AUS1E12

AUS1E12


עם כל אהדתי לחלק מהמתמודדים בסנאפו, בעיקר ברוק ופליק, אני רוצה שהם כבר יפסידו חסינות. באמת שהם קיבלו כוח ברמה אבסורדית מעבר לכל פרופורציות. אני מקווה ומניח שהטוויסט הזה לא יחזור על עצמו, כי הוא הוכיח את עצמו כלא הוגן. כרגע אין ממש מתמודדים שאני לא אוהב, וזה קצת מוזר. אבל עכשיו קונור מתגלה כמתחסד. וזוכרים מי פנה נגד פליק? נכון, קונור. והוא לא יזם בליינדסייד נגדה או משהו, אלא התווכח איתה ומשך אליו את כל האש. שחקן טוב הוא לא.

בינתיים קרייג ממשיך לחפש את האליל שאנחנו כבר יודעים שהוא לעולם לא ימצא. מנסים לדחוף לנו חיכוך בין קיילי ומאט, אבל אני בספק אם יצא מזה משהו. בינתיים אני נהנה מאתגר חסינות יחסית מקורי, אבל סנאפו *שוב* זוכים בחסינות. אם לפני הערבוב היו לנו שבטים מאוזנים יחסית, הטוויסט בערבוב פשוט הרס את השלב הזה של המשחק. דרוש ערבוב נוסף, רצוי כבר אחרי פרק אחד. במועצת השבט, וואוואו המקוריים (כולל קונור) חוזרים להתאחד, אבל פיבי משתמשת באליל ומדיחה את קרייג. בפרק הבא היא יכולה סוף סוף לעשות הפיכה, אבל קייט צריכה לשתף איתה פעולה.
 
הישרדות האוסטרלית, עונה 1


לא העונה המקורית ששודרה אי שם בשנת 2002 (אל תצפה בעונה הזו, היא די גרועה, אפילו יחסית להישרדות בתחילת דרכה), אלא חידוש שהתחיל בשנת 2016 (זו העונה שאני רואה עכשיו), שמרגיש כאילו המשחק לא השתנה מאז עונה 20.
 

montit

New member
לא בטוח שאפשר לדבר על זה כאן

אבל יש מקום לצפות שהוא לא טורנט?
אם התגובה לא מתאימה, אפשר למחוק...
 
S1E13


יש עכשיו רק חמישה בשבט וואוואו, לעומת תשעה עדיין בשבט סנאפו. אם לא יהיה ערבוב בקרוב, בסנאפו יותר מתמודדים ישבו מאשר יתמודדו, מה שרק יעמיק את האי-שוויון בין השבטים וייצור אבסורד שלא היה כדוגמתו מאז פאלאו. ומה יקרה במיזוג? למזלה של העונה הזו, ערבוב אחד לפחות היה, מה שיפחית את הסיכון לפאגונגינג. אלא שבניגוד לפאלאו, יותר קרוב למה שהיה בפיג'י, המצב הזה נגרם הודות לטוויסט.

למזלה של פיבי, עכשיו היא וקריסטי במרחק אדם אחד מרוב בשבט וואוואו, וזו יכולה בקלות להיות קייט, שעבדה איתן לפני כן. בינתיים יש עוד אתגר פרס... למה רק בחלק מהפרקים יש אתגר פרס? אני מניח שזה קשור ללוח השידורים באוסטרליה. כמובן, לפיבי אין ברירה אלא להדיח את כל הגברים החזקים, מה שרק מגביר יותר את הסיכויים שהיא תצטרך לשרוד עוד מועצת שבט אחת לפחות. אבל באתגר הזה לא מעורב כוח פיזי, אז לשם שינוי יש להם סיכוי לזכות. אבל אפילו כאן, סנאפו זכו. בנקודה הזו, אני חושב שהגענו לנקודת האל-חזור, כמו בפיג'י. לסנאפו יש תנאים כל-כך הרבה יותר טובים, ובחירה של מתמודדים לכל אתגר, שקשה לי להאמין שעוד נראה אותם מפסידים., מה שכמובן פותח דלת לג'נה וקיילי במיזוג.

