דיון אחרון לפני שהעונה מסתיימת...

דיון אחרון לפני שהעונה מסתיימת...

אז מה חשבתם עד כה על העונה?
האם היא עמדה בציפיות שלכם? או שממש לא?
מי מהמתמודדים הפתיע? ומי איכזב?
בנוסף, מה אתם חושבים שיקרה בפרק הגמר? מי יחזור למשחק? ומי יזכה בסוף?
ולעומת זאת, מה הייתם רוצים שיקרה?
ומוזמנים להוסיף כל מה שבא לכם רגע לפני שהעונה מסתיימת...
 

Bar EL

New member


העונה הייתה מעולה ואכן עמדה בציפיות שלי.
נתחיל מזה שהיו הרבה רגעים קטנים ומצחיקים וגם רגעים נוסטלגים בעיקר עם כל האולד סקול בפרה מרג' ומעבר לזה היו כמה פרקים מעולים עם הדחות חזקות (סנדרה, סופי, קים, אדם, טייסון2, רוב, אית'ן ופרק הפתיחה כמובן)
שרה הפתיעה אותי הכי לטובה מכולם, למרות שידעתי שהיא שחקנית מעולה עכשיו אני שם אותה בטופ 5 של הטובים אי פעם.
מעבר לשרה לא הופתעתי יותר מדי, אולי קצת מכמה שטוני גאון אפילו יותר ממה שחשבתי.
לדעתי טוני מנצח לפי העריכה ואיך שהעונה נבנתה, ואת האמת שאם לא זה יהיה נורא מאכזב.
מאמין שמישל גם כן דיי בטוח בגמר וכנראה תקבל קול אחד או 2 בלחץ (עם סיכוי גבוה מאוד ל0 קולות) ושרה/נטלי יהיו בגמר עם טוני (כן אני חושב שדיי ברור שנטלי חוזרת מההכחדה)
מה שאני רוצה שיקרה זה בדיוק אותו דבר, שטוני ינצח ומהשאר לא ממש אכפת לי.
 
אז ככה-

האמת שהיו לי לא מעט עליות ומורדות עם העונה הזאת.
היו כמה פרקים לא הכי מוצלחים עם הדחות מבאסות, לעומת פרקים די מטורפים (פרקים 11,12 למשל).
מבחינת דירוג של העונה, הרבה יושפע מבחינתי מאיך שהיא תסתיים. ניצחון של טוני יזניק אותה בטירוף אצלי, וגם ניצחון של שרה יהיה סבבה לגמרי, וכנראה שאז אצפה שוב בעונה...
ניצחון של כל אחד אחר יהיה מבאס ברמות!!! ואני ממש מקווה שזה לא יקרה...
אני די משוכנע שנטלי היא זאת שחוזרת למשחק, אבל גם אם היא מגיעה לגמר, לא חושב שמגיע לה לזכות בכל מקרה.
מרגיז אותי שיש את אתגר האש הזה, מה שדי מבטיח את המקום של בן (אם הוא בפיינל 4) בגמר ולעומת זאת יכול להרוס לטוני ושרה, והם יכולים פתאום למצוא את עצמם אחד מול השניה. בכל אופן, אני די משוכנע כרגע שאחד משניהם זוכה, ולא חושב שלמישהו אחר מהם מגיע אפילו, ככה שאני מקווה שזה גם מה שהמושבעים יחשבו

