פינת הפופולאריות 40 - פרק 13

אורישקי

New member
פינת הפופולאריות 40 - פרק 13


וואו!
אנחנו כבר ממש בחלק הלפני אחרון של העונה

דירוג הפרק הקודם:
19. אמבר - 1.3
7
17. אדם - 1.5
5
17. אית'ן - 1.5
5
16. טייסון - 1.6
4
15. דני - 1.7
3
14. יול - 2.1
2
12. וונדל - 2.2

12. מישל - 2.2
3
11. רוב - 2.3
1
9. סופי - .3.8
4
9. פארווטי - 3.8
2
8. בן - 4.1
3
7. קים - 4.4
2
6. ניק - 5
3
5. דניס - 5.3
5
4. נטלי - 5.4
4

והטופ 3....
 

אורישקי

New member
מקום 3


עם ממוצע 5.9,

עולה במקום אחד

המודח הטרי של העונה - שבפעם הראשונה העונה הוא מגיע לטופ 3!

 

אורישקי

New member
ובמקום הראשון...

טוב זה לא היה מפתיע במיוחד....
עם ממוצע 9.3,

שבוע רביעי ברצף במקום הזה, ושישי בסה"כ העונה


טוני

 

אורישקי

New member
הדירוג

בפעם הלפני האחרונה

תהנו מהדירוג! (ובהצלחה לכולם לפני שסנדרה חוזרת לדירוג הגמר ומנצחת את כולם בדירוג הפופולאריות העונתי
)


הרשימה:

אדם
אית'ן
אמבר
בן
ג'רמי
דני
דניס
וונדל
טוני
טייסון
יול
מישל
נטלי
ניק
סופי
פארווטי
קים
רוב
שרה

דירוג נעים!
 

אורישקי

New member
הדירוג שלי

הערה - כל מודחי אי ההכחדה מקבלים ממני 3 על הסיום המרגש של הפרק, על זה ששרדו את האתגרים וכהוקרה על הכל!
למעט מי שקיבלו הערות מסוימות

אדם 3
אית'ן 3
אמבר 3 חייב להגיד שלמרות שהיא אולי המנצחת הכי פחות מרשימה בעונה כמכלול, היא נראית אחד האנשים המקסימים
בן 1 GOAT. ולא בראשי תיבות
ג'רמי 6 הייתה לו דרך מעניינת לג'רמי, הוא שחקן טוב, אולי טוב מדי. לדעתי לגמרי מהטובים של העשור האחרון של הישרדות. לדעתי הוא כן נתן מה שיכל אבל לא באמת היה לו סיכוי והוא לגמרי קורע מצחוק וזה העונה הורגש בניגוד לעונות הקודמות
דני 3
דניס 4 אני כל פעם לא סגור עליה, רגע אחד אני אומר שהיא סופר אינלטגנטית ותותחית ורגע אחר מרגיש לי שהיא נהיית נורא בטוחה ונעולה על עצמה ולא מנסה דברים חרים. אני חושב שהיא אחת השחקניות החכמות והחברתיות ביותר שהמשחק הזה ידע, ומצד שני בקטע האסטרטגי היא קצת לוקה. בעונה 25 זה היה מושלם לה לניצחון כי עדיין היא די התעלתה על כולם. בעונה כזו כשיש לה מישהו כמו טוני זה פחות מתאים, עדיין רואה אותה מנצחת בעונה הזו בלי טוני.
וונדל 3
טוני 10 מה נוסיף ונמנה? מדברים פעוטים נוצרות אגדות
טייסון 4
ההערות שלו תמיד משעשעו תאותי
יול 3
מישל 5 מפרגן לה על החסינות ועל זה שאני לא יכול להגיד שהתנהלה כמו מטומטמת הפרק בניגוד לכמה אנשים אחרים, ושהיא באמת בחורה ממש מתוקה. לדעתי בכל סיטואציית גמר שהיא לא מגיעה לגמר מול טוני ושזו לא עונת מנצחים היא אפילו מנצחת לא כל כך נוראית בהתאם לנסיבות ואל תהרגו אותי על זה.
נטלי 7
אמן ותחזרי!
ניק 1 סורי יקירי, לא מגיע לך יותר מזה על הפרק הזה
סופי 3
פארווטי 5
או שאת תחזרי! כל פעם שרואים אתה על המסך זה פשוט כיף אחד גדול.
קים 3
רוב 4 כי הוא בכל זאת משהו מיוחד
שרה 7 פירטתי בפרק אין לי כוח לחפור יותר
 
