פינת הפופולאריות 40 - פרק 11

סטילהוק

New member
מדרג


אדם - 1
אית'ן - 1
אמבר - 1
בן - 1
זה שהוא טיפוס מעצבן רק מוסיף לזה שהוא פשוט משחק גרוע העונה. המשחק החברתי שלו פשוט נוראי, להגיד לג'רמי בפנים שהוא האיום הכי גדול במשחק זה פשוט טמטום לשמו.
ג'רמי - 5 הייתי ונשארתי די אמביוולנטי לגביו, מצד אחד הוא נפל כמו פתי במלכודת של טוני נתן לו את מטבע האש שלו שאיתה טוני יכל לשלם לסוחטות שלו מאי ההכחדה, להשתתף במשימת החסינות, לנצח אותו בדקה ה90, כי אם לא טוני הוא היה ההזוכה בחסינות, להשתתף במועצת השבט של ההדחה ואף להדיח אותו אם לא היה עולה לו השתן לראש מרוב כל כך הרבה כוח שהוא השיג. אך מאידך השכיל לסמוך על טוני שהזהיר אותו שהוא עלול להיות מודח ושהכל נועד לבליינסייד שלו וכולם בעניין, ובניגוד לסופי ,קרא נכון את המפה במועצת השבט והצביע נכון,אחרת עוד היה עלול להדיח את עצמו כמו טייסון בעונה 20.
דני - 1
דניס - 1
מאז שעשתה את הביג מוב שלה העונה והדיחה את סנדרה הפדלאה שפרשה רגע אחר כך מהעונה, לא רואים כמעט כלום ממנה. ונראה שהיא פשוט נעלמה והפכה לצל של קים. מה שיכול לעלות לה ביוקר.
וונדל - 1
טוני - 7
אמנם אין ספק שהוא עושה אחלה טלוויזיה, אבל כשאין פואנטה במעשיו זה לא ממש מעניין וגם סתם מסמן מטרה ענקית על גבו אפילו ע"י שרה בת בריתו שכבר לא תסמוך עליו לעולם. כשיש לך את המספרים הזוכים בלוטו שוחים לוטו ולא מגרדים חיש גד. לדעתי השגיאה הזאת עוד תעלה לו 2 מיליון $. וזה אם הוא בכלל יצליח להגיע לגמר כשכולם מסמנים אותו כאיום הכי גדול במשחק אחרי הבגידה האחרונה שלו. חוץ מזה, טעות גדולה של טוני שהשאיר שחקן מסוכן כמו ג'רמי במשחק והדיח שחקנית חלשה במקומו. מה שכן מגיע לו קרדיט על מציאת האליל חסינות שהוא השכיל לצאת לחפשו מיד לאחר ששוחק, בניגוד לקים שהלכה לישון, וגם על הדרך שבה הוא הצליח לגייס עוד 3 מטבעות אש משתי הבריתות, כמו גם על זכייתו במשימת החסינות ממש בדקה ה90 מול ג'רמי שאותו הוא תכנן להדיח כל הפרק.
טייסון - 1
יול - 1
מישל - 8
זוכת העונה מבחינתי לפחות, ואני יודע שהרבה לא יסכימו איתי כאן כי לא מסתכלים על התמונה המלאה אלא רק על חלקים מתוכה שנוח להם להסתכל עליהם. אבל בשביל להבין את המשחק צריך להסתכל על כל התמונה ועל כל מרכיביה. ללא ספק מישל של העונה הרבה יותר טובה, ערמומית ומסוכנת מהעונה שבה היא זכתה. ועצם זה שהיא שרדה כל כך הרבה מצבים קשים כמו שבט סלה המעורבב, שבו היא ופארווטי היו במיעוט מול ברית הבנים אולי הכי חזקה העונה, שהיא פשוט פירקה אותה בערמומיותה ולא קיבלה אפילו קול אחד מוכיח עד כמה היא ערמומית ומסוכנת. כמו גם הסיבון של טוני שהיא גם הורידה אותו מהגב שלה וגם גרמה לו לחשוב שלא משתלם לו להדיחה ושעדיף לו לשתף פעולה איתה מה שהוא באמת עשה בסופו של דבר. אבל הכי חשוב היא לא קושרת את עצמה לשום ברית, מצביעה בבלוקי הצבעה לפי מה שנוח לה כמו בקמבודיה, נותנת לטוני ואחרים לעשות את העבודה השחורה במקומה ולפלס לה את הדרך כשהיא טסה מתחת לרדאר של כולם כל הדרך לגמר ולניצחון. ולא לשכוח שמדובר בפרס כפול העונה של 2 מיליון $, סכום שממש לא הולך ברגל ולכן ממש לא שווה להסתכן בלהיות מודח בגלל שטויות של ביג מובז חסרות כל פואנטה העונה. ולכן הדרך של מישל היא הדרך הנכונה והבטוחה ביותר לגמר ולניצחון בו. שלא לדבר בכלל על כך שהיא עדיין מחזיקה ביתרון חזק מאוד שיכול להביא לה את הביג מוב שהיא צריכה
