הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 10

6416181

New member


ההסבר ההגיוני שאני יכול לחשוב עליו שיצדיק את המהלך (ובסך הכל היא שחקנית פנטסטית, אז לא מופרך לחשוב שהופעל שם הגיון) מורכב משני חלקים שמתחברים למהלך שהיא עשתה-
&nbsp
1.קים יודעת שסופי מהברית הנגדית יודעת שיש לה אליל, עוד מהפרק הראשון/שני בערך (קים הייתה חייבת לשתף חצי אליל בשביל להרוויח אותו ובחרה בסופי). היא יכולה לשער שסופי סיפרה לכל הברית שלה לגביו (מה שבאמת קרה) ולכן היא תהפוך להיות המטרה מספר 1 (מה שגם באמת קרה, זו הסיבה לדעתי ששרה אמרה לטוני שחייבים להדיח את קים תוך כדי שגורמים לה להרגיש בטוחה לפני שהם רבו).
כל עוד לקים יש אליל היא הnumber 1 טארגט, וזאת למרות שהיא בברית עם טייסון וג'רמי שאמורים להיות איומים הרבה יותר גדולים ממנה ודניס שקיבלה מוניטין מרשים אבל מאוד רע אחרי הבליינסייד של סנדרה.עד שהאליל לא עוזב את הכיס שלה היא הבחורה שממנה צריך לפחד ואחרי שכולם בעצם יודעים על האליל של קים הוא די שרוף, לכן אולי המהלך הכי חכם שלה הוא להיפטר ממנו ולשחק מתחת לראדר.
&nbsp
2.אני חושב שקים הבינה שלא יצביעו נגדה כי שוב היא יודעת שסופי יודעת שיש לה אליל. זה מותיר אותה עם בני ברית מאוד מצומצמים שמאוימים (אחרי שג'רמי עזב את המועצה) ובין טייסון לדניס אולי היא מעדיפה את דניס הרבה יותר, ובמקרה של פיצול בין שניהם (כמו שבאמת קרה) היא העדיפה שדניס תהיה זו שתמשיך איתה מאשר טייסון שכיוון עליה במועצה שבה הוא הודח בפעם הראשונה.
&nbsp
יכול להיות שהשילוב בין לשמור על דניס ולהיפתר מהאליל ובלעדיו להיכנס מתחת לmeat shield של בני הברית הנותרים שיותר מאיימים ממנה במקרה הגרוע (נגיד 80 אחוז), לבין המקרה הטוב בו היא באמת להצליח לפגוע נכון ויחד עם פאשלה כלשהיא בפיצול/עריקה של מישהו מהחמישה (מה שבאמת קרה, אכן הם עשו פאשלה בפיצול, אז אני אעניק לאופציה הזו 20 אחוז) היא החליטה שזו האופציה שכרגע עדיפה עליה.
&nbsp
ואולי היא בסך הכל עשתה טעות

היא גם בן אדם וייתכן שבהחלטה שהייתה צריך לקבל בmess שהיה מועצת השבט האחרונה היא עשתה מהלך בלי ממש לחשוב על ההגיון מאחוריו. מאמין שהאמת היא איפשהוא באמצע, לדעתי לפחות.
 

אורישקי

New member
לדעתי היא בעיקר עשתה טעות

זה לא שהיא שחקנית לא טובה או שזה כל כך נורא, אבל לא היה באמת שום היגיון להשתמש באליל הזה על מישהו אחר חוץ מעל עצמה במועצה הזו
 