דירוגי-

אדם- 1 יש מתמודדים שאני לרגע שוכח שהם היו בעונה

אית'ן- 3
אמבר- 3
בן- 5
ג'רמי- 4
דני- 2
דניס- 4
וונדל- 1
טוני- 10 דהההה
טייסון- 1 לא בא לי שיחזור!!!
יול- 2
מישל- 1 לא מוצא על מה לפרגן לה סורי
נטלי- 5
ניק- 5 פיספס הזדמנות זהב (לשמחתי
)
סופי- 3
פארווטי- 9
קים- 3
רוב- 3
שרה- 9
 

danlevin1

New member
מדרג


אדם 1
אית'ן 1
אמבר 1
בן 5
ג'רמי 5
דני 1
דניס 7
וונדל 1
טוני 10
טייסון 1
יול 1
מישל 1
נטלי 1
ניק 1
סופי 1
פארווטי 1
קים 4 געגועים
רוב 1
שרה 7
 

Bar EL

New member
מדרג בקלילות


ניק ובן - 7
שרה - 8
האחד והיחיד - 10
 

Robbed Goddess

New member

אמבר 2 מצאתי את עצמי במשחק, בוכה כל וידוי

בן 4 פחות רלוונטי אבל כשאמר שההתמודדות שלו בעונה קודמת גרמה לו לחשוד באשתו העציב אותי (כמו שאורי כתב זה הזכיר שהם באמת אנשים ולא סתם דמויות על מסך) חוץ מזה נחמד שהפעם הוא מקבל חסרון לקראת הסוף, ומחייך
ג'רמי 6
דניס 7 ברוכה השבה! הייתי ממש שמחה אם הייתה בגמר עם שרה וטוני, לא רואה את זה קורה :(
טוני 10
טייסון 2 תוהה מאיפה הקשר המרגש עם נטלי הגיע, נקודה על איידול משום מקום
מישל 4 Call the waaaaambulance! בהתחלה חשבתי שהעריכה מגנה עליה אבל נשרפה חזק לאחרונה, מתחילה להאמין שכמו שטוני אמר, היא עז. הקטע עם המטבע היה קרינג' בעיניי (למי אכפת) למרות שבכללי היא חמודה והיה לה מוח לחמש שניות לטרגט את טוני
נטלי 6 תותחית
ניק 2 W H Y?!?
פארווטי 5 בשלב מסויים הפרק הרגיש לי קצת ארוך וחיכיתי לראות את ההכחדה רק בשביל כמה שניות ממנה I hate myself
שרה 5 שוב מזלזלת בטוני?
כל השאר 1
 