בכדי לחתום את נצחונה בגמר, שאותו היא השכילה לשמור ולהסתיר מכל השאר ובתקווה שתשתמש בו נכון ובזמן הנכון. ולכן אני בהחלט יכול לראות אותה כזוכת העונה. ואני לא רואה נכון לכרגע אף אחד שיעצור אותה.
נטלי - 7 נטלי חזרה ובגדול על אי ההכחדה, שוב מצאה רמז ושוב מצאה יתרון, ונראה ששיתוף הפעולה שלה עם פארווטי קטלני. אני מאוד מקווה שאחת משתיהן תחזור למשחק בשלב החזרה השני של העונה. ועכשיו יש לה לפחות עוד 3 מטבעות אש.
ניק - 2 עד עכשיו לא מובן לי מה נסגר איתו אחרי שטוני שלח אותו לחפש את האליל בבאר ולמה הוא לא שאל את טוני כלום על החיפוש, או לפחות סיפר למישהו שם שטוני חיפש אליל ישר אחרי המועצת שבט. הרי הוא ראה את קאגיאן ויודע כמה טוני מסוכן, ועוד עם אליל. ואני גם לא מצליח להבין באיזו ברית הוא בדיוק, היה עם מישל, עבר לטוני ושרה בן וסופי, ועכשיו הוא רק עם טוני. אבל מה שמעניין שתמיד הוא מצביע כמו מישל מאז החיבור ביניהם בדקאל המעורבב.
סופי - 1 לא קראה נכון את המפה ולא השתמשה באליל החסינות שלה והודחה ביחד איתו בתחתוניה, כלשונה.
פארווטי - 6 פארווטי היתה ונשארה ממזרה קטנה וערמומית, וזה בעיקר מה שאני אוהב בה. ועכשיו יש לה לפחות 3 מטבעות אש שכולי תקווה שלא תגלה עליהם לאחרים ולא תבזז אותם על שטויות באי ההכחדה. כי אני מאוד רוצה לראות אותה או את נטלי חוזרות למשחק בשלב החזרה השני של העונה.
קים - 1 קים ממשיכה לשחק גרוע, למרות שקלטה את האמת, ואחרי שבזבזה על פארש את אליל החסינות שלה, ואף לא השכילה לצאת לחפש אליל חסינות כשהיא יודעת שכשמשחקים אליל חסינות הוא חוזר חזרה למשחק, היא עוד טעות ענקית שעלולה לעלות לה ביוקר כבר בפרק הבא, אם לא תזכה בחסינות או תמצא או תקבל אליל חסינות ותשכיל להשתמש בו והפעם לשם שינוי נכון. לא האמנתי שאני אגיד את זה על המלכה של עונה 24 ואחת השורדות הכי אהובות עלי בכל הזמנים אחרי קלי ופארווטי מאכזבת ובגדול העונה. עד עכשיו היא עשתה את כל הטעוית האפשרויות וסתם סימנה לעצמה מטרה ענקית על הגב. למזלה טוני כיוון לסופי, אך באותה הזדמנות הוא יכל בקלות לכוון אליה ואז גם היתה יותר פואנטה לשינוי התוכנית שלו. לא אתפלא כלל אם היא המודחת הבאה, אלא אם כן היא תצליח להביא מהלך מהסרטים שישנהאת כל המשחק ולהוכיח לי ולכולם פה שאני טועה לגביה.
רוב - 1
שרה - 3
שנה בעמידה הפרק, וחוץ מתוצוגת האופנה שאפילו בהישרדות הרומנית היתה יותר מקורית ומעניינת משלה, לא ראו כמעט כלום ממנה הפרק. שלא לדבר בכלל שהיא הנפגעת הראשית של הפרק אחרי המודחת. ולכן כדאי מאוד שתתעורר על עצמה ומהר, לפני שיקרה לה מה שקרה לאלי בעונה 35 אחרי שראיין בגד בה. אם היא רוצה להגיע לגמר היא חייבת עכשיו לארגן ברית בנות ולהדיח את טוני. זו הדרך היחידה שלה להגיע לגמר, אחרת אני לא רואה אותה בגמר. חוץ מזה, בעונה של מנצחים הכי מתאים ברית בנות שתנהל את המשחק.
 

