AUS1E7

AUS1E7


בוקר חדש עולה, אבל המצב של קונור וסאם עדיין לא טוב. ניק וטיגן הצטרפו רשמית לפליק וברוק, אבל ברגע שהמספרים יצטמצמו הם שוב יהיו בסכנה, וקודם כל ניק. לצערי פליק קצת נכשלה במבחן התוצאה, אם היא הייתה שחקנית טובה יותר היא לא הייתה בסכנת "הדחה", ובטח שלא בתיקו. מה שכן, מבחינת יופי נטו היא כמעט ברמה של פרוואטי ואמנדה. דאמננננננננננ. בכל מקרה, עכשיו מסתבר שגם מאט נשאר ביחסים טובים עם פליק וברוק, ולו יש גם ברית סודית עם ניק. במילים אחרות, טוב לקיילי שיש לה את האליל.

אתגר פרס, ומסתבר שגם באוסטרליה חוטאים בחטא הפרסומות הסמויות. הו וול, יש פשעים גרועים יותר בממלכת הישרדות. סנאפו ממשיכים לשלוט, איכשהו ניק וטיגן עושים רק טוב לשבט. אגנואה אולי מפסידים יותר פרסים מאשר חסינויות, אבל השבט הזה צריך ערבוב דחוף. הוא לא גרוע ברמה של אולונג או ראבו, מקסימום אוגאקור (שכמו שכולנו יודעים, מישהי ממנו זכתה, ואפילו לא היה ערבוב)

ועכשיו אתגר חסינות. אני שם לב שג'ונתן לקח את רוב הלקסיקון של ג'ף, אבל בכוונה לא אומר "Back up for grabs", הוא גם לא מביט בקרקע כשהוא קורא לשורדים לבוא, והתנועת יד שלו אחרת. כמובן שהוא עדיף פי מיליון על רובוארץ
אחרי ההצלחה המסחררת שלהם בפרס, סנאפו מפסידים את החסינות, ובגלל שקייט בסוף לא מפונה מהמשחק, הם בכל זאת צריכים להדיח מישהו, שכנראה יהיה מישהי, ובתקווה זו תהיה קיילי. אבל בסוף היא כן שיחקה באליל שלה, ובגלל זה הרביעייה הייתה צריכה לבחור בין ניק וטיגן, ולהפתעתי טיגן היא זו שהודחה בסוף.
 
S1E8


מההתחלה די ברור שאגנואה הולכים *שוב* למועצת השבט, ושההצבעה היא בין רוהאן וקאט, כשפיבי ואל נמצאות במרכז השבט. לא ממש מדברים על הדינמיקה בשני השבטים האחרים.

אבל באתגר מסתבר שאני אפילו לא קרוב לאמת, כי האתגר בפירוש הוא לא על חסינות, אלא על יתרון, שמסתבר שהוא היכולת לחליט על הרכב שני השבטים המעורבבים. כן, הערבוב שוב בא, ויחד איתו בא עוד פרק ללא הדחה. מאט מצרף את סאם והשלישייה חוזרת להיות רביעייה, אבל ניק וקיילי יכולים להפוך את כל השבט עליהם. לא משנה מה יקרה, פליק לא תודח לפני המיזוג. העריכה שלה חזקה מדי.

שבט וואוואו הרבה יותר פשוט, יש ארבעה מקוריים ממנו, ארבעה מאגנואה וקונור אחד שיכול ללכת לכל צד, אבל אין לו שום סיבה לתמוך דווקא באגנואה.
 
S1E9


לקרייג יש רמז לאליל. אני חוזר, לקרייג יש *רמז* לאליל. והוא בחרוזים. אני מבין מה ההפקה בהישרדות האמריקאית בתקופה האחרונה (מעונה 31 ואילך) מנסה לעשות, לדחוף לכמה שיותר ביג מובז בשביל כמה שיותר דרמה, אבל אתם יודעים אילו ביג מובז לא כללו שום אליל? ההדחה של אוזי במיקרונזיה. ואחריה ההדחה של אריק. וכמובן קורטני באי הגלות, אפילו לפני שהיו אלילים כמו היום. ומהלכים שמטרתם הייתה להוציא אליל מהמשחק, כמו ההדחות של אדגארדו ושל ג'יימס. אפילו המהלך המשמעותי האחרון שהיה, למרות שהיצע הקולות הושפע מקיומו הפוטנציאלי של אליל, והתוצאה הייתה מושפעת מידיעה על אליל, לא נעשה בו שימוש באליל.

