הישרדות 40 - מלחמת המנצחים - הגמר הגדול

Robbed Goddess

New member

טוני אדיר, ועדיין יש לנו עונה עם 20 מנצחים וחלקם גם דמויות ענקיות, אז מובנת לי הביקורת שהעונה הפכה להיות עונה של שחקן אחד. סמואה אחת העונות הגרועות מהסיבה הזו, גם אם אסכים שראסל דמות טלוויזיונית ענקית (טוני לוהק על משבצת תחליף לראסל, לא ידעו שיקבלו יותר טוב ממנו)
&nbsp
&nbsp
 

אורישקי

New member
אבל...

זה יכול הלגיש ככה רק בשבועיים-שלשוה האחרונים, מאז שסופי הודחה. וזה בדיוק מייצג את המשחק שלו,
שקט ונמצא שם אבל לא מתפוצץ לאורךכל העונה ובסוף מגיע לשיא בשלבים האחרונים.
 

Uri04

New member
לא מכבד בכלל!

זה שיש אנשים שחושבים אחרת ממך, לא הופך אותנו ל"חמוצים" חמוד.

אם אתה רוצה שנדבר איתך כמו עם בן אדם בוגר, מציע לך לא לדרדר את השיח לרמות הדמגוגיה של נתניהו. תודה.
 

Bar EL

New member
אני רואה שממש נעלבת אה? חבל

מצטער אורי, אבל מאז שאתה בפורום כל הודעה שלך היא תלונה והתמרמרות על התוכנית.
לי אישית נשמע מוזר שמישהו שכל כך סובל מהסדרה ממשיך לצפות בה במשך שנים ועוד משקיע אנרגיה בלכתוב הודעה ממש פחות משעה לפני הגמר... אם אתה כלכך מתלונן לפחות תעמוד מאחורי המילים שלך ובאמת תפסיק לצפות בהישרדות (במקום לאכול את עצמך ממרמור על התוכנית וסתם להתבאס) כי זה לא נשמע הכי בשבילך, אבל זו רק עצה שלי כמובן.
וכן, זו בהחלט ההגדרה לחמוץ בעיני

ומה הקשר לנתניהו? חבל שאתה מערב גם פוליטיקה לא קשורה, מישהו פה ממורמר גם מתוצאות הבחירות אה?
נתראה בעונה הבאה (שגם עליה תבכה אבל תמשיך לצפות)
 

B R A Y E R

New member
מנהל
מתרגשששששש


ועדיין לא מעכל לגמרי שזה הפרק האחרון לעונה הזאת
הייתה עונה מדהימה, כיפית, מצחיקה, מלאה במועצות מטורפות וקינג אחד ש99% הולך לקחת את כל הקופה

&nbsp
 

סטילהוק

New member


אוי כמה שהשרה הזאת שחקנית גרעה ומטומטמת העונה, כאילו נדפק לה המוח. אולי עוד לפני מיזוג השבטים היא עוד שיחקה סביר ואפילו טוב, אך מהרגע שהפכה לעז של טוני אחרי המיזוג המשחק שלה הפך לגרוע ונוראי. והיא אפילו לא השכילה להבין זאת גם אחרי שטוני תקע סכין בגבה והדיח את בת בריתה הכי נאמנה, כדי להפוך אותה לגמרי לעז טואטלית שלו. ואפילו מה שאמרה להם נטלי על המודחים/מושבעים לא שינה שום דבר ולא הכניס אפילו טיפה שכל במוחה.

אבל אולי, רק אולי, מועצת השבט האחרונה הצליחה אפילו טיפה להעיר אותה התרדמת/טמטמת ששקעה בה ולהכניס מעט שכל למוחה הנבוב.
 

סטילהוק

New member


כל הכבוד למישל ונטלי שעובדות מצויין כצמד שנותן פייט לטוני וצבא העיזים השפוטים שלו. תמשיכו כך בנות, פשוט הנאה צרופה מכל דקה עד עכשיו.
תחוללו כאוס ופאניקה שהשלישיה תכוון אחד נגד השני, כשאף אחד מהם לא יודע אצל מי האליל חסינות ועל מי הוא יופעל...
 

