
29. קו-רונג
30. אי הנוצרים
31. גאבון
32. ניקרגואה
33. פיג'י
34. איי קוק
35. פאלאו
36. אי המתים
37. אי האלילים
38. אולסטארס
39. אפריקה
40. תאילנד

זוכים:
1. קינג טוני פאקינג ולאצ'וס - יש מה להרחיב? שיחק לא פחות טוב מנטלי בסן חואן, מול קאסט הרבה יותר חזק.
2. נטלי אנדרסון
3. פרוואטי
4. שרה
5. טוד
6. טוני28
7. קים
8. ריץ'
9. דניס
10. ניק
11. אדם
12. ג'רמי
13. מייק
14. כריס
15. בריאן
16. קוקרן
17. סנדרה עונה 7
18. ג'יי טי
19. וונדל
20. רוב
21. ג'נה
22. טייסון
23. סופי
24. ארל
25. טינה
26. אראס
27. יול
28. טום
29. אית'ן
30. נטלי ווייט
31. סנדרה עונה 20
32. טומי
33. מישל
34. וספיה
35. דני
36. אמבר
37. בן
38. בוב
39. פאביו

בלתי שפיט לעד - כריס אנדרווד
 

nadav1919

New member
הייתי מדרג את ג'נה יותר נמוך ואת יול יותר גבוה

ובעונות, את אוסטרליה יותר נמוך ואת סמואה יותר גבוה
 

danlevin1

New member
זוכים וזוכות

1 סנדרה הקווין 2 טוני הקינג 3 קים 4 דניס 5 ריץ' 6 בוסטון רוב 7 יול 8 טום 9 טוד 10 ג'רמי =============== 11 פרווטי 12 סופי 13 ארל 14 אראס 15 מייק 16 בריאן 17 אדם 18 ניק 19 ג'י טי 20 אית'ן 21 ג'נה 22 בוב 23 פאביו 24 שרה לשינה 25 דני 26 וונדל 27 בן 28 וספיה 29 אמבר 30 כריס דוהרטי 31 טינה ווסט 32 נטלי וויט 33 קוקראן 34 טומי 35 נטלי אנדרסון 36 מישל 37 טייסון 38 כריס אנדרווד
 

danlevin1

New member
עונות טופ 10

*טעמי האישי בשקלול של עונה עם דמויות בלתי נשכחות ,אסטרטגיות טובות ומהלכים גדולים* מקום ראשון = עונה 20 (גיבורים נגד נבלים (קווין סנדרה) מקום 2 = עונה 15 סין (טוד) מקום 3 = עונה 14 פיג'י (ארל) מקום 4 = עונה 40 עונת המנצחים (קינג טוני) מקום 5 = עונה 16 מיקרונזיה (פרווטי) מקום 6 = עונה 25 פיליפינים (דניס) מקום 7 = עונה 7 איי הפנינה (קווין סנדרה) מקום 8 = עונה 28 קגיאן (קינג טוני) מקום 9 = עונה 31 הזדמנות שנייה (ג'רמי) מקום 10 = עונה 33 דור הX נגד מילניאל (אדם)
 

danlevin1

New member
העונות הכי גרועות

מקום 30 = עונה 36 = לא התחברתי לרוב המתמודדים מקום 31 = עונה 34 = אכזבה גדולה מקום 32 = עונה 38 = סוף נוראי מקום 33 = עונה 26 = מתמודדים בלתי נסבלים מקום 34 = עונה 19 = מתמודדים בלתי נסבלים מקום 35 = עונה 27 , מתמודדים בלתי נסבלים מקום 36 = עונה 9 , מתמודדים בלתי נסבלים
 

אורישקי

New member
התבלבלת יונתן

מה הקשר לקרב אש בין קימי לקית'?
בעונה 31 היה תיקו בין טאשה לקימי בכלל, בגלל שקית' היה הבן אדם הפגיע היחיד זה או שהיו משנים את הקולות (הוא היה צריך לשנות לקימי) או שקית' היה מודח. לא היה שם שום שלב שבו יכל לקרות אתגר אש.
&nbsp
העונה מראש היו 4 אנשים שחסינים - מישל עם השרשרת, שלושת האחרים עם האלילכ וזה השאיר את שרה ודניס - לא היה מישהו שיכל לשלוף אלילים ולכן עברו לאתגר אש.
 