&nbsp
עוד קצת לגבי המתמודדים עצמם-
כל האולד סקול- לא איכזבו מבחינתי, ולא מפתיע שמצאו את עצמם מהר בחוץ. מבחינתי אגב,
זה לא אומר שהם פחות טובים או לא יודעים להתאים את עצמם למשחק או וואטאבר.
אל תשכחו שהם התחילו בנחיתות מספרית, גם בתוך כל שבט. אני משוכנע שאם המספרים היו לטובתם
או לפחות חצי-חצי היינו רואים אותם עמוק בתוך המיזוג.
שמחתי שוונדל ואדם הודחו בתחילת המיזוג. קים וסופי היו אחלה אבל ההדחות שלהן היו אפיק! והשנייה של טייסון בכלל שווה.
ג'רמי עשה לא מעט טעויות, והעיקרית שבהן הייתה כשהוא עזב דווקא את אותה מועצה שטייסון הודח בה.
ניק גם היה במצב מעולה ועשה טעות ענקית כשהדיח את ג'רמי.
דניס מבחינתי במיזוג די הלכה לאיבוד ואני לא יודע מי היא, מה היא, ומה התכנונים שלה (חוץ מזה שהיא רוצה להגיע לגמר עם שרה ובן כנראה), ובכלל על המשחק שלה. ועם כל הכבוד להדחה של סנדרה, זה לא מספיק בעיניי.
לגבי מישל, אני באמת לא מבין מה יש לעוף עליה. היא אפילו לא אנדרדוג שכיף לעודד. היא סתם בכיינית שלא עושה כמעט כלום.
לפני המיזוג היא עוד הייתה סבבה אבל במיזוג, למעט ההדחה של סופי, ממש לא הייתה בעניינים. בעיקר מרגיש לי שאוהבים אותה בגלל שבעריכה מנסים לדחוף לנו אותה בכוח,
אבל בתכלס היא פשוט כלום. אפילו בעונה 32 היא עשתה יותר בעיניי!
הפחד שלי שהיא תטחן חסינויות עד לגמר ועוד עלולה לשכנע חלק מהמושבעים להצביע לה,
אבל אני מקווה שרובם יהיו חכמים ויבינו שממש לא מגיע לה לזכות, ובטח לא מול טוני/שרה.
ונעבור למי שלדעתי יהיו שלישיית הגמר (קצת מזכיר לי גם את הגמר של ג'רמי-ספנסר-טאשה בעונה 31):
בן- סה"כ יותר חיבבתי אותו העונה מאשר בעונה 35. אולי בגלל שהוא עם טוני ושרה

ברור שהסיכויים שלו לזכות הם אפסיים, וכנראה שהוא יגיע לגמר אבל יקבל 0 קולות. ובצדק. הוא לא עשה אפילו מהלך אחד שהוא יכול לזקוף לזכותו, ככה שבאסה לו.
שרה- אני חושב שהיא נמצאת במצב בעייתי. מצד אחד, היא משחקת טוב אבל מול טוני בגמר היא תהיה בבעיה (למרות שחלק מהמושבעות יכולות בהחלט להצביע לה).
מצד שני, יש לה חלון הזדמנויות מאוד קטן כדי להדיח את טוני. ואני באמת חושב שאם היא הייתה מדיחה אותו קודם היא הייתה מהר מאוד מודחת אחריו.
הבעיה היא שהם חברים במציאות ולדעתי זה יקשה עליה להדיח אותו. מה גם שלפעמים אתה נמצא במצב בעייתי שאתה פשוט לא יכול לזכות.
למשל דניאל מעונה 12. החל מהפיינל 4 היא כבר לא הייתה זוכה לא משנה מה. טווילה למשל, היא גם דוגמא טובה. קים ג'ונסון מעונה 3, ליל מעונה 7, בקי מעונה 13 וכו' (לא חסרות דוגמאות בקיצור).
אם נחזור לשרה, אני פשוט חושב שהיא הייתה במצב מעולה עד ההדחה של סופי, שדי הוציאה אותה מאיזון, בעיקר כשהיא הבינה שטוני הוא זה שעמד מאחורי ההדחה. ובינתיים היא פשוט מנסה ליטרלי לשרוד מועצה אחרי מועצה. אני כן חושב שהיא משחקת טוב,
יותר חברתית מאשר אסטרטגית, אבל עדיין טוב. אבל כדי לנצח היא צריכה קייס וכרגע אין לה ממש,
והיא די נתפסת כסייד קיק של טוני, ולכן היא חייבת לעשות מהלך שיבדיל אותה ממנו.
אני לא חושב שהיא תצליח להדיח אותו בעיקר בגלל שיש לו אליל, אבל אם כן אז שאפו לה (רק שתיזהר שהמהלך לא ירשם על דניס
).
טוני- אוח טוני מה עוד יש לומר. שחקן של פעם בחיים! גם אסטרטג, גם מצחיק, גם לייקבל,
גם חזק חברתית, מוצא אלילים, טוחן חסינויות פתאום, אבל עדיין מסתדר גם כשהוא בלי, כל וידוי זהב!!! בקיצור, איטס היז גיים טו לוז. כ"כ מגיע לו לנצח אין לי בכלל ספק,
ומצד אחד ממש בא לי שהוא יזכה, אבל מצד שני אני מפחד שזה טו גוד טו בי טרו ואני מפחד להתאכזב מהדחה שלו (כי אם הוא בגמר אין מצב שהוא לא זוכה, ואם לא אני אטפל בכל המושבעים), ככה שאני בעיקר מפחד לצפות כדי לא להתאכזב