סטילהוק

New member
מדרג


אדם - 1 אין צורך להוסיף.
אית'ן - 2 איך נפלו גיבורים.
אמבר - 1 קשה לי להאמין שהיתה שורדת על האי עד הסוף בלי רוב לצידה.
בן - 1 פשוט שחקן גרוע ומעצבן, אולי אפילו הכי גרוע של העונה. לגמרי עז שמובל לשחיטה.
ג'רמי - 5 הייתי ונשארתי עד הסוף אמביוולנטי לגביו. הטעות הכי גדולה שלו היתה מדיניות השילדס מבלי להבין שלמעשה הוא השילד ולא האחרים השילד שלו.
דני - 1 גם לגביה אין צורך להוסיף.
דניס - 4 בסדר אז היא העלק "קווין סלייר", אך מאז אותו מהלך היא ישנה בעמידה ולא עשתה שום מהלך אמיתי.
וונדל - 1 גם לגביו אין צורך להוסיף.
טוני - 9 ללא ספק שחקן טוב שמשחק טוב וחזק העונה, אך בעונה של שחקנים יותר טובים ואסטרטגיים כמו קלי הוא לא היה מגיע אפילו לאיחוד, שלא לדבר בכלל על הגמר. קשה להאמין שזו עונה של מנצחים שפתחו ככה רגליים ונתנו לו לעבור חופשי כאילו כלום מבלי לרשום את שמו להדחה אפילו פעם אחת. זו יותר תעודת עניות לכל שאר המשתתפים העונה מאשר נקודת זכות לטוני עצמו, שאין בכלל ספק ששיחק יותר טוב מכולם שם, למרות שבהתחלה הוא שמר על אש קטנה, אך היה לו גם הרבה מזל שנפל על כאלה נפלים שלא רשמו את שמו אפילו פעם אחת וסללו לו את כל הדרך לגמר. מה שכן, אם הוא יזכה הוא יזכה בצדק, בניגוד למשל לשרה שהפכה להיות לגמרי העז שלו מרצונה החופשי ומשחקת פשוט גרוע מאז איחוד השבטים, כאילו המטרה שלה היא שטוני יזכה ויהי מה.
טייסון - 2 בכל זאת היה המודח הראשון שחזר למשחק ועוד מול רוב, אך באותה המהירות חזר על הטעויות שבגללן הוא הודח מכתחילה מהמשחק והודח שוב די מהר.
יול - 1 אין צורך להוסיף.
מישל - 7 האנדרדוגית האחרונה, ונראה שמבין הארבעה האחרונים שנשארו במשחק להוציא טוני, לפחות קלטה את תמונת המצב וניסתה לבצע מהלכים, הבעיה שהפרטנר שלה ניק שלא יודע עם מה הוא חשב בדיוק, בטח שלא עם הראש, בגד בה והביא על עצמו את הדחתו במו ידיו. ולכן לא פלא שהיא כעסה עליו מאוד שהוא פשוט זרק כזאת הזדמנות ענקית לשנות את המשחק לטובתם לפח האשפה. ועובדה שהיא פשוט צדקה שהוא יהיה המטרה הבאה מיד אחריה (לכל הצקצקנים שטוענים שהיא התבכיינה). גם אין ספק שאחרי נטלי מישל הכי אהובה על המודחים/מושבעים שהצליחה להתחבר לכולם חברתית ואף אחד מהם לא נוטר לה טינה, ונטלי ופארווטי גם הכי מחזיקות ממנה. אני מאוד מקווה שהיא עוד תוכיח את עצמה אפילו יותר בפרק הגמר הארוך והמורכב ותעשה מהלכים גדולים, ואם היא תזכה שתזכה בזכות ולא בחסד, ושתגיע גמר בזכות עצמה ולא כעז. זה ורק זה יתקן את הביקורת שיצאה לגביה כזוכה לא ראויה. ואני מאוד מקווה שזה יקרה, והפרק כבר ראינו ניצנים ראשונים של זה, למרות שגם לפני האיחוד ראינו אותה במצבים קשים כאנדרדוג מצליחה לצאת מהם כשידה על העליונה. ואני תמיד הייתי ותמיד אהיה עם האנדרדוגים, אלה שמשחקים מהבוטום, אלה שכנגד כל