סטילהוק

New member


איזה פרק נוראי, איזה בלאגן פשוט כאוס מוחלט, כולם נגד כולם ואף אחד כבר לא יודע מי נגד מי. שלא לדבר על זה שחצי פרק היה על ביקור משפחות, הדבר הכי מיותר ושנוא עלי בהישרדות, ואם לא די בזה שהביאו את כל המשפחות של המתמודדים שנותרו במשחק, הביאו גם את כל המשפחות של המודחים שעל אי ההכחדה. וכך בזבזו חצי פרק שגם ככה אורכו פחות משעה. אבל זה עוד כלום לעומת החצי השני שהיה אפילו יותר נוראי מהראשון. משימת החסינות אולי הכי שנואה עלי בהישרדות, כאילו נגמר למפיקים הדימיון והם לא יכולים להמציא משימות חדשות שלא היו כבר בהישרדות ועוד בעונה כזאת של מנצחים. טוני זוכה בחסינות בפעם הראשונה בתולדותיו ולא מאמין שזכה במשימה שהכי לא מתאימה לו ואופיו, ובעקבות זכייתו הוא מרגיש חופשי לעשות מהלך גדול ומכוון לג'רמי שמתכוון להדיח את שרה בת ברית השוטרים שלו, שרוצה בכלל להדיח את קים בניגוד לרצונו של טוני, קים לעומת זאת רוצה להדיח את סופי ולעשות בשביל זה שימוש באליל שלה שעליו היא מגלה לג'רמי ולטייסון, הם מתכננים לצרף אליהם את מישל ודניס ולהדיח את סופי והבלגן חוגג. אך במועצת השבט שמתחילה ישר בלחשושים, ג'רמי שהיה ברור לי שישתמש ביתרון שקיבל מנטלי שמאפשר לו לעזוב כל מועצת שבט שיבחר ולא להשתתף בה אך גם לא להצביע בה, וזו הרי היתה מועצת השבט האחרונה לפני שפג התוקף של היתרון שלו, אכן משתמש ביתרון שלו אחרי כמה היסוסים. שרה גונבת את הקול של דניס, קים מבזבזת את אליל החסינות שלה על דניס במחשבה שהיא המודחת, ובסוף טייסון מודח עם 4 קולות לפחות, כשדניס מקבלת 3 קולות שמבוטלים וסופי שניים.


ובפרומו לפרק הבא טוני משתגע ושוב עושה שטויות, מראים אותו רץ לג'ונגל לבדו עם תרמיל וכולם אחריו...
 

סטילהוק

New member
תיקון קטן וסרטון ההצבעות


ובסוף טייסון מודח עם 4 קולות לפחות (ועם הקול הכפול ששרה גנבה מדניס 5), כשדניס מקבלת רק קול אחד שמבוטל וסופי שני קולות.

הנה סרטון ההצבעות המלא של מועצת השבט האחרונה ללא קול (כי לסרטון הרשמי של CBS אין גישה מהארץ ומחוץ לארה"ב) שעלה ליוטיוב:

Tribal Council Votes - Survivor: Winners At War (Episode 10)
https://www.youtube.com/watch?v=BZX-d6BPToE


 

Bar EL

New member
מה שרשמת לא נכון


דניס ביטלה 2 קולות, סופי קיבלה 2 וטייסון קיבל 5.
 

סטילהוק

New member


דניס לא יכלה לבטל שום דבר, לשרה היה את יתרון גניבת הקול והיא גנבה את קולה של דניס שאפילו אותו לא היה לה. ושרה רשמה על הפתק השני שלה את שמה של דניס. והיא היחידה שרשמה אותו, כפי שאפשר לראות בסרטון ההצבעות המצורף.

טוני, שרה, בן, מישל וניק רשמו טייסון.
קים וטייסון רשמו סופי
ורק שרה רשמה גם את דניס.
 

Bar EL

New member
שוב אתה טועה


התכוונתי שבוטלו 2 קולות נגד דניס ולא קול אחד כמו שרשמת... גם סופי הצביעה לדניס
 


מתחילים באתגר פרס. אה, באמת? בלי "בפרק הקודם של הישרדות"? בלי דיבורים אחרי המועצה? שני פרקים לתוך המיזוג, ועדיין אין לי שמץ מושג מי נגד מי! כל המידע שלי מסתמך על בריתות שחלקן אפילו מלפני הערבוב, ורוב הדיעות שלי על מתמודדים עדיין מסתמכות בחלקן על עונות קודמות! האם האסטרטגיה עצמה איבדה כל ערך? נחכה ונראה. בינתיים הגענו לאתגר קרובי המשפחה, מסורת שהייתי מעדיף שתישכח. במקומה אפשר להחזיר, למשל, את טקס המעבר. אבל לא, פשוטי העם אוהבים צהוב, והישרדות חייבת לפנות לפשוטי העם, והפעם מגבירים את הלחץ על בלוטת הרגש ומביאים ילדים בגיל של פחות מגן ואפילו תינוקות. זה כבר מוגזם.