danlevin1

New member


ברגע שנטלי שהודחה פאקינג ראשונה
אתה נותן לה 7
ופארווטי שגם כבר הודחה די מזמן מקבלת 6
וקים שעדיין במשחק מקבלת 1 = איבדת אותי , הזוי
אם מישל זוכה = אפשר לסגור את הישרדות סופי , זוכה למלמית כזאת לעונה אפית של מנצחים ? אפשר לסגור את הבטסה
 

סטילהוק

New member
אני מחלק נקודות אך ורק לפי הפרק הספציפי


אני מחלק נקודות אך ורק לפי הפרק הספציפי בצורה אובייקטיבית, ולא לפי מי אני אוהב יותר ומי אני אוהב פחות, אלא על פי מה הם עשו באותו פרק ספציפי בלבד. זה למה שכשדניס הדיחה את סנדרה בערמומיות היא קיבלה ממני 10 ושהיא הופכת לצל של קים היא מקבל 1. וכנ"ל לגבי קים כשהיא זכתה בחסינות קיבלה יותר נקודות משהיא בזבזה את אליל החסינות שלה על פארש ושיחקה רולטה רוסית. אני לא יכול לתת לה נקודות על משחק גרוע רק בגלל שאני אוהב אותה, וזה מה שנקרא אובייקטיביות, בניגוד לאחרים פה שמנקדים סובייקטיבית ולא אובייקטיבית, קרי לפי מי שהם אוהבים בלי שום קשר לאותו פרק ספציפי. ואני אמשיך לנקד אך ורק אובייקטיבית ועל פי אותו פרק ספציפי גם אם אני היחיד שנוהג כך.
 

danlevin1

New member


זכותך לחשוב שקים משחקת לא טוב , למרות שאני חולק עליך לחלוטין , אני כנראה במיעוט שחושב שדניס וקים משחקות ממש טוב , קים הייתה בפרק הראשון מטרה ענקית ואף אחד לא רצה לעבוד איתה והיא עשתה קאמבק מאוד מרשים והיא היחידה שקלטה את טוני
וגם דניס שעשתה את המהלך עם סנדרה גרם לה להיות מטרה גדולה ועדיין הצליחה להיעלם מהר מאוד מהרדאר , אם למישל מותר לשחק ככה רוב הזמן אז גם לדניס וקים מותר
אבל נטלי מה אגיד לך היא ופרווטי ואו איזה פרק מעולה עבורם באי הגלות חחחח , אין לזה שום משמעות למה שקורה שם , טייסון חזר בפעם הקודמת לא בגלל הדברים האלה אז זה חרטא
 

