AUS1E20

AUS1E20


הפרק מתחיל וכמו שחששתי, לי מגלה לכולם שהוא "ראוי". זה יכול להוביל למחלוקת בין סנאפו לשעבר לבין אגנואה לשעבר, כשג'נה יכולה רק להרוויח מזה. עדיין אין בשבט מישהו שמתקרב למשחק של פליק. קצת התאכזבתי שג'נה חושבת שיקחו אותה לגמר כדי לנצח נגדה בקלות, אבל היא כן בונה לעצמה רזומה כשהיא מכניסה לאל את המחשבה שהולכים לתקוע בה סכין בגב, מה שמחדד את הסיכוי שעימות סנאפו-אגנואה מתקרב.

פליק וברוק, מצידן, מנסות להרחיק את מאט וסאם מהאחרים, אז גם הן מתכוננות למאבק. ולמרות שהיא נמצאת בצל של מתמודדת הרבה יותר טובה, ברוק בעצמה אסטרטגית לא רעה. כרגע אני חושב שלצד לי ה"ראוי", סאם הוא הטוב במיעוטו. בכך ג'נה הצליחה להפוך ללשון המאזניים, אבל כבר כולנו ראינו מקרים שבהם ניהול לא נכון של המעמד הזה מוביל להדחה.

ברוק זוכה בתחרות פיזית ומנטלית (ועדיין אף גבר לא זכה בשום אתגר, למרות שמספר הנשים מתחיל להצטמצם), והקווים נחרטים בחול. במועצת השבט, לי מגביר את הערכיות שלו לרמה מגוחכת (אם צוחקים עליך ואתה לא מבין, המצב שלך קשה, ותכל'ס - למה באת להישרדות? חשבתי שימי ה"להשתתף בשביל החוויה/להכיר חברים חדשים" נגמרו לפני שנים). אבל במועצת השבט, מסתבר שרוב המתמודדים, משני המחנות, עדיין הצביעו נגד ג'נה. מה קרה כאן לעזאזל?
 

noamlah

New member


דיי היה ברור שלי ראוי מהוידוי הראשון שלו
ולי לא מכיר את הישרדות
הוא ספורטאי ידוע באוסטרליה שלוהק על מנת להוסיף בוסט לרייטינג
הוא מעצבן מאוד אבל אני כן מאוד מאמין שהגישה שלו מגיע מתוך זה שלא צפה בהישרדות אף פעם
 
S1E21


מתקרבים לסוף העונה, האם יהיה עוד פרק ללא הדחה? מקווה מאוד שלא. הקרע בין סנאפו הישנים לאגנואה הישנים ממשיך בעריכה, אבל האם התכנון של פליק הוא בכלל לבגוד בברוק? בכל מקרה, אתגר פרס - ממתי יש אתגרי סיבולת בשביל פרס? סאם זוכה, ולוקח איתו את לי בגלל שהיה שני באתגר, אבל ברוק מיד קולטת שזו רק הצגה ומתפתח ביניהם ברומנס. אבל פליק אכן מתכננת להדיח אותה, ויש סיכוי שרק חסינות יכולה להציל אותה.

אתגר חסינות, החבל והצלחת המסתובבת לא יכולים להציל את מה שלדעתי הוא האתגר הכי גרוע בתולדות הישרדות. בשיא האירוניה, דווקא כשאין כמעט בכלל פקטור פיזי לאתגר, זוכה סוף סוף גבר, לי החזק, שהערכיות שלו באמת מגיעה לרמה ישראלית, אבל אם באמת אין לו מושג מה זה הדבר הזה שהוא משתתף בו, זה קצת מובן. ומאוד, מאוד עצוב. חוץ ממנו, סאם הוא הטוב במיעוטו, וחבל שפליק לא רוצה להדיח אותו.

במועצה, פליק עוברת צד ומדיחה את ברוק. לדעתי זה צעד מאוד לא טוב שעלול עוד להוביל אפילו לזכייה של לי. מקווה להתבדות ולגלות שפליק תצליח לעבור בין שני הצדדים ולזכות, ואם לא - שהזכייה תלך לאל או קריסטי.
 