את האמת? אני מקווה שבן יזכה, כי מה שכריסי עשתה לו בעונה 35 לא היה ממש הוגן. אז הייתי בעדה כי היא הייתה האסטרטגית הכי טובה, אבל עכשיו כשבן אשכרה משחק את המשחק, אני בעדו. ואז... ג'ף, אתה לא רציני... אתה נותן לתינוקות להשתתף באתגר?! לא, הוא לא. במקום זה... ג'ף, אתה לא רציני!!! לא רק שכל קרובי המשפחה מצטרפים למחנה, מביאים גם למודחים באי ההכחדה את הקרובים שלהם!!! מפרק לפרק אני מגלה ששום דבר, אבל באמת שום דבר לא קדוש בהישרדות. אני מקווה שהודות לקורונה, באמת לא יהיו עוד עונות של הישרדות עד לפחות סתיו 2021. אולי אז ההפקה תשנה את המנטליות שלה ויחזרו למוטב.

אז כן, בערך 20 דקות נשרפו מחיי על הנקודה שבה הישרדות ירדה לעם והפכה לכל ריאליטי טראש אחר בטלוויזיה. שחמט אנושי, מיי אס. רק משחק משובח ביותר יכול למנוע מהפרק הזה להיות אולי הפרק הגרוע ביותר אי פעם. אני מעדיף לראות שוב את ההדחה של קלי גולדסמית', ואחריה ברצף את ההדחות של מישל בפיג'י, אהרון בסין, סירי בנקודה שבה הישרדות קפצה מעל הכריש, וכל שאר החבורה הכבודה של הדחות לא הוגנות ומבאסות.

אבל לא, הפרק לא משתפר יותר מדי. בטח שלא באתגר החסינות, שפשוט לא מעניין, לא משנה איך תציגו אותו. אני יודע שבעונות אולסטאר זו כבר מסורת למחזר אתגרים, אבל מההתחלה לא אהבתי את האתגר הזה. אחרי זה, בניגוד לעמדתו של סטילהוק ידידי, אני דווקא חושב שהכאוס מוריד הילוך לעומת שני הפרקים הקודמים. ברור שיש כאן שני צדדים ברורים, כששארית ברית הפוקר בראשות קים מכוונת נגד השבט הירוק לשעבר עם שרה וסופי בראשותו, ובן יחד איתן. טוני פרילנסר, כמו שהוא תמיד היה, וגם מישל וניק. ג'רמי ודניס עם ברית הפוקר. בנוסף, קים משתמשת באליל שלה, על דניס... למה דניס, אין לי מושג, אולי כדי למנוע הדחה בסגנון אדגארדו.

למזלה של סופי, ג'רמי הלך נגד כל התוכניות, והשתמש ביתרון שלו כדי לעזוב את המועצה ולא להצביע, למרות שאף אחד אפילו לא חשב לכוון נגדו. בנוסף שרה גונבת את הקול של דניס. יכול להיות שהם היו מצביעים עם ברית הפוקר, אבל את זה לעולם לא נדע, בגלל שזה גרם לברית הפוקר לאבד את הרוב, וטוני, ניק ומישל התהפכו עליהם (או שניק ומישל היו עם סופי ושרה כל הזמן) והצטרפו לשבט הירוק להדחה של טייסון. דווקא בניגוד לשני הפרקים הקודמים, אני עכשיו יודע קצת יותר: ברית הפוקר הייתה ונשארה, ובן נשאר בברית עם סופי ושרה. קצת כמו איי הפנינה וסן חואן, יש כאן Voting blocks: סופי ושרה (וכנראה בן), ג'רמי ודניס, מישל וניק, כשטוני פרילנסר מוחלט, ועכשיו אולי גם קים. אבל אני מניח שניק ומישל היו מההתחלה עם השבט הירוק, אחרת עם טוני עדיין היה להם רוב להדיח את סופי.

אגב ג'רמי ממש ירד בערכו בעיניי, יכול להיות שהוא הרס לקים ולטייסון את כל התוכניות, ורק בגללו טייסון הודח. תלמד מקלי מעונה הקודמת: רק בגלל שיש לך יתרון, לא אומר שאתה צריך להשתמש בו, אפילו אם עומד לפוג לו התוקף. הפעם קדחת המהלכים הגדולים גרמה לתופעות לוואי מיד. אבל אני לא יכול להצטער יותר מדי, סופי הייתה נשארה הפייבוריטית שלי ועכשיו היא היחידה שיש לה יתרון. סך הכול נהניתי מהאסטרטגיה המעטה שהייתה, אבל המחצית הראשונה של הפרק תיזכר לדראון עולם בתור אחד הרגעים הכי קרינג'יים בתולדות הישרדות.