הסיכויים שנגדם מצליחים להגיע הכי רחוק במשחק בכוחות עצמם, בכוח, במוח ובעורמה. ותמיד אעדיף אותם על פני אלה שמשחקים מהטופ ושכל המשחק שלהם נראה יותר כמו פיקניק מאשר כמו הישרדות. ועם כל אהבתי לטוני, אני לא ממש אוהב את זה שהעונה הוא פשוט שט אל הגמר, כשבן ושרה העיזים חותרים במקומו עד לרגע שבו הם יצטרכו להיפרד ממנו לשלום והוא ייכנס לבדו בלעדי העיזים שלו לגמר. למרות שלאף אחד משניהם אין באמת שום סיכוי מולו גם אם יגיעו ביחד איתו לגמר.
נטלי - 9 לגמרי הוכיחה לכולם שהיא המלכה האמיתית של אי ההכחדה שאף הוכתרה רשמית ע"י כולם הפרק, בניגוד לפדלאה שקוראת לעצמה "מלכה" ופרשה אחרי שעתיים על האי, יותר מהר אפילו משני העיזים של עונה 38 שלפחות חיכו עד לאתגר הראשון של החזרה למשחק ורק אחרי שנכשלו בו פרשו. עוד "מלכה" שכזאת ואבדנו, הממלכה שלה היתה מתוטטת ברגע הראשון שבו היה מתעורר קושי אמיתי ו"המלכה" היתה נוטשת את כולם ובורחת. לא, אי ממש לא חושב שמגיע לה התואר מלכה, אם כבר זוכה פעמיים מההפקר הרבה יותר מתאים לה.
ניק - 1 הביא את הדחתו על עצמו במו ידיו, יכל לבצע מהלך גדול שהיה משנה את כל תמונת המשחק לקראת סופו ולהוציא אפילו את טוני עם הפסלון חסינות בכיסו, מה שללא ספק היה מביא לו הרבה קולות מהמודחים/מושבעים, אך ברוב טיפשותו החליט לבגוד במישל וג'רמי שניסו להדיח לפחות את בן ולפרק את השלישייה החזקה, והבגידה הזאת לא איחרה לחזור אליו כמו בומרנג כבר במועצת השבט הבאה.
סופי - 1 אין מה להוסיף, לא קיבלה אפילו וידוי אחרון על אי ההכחדה.
פארווטי - 7 מתוקה אמיתית, היתה ונשארה אחת משחקניות הישרדות הכי אהובות עלי בתולדות הישרדות, שנייה רק לקלי שהיתה ותישאר אצלי במקום הראשון תמיד. וכיף לראות ולשמוע אותה בכל הזדמנות. ללא ספק שהיא ונטלי הפכו גם את אי ההכחדה לשווה לצפייה העונה.
קים - 3 איך נפלו גיבורות, שחקנית שממש הערצתי בעונתה, השלישית הכי אהובה עלי בכל הזמנים, שפשוט ירדה ובגדול מגדלתה ועשתה העונה את כל הטעויות האפשריות, כולל להדיח את עצמה במו ידה.
רוב - 1 ללא ספק היה ונשאר אגדה, אך הפרק לא מגיע לו יותר מנקודה אחת.
שרה - 1 ללא ספק העז של העונה, אם תרצו הלורל של העונה, הטאשה של העונה, הבחורה לא עשתה שום מהלך אמיתי שיוכיח שהיא ראויה לזכות, ומנגד עושה הכל כדי שטוני יזכה, רק נשאר לה לחתום לו על הצ'ק של השני מיליון דולר וזהו. ואם היא תמשיך ככה ולא תתעורר על עצמה ומהר בפרק הגמר היא תראה את הגמר מטריבונת המודחים/מושבעים, ואם היא תצליח להגיע לגמר היא תקבל 0 קולות מול טוני. לא מבין מה שרה חושבת לעצמה ששלישיית הגמר שלה זו היא, טוני ובן. והאמת שאני גם ממש לא רואה שלישיית גמר כזאת, כי גם בן וגם שרה משחקים פשוט גרוע העונה ושניהם לגמרי עיזים. וככה לא זוכים בהישרדות, ככה מפסידים. תלמדו משארן איך לא מנצחים בהישרדות.
 