סטילהוק

New member


דווקא בגלל שהיא היחידה שקלטה את טוני ולא עשתה שום דבר עם זה מוכיח עד כמה היא משחקת לא טוב העונה. בעונה 24 אם היתה קולטת את טוני כולנו יודעים איך זה היה נגמר... ודניס פשוט נהפכה לצל שלה, ומתגלה כאכזבה גדולה מאז ההדחה של סנדרה. נטלי ופארווטי לעומת זאת עושות הכל לחזור למשחק, בעוד שכל השאר ישנים בעמידה, הן פעילות ומחפשות רמזים ומרוויחות כמה שיותר מטבעות, כך שאני מאמין שאחת מהן חוזרת למשחק ולא אף אחד אחר מלבדן. והשיתוף פעולה ביניהן פשוט קטלני.
 

danlevin1

New member


שוב הרמזים האלה הם חרטא לא מובילים לכלום , מה שיכריע זה האתגר , טייסון יכול לישון כל היום ועדיין לזכות ולחזור , אתה כמו הרבה פה לא אובייקטיבים לגבי נטלי , מעריצים אותה על כלום , גם להיות מודחת ראשונה לא שינה כלום פשוט מדהים , אם היא מגיעה לגמר זה יהיה עוד יותר בושה לתוכנית
 

NP23

New member
ממש לא הכי מדויק ..


טייסון פעמיים הרוויח מטבע באי ההכחדה וזה מאוד עזר לו לחזור..
בנתיים נראה שפארווטי ונטלי היחידות עם מטבעות וגם פארווטי מבקשת 4 (אם כי די בזבזה את זה מסתבר..) ואז 3 (במידה ומחלקות שווה שווה את ה6 ונדמה לי שכן כי באמת היו לגמרי ביחד).
אם בסופו של דבר הן יהיו היחידות עם יתרון במשימה זה יכול לעשות את ההבדל..
אולי אפילו יקנו יותר מיתרון אחד ..
&nbsp
בגדול זה גם פינת פופולריות אז לא מדרגים רק על מי משחק יותר טוב.. היה באמת יותר כיף לראות את נטלי ופארווטי הפרק שעשו גם החלטה מאוד נכונה לבחור בטוני
מאשר לראות את דניס וקים נגררות אחרי סופי ושרה אחרי שניסו להדיח את סופי פעם שעברה..
 

NP23

New member


אדם 1
אית'ן 1
אמבר 1
בן 3
ג'רמי 10 בסופו של דבר עשה את ההחלטה הנכונה ואני מאמין שבזכות זה שהביא לטוני מטבע והראה לו שהוא יכול לסמוך עליו, הצליח להרוויח אותו
דני 1
דניס 1 מאכזבת בטירוף!!
וונדל 1
טוני 10 נולד להישרדות

טייסון 1
יול 1
מישל 5
נטלי 5
ניק 10 פרק שעבר הצליח להכנס לברית הרוב ועכשיו הוא נהנה מכך שהם אוכלים אחד את השני . נכון שהוא לא יוזם ומוביל , אבל הוא כן משחק כרגע איך שהוא צריך.
סופי 4 לא ממש עשתה טעות, גם קירבה אליה את הבנות כנראה.. אבל לא יכול לתת יותר.
פארווטי 5 היא יודעת למי להתחבר ! אבל למה בזבזת את כל המטבעות?? תשתמשי בחוכמה באלו שהרווחת עכשיו
קים 1 ממש לא ברור למה הלכה נגד ג'רמי.
רוב 1
שרה 7
&nbsp
 
Sail into the light of day


10- לטוני ששיחק אותה ולסופי על סיום קריירה מדהימה
8- קים דניס ושרה
6- מישל וג'רמי
4- פארווטי אני אחרוג בגלל שהיא חתיכת יצור מהמם ואנחנו מבורכים בנוכחות שלה
3- ניק
1 לשאר
 
למעלה