דירוג:


1. סופי
2. שרה
3. טוני
4. פרוואטי
5. קים
6. מישל
7. נטלי
8. יול
9. דניס
10. רוב
11. בן
12. טייסון
13. ג'רמי
14. סנדרה
15. אית'ן
16. ניק - אולי המיקום שלו קצת נמוך מדי, אבל כרגע נראה שמישל מחליטה והוא משתזף
17. אדם
18. אמבר
19. דני
20. וונדל
 

אורישקי

New member


לא הבנתי על מה דיברת באחת הפסקאות, אמרו כל הפרק שניק עם החבורה של טוני. מי שלא היה ברור מה איתה וכנראה הייתה סוכנת כפולה בכלל או משהו זו מישל.
&nbsp
 

6416181

New member


אני דווקא קיבלתי את התחושה שג'רמי היה מודח (או לפחות על הכוונת) אם הוא לא היה עוזב. עובדה שבן שאל "מה עכשיו?" אחרי העזיבה שלו במקום לשמוח שקול מהברית הנגדית פשוט עזב ולהמשיך כרגיל.
 
My sugar boo, I'm levitating


אני כלבה קרה ומרירה בכל הנוגע למשפחות וריאליטי אבל הישרדות הוציאה את אחד הפרקים המרגשים והמוצדקים בתולדותיה- לרגע אל תתלוננו על זה שזה לקח 7 עשיריות מהפרק כי זה חומר לשעתיים. פעם ב40 עונות הישרדות חוגגת את המשפחות שהיא יצרה ומבחינתי זה לא רק פארווטי וג'ון או רוב ואמבר אלא קהילות, חברויות, מסורת אמריקאית של רביעי ב8 עם המשפחה מול הטלוויזיה או ילד דתי מישראל שמחלל חג כדי לראות את הפרק או ילדה ממנילה שקים בנתה לה את הביטחון העצמי. רגע הוקרה למוסד הנהדר הזה שקיים 2 עשורים ועדיין בועט.
&nbsp
ועדיין כשחזרנו למחנה גילינו שיש אחלה משחק. משפחת הפשע של ברית האיומים מתפרקת ואמא קים ואבא טוני במלחמה על מי יוצא מהגירושין עם יותר נכסים. אני לא יודע למה קים חשבה שלהכנס לתיקו 5-5 עם אליל אחד שאת לא יודעת על מי לשחק זה תכנית מספיק טובה, טוני אאל"ט לפחות ידע על היתרון של שרה והם דיברו על זה לפני. מה שכן אני מת על הברית שלה עם דניס וג'רמי ומבחינתי הם יכולים להיות גמר מדהים.
הערה לגבי המשחק החברתי של סופי: הסטייל שלה זה להדבק ל2 אנשים חזקים (קואץ ואלברט\יול ושרה) ולרוץ איתם לסוף. כן יש כאן בעייתיות שמציקה לי, במיוחד כשיש לך להשוואה את ג'רמי ושרה שהם מהשחקנים החברתיים הטובים אי פעם. מצד שני אנחנו רואים הפרק שהכוונה בלהצביע לה היא שזה לא צפוי (קרי לא הייתה מטרה מלכתחילה) ואנחנו כן רואים שהיא משתתפת בדיבורים ובתכנונים גם עם אנשים מחוץ למעגל הקרוב גם אם היא לא נמרחת עליהם בשוטף, ככה שיש לה את היתרונות של משחק חברתי בלי החיסרון שזה להפוך לאיום. אני מאוהב בה בצורה לא אובייקטיבית בעליל אבל גם כשאני בוחן במשקפיים ביקורתיות את המשחק שלה היא במגרש של הגדולים.
&nbsp
וסה"כ אני ממש שמח שטייסון עף, הוא הגיע לשלב בקריירה שההומור שלו טיפונת מאוס ומבחינת המשחק אין לו מה לחדש ואני מקווה שכאן זה נגמר בשבילו. לא הבנתי את הרעיון של לזרוק קול לדניס אם כבר תפצלו 3-3-3 מה עשיתם ב5-3-1 ואני מקווה שקים תוכל להתאושש מהמכה ועד הפרק הבא ישתנה מצב הכוחות לגמרי
&nbsp
 


ההצבעות:
קים וטייסון לסופי
שרה וסופי לדניס
שרה(יתרון) בן ניק טוני ומישל לטייסון
&nbsp
אז מסתבר שמישל אכן הייתה סוכנת כפולה ותכלס מחיאות כפיים, השאלה למה זה לא הוזכר בפרק
 
למעלה