הישרדות 40 - מלחמת המנצחים - הגמר הגדול

B R A Y E R

New member
מנהל
אני בשוק ממך


מה בעצם רצית? שהמושבעים יהיו ממורמרים ויצביעו מישל? אתה מאוכזב לגלות שהמושבעים מעריכים את המשחק ולא מצביעים מתוך מרמור?
אני באמת לא מצליח להבין איך הראש שלך עובד
ומה אתה בעצם חושב? שההפקה שילמה לכל אחד מהקאסט 2 מליון???

אתה שובר כאן שיאים חדשים
 

סטילהוק

New member
טוב שאתה בשוק ממני ולא מההפקה המושחתת


זה רק מאה עד כמה אתה מזלזל במשחק הוגן וישר וחובב התערבות של ההפקה במשחק.

ההפקה ממש לא צריכה לשלם לאף אחדחוץ מלזוכה שהיא רוצה שיזכה 2 מיליון $, מספיק לשלם לכל אחד מהם אפילו 200-300K $ נוספים למה שמשלמים להם על השתתפותם בשביל שיפתחו רגליים ויתעלמו מהאיום של טוני. לא סתם בוסטון רוב שאל תדהמה במועצת הגמר איך זה בכלל אפשרי שאף אחד לא ירשום את שמו של השחקן הכי מסוכן שנשאר במשחק אחרי שהאולדסקוז הודחו? וכבר אמרתי שיש רק שתי אופציות למה זה קרה: 1. כולם מטומטמים שנמחק להם המוח ושכחו כל מה שלמדו מניסיונות העבר שלהם בהישרדות. 2. ההפקה שילמה להם ונתנה להם הצעה שאי אפשר לסרב ה להתעלם מהאיום של טוני הפייבוריט של ההפקה שרצתה לראות אותו זוכה בכל מחיר בעונה של מנצחים במלחמה, כי הכי מתאים לג'ף גבר זוכה ועוד את טוני, חלום רטוב עבורו ועבור ההפקה שלא מפליא לל שעשו הכל בשביל שזו תהיה התוצאה.

הרי שאר המתמודדים יכלו לצאת רק עם הכסף ששולם להם על השתתפותם, כי אין שום ערובה שיגיעו בכלל לגמר ובטח שיזכו. אך כשההפקה מציעה לך סכום גדול, ולא משנה בכלל כמה בנוסף למה שכבר קיבלת על השתתפותך, הפיתוי ועוד בזמנים כאלה של חוסר ודאות כלכלית כפי שטוני עצמו ציין, הוא גדול מנשוא שלא לקחת את ההצעה ולוותר על כסף בטוח בחשבון בתמורה להתעלם מהאיום הכי גדול במשחק ולא לרשום את שמו אפילו פעם אחת להדחה.

כך שתבחר אתה איזו משתי האופציות הזאת יותר היגיונית: זה שנמחק שם השכל לכל "הזוכים האחרים שהשתתפו העונה, או ששילמו להם בכדי שיתעלמו מהאיום הכי גדול במשחק ולא ירשמו את שמו להדחה מתחילת העונה ועד סופה?

מה נראה לך יותר היגיוני?
 

noamlah

New member
אוקיי


אז המפיק לקח בשושו את כל הקאסט ואמר להם לא להדיח את טוני
ואיפה מישל הייתה באותו זמן?
בשירותים?
כי שיבחת אותה שהיא היחידה שמבינה שטוני מסוכן
האנדרדוגית האולטימטיבית

אז מה הייתה הסיבה של אותו מפיק מושחט לא להציע למישל את הכסף הזה גם?
או שהוא הציע אבל מישל היא אשת עקרונות וזרקה למפיק את ההצעה שלו בפנים
איך אתה ממשיך את הסיפור הזה?
 

noamlah

New member
אני כן יכול להסכים אתך


שהתהילה הקודמת של הזוכים + הכסף הרב שקבלו, הידיעה על תהילה גם כשהעונה תיגמר (ראיונות, פודאקאסטים, עונות אולסטאר נוספות וכה')
גרמו להרבה פחות מאמץ ודרייב לנצח במשחק עצמו שבאיזה שהוא מקום נהיה מאוד שולי לעומת כל המסביב
 

jordi2006

New member
אין קשר לביטחון כלכלי

העונה צולמה מזמן, הרבה לפני הקורונה. טוני אמר את זה עכשיו. תקופת אי הודאות הכלכלית היא עכשיו אז זה בטוח לא היווה פקטור.
אני חושבת שזו קונספירציה גדולה מדי לחשוב שההפקה פיתתה אותם בכסף כדי לתת לטוני את הניצחון על מגש של כסף.
טוני פשוט שחקן טוב והגיע לו לנצח.
 