בכל אופן, אני עדיין אמשיך לקוות שהסוף של העונה יהיה מתוק כי באמת שפשוט מגיע לו!!
טוב זהו נראה לי חפרתי מספיק
 
ועוד משהו קטן ששכחתי-

היה את הקטע שטוני אמר לשרה שהוא איתה ושהוא מוכן אפילו להפסיד לה,
שזה די הפתיע אותי ומעניין עד כמה הוא התכוון לזה חחח
 

סטילהוק

New member
מבחינתי


אני די מאוכזב מהעונה הזאת שציפיתי לה בכיליון עיניים ומאוד רציתי שהיא תהיה לפחות בטופ 3 העונות הכי טובות של הישרדות, בעיקר לנוכח הזוכים המתמודדים המשתתפים בה שכל אחד מהם כבר זכה בהישרדות ויש לו מספיק ניסיון בכדי לזהות איומים ולתת פייט אמיתי לאחרים.

ולכן ציפיתי לעונה אחרת, הרבה יותר חזקה, הרבה יותר דרמתית ומותחת, עם אתגרים הרבה יותר גדולים כיאה לעונה של מנצחים במלחמה, ועם פרקים הרבה יותר ארוכים שלא יראו לנו בהם רק משימות של חסינות אלא גם משימות פרס ואינטרקציה בין מתמודדים, ולצערי ואני אומר זאת באמת בצער, קיבלתי עונה בינונית מינוס, ובטח לא העונה הטובה ביותר של הישרדות כפי שג'ף מתפאר, ואפילו לא בטופ 3 של העונות הכי טובות של הישרדות, לפחות מבחינתי.

הפרה מרג' עוד היה פחות או יותר סביר ואפילו היו בו פרקים טובים, למרות שהיו קצרים מדי לטעמי בשביל עונה של מנצחים במלחמה, אך אחרי מיזוג השבטים לא יודע מה קרה אך הרמה של העונה ירדה פלאים בצורה משמעותית וקיבלנו במקום עונת מנצחים במלחמה עונת טוני שואו, עם קינגפין אחד והרבה עיזים שמתחרים ביניהם מי ילקק לקינגפין יותר. וזה הדבר האחרון שהייתי מצפה מעונה של מנצחים במלחמה, וזה שאף אחד מהם אפילו לא רשם את שמו מתחילת העונה ואנחנו כבר בפרק הגמר של העונה שאוטוטו עומדת להסתיים, זו לא רק תעודת עניות בעיניי למתמודדים העונה, ולעונה ועצמה, אלא בכלל להישרדות, וזה רק מראה עד כמה ידה של ההפקה מעורבת בעונה הזאת ועד כמה שהיא משפיעה על המתמודדים העונה ועל החלטותיהם ומהלכיהם.

כמו כן, כפי שציינה קלי ובצדק, היו ויש הרבה דברים העונה שהם פשוט אובר, אובר התערבות של המודחים שעל אי ההכחדה במשחק עצמו, באמצעות האובר יתרונות ומכשולים שנשלחו מאי ההכחדה למתמודדים שנותרו במשחק שלחלקם הרסו את המשחק ואת הסיכוי לזכות בו ולחלקם יכלו להרוס את המשחק ואת הסיכוי לזכות בו, כמו גם אובר לחישות והסרת רסן טוטאלית במועצות השבטים שמעולם לא נראו כל כך מפוזרות, מבולגנות ובלאגניסטיות, וכמובן אובר ההתעלמות מהאיום שמהווה טוני שכפי שכבר ציינתי אף אחד מ"הזוכים" של הישרדות אפילו לא חשב לרשום את שמו מתחילת העונה, מה שלי לפחות על פניו לא נראה היגיוני בכלל, ומסתבר שממש לא רק לי, כמעט אם לא כל הסוקרים של פרקי העונה הנוכחית ביוטיוב תוהים איך זה ייתכן והיגיוני כזה מצב שטוני מגיע לכזה שלב מתקדם במשחק מבלי ששמו נכתב אפילו פעם אחת באף מועצת שבט מתחילת העונה, כי זה פשוט לא היגיוני וכל מי שיש לו אפילו טיפה אובייקטיביות היה מודה בזה שזה לא היגיוני.