אורישקי

New member
פונדרוסההה והפעם היא ממש מעניינת

חלק בלעדי של סנדרה - פלוס החלקים של דניס,בן ושרה
https://www.youtube.com/watch?v=GEtQzssUvNI&t=193s

כל מודחי האדג' מהרגע שלאחר ההפסד במשימה:
https://www.youtube.com/watch?v=tQlY9pQsG_0

חתיכת מסיבת סיום זה הסרטונים האלה............

קודם כל סנדרה -כיף שהראו אותה בפונדרוסה, אישית זה ממש חבל שהיא לא הייתה חלק ולא נשארה לפחות עד שונודל הגיע כדי להיכנס למושבעים.. היא תמיד תהיה אגדת הישרדות וזה כיף לראות את הישירות שלה והאהבה שלה למשחק.

כל העיזבה של המודחים הייתה נורא מרגשת בעיקר כי למרות הקיטש ראינו את השחקנים בצורה הכי אישית ושמחה שהם יכלו להיות, סוג של מסיבת סיום אחת גדולה .
רוב ופארווטי נשארים קסם של כריזמה, אמבר מקסימה,
אית'ן חמוד ברמות ומערכת היחסים שלו עם רוב ופארווטי קורעת.
שני הכוכבים של הקטע הזה מבחינתי הם כנראה וונדל-ג'רמי, החיבור של שניהם ועוד עם טייסון ברקע זה פרייסלס

דני גם נורא חמודה בקטעים האלה ובעצם מסתבר שוונדל היה נורא נורא קרוב לדני יותר מכל אחד באדג', דרך אגב קראתי (אני יורתר מאוחר אתעמק בדיבורי המושבעים) שהיה סוג של קרב מי תהיה מקום שני משתי הבנות מרוב שהזכיה של טוני הייתה ברורה. וונדל,אדם,ניק,דני כולם חשבו להצביע למישל אבל בסוף העדיפו לבטח את טוני כי פחדו שנטלי תזכה בטעות....
עוד דבר שהוכח זה כמה קרובות סופי-דניס-קים היו וגם כמה בן ודניס היו קרובים, וכמובן שרה עם כל החבורה הזו. ההדחה של סופי הייתה לגמרי ההדחה הכי חשובה של העונה וזו שהפכה את טוני למנצח.
 

jordi2006

New member
אחלה פונדרוסה

נהניתי מכל רגע בצפייה בזה. החלק של הסיפור של אמבר ורוב היה מקסים.
אני חושבת שהם נהנו במיוחד בפונדרוסה הפעם כי הם כולם הגיעו ביחד וכבר לא היה את המרמור הזה של שניה אחרי הדחה וכולם צריכים לנחם אותך. הם כולם היו באותה הסירה (תרתי משמע) וזה מגניב.
 

JohnaA

New member


אז בניגוד לתמונה שג'ף מנסה לצייר לנו בראש, מדובר סך הכל בעונה די בינונית ברמת ה-Gameplay.

לא מעט שורדים הגיעו על מנת לסגור מעגל ועם רצון להוכיח משהו לעצמם ברמה האישית, שלא תמיד הצליח להשתלב יחד עם הרצון לשחק חזק ולנצח את המשחק באופן שהוביל ללא מעט טעויות לאורך הדרך (דניס, קים, שרה, בן בהדחה האחרונה ואם אחפור מספיק בעונה אני בטוח שאמצא לכך דוגמאות שרלוונטיות לכל שורד, אפילו לטוני).
גם הקשרים הלכאורה אישיים והתפיסה המוקדמת של כל שורד על שורדים אחרים פגעו בעונה לאורך כל הדרך, אבל אני מניח שזה מחיר שאתה מוכן (כמפיק) ושאנחנו (כצופים) מוכנים לשלם כשמדובר בעונה של זוכים, לאחר 40 עונות של הישרדות ובהינתן העובדה שחלק לא מבוטל מהאנשים על האי שיחקו פעמיים או יותר עוד לפני העונה הזאת וחלקם יצרו קשרים אישיים מחוץ למשחק.

