הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 12

Seosi

New member


בן


אז לא צפיתי בזמן האחרון בהישרדות בגלל סיבות משלי וגם כי עשיתי לעצמי ספוילרים אז ההתלהבות די עברה, אבל ראיתי מה שקרה אחרי משימת החסינות ופשוט באסה אחת גדולה.

למה בן היה צריך לרוץ לספר לטוני, למה?!?!?!?!??!?!?! ולמה דניס, ג'רמי, מישל, ניק וקים פשוט לא הדיחו את בן?!?!?!?! למה במקום לפצל את הקולות בין טוני ושרה בפעם הבאה פשוט להדיח את שרה?!?!?!?!

פשוט הדחה מכעיסה. כלומר, טוני יצא תותח הפרק, אבל רק קים הבינה עד כמה הוא שחקן מסוכן? ולמה שרה בכלל ממשיכה לסמוך עליו אחרי ההדחה של סופי?!

איזה מזל שהישרדות ישראל מתחילה בשבת (סרקזם)
 

NP23

New member


אתה בעצמך אומר שזה אופציה שבן על הכוונת אם היו חכמים אז למה שלא יספר על טוני ויבנה איתו מערכת יחסים?
ועוד במצב שטוני חסין, טוני יודע שלבן יש איידול , בן יודע שלטוני יש איידול...
&nbsp
בן אמנם לא שחקן ממש טוב בעיניי אבל אני ממש לא רואה בעיה בזה שהוא סיפר לטוני שקים רצתה להדיח אותו...
הבנות היו עיוורות לקשר שלהם זה טעות מצידן..
ובאמת לא ברור למה לא להדיח את שרה .
אני מעריך ששרה עשתה עבודה טובה עם דניס וקים , היו גם הזדמנויות במועצות קודמות להדיח את שרה שלא נוצלו.
(ומהצד השני שרה נפטרת מקים בלי למצמץ.. מלכה)
&nbsp
אגב הוא כל העונה עושה את זה בן..
מספר את כל התכניות.. אז זה גם לא הפתעה
 

Seosi

New member


אני פשוט לא מבין למה היה דחוף כל-כך לבן לרוץ לספר לטוני, אני לא מבין למה זה השתלם אסטרטגית בשבילו, וכמו שרשמת, הוא פשוט מספר על כל התכניות והמשחק שלו מאוד מפוזר לפי דעתי.
 

NP23

New member


כי הוא לא רואה את עצמו מגיע לגמר עם
דניס, קים, מישל וניק . וטוני היה איתו מתחילת המיזוג והם מצאו אליל ביחד והם עובדים ביחד..
לא סיבה מספיק טובה לספר לו מה קורה?
 

Seosi

New member


ולהגיע לגמר עם שרה וטוני היא אלטרנטיבה יותר טובה? אני חושב שיש לו הרבה יותר סיכויים לנצח מול מישל ואפילו ג'רמי. או שבן רץ לספר לרוב שדני רוצה להדיח אותו, ואחר-כך ביארה הוא מדיח אותו במקום להדיח את סופי או שרה...אני פשוט באמת לא מבין את המשחק שלו.
 

NP23

New member


קודם כל , לא , לבן אין סיכוי לנצח את ג'רמי..
וכדי לנצח בגמר , צריך קודם להגיע לגמר!
הצד שלהם בדיוק איבד את סופי , הוא לא יכל להרשות לעצמו לאבד גם את טוני ובטח שאת שרה.. (הוא הרי הלשין לטוני רק אחרי שטוני היה חסין כבר..והוא יודע שלטוני יש אליל..ושטוני יודע על האליל שלו..אז למה לא להגן עליו ולרכוש אמון עבורו? )
בן הלשין לרוב על דני עוד בימים שנטלי הייתה איתם על האי.. מאז ועד ההדחה של בוסטון רוב עברו הרבה ימים , קרה ערבוב ודינמיקות השתנו מאה פעם מאז. אני לא אהבתי את ההחלטה שלו בזמנו להדיח את בוסטון רוב, אבל בדיעבד זה כן השתלם לו ואם ביארה הייתה עוד מועצת שבט אני בטוח שזה היה אדם שהיה מודח.
&nbsp
אני עדיין לא מת על המשחק של בן בשום צורה
אבל הוא גם לא כזה חסר הגיון עבורי..
 