סטילהוק

New member


צעד גרוע של נטלי לספר לשרה העז של טוני שיש לה אליל חסינות. איזה מזל שהיא סיפרה למישל ומישל החכמה פתחה לה את העיניים על הצעד הגרוע שהיא עשתה. גו מישל.
הגיע הזמן להדיח עוד עז של טוני הקינגפין ולפרק את השלישייה.
 

סטילהוק

New member


מזל טוב, העיזים סוף סוף התעוררו והבינו שהיו עיזים של טוני. בן יה מוכן אפילו ששרה תדיח אותו בשביל שהמושבעים יידעו שהיא כבר לא העז של טוני. מזל טוב שרה שהתעוררת. חיכינו הרבה זמן שזה יקרה. קדימה ברית בנות נגד טוני, תדיחו אותו לפני הגמר. אלא אם כן הוא יזכה במשימת החסינות האחרונה והוא יחליט את מי לקחת לגמר ומי ייאבקו על המקום השלישי בדו-קרב האש... כך שיכול מאוד להיות ששרה התעוררה מאוחר מדי במקום כבר כשמישל ניסתה לפתוח לה את העיניים.
 

סטילהוק

New member


אוי לא, שוב משימת הפיינל 4 זו המשימה הכי שנואה עלי בתולדות הישרדות, המשימה שעלתה לקלי במיליון וניצחון בקמבודיה.
 

סטילהוק

New member


מישל ונטלי נורתו אחרונות במשימת הגמר הנוראית והעצמבנת הזאת שטוני הפסיד בה הראשון ושרה מיד אחריו, שתי המלכות היו צמודות עד הכדור החישי ואפילו אז המשיכו ראש בראש, כשרק שניה הפרידה בין ניצחון של מישל לניצחון של נטלי.ולכן הכי צודק והוגן שנטלי תיקח את מישל שכמעט ניצחה אותה לגמר ותעזוב את טוני ושרה להיאבק ביניהם על המקום השלישי באתגר האש.
 

סטילהוק

New member


מישל יכלה לנצח את טוני באתגר האש, וראיתם איך ג'ף אפילו לא ציין בפני המושבעים שמישל היתה צמודה מאוד לנטלי במשימת הגמר והפסידה לה רק בשנייה האחרונה אחרי מאבק ארוך בין השתיים? זה רק מראה כמה הג'ף הזה משוחד לטובת טוני, כי כפי שהוא עצמו אמר, הוא מעדיף זוכים על זוכות בהישרדות.
 

אורישקי

New member
שמע אתה קורע


למה אתה חושב שזה רלוונטי שג'ף יגיד להם שמישל הייתה שניה?
או למה אתה חושב שמתוך מועצה של שעות שנערכת לשתי דקות אנחנו צריכים לשמוע את ג'ף אומר למישל (שגם ככה הפסידה בגמר בלי שום קולות) שהיא הגיעה שניה באתגר?
מישל יכולה להגיד את זה בעצמה אם זה רלוונטי
 

סטילהוק

New member


שלישיית ג'רזי היא שלישיית הגמר של העונה: מישל, נטלי וטוני שכולם מג'רזי.
 

סטילהוק

New member


איזו מועצת גמר גרועה שהתנהלה כולה תחת גשם שוטף שירד גם על הפיינליסטים וגם על המושבעים. יכלו לחגות קצת עם זה עד שייפסק הגשם ולנהל מועצת שבט נורמלית כיאה לעונה של מנצחים במלחמה. אבל שום דבר העונה הזאת, החל מאורך הפרקים הקצרים שלה, דרך הרמה הירודה שלה ושל המשימות שלה עד הגמר, וכלה באובר כמעט כל דבר שאפשר לחשוב עליו, לא היה יאה לעונה של מנצחים במלחמה, אלא יותר כיאה לעונה בינונית מינוס, שכולה כמעט וואן מן שואו שמנהל צבא של עיזים שיתעוררו כולם עד האחרון שבהם מאוחר מדי רק כדי להעניק לקינגפין את ה 2 $ דולר ולהצדיק את טמטומם במילים זולות שלא שוות יותר מהמשחק הגרוע שאותו שיחקו העונה. 25 "זוכים" שאף אחד מהם לא רשם את שמו של השחקן הכי מסוכן במשחק אפילו פעם אחת עד הגמר זו לא עונה של מנצחים, זו עונה של לוזרים, כולם עד האחרון שבהם. הו כאן כאלה שהישוו את זה אפילו לעדר הביביסטים השפוטים העיוורים של נתניהו, ואני נוטה להסכים עם זה לחלוטין. 11 שנה שהשרלטן הזה משקר, מרמה, מפר הבטחות ובוגד בכל מה שזז, ועדיין עדר השפוטים העיוורים שלו המתקראים ביביסטים ממשיכים להצביע לו כאילו הוא לא משתין עליהם בקשת כבר למעלה מ 11 שנה ומפר כל הבטחה שנתן ובוגד בכל מי שהצביע לו ונתן לו את קולו שוב ושוב ושוב, פעם אחר פעם, כי הוא יודע שלא משנה מה הוא יעשה לעדר השפוט העיוור שלו הם ימשיכו להצביע לו גם ככה. והעונה הזאת בהחלט, למרות שטוני לא מתקרב בכלל לשרלטנותו של נתניהו וכאן מדובר בסה"כ במשחק ולא במציאות ובחיים עצמם, ובטח לא בעתידה של מדינה שלמה וכל אזרחיה שמוחזקים כבר שנים רבות כבני ערובה בידו של שרלטן וחותמות הגומי שלו, בהחלט מזכירהלי את הסיטואציה הזאת שמתרחשת אצלנו במדינה.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