EoE זה קונספט שחייב להיכחד, או להימשך אך ורק עד לשלב האיחוד. הוא אולי היה מחזיק יותר זמן בנסיבות אחרות, אבל משעה שכריס זכה בעונה הראשונה שהתחילו עם השטות הזאת, מדובר בבזבוז זמן מסך ובהתעללות בשורדים (וגם בצופים!), שממילא לא זוכים לכל הערכה מצד הקהל על התקופה הנוראית שלהם באי. העונה הזאת רק הדגישה את זה והצליחה להרוס את הגמר. היה לי ברור שאין שום תסריט שנטלי תזכה. חוץ מזה, לראות אגדות של הישרדות נתקעים על האי המסריח הזה ליווה את כל העונה בטעם מר, ולא הוסיף דבר.

העונה הזאת גם הוכיחה לדעתי שכל החלוקה של העונות ל-"אולד-סקול" ו-"ניו-סקול" מבחינה כרונולוגית לא כזו משכנעת. הכל שאלה של עוצמת הקשרים בין השורדים בכל עונה ובדומיננטיות של השורדים. ראינו את זה בעונה של וונדל ו-דום וראינו את זה בעונה הנוכחית בקשר של טוני-שרה-בן. ברית חזקה ויציבה יכולה להירקם גם בעונות המאוחרות של המשחק ולהוביל למשחק יחסית "יציב" בלי יותר מדי הפתעות ובלאגן במועצת שבט, ומבלי להידרש ל-"Voting Blocks" ולשליפת סכינים מהירה בכל הדחה.

טוני - ענק הענקים ודמות טלוויזיונית שאם היא לא היתה קיימת היו צריכים להמציא אותה. אני מודה שאחרי הפרק המשוגע שלו עם הסחיטה היתי בטוח שהוא הולך הביתה, זה היה טוב מדי כדי להמשיך לכל אורך כל הדרך. היחיד שנשאר עם רעב טהור למשחק אחרי האיחוד. אולי זה קשור לעובדה שאת "התיקון" שלו הוא עשה בשלב ה-Pre Merge, כשהוא הוריד הילוך, כאשר כל היתר נתקעו עם התהליך האישי שלהם לאורך כל המשחק. כזה נצחון דומיננטי אני לא זוכר כבר הרבה זמן (שוב, למעט הנצחון של וונדל שדרס את העונה ביחד עם דום).
מישל - הפתיעה לטובה מאוד. גם ברמת ה-Gameplay (רק שלצערי היא התעוררה מאוחר מדי, רק אחרי ההדחות של סופי וקים) וגם בזכייה בחסינויות במאני-טיים. לגמרי הרוויחה את המקום שלה בגמר ביושר, וחבל מאוד שלא זכתה אפילו לקול אחד, הגיע לה.

נטלי - עשתה מה שצריך לעשות (וגם זה לא היה קורה בלי ההתמוטטות הרגשית של בן), אבל היתה חייבת חייבת לקחת את טוני למבחן האש ולו בשביל הסיכוי הקטן שהעובדה שהוא לא יהיה בגמר תהיה תלויה בה. אני לא חושב שהיו מצביעים לה על עצם המהלך (כמו שהיה עם כריס), אלא שאובייקטיבית היה לה סיכוי יותר טוב מול שרה (סליחה, לסינה) בגמר.
שרה - אחלה נאום במועצת שבט על האפליה הבין-מגדרית, אבל הוא חסר כל קשר למשחק שלה העונה ונראה שהיא בטוחה שהיא שיחקה טוב כמו בגיים צ'יינג'רס. משחק אנמי שלה לחלוטין, נרדמה בשמירה על טוני, ועם ההדחות של סופי וקים סללה לו את הדרך לזכיה ב-2 מיליון.