כמובן, גם בעשור השני והמשובח של הישרדות, היו כמה טוויסטים מטומטמים ולא הוגנים, כולל כמה שהרסו עונות שלמות. הטוויסט האחרון שגרם לסנאפו לשלוט לחלוטין בהרכב השבטים בערבוב, יכול להיות כזה. רחמיי על ג'נה אם היא נקלעה למצב שהיא לא יכולה לצאת ממנו, ולגמרי לא באשמתה. אבל יותר מפחיד אותי השבט השני, כי פיבי בסכנה. העריכה שלה חזקה, אז אני לא מאמין שהיא תודח בקרוב, אבל... נראה. בוקר חדש עולה, ו... השורדים קוראים את דואר העץ? השורדים קוראים את דואר העץ! אני לא בטוח שדואר העץ אפילו קיים בניו סקול!

כמו בכל פרק אי זוגי, גם בפרק הזה יש אתגר פרס, סנאפו זוכים בו וטסים לספא מפנק, בלי שום פרסומת סמויה (ובלי התמקדות במקלחת משותפת של כל הבנות, אבל הישרדות הישראלית היא ברמה שאסור אפילו להשוות אליה), וג'נה וקיילי מתכננות איך לצאת מהמצב הקשה שלהן. גם בוואוואו, רוהאן מנסה לצאת מהמיעוט, עם דגש על *מנסה*. אוי ויי, כל מה שהיית צריך זה לעבוד עם קונור קודם, ויחד איתו למצוא סדקים בברית השולטת ולנסות לחדור אליהם.

אז החדשות הרעות הן שסנאפו זכו גם בחסינות, והחדשות הטובות הן שסיכוי סביר, בניגוד למה שהיא אומרת, שפיבי לא תודח, פשוט כי כולם הולכים להצביע נגד רוהאן. בסופו של דבר רוהאן נותן לפיבי את האליל, פיבי משתמשת בו, והיא אכן הייתה צריכה אותו, אבל רוהאן מקבל את רוב שאר הקולות ומודח.
 
S1E10


אנדרו הוא המאסטרמיינד של שבט וואוואו. פיבי תודח כשהוא ירצה שהיא תודח, ואם הוא ירצה להדיח את קאט, קונור או אפילו קייט קודם, הוא ידיח אותם קודם. אבל יש אחד שעלול להדיח דווקא אותו, וזה קרייג, שעדיין מחפש את האליל. בינתיים, קאט בקלות הופכת לאחת המתמודדות שאני פחות אוהב העונה. אבל פיבי מוצאת את האליל של וואוואו, זה שקרייג לא הצליח למצוא. בינתיים, כל החדשים בשבט סנאפו מנסים למצוא דרך להפוך את ההיררכיה בשבט שלהם.

סנאפו זוכים בחסינות *שוב*, זה באמת היה טוויסט פשוט לא הוגן. אבל פיבי לא הולכת לסיים את דרכה במשחק סתם ככה. עד כמה שכיף לראות מישהו יוזם בליינדסייד אחר בליינדסייד, כיף גם לראות אנדרדוג משחק מעמדת נחיתות ופשוט מצליח להישאר במשחק, כנגד כל הסיכויים. אבל את צריכה לכוון נגד אנדרו ולפרק את וואוואו מבפנים! זו הסביה היחידה שבגללה וולדמורט נשארה בעונה 31 כמעט עד הגמר!

בסופו של דבר הבנות מאגנואה כן מצביעות נגד אנדרו, אבל הן לא מצליחות לגרום להפיכה, וקאט מודחת. אבל לפיבי עדיין יש אליל.
 
S1E11


בסנאפו נוצר ויכוח סביב התרנגולות, ומאט מצליח לשכנע את כל השבט לשחרר אותן. לפחות הוא לא עשה את זה בניגוד לרצון השבט, שלא כמו *מישהי* שכולנו זוכרים מכל הסיבות הלא נכונות. זה גורם לניק לראות בו איום, אבל לפני שהוא יוכל לכוון נגדו, השבט צריך להפסיד חסינות, ורק אלוהים יודע מתי זה יקרה. בינתיים הם זוכים ב*עוד* אתגר פרס, שרק עוזר להם תזונתית.

אז אני מניח שוואוואו יגיעו למועצה אחרי מועצה אחרי מועצה, ובינתיים פיבי וקריסטי מנסות לגייס לצידן את קייט. הבעייה היא שהיא לא מספיקה, הן צריכות גם את קונור או את קרייג. דרך אגב, כן, סנאפו שוב זכו גם בחסינות. הבעייה היא שבגלל שאין הרבה מקום לאסטרטגיה, פיבי צריכה בעיקר מזל. ולמזלה היא בכל מקרה שוב לא המטרה. בסופו של דבר, קרייג מצטרף לבנות ואנדרו מודח. תכל'ס זה לא היה צריך להפתיע מדי, אנדרו היה יותר שחצן משרה בפרק ההדחה שלה בקגאיאן.
 
למעלה