אצל וואוואו, שללא ספק הולכים להפסיד חסינות חמישית ברצף, פיבי מחליטה שהסיכוי היחיד שלה לשרוד עוד מועצה הוא לשכנע את שאר השבט להדיח את קריסטי במקומה. חבל, יכולת לעבוד עם קייט כדי להדיח את סו. בנקודה הזו אני אפילו לא צריך לצפות באתגרים, רק לדעת שסנאפו שוב ניצחו. כמו שאמרתי כבר, מוטו נגד ראבו אול אובר אגיין, ועכשיו הם מקבלים עוד יתרון. אבל אם הם יכולים לחטוף מישהו מוואוואו, אז אולי המזל של פיבי יימשך. כי במצב כזה, אפילו לשכל יש גבול. אפשרות נוספת היא ליזום הדחה של קונור, למרות שזה יחליש את השבט אפילו יותר. אבל תכל'ס, למי איכפת?! מבחינה פיזית, השבט הזה כבר אבוד. רק ערבוב יציל אותו.

בסופו של דבר, מסתבר שכן יש חטיפה, וברוק מחליטה לחטוף את סו. מה שזה אומר זה שיש עוד פרק ללא הדחה. מה שזה אומר משחקית, זה שהמזל של פיבי שוב שיחק לטובתה, אבל במהלך הפרק הזה היא כנראה איבדה את קריסטי כחברת שבט. יכול להיות שקייטי וקונור ירצו להדיח את קריסטי לפניה, אבל אני מאוד מאוד בספק. בלי אליל ובלי שום בת ברית, בפרק הבא לא אולי, לא סיכוי, פיבי תודח. נקודה.
 
S1E14


האם קריסטי ניצלה מן ההפקר? כן, אבל יש עוד 14 אנשים במשחק. באותה המידה גם ניק ניצל מן ההפקר בפרק 5, אבל הפרק הנוסף שהיה ללא הדחה הוא זה שהוביל לכל הבלגאן הזה. עכשיו אצל סנאפו יותר מתמודדים ישבו באתגרים מאשר יתחרו בהם, דבר שלא היה מעולם חוץ מאשר בפאלאו - וגם שם היה תוצאה של טוויסט. זה גם אומר שמי שלא רוצה להתמודד, פשוט לא יתמודד! אי אפשר לאכוף את הכלל שלפיו אסור לא להשתתף בשני אתגרים ברצף, כשאצל סנאפו יהיו כמה שלא יכולים להשתתף בפרס ובחסינות.

אתגר חסינות... באמת, מה הטעם? אין לסנאפו עכשיו סיכוי להפסיד. חוץ מזה, פרסומת סמויה זה מילא, אבל שתי פרסומות סמויות לאותה נותנת חסות באותה עונה, בהפרש של כמה פרקים זו מזו? וואוואו אשכרה מובילים במשך רוב הזמן. מתמודדת שנייה... מתמודדת שלישית... האם הם הולכים לזכות סוף סוף? אבל הפער הולך ומצטמצם... שני השבטים בשוויון בפאזל... אני בעד וואוואו לא רק בגלל פיבי, אלא בגלל כמה שאני כועס על הטוויסט. אבל לא, סנאפו זכו בחסינות המיליון וחצי שלהם. דאמט.

לא שזה משנה יותר מדי, כי כולנו ידענו לפי ההצצה לפרק הזה שפיבי וקריסטי הולכות לריב. כמו שאמרתי כמה פעמים על העונות האחרונות של הישרדות האמריקאית, תודה למחלקת הספוילרים... סליחה, הפרומואים. אבל אולי, אם יהיה תיקו במועצת השבט, קייט תשנה את הקול שלה בהצבעה החוזרת. אבל לפני המועצה, מסתבר שפיבי הרסה לעצמה את כל המשחק. היא תודח, והעריכה לא נותנת לנו אפילו הסחה, כי זה עד כדי כך ברור. אבל גם לולא החטיפה, מה היה קורה בפיינל 13? נניח וקריסטי הודחה ועכשיו סו נמצאת בשבט במקומה, כל ההבדל הוא שיש מתמודדת אחת פחות, ולכן פיבי תודח במקום אחד יותר גבוה. אבל היא הייתה מודחת בכל מקרה.

