הישרדות VIP - פרק 3

nadav1919

New member
הישרדות VIP - פרק 3

וואו שמעו.
אני חושב שהבריונות של ישראל רק תזיק לו. לא משנה כמה אסטרטג גדול אתה יכול להיות... (כרגע לדעתי סמיון עוקף אותו מבחינה אסטרטגית), אתה חייב חייב לזכור שהישרדות הוא משחק חברתי. רבים וטובים בארצות הברית כמו טוני, בוסטון רוב, ראסל וכיוצא בזה לא התנהגו ככה. גם אצלנו בישראל אנשים חכמים כמו אריק אלפר ונעמה קסרי לא התנהגו ככה. אפילו שי אראל שנחשב כאילו ל"בריון" לא התנהג ככה. קיצר, אין לו סיכוי לנצח ולפי ההצצה לפרק הבא, אילנה חוזרת לבקתת המסע ומתן עם ישראל ואלינה. מה שגורם לי לרצות לראות שוב את עונה 25 (הפיליפינים) של ארצות הברית וליהנות מהישרדות אמיתית
 
היה פרק סביר

לפחות הבנתי למה שבט קפרה הפסידו, פשוט לא כולם היו במשימה

מה שכן, אני עצבני עדיין על הפרומו שגילה איזה שבט הולך למועצה,
ועוד תירצו את זה בהדחה של קרתה אף פעם- סיריסלי?!
מה כזה שוקינג שאילנה הודחה?!?! זה הכי צפוי שיש...
לרגע חשבתי שאולי סמיון הציע לעידן שידיחו מישהי חלשה שקרובה לישראל
אבל גם זה כמובן לא קרה...
&nbsp
 

nadav1919

New member
היה פשוט ברור שאילנה תודח

כמו שזה ברור שישראל לא יזכה בחיים
 
דעתי על הפרק 3

עידן וקוזיקורו ווירדן עשו טעות הפרק הם יכול להתחבר עם אילנה ועדי ביטי
ולהדיח את ניקול או ליטל שגם לא חזקות וגם בברית עם ישראל ולהחליש אותו
סמיון משחק שמה הכי טוב ואבל בשלב מסיום הוא יצטרך לבחור צד וזה יביא עליו הרבה אש שיכולה לשרוף אותו ולהביא להדחה שלו המשחק
לגבי ישראל הוא חושב שהישרדות זה האח הגדול על אי ואפשר לריב עם אנשים בלי חשבון והוא לא מבין שמשחק הזה ברובו חברתי ולא פיזי
 

nadav1919

New member
מסכים עם כל מה שאמרת

כרגע סמיון על גל טוב. זה בהחלט יכול להתהפך עליו. אני דווקא חושב שזה די טוב לקחת את ישראל לגמר כי אם הוא ימשיך עם ההתנהגות שלו, יהיה מאוד קל לנצח אותו
 

jordi2006

New member
עוד פרק מרגיז

מישהו צריך להסביר לאנשים שם ברשת שאנחנו כצופים לא אוהבים ספויילרים, ובטח לא שיגלו לנו מי מנצח את משימת החסינות, רק כדי שיוכלו לעשות פרומו למועצת שבט מזעזעת שבה ישראל החצוף הזה מרשה לעצמו להשתלח באילנה כאילו אין מחר.
אני מבינה שהם לא רוצים להחליש את השבט שלהם אבל ישראל באמת כל כך לא צפוי ואי אפשר לעבוד איתו מכל כך הרבה סיבות.
הם עד כדי כך מפחדים ממנו שהם לא העזו אפילו לגעת באחת מבנות הברית שלו, שחס וחלילה הבריון לא יתהפך עליהם. מה הוא יכול לעשות להם כשהוא במיעוט?
למרות שבכל זאת מדובר בהישרדות ישראל והם יותר גרועים מהישרדות שלנו עם כל היתרונות והדברים הלא צפויים שהם יכולים להרעיף עליו.
גם בלי הפרומו למועצת השבט היה לי ברור מי השבט המנצח בגלל הטסטה של אלה לפני תחילת המשימה. חבל שהם לא ידעו שהם שולחים דוגמנית למשימת שיווי משקל

בכל מקרה אני ממשיכה בקו שלי מהפרק הקודם ומחכה בקוצר רוח שישראל יעוף לי מהמסך, אבל אני יודעת שזה לא יקרה בקרוב.
 
But you had me underrated


- אלה כזאת אהבלה שטחית אני מת עליה פשוט אייקונית
&nbsp
- אילנה לא באה לשחק אז לא באמת אכפת לי, לישראל יש ראש למשחק. גם ירדן מפתיעה. מה שכן להדיח את אילנה במקום ישראל זה מטומטם וטעות ענקית, אם הם רצו לשמר כח פיזי אז תעיפו את ליטל.
&nbsp
- לרוב לא מזיזה לי התנהגות דוחה של אנשים בריאליטי, להפך זה דווקא נהדר. השוביניזם של סמיון פשוט מזעזע אותי וזה לא שזה חדש לי אני פשוט נחרד מחדש מהידיעה שבתוך המדינה שלי רווחות תרבויות כאלו. הוא דוחה והחברים העאלק סלבס שלו גם דוחים.
&nbsp
- אני חי בשביל סיפור הפניקס של נאווה. הלוואי איכשהו תהפוך לדמות מרכזית בעונה. אהבלה אבל מבדרת עד מאוד.
&nbsp
- עדי ביטי ריגשה ודייקה הפרק. כמישהו שיושב כבר 5 שנים סביב שולחנות עגולים וחווה יומיום את הזלזול מצד אפסים זקנים- נגע בי מאוד מה שהיא אמרה והלוואי היא תוכל לפרוץ את תקרת הזכוכית הגילנית.
 

Seosi

New member
טוב, לפחות הפרק היה הרבה יותר טוב מהקודם


אני ממש אוהב את הברית של ירדן ועידן. אני לא חושב שהם טעו שהם לא הדיחו את ישראל כי הוא חזק במשימות, אבל אולי הם כן היו צריכים לכוון למישהו אחר בברית שלו. בכל מקרה, אני מקווה ששניהם יגיעו רחוק. אני שמח שישראל גם כן נשאר במשחק כי אין מה לעשות הוא מוסיף עניין, והוא כן אסטרטג. בשבט הצהוב אני הכי בעד אלה, מקווה שתוכיח את עצמה. אה כן, וממש הרגשתי רע בשביל עדי במועצת השבט, לא היה צריך לשאול אותה את השאלות האלה שכולם יודעים מה קרה.

אז, תכננתי לעשות פינת פופולאריות לעונה אבל כבר עברו שלושה פרקים, היוזר שלי נחסם, ואני לא יודע עד כמה זה רלוונטי. אשמח לשמוע את דעתכם.
 

nadav1919

New member
אני תמיד אוהב שאתה עושה דירוגים כל פרק ��

99% מהפרקים של העונה הקודמת, נעמה הייתה במקום הראשון (ובצדק)
 

nadav1919

New member
סורי

אבל את אלה אני ממש לא יכול לסבול. היא לא אסטרטגית וסתם מעצבנת ומגעילה. אני כרגע בונה על סמיון
 
למעלה