סך הכל, למרות כל האמור, היה כיף. טוב לראות שורדים קודמים, במיוחד כאלו שלא יצא לנו לראות משחקים שוב (יש לי קראש על קים, מודה). היתה יכולה להיות עונה יותר טובה, אבל אחרי הצלקות והזוועות של עונה 39 שבחיי שאני לא זוכר מי זכה אפילו וזה היה אתמול בערך, זה היה אחלה פיצוי.

תנו לנו את 41!
 

סטילהוק

New member
מקווה מאוד שזו העונה האחרונה של הישרדות ולא יהיו עוד עונות

מקווה מאוד שזו העונה האחרונה של הישרדות ולא יהיו עוד עונות, או שלפחות זו העונה האחרונה שג'ף מנחה את הישרדות ושותף בהפקתה. כי מהרגע שג'ף הפך לשותף בהפקת הישרדות קיבלנו רק גברים זוכים בהישרדות. ג'ף עשה הכל בגלל, וזה לא סוד, שהוא מעדיף זוכים על זוכות, שרק זכרים יזכו בכל 5 העונות האחרונות שבהן ג'ף היה שותף בהפקה. וזה ממש לא יצא במקרה ככה, אין דבר כזה במקרה בריאליטי, שחיתות יש בכל מקום ותוכניות הריאליטי ממש לא יוצאות דופן מהבחינה הזאת. הפקות מושחתות ממש לא חסרות, לא בארץ ולא בחו"ל, ומי שמשלם את המחיר זה אנחנו הצופים שמקבלים עונות ברמה ירודה עם התערבות אינסופית ובולטת של ההפקה, פרקים קצרים, עריכה גרועה ותוצאות ידועות מראש של זכייה גברית בזו אחר זו.. ומי שלא קולט את זה עד עכשיו הוא פשוט עיוור או צבוע שעושה את עצמו עיוור.

ולכן הגיע הזמן לשים סוף לביזיון הזה, הגיע הזמן להחליף את ג'ף הזקן שבדיוק כמו האולדסקולז שראינו העונה, עבר זמנו ובטל קורבנו, והגיע הזמן שהישרדות תצא לדרך חדשה, ישרה, הוגנת ונקייה משחיתות והתערבות של ההפקה במשחק. הגיע הזמן שריאליטי יהיה כשמו מציאות ולא בימוי מציאות לפי מה שרוצה ההפקה. הגיע הזמן שצופי תוכניות הריאליטי יקבלו ריאליטי אמיתי. ואני מאוד מקווה שעידן הקורונה עוד ישנה את כל עולם הריאליטי לטוב יותר, הוגן וסטרילי הרבה יותר משחיתות. שלפחות ייצא משהו אחד טוב מכל הפנדמיה הזאת.
 

סטילהוק

New member
הלוואי, אך אני יאמין לזה רק כשאראה את זה קורה במו עיניי

או אשמע את זה מקלי עצמה.
בכל מקרה, חייבים להחליף את ג'ף השוביניסט (הוא עצמו הודה שהוא כזה) והבלתי נסבל שעושה הכל כבר 5 עונות ברציפות מאז שהוא גם שותף בהפקה, שרק גברים יזכו בהישרדות. והגיע הזמן באמת שאישה תנחה את הישרדות ותביא איתה פן נשי חדש שישדרג את התוכנית הזאת ויהפוך אותה להרבה יותר שיוויונית לשני המינים.
 
וזה בדיוק מתי


שההידרדרות של התוכנית התחילה. מאז, באופן כללי, יש יותר עונות בינוניות וגרועות מאשר עונות טובות - אני מאמין שיש כאן קונצנזוס חיובי רק על 25, 28, 29, 31, 33 ופחות או יותר 40. לעומת זאת יש כאן קונצנזוס שלילי על 21-24, 30, 32, 34, 36 ו-39, והדיעה הנפוצה היא שלילית גם לגבי 26, 35 ו-38.

ומצד שני, אם באמת הייתי מפסיק לצפות אחרי עונה 20, הייתי מפספס את קינג טוני, אז...
 
למעלה