סטילהוק

New member


לא אמרתי שטוני לא שחקן טוב, אמרתי שכל השאר שיחקו גרוע מולו. ולזה יש רק 2 אופציות: או שכל שאר "הזוכים" פשוט חבורה של מטומטמים ששכחו כל מה שלמדו מהניסיון שלהם בהישרדות, או שההפקה שילמה להם או לפחות לחלקם כדי שיתעלמו מהשחקן הכי מסוכן ומאיים העונה, בטח אחרי האולדסקולרז. אחרת אי אפשר להסביר איך בכלל זה אפשרי, כמו שבוסטון רוב שאל בתדהמה, ובצדק, שאף אחד מהם אפילו לא חשב לרשום את שמו של טוני להדחה מתחילת העונה ועד סופה. זה לא היגיוני, ועוד בעונה שכל משתתפיה זוכים שמכירים ויודעים היטב עד כמה טוני שחקן מסוכן. ולכן האופציה השנייה נראית לי הרבה יותר היגיונית מאשר האופציה הראשונה, שכולם מטומטמים ורק טוני יודע לשחק הישרדות. אין מצב כזה. ומי שחושב שיש מצב כזה פשוט משלה את עצמו.

אז נכון, מגיע לטוני שהוא השורד השני מבין הגברים הכי אהוב עלי בתולדות הישרדות, לנצח, אך לא מגיע לו לנצח בצורה כזאת. אולי מול טירונים שלא מבינים כלום בהישרדות וזו הנחיתה הראשונה שלהם בתוכנית הישרדות כן. אך לא בעונה של מנצחים במלחמה. כי יש לנצח ויש "לנצח". ותאמין לי שאפילו טוני עצמו היה מעדיף לנצח ולא "לנצח".
 

B R A Y E R

New member
מנהל
באמת שאי אפשר להתייחס אליך ברצינות


חוץ מלהציף את הפורום בקונספירציות הזויות ובפייק ניוז, אין לך שום ערך מוסף
 

NP23

New member
שגם זה בצורה חסרת ערך

כי אין לזה באמת שום הגיון
 

danlevin1

New member


תשמע אתה הזוי ברמות , אין כבר מה להוסיף למה שנאמר פה , ממש כיף איתך במסיבות 19 לוזרים וטוני אחד ."? אולי אתה הלוזר פה??
 

סטילהוק

New member
בתכלס אין שום הבדל בן עונה 40 לעונה 22 של הישרדות


בתכלס אין שום הבדל בן עונה 40 לעונה 22 של הישרדות, רק ששם היו בוסטון רוב ושני העיזים שלו פיליפ שפרד ונטלי טנרלי, וכאן היו טוני ולאכוס ושני העיזים שלו שרה לוסינה ובן דריברגן. ויש לי גם תחושה כבדה שאם היה מדובר בטוני כזוכה עונה 22 אף אחד מהצבועים פה לא היה טוען שזו היתה עונה גרועה. כי אובייקטיביות אף פעם לא היתה החלק החזק של הגולשים בפורום הזה.
 