סטילהוק

New member


מצחיק לקרוא את התובנות שלך אחרי שצפיתי גם בעונה הזאת וגם בעונת האולסטארס.
 
S1E22


קריסטי מתחילה לשחק את המשחק. לא ברמה של פליק, אבל עדיין. היא מתחברת דווקא למאט, ולא לסאם, כדי להדיח את אל ולי. אבל הם צריכים שגם פליק תחזור אליהם. אני עדיין חושב שהיא עשתה טעות קריטית, קדחת המהלכים הגדולים זה לא רק לעשות הו-הא ולהשתמש ביתרונות כדי להשתמש ביתרונות, זה גם להדיח בן ברית רק בשביל זה (היי סיירה, בואי תגידי שוב שהדחת את אימא שלך). מאט זוכה באתגר חסי... פרס? אז כן, זה כנראה הפרק האחרון בלי הדחה חשדתי שיהיה. במועצה, מסתבר שבמקום שמאט יבחר מי יצטרף איתו לפרס, שאר המתמודדים צריכים להשתתף בעוד אתגר. הפעם זה החידון, שנעלם מהישרדות להרבה זמן וחזר פעם אחת בעונה... 24? לא בטוח. לא מובן לי למה מאט בכלל השתתף באתגר, כי הוא זכה באתגר הקודם, והוא כמעט זכה גם בזה. אני מניח שאילו היה זוכה, הוא היה בוחר את מי לקחת איתו. אבל בסוף פליק זכתה. אגב, סאם חטף על הראש, ממש מזכיר לי מה שקרה עם קורטני בעונה 12. בסוף גם פליק ומאט בחרו בקריסטי שתצטרף אליהם. וסאם? הולך לאי הגלות יחד עם אל ולי, רק ששם אין אלילים בעונה הזו, אז זה יותר כמו העונש שעבר על ג'אנו בעונה 10.
 
S1E23


אחרי אתגר הפרס הכפול, שתי השלישיות, המנצחים והמפסידים, מתמודדות ביניהן ב*עוד* אתגר! על יתרון באתגר החסינות הקרוב. במילים אחרות, בניגוד לפרקים קודמים, שלא הייתה בהן הדחה בגלל טוויסט כזה או אחר, הפרק הקודם היה מיותר לחלוטין. ועוד סאם, אל ולי זכו באתגר הזה? באסה. עכשיו קריסטי ומאט הם ברית, שניצבת נגד אל ולי, כשפליק באמצע. איפה סאם בכל הסיפור, אין לי מושג, אבל בהתחשב בחידון מהפרק הקודם, כנראה שדרכו במשחק מאוד קצרה. אתגר חסינות, מדובר באתגר הסיבולת עם הפירמידות במים, והיתרון של סאם, אל ולי הוא להתחיל את האתגר עשר דקות אחרי כולם, מה שכמעט מבטיח שהחסינות תהיה של אחד מהם. וכצפוי, היתרון היה מאוד לא הוגן ופליק, קריסטי ומאט נפסלו הרבה לפני האחרים. אין בעייה להתנסות בדברים חדשים, כל עוד קולטים שאם הם הורסים את המשחק, לא ממשיכים איתם. אז אחרי כל זה, לי זוכה בחסינות שוב. אני מפחד שהוא יזכה ברצף חסינויות ועוד עלול לזכות בגמר. וכן, סאם הולך להיות מודח פה אחד, אלא אם כן יקרה משהו מוזר. בסוף, אחרי שלי חסם את הקול של סאם (מבלי לגנוב אותו), זה הכריע את הכף וגרם לפליק וקריסטי להישאר עם אל ולי, כשהם פיצלו בין מאט וסאם, ולאחר מכן הדיחו את סאם פה אחד. אבל עדיין הכול פתוח. פליק וקריסטי עדיין יכולות לעבוד עם מאט.
 
למעלה