סטילהוק

New member


פרק נוראי, עונה פשוט גרועה, אין מילים.


כאילו קים לא צפתה בעונות הישרדות קודמות וראתה איזה מחיר שילמו אלה שויתרו על משימת חסינות בשביל חמאת בוטנים מסריחה שעלתה להם מיליון דולר?. וגם מישל איכזבה הפעם, לא רק שעשתה מעשה שלא ייעשה בהישרדות וגילתה לג'רמי לגבי היתרון הסודי שלה, זה שהיא בזבזה עליו את כל מטבעות האש שלה, אלא גם נתנה לו אותו בכדי שינסה להציל את עצמו איתו, בעוד שהיא עצמה בכלל הצביעה נגדו וגם יידעה אותו לפני ההצבעה שהיא מצביעה נגדו, וגם נשארה עכשיו בלי שום יתרון וגם בלי אף מטבע אש ומעמדה שהיא החזיקה בהכי הרבה מטבעות אש, וגם ואולי הכי גרוע, העמידה את עצמה בסכנה, כי ראינו מי היתה הגיבוי שלהם להדחה כשהם העמידו את ג'רמי בשבוע שעבר, מישל. כך שאני לא מבין מה בדיוק עבר לה בראש שהיא עשתה את זה. מקווה מאוד שלפחות ג'רמי אחרי שלא השתמש ביתרון שמישל נתנה לו יהיה מספיק ישר והגון להחזיר לה את היתרון שנתנה לו. מה שכן, מישל ירדה הרבה בעיניי אחרי הפרק הזה והיא תצטרך לעבוד קשה מאוד בכדי לזכות שוב בקרדיט אצלי.

טוני ושרה למרות שרבו עדיין הבינו שהם צריכים זה את זו בכדי להתקדם, למרות שהייתי מצפה לראות לפחות בעונה כזאת של מנצחים ברית בנות שקמה ושולטת במשחק, מה שאני מחכה לראות במשך כבר הרבה עונות ואף עונה זה פשוט לא קורה כי הבנות פשוט לא מסתדרות יחד, וכנראה לא סתם נאמר נשים נשים קן של נחשים, כי אישה לאישה נחש.

ומה שהכי שנוא עלי בעונה הזאת זה הבלגאן שיש בכל מועצת שבט, עד כדי כך שלא רק לצופים מהצד, המודחים/מושבעים מאי ההכחדה פשוט נמאס כבר מכל הלחשושים והבלאגן במועצות השבט אלא אפילו למי שעדיין נשארו במשחק כבר נמאס מזה והתעייף מזה. שלא לדבר בכלל עלינו הצופים שהלחישות האלה בכל מועצת שבט כבר נמאסו עלינו ובגדול. הגיע הזמן שמישהו בהפקה ישים לזה סוף.


ובפרומו לפרק הבא שיהיה פרק ארוך וכפול של שעתיים כנראה שיהיו גם שני מודחים גב אל גב כמו שהיה בעונה 38 כשדייויד וקלי הודחו. וכפי שזה נראה הולכת להיות עוד תחרות גם על אי ההכחדה.
 

אורישקי

New member


דווקא העונה זה מרגיש שהבנות די מסתדרות ביחד, אבל אין לזה שום קשר
שרה וטוני חברים מאד טובים במציאות ולכן היא יודעת בצדק שהם לא יתהפכו אחד על השני ככה בקלות, עם כמה שהעריכה רוצה להראות לנו אחרת
השחקנים העונה מנצחים לפי מי שישחק הכי טוב
 

noamlah

New member


אם שרה לא פונה נגד טוני בקרוב אז או שהוא ידיח אותה באמצע
או שהיא תגיע לסוף איתו ואז תיראה כשוליה שלו
היא לגמרי משחקת את המשחק שלו כרגע וקים הייתה יכולה מאוד לעזור לה לקחת ממנו את השליטה בהמשך ובכל מקרה הדחה של ג'רמי הייתה נחשבת בליינדסייד על טוני (ניק היה משנה את ההצבעה במקרה של תיקו אני חושב) כך שזה היה מראה אותה באור טוב