מועצה גרועה כי מי שרצית שתנצח קיבלה 0 קולות?

ולא הבנתי מה הקשר לפוליטיקה שהכנסת כאן, איך זה לעזאזל קשור לפרק או בכלל להישרדות?
 

סטילהוק

New member


קיבלה 0 קולות כי מדובר בעונה של עיזים שלא מוכנים להודות שהם עיזים. רק על זה לבד מגיע לטוני לנצח, כי הוא לא שיחק מול קבוצה של זוכים אלא של לוזרים פחדנים עלובים ושחקנים גרועים שאף אחד מהם לא חשב אפילו לרשום את שמו לאורך כל העונה עד הגמר, וחלקם נהפכו מרצונם לעיזים שלו, מה שהוציא מבוסטון רוב את השאלה איך זה בכלל אפשרי? אז אני אגיד לך איך זה אפשרי: שההפקה משלמת לך כדי שמי שהיא רוצה כזוכה עונת מנצחים במלחמה יגיע לגמר ויזכה, אתה תעשה את עצמך גם מטומטם ושחקן גרוע רק בשביל לקבל סכומי עתק שלא בטוח שתזכה ביותר מהם. מה שנקרא הצעה שאי אפשר לסרב לה. ולא, אני לא חושב שטוני עצמו היה מעורב בזה, אני חושב שג'ף כל כך רצה שגבר יזכה בעונת המנצחים במלחמה, בגלל שזה ממש לא סוד שטוני מעדיף זוכים על זוכות, וכל עונה שיש בה זוכה ולא זוכה הוא ישר מכתיר אותה בתואר עונה מצויינת, וג'ף הרי עומד בראש ההפקה של הישרדות היום, ומי יותר מתאים מטוני. שהוא עשה הכל, אבל הכל בכדי שטוני לא ירגיש אפילו שכולם פותחים רגליים ונותנים לו להחליק ביניהם עד הגמר ועד הניצחון. יותר מזה, כשיש לך אחד כמו בן שמרצונו החופשי מוכן לוותר על הסיכוי לזכות ב 2 מיליון $, סכום שממש לא הולך ברגל, בשביל שהפייבוריט של ג'ף וההפקה יזכה בו, אתה צריך לשאול את עצמך ישר כמה הבן אדם קיבל בתמורה מההפקה בשביל לוותר על הסיכוי לזכות בכזה סכום.

ואתה באמת שואל מה הקשר לפוליטיקה? הרי מה זו פוליטיקה אם לא זה שכוחו של האחד נובע ממספר האפסים שמאחוריו?

קח 1 ושים מאחוריו 0 קיבלת 10, שים מאחוריו שני אפסים קיבלת 100, שים 3 אפסים מאחוריו קיבלת 1000 וכו'... זו הפוליטיקה, ובעיקר הפוליטיקה הישראלית נכון לשנים האחרונות. וכנ"ל למה שראינו בעונה האחרונה של הישרדות: קינגפין אחד בשם טוני ומאחוריו 25 אפסים שאף אחד אפילו חשב לרשום את שמו להדחה מתחילת העונה ועד סופה. זה הקשר.
 
למעלה