עוד שכבר כולם יודעים על הברית של טוני ושרה ועל האליל חסינות שלו שחש אותו בהדחה של קים. כמו גם שהוא מהווה איום פיזי במשימות החסינות העונה, סיבות נוספות שלא להישאר אדש לאיום שהוא מהווה ולהדיחו כבר בהזדמנות הראשונה, מה שלא קרה בשום הזדמנות. ואני ממש לא מאמין שרק בגלל שטוני שחקן כל כך טוב אף אחד מהמנצחים במלחמה העונה לא ראה בו איום. הייתי מאמין אולי אם היה מדובר בעונה של טירונים מול שחקנים חוזרים, אבל לא כשמדובר בעונה של מנצחים במלחמה, שכבר יודעים דבר או שניים בהישרדות ובזיהוי איומים, שלא לדבר בכלל על מתמודדים שצפו בעונות קודמות, כולל קאגיאן ויודעים עד כמה מתמודד כמו טוני מסוכן.

אז נכון שהרבה מדירוג העונה בסופו של דבר יהיה תלוי בתוצאה הסופית שלו וחלק לא מבוטל מזה יקבע פרק הגמר, שם נגלה סופית מי ראוי ומי לא ראוי להגיע בכלל לגמר, שלא לדבר בכלל על לזכות בו. האם טוני ימשיך להישאר המתמודד היחיד העונה שבא באמת לשחק ולזכות או האם מישהו סוף סוף יהווה תחרות אמיתית מולו וייתן לו פייט אמיתי שיצדיק את נצחונו אפילו מולו בגמר, אם הוא לא אפילו יביא להדחתו ולנטרול האיום שלו עוד לפני הגמר.

ונכון לכרגע אני לא רואה אף אחד כזה, להוציא מישל שנכון לכרגע היא האנדרדוג האחרון שנשאר במשחק, אך כפי שכולנו ראינו בפרק הכפול האחרון, יש לה עסק עם חבורה של עיזים שנהפכו מרצונם לכאלה, ושמוכנים אפילו להקריב את עצמם כמתאבדים שיעים בכדי לשמור על טוני ולעשות הכל שהוא יגיע לגמר, ואולי נטלי אם היא זו שתחזור למשחק ותחבור למישל ושתיהן יחד אולי בעזרתה של דניס אם תתעורר על החיים שלה ותתחיל לקלוט שמדובר בפרס של 2 מיליון $ סכום שלא הולך ברגל, יצליחו להפוך את הקערה על פיה ולשבור את הברית הפאטתית של טוני הקינגפין ושני העיזים שלו, בן ושרה, אם זה באמצעות הדחתם של השניים ואם זה באמצעות שכנועם שזה לטובתם האישית שאיום כמו טוני יגיע לגמר ואולי להצליח להכניס קצת שכל לראשה של שרה שכבר נבגדה קשות על ידו כשהדיח את בת בריתה הכי נאמנה סופי, ושמאז משחקת פשוט גרוע עד כדי כך שנהפכה לעז טוטאלית של טוני וגורמת אפילו למושבעת סופי להאמין שאולי גם לה היה חלק בבגידה ובתקיעת הסכין בגבה. כי אם אני הייתי רואה שבן הברית הכי נאמן שלי חובר ומשתף פעולה עם מי שתקע לי סכין בגב הוא היה האחרון שהיה מקבל את קולי בגמר. ולא משנה מה שרה תגיד לה, כי בהישרדות וכבר ראינו את זה, תפיסת המה שאתה רואה ושומע (Perception) זו המציאות עבור המתמודדים שבסופו של דבר הכריעה תוצאות של עונות רבות בעבר. והמודחים/מושבעים הרי לא רואים את מה שאנחנו הצופים בבית רואים ושומעים, ולכן המציאות עבורם היא רק מה שהם רואים ושומעים שמתרחש מולם, ולעומת זאת במה שאחרים אומרים להם על מה שקרה או לא קרה, הם יכולים לבחור להאמין או לא שלהאמין, אך הנראות היא זו שהכי חזקה אצל השורדים ושמהווה עבורם את המציאות שבה הם חיים, בדיוק כמו בעולם וירטואלי, שבו מי שנמצא בתוכו לא רואה הרי את מה שקורה מסביבו בעולם המציאותי, אלא אך ורק את מה שקורה בעולם הוירטואלי שבו הוא נמצא מנקודת מבטו.