כל המוכחדים כולל כולם, אפילו נטלי - 1

בן - 6
ג'רמי - 7
דניס - 7
טוני - 10
מישל - 3
ניק - 3 כשמגיע, מגיע, גם לגבי ציון נמוך.
שרה - 8
 

NP23

New member


בקצרה כמו תמיד לאחרונה...
טוני , שרה, ג'רמי 10
בן 9 (המשחק חברתי שלו עדיין חזק והצליח לשרוד מבלי להשתמש באליל)
ניק 7 ..

כל השאר 1
 

סטילהוק

New member
בדיחה טובה


המשחק החברתי של בן חזק? אתה שומע את עצמך, איזה משחק חברתי בדיוק? אם כבר למישל יש את המשחק החברתי הכי טוב אחרי טוני, כי עובדה שכל המודחים כמעט משאירים לה את מטבעות האש שלהם. תראה לי אפילו אחד שהשאיר לבן מטבע אש. מישל גם ציינה, ובצדק, שבשבילה הטוקנס במשחק מסמלים הרבה יותר מרק אמצעי לרכישת יתרונות ומנעמים, והיא צודקת, הטוקנס מראים את מי יותר אוהבים ועד כמה, המשחק החברתי של מישל מצויין, וגם בעונה שלה המשחק החברתי שלה היה מצויין וכולם אהבו אותה, וזה גם למה היא הגיעה לגמר וזכתה מול אוברי. ובניגוד לשרה ובן העיזים הטוטאליים של טוני, היא קלטה מבינה שצריך להדיח את טוני ולא לתת לו להגיע לגמר. מה שאי אפשר להגיד לא על שרה ולא על בן שפשוט מאכזבים ומשחקים גרוע העונה. איך אמרה קלי? בן ושרה העונה מזכירים לי את ספנסר וטאשה שלא משנה כמה דיברתי איתם וניסיתי להסביר להם שאם הם מגיעים לגמר עם ג'רמי הם ייחשבו לעיזים ולא יקבלו אף קול מולו, אך הם התעקשו להגיע דווקא איתו ולא עשו כלום להדיחו, והתוצאות בהתאם.

אבל היי, תרגיש חופשי לפזר עשרות על ימין על מאל לעיזים שבכלל לא יגיעו לגמר בגלל המשחק הגרוע שלהם, ואם יגיעו אליו זה יהיה רק כעיזים.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


טוני ונטלי - 10 המלך של המשחק והמלכה של ההכחדה

בן - 9 מצבו טוב בסופו של דבר
דניס - 8 מלכה בלשרוד מצבים, ופועלת חכם לנוכח זה שהיא במיעוט מוחלט
קים - 5 מהרגע שהיא הודחה נהיה משעמם. מתגעגע

טייסון - 2 דווקא הוא מכולם קיבל מנטלי אליל
שרה - 1 מנסה לשחזר את 34 עם בן וטוני במקום טרוי ובראד. אולי בן יהיה טרוי, אבל טוני זה ממש לא בראד
חבל עליה שהיא כזו עיוורת למציאות
ג'רמי - 1 ממורמרים לא בבית ספרי
ניק - 1 הכתובת הייתה תלויה על הקיר, סירבתם לראות את זה
כל שאר המוכחדים 1
 

סטילהוק

New member
מעניין מה פרויד היה אומר על זה ששכחת את...


מישל. שנאל חינם זה לא דבר בריא ברייר, אבל מצד שני זה יהפוך ניצחון של מישל למתוק יותר, כנגד כל השנאה שהיא מקבלת בפורום הזה רק בגלל שהיא הפייבוריטית שלי מתחילת העונה.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
צודק שכחתי


מישל - 1 בגלל שהיא הפייבוריטית של סטילהוק מתחילת העונה
 
למעלה