אז מגיע לה כל הכבוד על זה שנלחמה בשיניים ובציפורניים בסיטואציה באמת כמעט בלתי אפשרית, בחלק מהמקרים הייתה צריכה להשתמש באליל, בחלק מהמקרים הסיטה את האש ממנה למטרה אחרת (קאט) ובמקרה אחד אפילו הצליחה להסית שניים מחברי וואוואו נגד חבריהם לשבט המקורי. אבל במוקדם או במאוחר היא הייתה מודחת, זה באמת מצב שמחייב ערבוב מחדש, ורק בגלל שלא אמרתי את זה מספיק: מקווה שהטוויסט הזה לא יחזור לעולם, זה ניסוי שכשל.

למזלי פיבי הייתה הקורבן האמיתי היחיד, פרק הבא מיזוג (סוף סוף) ובואו נראה קצת אקשן מצד סנאפו, אני מניח שאחרי כל זה אני עדיין בעד פליק, למרות הפקשוש הקטן, שבכל זאת נגמר בסדר.
 

Seosi

New member
הטוויסטים מגיעים לשיא באולסטארס חחח, כרגע אין יותר אני חושב

לפחות למשך העונה הזאת, נראה לי שאין יותר טוויסטים כאלו.
 

noamlah

New member
כן האולסטארז עונה איומה

התערבויות הפקה בלי סוף
עריכה מזוויעה
וגם מתמודדים בלי כוח מלבד אחד או שניים

מקווה שכשיחזרו לעונה רגילה זה יהיה יותר נורמאלי
 

noamlah

New member
אבל אל תדאג

יש לך מלבד זאת עוד שתי עונות מצוינות פלוס אחת טובה בערך
לפני שאתה מגיע לאולסטארז
אז תהנה
 
S1E15


סוף סוף, אחרי כמה פרקים של בלגאן, מגיע המיזוג, ואיתו מכירה פומבית. אחד הדברים הכי מעניינים, אבל הכי לא רלוונטיים למשחק שיש. חוץ מזה שכן יש יתרון קטן, שניק קנה, ובתקווה זה יהיה היתרון היחיד במשחק. אגב, ניק בכלל לא רוצה אותו. אבל העיקר שהמיזוג פה, והאי-שוויון הפיזי והמספרי נגמר. ויש גם לא מעט אפשרויות. האם אל ולי יחזרו לעבוד עם קריסטי, אחרי ששבט אגנואה חוסל כמעט לגמרי? האם קייט וקונור יחזרו להיות עם ג'נה וסו? ובאיזה מחנה יהיו ניק וקיילי? סביר שלא עם השבטים המקוריים שלהם.

בנוסף, לי קיבל במכירה הפומבית את הכוח לבטל, אבל לא לגנוב, קול במועצת השבט. ניק קיבל רמז לאליל וגם מוצא אותו באותו הפרק, והוא, אל ולי כמעט בוודאות עם החבורה של פליק. הם שביעייה די הדוקה - אולי רק סאם יכול לבגוד בהם, אבל אני לא מאמין שזה יקרה. אבל מי שבטוח לא תודח הפרק היא ברוק, שזכתה בחסינות אחרי אתגר שאם אני זוכר נכון, לא היה באמריקה מאז אי הגלות.

כצפוי, הסכסוך בין קונור, שהולך והופך לאחד ה"ראויים" הבודדים שאני לא ממש אוהב העונה, לבין פליק, מתחדש. במקביל שאר הבנים רוצים להדיח את ניק, שאמנם לא גרוע כמו רוהאן, אבל גם הוא הוכיח את עצמו כנחש. בסוף ככל הנראה שבט וואוואו עשה פאגונג, כשכל אחד מהם הצביע למישהו אחר, כולל הצבעה של אחד מהם לקונור או לקייט, כי סך הכול שניהם קיבלו נגדם עשרה קולות. ראינו שסו הצביעה למאט, אני מניח שקריסטי הצביעה לקונור? וקונור וקייט הצביעו לניק ולקיילי... מה לעזאזל הלך פה?!?
 
למעלה