אני מאוד מקווה שנטלי שמבחינתי לפחות הכי מגיעה לה לחזור למשחק אכן תהיה זו שתחזור למשחק, ולא נגיד שחקנית גרועה העונה כמו דני, או אפילו טייסון המעצבן שכבר הודח פעמיים העונה, יחזרו במקומה. אני גם מאוד מקווה שסוף סוף נראה מהפך והעונה תתחיל להיראות יותר כמו עונה של מנצחים במלחמה מעונה בנאלית ומשעממת של קינגפין טוני והעיזים שלו המובלים לשחיטה, כמו שהיתה העונה שבוסטון רוב זכה בה בסופו של דבר אחרי 4 עונות שבהן השתתף, כי שיחק מול טירונים שסגדו לו וראשם לא היה באמת במשחק, וראסל שחפר לעצמו את הקבר במו ידיו כבר בשלב מוקדם של המשחק. כי מעונה של מנצחים במלחמה שכולה מורכבת מזוכי עבר הייתי מצפה להרבה יותר, ומינימום שלפחותתצדיק את הטייטל שניתן לה. כי עד עכשיו היא ממש לא מצדיקה אותו.
 

Seosi

New member
סוף סוף חזר לי היוזר!!!!!!


ואחרי שנחסם לי היוזר הגיבוי שלי, כבר לא היה לי כוח יותר חחחחחח.
בנוגע לשאלה שלך, אני חושב שהעונה חזקה אני פשוט מתבאס שרוב הפייבוריטים שלי הודחו, ואני כועס על עצמי שלא עמדתי בפיתוי וקראתי את הספויילרים לעונה כי חכם אני לא. שרה וטוני משחקים באמת רמה אחת מעל כולם שם, ואני עדיין לא מבין איך בעונה של מנצחים, טוני הגיע עד לשלב הזה במשחק בלי לקבל שום קול נגדו ועוד פסלון חסינות בכיס!!! הוא לגמרי התעלה על עצמו אחרי האיחוד.
 

אורישקי

New member


לטעמי זו עונה מעולה, החיסרון העיקרי שלה הוא בעריכה שלא הייתה ברורה מיד ובעיקר זמן השידור המועט של כל פרק (זו גם הטענה של רוב המעריצים).
&nbsp
מבחינת מאכזבים ומפתיעים -
לא התאכזבתי מרוב-סנדרה-פארווטי - לדעתי עצם העובדה שהם שרדו כמות מכובדת של הדחות והגיעו לשלב ערבוב השבטים היא מכובדת מאד לאור העובדה שהם היו איומים גדולים בהרבה מכל השאר.... ובאופן כללי שלושתם שיחקו די טוב העונה ביחס למטרה הזו, במיוחד סנדרה.
כן התאכזבתי מדני ואית'ן לצורך העניין - הם שני שחקנים שהיה להם את כל הפוטנציאל להגיע רחוק אבל מרגיש שהם לא ידעו בכלל איך להגיע לעונה הזו - אית'ן נדבק לרוב ופארווטי בלי באמת לעשות כלום מעבר ודני שרפה את עצמה סופית בהדחה שלה.... אין כאן קשר לאולד סקול ניו סקול, גם סנדרה היא אולד סקול והתחברה ממש לכל הניו סקול בשבט שלה.
&nbsp
כן התאכזבתי מקים, לא כי אני לא חושב שהיא שחקנית טובה אבל בעיקר כי לדעתי היא התמהמה מדי עם לעשות מהלכים במשחק עד שזה היה מאוחר מדי, וגם הקלות שבה היא חשבה שתוכל לזרוק את ג'רמי הייתה דבילית לגמרי.
גם קצת התאכזבתי מדניס - מצד אחד אפשר להגיד שהמוניטין שלה השתפר ואני עדיין חושב שהיא סופר אינטלגנטית וחכמה ומצד שני זה די הוכיח לה שהיא בהגדרה שחקנית חברתית ומסתגלת מעולה אבל לא אחת שיכולה להוביל מהלכים או לראות קדימה.
&nbsp
משפרים את חוות הדעת שלי?
סופי ללא ספק הוכיחה שיש לה את זה גם בעונה של מנצחים ולא רק בעונה חד צדדית עם קאסט גרוע שבה היא פשוט השתיקה את קואוץ בגמר.
בן זה דוגמא קלאסית של מישהו שהזכיר לי מה אני חושב עליו בעונה וקדמת -הוא כן מתחיל טוב ומשחק טוב חברתית אבל מאבד את זה וגם נהיה די מוגזם ביחס שלו כלפי אחרים. ההבדל הוא שהעונה הטוויסט של הדלקת האש לא חד צדדי, יש שחקנים שטובים לא פחות ממנו במציאת אלילים והוא לא בא לגמר עם סיפור אנדרדוג. אם והוא יגיע לגמר הוא יקבל כנראה 0 קולות.
&nbsp
מבחינת העונה היו כמה בליינדסיידים מעולים בה וכמה פרקים חזקים - וכן כמה פרקים שממש נהניתי מהם אבל הרגיש שטיפה "מבוזבזים".
&nbsp
לגבי הניצחון - אין ספק שזה חייב ליות טוני ואם לא טוני אז שרה. בכללי טוני הוכיח לי שיש לו את זה גם אחרי הפאשלה ב-34, ושרה שכן הערכתי לפני אני מסכים שעכשיו היא ממש באיזור הטופ 10 שלי אבר בערך והייתי ממש בעדה העונה.
&nbsp
&nbsp
לא מאמין שזה נגמר...
 