סטילהוק

New member
הדירוג החדש שלי לכל 40 עונות הישרדות האמריקאית שכבר שודרו

1. קמבודיה - ההזדמנות השנייה (31)
(כל עונה חדשה רק מוכיחה עד כמה העונה האפית וההירואית הזאת היתה זהב טהור. הסיבה היחידה שהיא מדורגת רק במקום השלישי בדירוג העולמי היא בגלל שקלי לא זכתה בה. אך בשבילי היא עדיין המקום הראשון למרות אי זכייתה של קלי הזוכה האמיתית של העונה האפית הזאת, שאם היא גם היתה הזוכה שלה זו היתה עונה לא פחות ממושלמת מבחינתי.) 2. קאגיאן (28)
3. גיבורים נגד נבלים (20) (אם רק פארווטי היתה הזוכה שלה היא היתה מדורגת יותר גבוה)
4. סין (15) 5. הפיליפינים (25) 6. האמזונס (6) 7. מיקרונזיה - מעריצים נגד פייבוריטים (16) 8. סף ההכחדה (38) 9. סאן חואן דל סור - דם נגד מים 2 (29) 10. בורנאו (1) 11. פאלאו (10) 12. אוסטרליה (2) 13. עולמות נפרדים (30) 14. קו-רונג (32) 15. איי קוק (13) 16. אול-סטארס (8) 17. איי הפנינה (7) 18. איי מרקיז (4) 19. דם נגד מים (27) 20. מלחמת המנצחים (40) 21. עולם אחד (24) 22. גואטמלה (11) 23. גאבון (17) 24. פנמה - אי הגלות (12) 25. אפריקה (3) 26. דור המילניום נגד דור האיקס (33) 27. קרמואן - מעריצים נגד פייבוריטים 2 (26) 28. פיג'י (14) 29. אי הגאולה (22) 30. טוקנטינס (18) 31. דרום האוקיינוס השקט (23) 32. אי הרוחות (36) 33. משני משחק (34) 34. גיבורים נגד מרפאים נגד עסקנים (35) 35. דוד נגד גוליית (37) 36. סמואה (19) 37. ניקרגואה (21) 38. ונואטו (9) 39. תאילנד (5) 40. אי האלילים (39)
 

אורישקי

New member
אז שאני אבין


משחק מדהים של טוני שמדיח את כל האיומים עליו זההההההה מתחת לחבורה של האולסטארס שבאמת נתנו לרוב ואמבר את המיליון בלי שום תחרות?
 

סטילהוק

New member


משחק מדהים של טוני בעונה של לוזרים שבאו במטרה להפסיד ולתת לו את ה 2 מיליון $ זה פחות מדהים בעיניי. אם הוא היה משחק מדהים בעונה שבאמת היו נותנים לו פייט רציני ולא מתעלמים מעצם איומו כשחקן הכי מסוכן במשחק העונה הזאת היתה יכולה להיות מדורגת גם בטופ 10. ושלא תבין לא נכון, אין לי בעיה עם הניצחון של טוני, יש לי בעיה עם הקלות הבלתי נסבלת שבה הוא ניצח בעונה שכולה מורכבת רק מזוכי הישרדות, שמהם מצפים אפילו הרבה יותר משחקנים שמשחקים פעם ראשונה הישרדות. באולסטארס גם השמות של אמבר וגם של רוב נרשמו להדחה, בניגוד לשם של טוני בעונת הלוזרים במלחמה שלא נרשם אפילו פעם אחת על פתק הדחה מתחילת העונה ועד סופה. וכמו שאמר בוסטון, ובצדק, זה לא אפשרי, ובטח לא בעונהשכולה מורכבת רק מזוכי הישרדות. חוץ שזו היתה בסך הכל עונה 8 וזאת כבר עונה 40 שמשתפיה יודעים הרבה יותר על הישרדות ומשתתפיה לאורך השנים.
 

danlevin1

New member


העונה הכי טובה : זה הישרדות קלי : 20 קלי מתחרים על הפרס של 5 מיליון דולר והמנחה היא קלי
 

Robbed Goddess

New member

ישששששששששששששש 0 קולות למישל!!!


אני פשוט אגיד את זה: מאוכזבת מאוד מהקול של פארווטי לנטלי אבל מעדיפה את זה על הצבעה למישל ויכולה להבין את ההיגיון. נטלי קרעה את התחת. היא לא שיחקה הישרדות, לא הגיע לה לנצח, אבל דווקא מגיעה לה הערכה. המשחק שלה נגמר ביומיים, לא הייתה לה סיבה להלחם על משהו ובכל זאת ניסתה. מישל חפרה לנו שהיא רוצה הערכה, בסוף זו שלצידה קיבלה אותה. כפיים לעורכים על בדיחה ארוכה במיוחד - אפילו לי קשה להאמין שזו העז העונתית!
 

noamlah

New member


הניסיון של פרוואטי כמושבעת זה להצביע אוזי
נטלי זה השתפרות
 

אורישקי

New member
וגם

היא אמרה שהייתה מצביעה לסנדרה אם הייתה מודחת בפיינל 4 בעונה 20,
לא ברור לי אם במקרה הזה זה מאהבה לסנדרה או משנאה לראסל אבל היא יותר אמוציונלית בהצבעת המושבעים שלה מהתדמית שלה
 
למעלה