עדכון קטן לגבי העתיד של הישרדות + המרוץ למליון

B R A Y E R

New member
מנהל
עדכון קטן לגבי העתיד של הישרדות + המרוץ למליון


כלומר, 2 עדכונים + מסקנה/פרשנות משלי:

1. העונה ה32 של המרוץ למליון תוכננה להיות משודרת בעוד שבועיים, במשבצת של הישרדות אחרי שעונה 40 תסתיים. בימים האחרונים יצאה הודעה שהם דוחים את שידור העונה להמשך השנה.

2. אתמול יצאה הודעה רשמית של CBS שהם מאשרים שהישרדות חודשה לעונה 41.

ההודעה השניה מן הסתם נשמעת שגרתית וברורה מאליו, בעיקר כי עונה 41 היו אמורים בשלב הזה כבר לסיים את הצילומים אם לא הקורונה.
אבל מה שמוזר בה, זה שבכל שנה כשיוצאת הודעה רשמית של CBS על איזה סדרות ותוכניות חודשות לעונות חדשות, בהקשר להישרדות הם נוהגים להודיע על חידוש של 2 עונות רצופות, כלומר "הישרדות חודשה לעונות 41-42", והפעם הודיעו רק על עונה אחת.

מה שאני מבין מזה:
1. כנראה שהמרוץ למליון ידחה לסוף ספטמבר, למועד שבו עונה 41 של הישרדות הייתה אמורה להיות משודרת על חשבון המשבצת שידור של הישרדות.
2. כנראה שההפקה של הישרדות הגיעו למסקנה שהם לא יספיקו לצלם ולערוך עונה של הישרדות עד ספטמבר-אוקטובר, וייתכן מאוד שבשנה הקרובה תהיה רק עונה אחת של הישרדות שתצולם במהלך הקיץ.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
ואני אוסיף עוד שמועה קטנה עם תקווה

הייתה שמועה חזקה שCBS מאוד מאוד רצו שהישרדות יעשו עוד עונה של second chance עם הצבעה של הצופים כמו בעונה 31, והם התכווננו לתכנן את זה לעונה 43, כלומר שההצבעה תפתח בסוף שידור עונה 42.
יש לי תחושה שבמידה ובאמת תהיה רק עונה אחת בשנה הקרובה, יש סיכוי גדול שעונה 42 תהיה עונת second chance, גם בתור סוג של פיצוי למעריצים
 

סטילהוק

New member
יש לי תחושה שלא תצולם עוד עונת הישרדות לפחות עד 2022

וזה ש CBS הודיעה שהיא מבטלת את שידור עונה 32 של המירוץ האמריקאי שהיתה אמורה להיות משודרת החל מהחודש מיד אחרי הישרדות, אומר שלחובבי הריאליטי מצפה קיץ משעמם עם הישרדות הישראלית בלבד. ולדעתי זו גם שגיאה גדולה של CBS כי דווקא בתקופה הזאת שרוב באנשים בארה"ב ובכלל בעולם נמצאים בבתיהם הם יכלו להגיע לרייטינג צפייה גבוה מאוד. לדחות את שידור העונה עד לספטמבר לא ייתן להם כלום ולמעשה רק יעצבן את הצופים חובבי הריאליטי כשכבר בנו על כך שיהיה להם במה לצפות גם בקיץ, עוד שגם המשך שידורי פרקי הסדרות הגדולות בארה"ב ויציאת הסרטים שוברי הקופות, כמו למשל וונדר וומן 1984, האלמנה השחורה ויחידת המתאבדים 2 לבתי הקולנוע נדחו אף הם למועד לא ידוע.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
המרוץ למליון לא מבוטל מן הסתם, כולה נדחה

למשבצת שידור יותר כלכלית בשביל הערוץ שככל הנראה ישאר ריק אם לא תהיה עונה של הישרדות.
ואם יצאה הודעה שתהיה עונה 41, סימן שהצילומים יתחילו בקיץ ותהיה לנו עונה של הישרדות בפברואר הקרוב
אגב, עדיין לא יצאה שום הודעה בנוגע לאח הגדול, ככה שכנראה שהערוץ עדיין לא ויתר ובוחן אפשרות לצלם עונה חדשה של האח הגדול בקיץ
 
עונה של האח יכולה להיות מעניינת


ובטח תהיה בסימן קורונה:

יוניטרד שנראה כמו בגדי CDC
משימות שקשורות במידה כלשהי לרפואה/שליחויות/דברים רלוונטיים נוספים
טוויסטים
מראה הבית

יכול להיות מעניין דווקא!
 

סטילהוק

New member
איך בדיוק יצלמו הקיץ עונה חדשה של הישרדות?

עם מסכות מגן ואלכוג'ל?
 

B R A Y E R

New member
מנהל
העולם במגמה של חזרה לשגרה

ואפשר לראות בשבוע האחרון שגם בטלוויזיה האמריקאית התחילו כבר לצאת עידכונים על חידוש סדרות/הזמנת סדרות
&nbsp
בנוגע להשרדות, פיג'י זו מדינה שהצליחה לעבור את המגפה בשלום עם 16 חולים מאומתים בלבד ומתוכם 14 כבר נרפאו.
לא תהיה שום בעיה אם כל הקאסט והצוות יעברו בדיקות לפני הצילומים, יהיו בהסגר לפני ואז יטוסו לצלם את העונה כשגם ככה אזור הצילומים תמיד סגור ומבודד.
זה ידרוש מהם הערכות מתאימה, וכנראה תקציב גדול מהרגיל, אבל זה אפשרי. ואם השבוע אושר שבשנה הקרובה תשודר עונה 41, זו כבר עובדה שתהיה וההפקה בשלבי הערכות.
 

סטילהוק

New member
מילא אם היה מדובר רק במתמודדים, אבל מדובר גם במאות אנשי צוות

אנשי הפקה, צלמים, פועלים, שומרים, מספקי מזון, ועוד... שלא לדבר בכלל על ביקורי המשפחות שיש בכל עונה באמצע העונה או לקראת סופה. עונה של הישרדות זו לוגיסטיקה שלמה, ולא מדובר רק במתמודדים, במנחה ובצלמים.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
כדאי שמארק בורנט יתקשר להתייעץ איתך לפני שיצאו לצילומים

 
אני חושב שאתה צודק


אבל אני משוכנע כמעט בוודאות שעד אביב 2021, כשיגיע הזמן לצלם את עונה 42, כבר בוודאות יגיע החיסון. השנה הזו, לצערי, אבודה.
 
למעלה