Robbed Goddess

New member
שלא יגמררר
הייתה לנו אחלה עונה!

אודה שבמקום מסויים היא לא עמדה בציפיות שלי (למה לא קיבלנו פרקים של שעה וחצי?!) למרות שזה לא הכי הוגן לכתוב על עונה כזו מטורפת. זה היה אמור להיות קרב הענקים של הישרדות ועכשיו כשאנחנו בסוף מרגיש לי שקיבלנו פירורים
- פארווטי וסנדרה לא קיבלו את הצ'אנס לסגור חשבונות אז הכי קרוב שראינו זה בדיחות ספסל
- "הבגידה" של סנדרה ברוב ואמבר נסגרה כשרוב שאל את שרה וסופי איך היא הודחה
- שום אינטרקציה בין קים-פארווטי-שרה או רוב-ג'רמי-טוני
- ברית הלא מקושרים של יול התפרקה ולא יצא לנו לראות את הראש המחושב שלו מול טוני המשוגע
- מה היה קורה אם היינו זוכים לראות ג'רמי-נטלי vs טוני-שרה vs יול-סופי vs רוב-פארווטי?

המון קומבינציות חלומיות, ומצד שני - היה יכול להיות הרבה יותר גרוע,
- פארווטי יכלה להיות מודחת ראשונה
- סנדרה יכלה לעוף בהדחת רוב קולות משעממת
- טוני יכל לעוף בדיפולט סטייל סירי כשכולם היו משתמשים ביתרונות שלהם
- מישל-וונדל-אדם-ניק-בן היו שולטים במשחק

אז לא מרגיש לי נכון להתלונן יותר מדי, וגם אם יש לעונה הזו חסרונות בולטים בעריכה ועודף יתרונות וטוויסטים, נהניתי ממש.

מה חושבת שהולך לקרות - 97% טוני מנצח. 2% נטלי מנצחת. 1% מישל, דניס שרה או מישהו רנדומלי מההכחדה מנצח. לא רואה מצב שטוני לא לוקח את זה וזה גם מה שהייתי רוצה לראות, העריכה נתנה לו את הבמה להראות למה בדיוק מגיע לו להיות המנצח של כל המנצחים, ובכל עונה אחרת הייתי חוששת שהוא יודח רגע לפני, ובמידה מסויימת זה קצת מוריד את ההתלהבות כשהזוכה צפוי שבועות לפני הגמר, אבל קשה לי לראות סיטואציה אחרת.

מחזירה אותנו עשר שנים אחורה לדיון גמר של גיבורים נגד נבלים: מרמור, צחוק, משתמשים שכבר לא פה, והרבה ויכוחים:
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/1761/141577090 (*אחת מההודעות הכי אהובות עלי בתולדות הפורום בדיון הזה: השוואה של ראסל ופארווטי לאחמניג'אד ואסד, דמעות
)

אם אני לא טועה, פרק הגמר הזה היה הפרק הראשון בסדרה שראיתי בלייב. פשוט לא יכולתי לחכות. מהעונה הנוכחית ראיתי המון פרקים בלייב ודפקתי לעצמי שעות שינה מרוב הייפ, וגם כשלא צפיתי המוח חשב על אלפי תחרישים, מה הולך לקרות, מי יתחבר למי, מי ימצא יתרון, מה יעשו עם היתרונות וכו'. הפעם מרשה לעצמי ללכת לישון ולא לצפות בלייב מקרטע, ולהנות מהחגיגה (או לראות את הפורום עולה באש) בחמישי בבוקר. היה כיף!
 