הנשים לא עובדות ביחד העונה, לא חושב שגם הגברים
לפני סופי שהודחה שבוע שעבר היה רצף של הדחת גברים שנמשך מיול עד טייסון
ממש אי אפשר להגיד שיש פה סולידריות על בסיס מין
 


אני לא חושב שטוני ידיח אותה, הוא יעדיף להגיע איתה לגמר.
היא חייבת להדיח אותו רגע לפני הגמר אם היא רוצה לזכות לדעתי.
 

אורישקי

New member


מה אתם מתבכיינים
פרק מעולה בעונה מעולה.

טוני ממש ברצף שליטה במשחק, גם 3 חסיונוית ברצף מאיפה זה בא למען השם, וגם באמת שולט בסוף בהכל.

באמת שלא ברור לי הקטע של בן, הוא כן משעשע ברמות אני אתן לו את זה אבל לא מרגיש לי שחכם לו להתקדם עם טוני ושרה ובטח שהוא לא סומך על טוני... הוא יכל להיפטר צמהאויב הכי גדול שלו (ג'רמי) ובסוף לא קרה לא זה ולא זה.

קים - היא שחקנית טובה אין מה להגיד, ואני מפרגן לה על זה שהיא באמת מהגדולות ועדיין היא עשתה די הרבה טעויות בעונה הזו. גם הפרק אני לא הבנתי למה היה לה כל כך דחוף להיפטר מג'רמי במקום להעיף את בן שאף אחד לא סומך עליו? (ועזבו את זה שיש לו אליל וכו'...) זה היה יכול להיות ממש מה שיציל אותה.

טוני ושרה פשוט משחקים רמה אחת מעל כולם, אני מת על החיבור ביניהם והאמת שקשה לי לראות אותם מעיפים אחד את השני. לרגע בפרק הרגשתי שטוני עשה טעות עם ההדחה של סופי אבל אז שוב נוכחתי לדעת שלא.

ניק גם משחק מאד טוב לדעתי אבל אני עדיין לא סגור לגבי הENDGAME שלו וגם לא היה ברור לי מתי הספיק להתהפך. לדעתי הוא פשוט מוביל את עצמו למצב שבו הוא יודח כתוצאה מריבוי האלילים/כי בשלב מסויים ינסה מאוחר מדי להעיף את טוני/שרה.

ובאי ההכחדה - קווין דני

לדעתי ההחזרה באמת תהיה בין נטלי, סופי ויש מצב שגם קים.
 

אורישקי

New member
אה ושכחתי לדבר על זה ש

אם יש מנצחת שבאמת מוכיחה שהיא הכי גרועה שם ביי פאר זו מישל.
סורי מותק אבל מה הקטע? את מצביעה לג'רמי ונונת לו את היתרון 50/50 הזה? מה בדיוק את רוצה?
 

Bar EL

New member


פרק פשוט מעולה! (בדומה לקודם)
לא מבין למה קים הלכה נגד ג'רמי, לדעתי זו טעות גדולה ואין ספק שזה עלה לה ביוקר.
שמח על ניק פועל ויוזם יותר בפרק, וכמובן שרה חזרה להיות מלכה (מת על הקשר שלה ושל טוני)
ג'רמי, בן ודניס מאוד מצחיקים אותי.
מישל מוכיחה לי שהיא רמה אחת מתחת לכולם והניצחון שלה היה נטו מזל (ודיי ברור שהיא מפסידת גמר)
טוני ממשיך להיות המלך אפילו שהוא עם חסינות, הוא קנה את האמון של ג'רמי ושל שרה (ואין לו מושג מה בן וניק יעשו) והצליח להדיח את מי שכיוונה נגדו איכשהו (פשוט קוסם), השחקן הכי טוב אי פעם כבר אמרתי?
 
למעלה