Robbed Goddess

New member
דירוג שעשיתי
יום לפני שהפרק הראשון שודר וכמה התלהבתי לראות חלק מהמנצחים האלו שוב, מדהים בעיני שטוני עדיין כאן ועוד לא קיבל קול נגדו
&nbsp
יסלחו לי רוב וסנדרה שהרגשתי שמיצו במיוחד אחרי 39. אם יעשו את הקרינג' המזוויע של אי האלילים שוב יהיה נחמד לראות את טוני ושרה או פארווטי וטייסון (פחות הגיוני אבל שניהם כריזמתיים בטירוף והם יריצו בדיחות כל העונה)
 

אורישקי

New member


איך טס הזמןןן
הימים היפים של הפורום.
והזויי שעברו 10 שנים, כאילורק אתמול התחיל הויכוח הלא נגמר הזה
 

6416181

New member
מי יחזור לדעתי


מצד אחד הפוקוס על אדם כל העונה הרגיש לי מוזר. כביבכול זו הייתה סגירת מעגל לסיפור שלו כשבסופו הניסיון שלו להשתמש בפודיום כאליל, אבל זה לא מתחבר לווידוי אחרי שהשבט שלו מנצח משימה והחלק הקטנטן שלו שבו הוא מצליח להוריד מפתח או משהו כזה בניסיון השלישי מקבל פולו-אפ (מרגש) של "אמא שלי אמרה שאני יכול לעשות כל מה שאני ארצה" שלו. לאחר מכן בEOE אנחנו לא שומעים ממנו בכלל, בפרק האחרון רק הוא ודני לא קיבלו ווידוי (!) בנוסף לווידוי מוזר של טייסון שבו הוא אומר שלאדם יהיה קשה להתמודד עם ההדחה שלו (??),
מצד שני הפוקוס על יול שהגיע למועצת השבט הראשונה שלו כמושבע עם בנדנה של השבט הקודם שלו, אחרי שאמר במועצה האחרונה שלו שישמח לעבוד עם מי שישאר מה שיכול להשאיר אחלה פור-שדואו אם יחזור ויעבוד עם מישל. אולי אני קורא את זה יותר מדי (כנראה שכן
) אבל זה ההימור.
&nbsp
ואם כבר התחלנו אז מה יקרה בגמר-
דניס או החוזר יודחו בפיינל 6, השני מבניהם יודח לאחר מכן.
בפיינל 4 של מישל טוני אדם ושרה לדעתי שרה תודח כי אין לה עריכה של פיינליסטית (אולי באתגר אש מול טוני שיסגור את מעגל הcop'r'us?).
אני בעיקר חושב ככה כי השלושה נותרים עם עריכה קלאסית לגמר, בן כפיינליסט עם 0 קולות, מישל כאנדרוג שלא יזכה אבל יקבל כבוד וטוני כמנצח.
בספק שהגמר יסתה מהנתיב הזה אבל you never know...
 

B R A Y E R

New member
מנהל


עמדה בציפיות שלי ואפילו מעבר!
מי היה פאקינג מצפה שזו הולכת להיות "המופע של טוני חלק ב'"?!

בחלומות הכי ורודים שלי לא הייתי מאמין שהוא יחזור לעונה נוספת ויקח שוב!
ואם נטלי זו שתחזור ותגיע לפיינל 3 זה לגמרי יהיה חלומי מבחינתי
מי איכזב?
שרה איכזבה אותי בעיקר עם הנאמנות המוגזמת לטוני, פארווטי יחסית איכזבה, מג'רמי ציפיתי ליותר..
סופי אני מודה שהפתיעה יחסית לטובה, כי הימרתי שהיא תודח על ההתחלה והגיעה מאוד רחוק
את קים אני אהבתי עוד לפני, אבל אחרי העונה הזו אני אפילו עוד יותר מעריך אותה
ויש כאלו שבעיניי תמיד היו אוברייטד בין מעריצים ואני שמח שהוכח כמה שהם לא באמת כאלו טובים (דני, אמבר, סנדרה, ואפשר לומר שקצת רוב וטייסון)
 
למעלה