הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 9

Bar EL

New member
אני ממש לא מדבר על מיקומים

אני האחרון שיתייחס למיקומים בלבד, בעיני יש הרבה מנצחים שהם פחות טובים ממפסידי גמר/כאלה שהגיעו לרביעייה האחרונה.
אני מדבר על זה שבעונה הזו כמעט כל מי שהודח עשה טעויות/ לא התאים את עצמו לקצב המהיר ולכן הגיע לו להיות מודח, אז כן אני מאמין שכמעט כל מי שנשאר במשחק (ובעצם שאני חושב על זה עכשיו, כל מי שנשאר במשחק עכשיו אחרי שאדם הודח) שיחקו הרבה יותר טוב מאלה שהודחו וכנראה הסיבה לכך היא שלהרבה מהאולד סקול היה קשה להתאים את עצמם למשחק וחלקם עשו גם פאשלות בהתאם (היחידה שהתאימה את עצמה יחסית הייתה סנדרה - בעיקר חברתית השתלבה מעולה עם הניו סקול בשבט שלה , אבל במקרה שלה היא עשתה טעות אחרת.
וזו הסיבה גם שאני מרוצה מהעונה עד כה, כי באמת אלו שהגיעו לשלב הזה הם אלו שהיו ראוים לכך וכל הדחה כמעט היא מוצדקת בעיני עד כה.
 

אורישקי

New member


ואני מדבר בתור מישהו שפארווטי מקום שני שלו בכל הזמנים בערך אחרי סנדרה חחח. פארווטי של 16 ו20 אולי שחקנית יותר טובה מלצורך העניין מישל ובאופן כללי היא דמות ושחקנית אייקונית יותר אבל העונה לא יכול להגיד שהיא שיחקה טוב יותר מהמתמודדים שנשארו במשחק.
ומסכים גם עם זה שחוץ מסנדרה ששיחקה את המשחק הכי מרשים מכל המודחים (והדיחה את עצמה אם כבר בגלל שניסתה בכוח לעשות מהלך "ניו סקול") כל השחקנים שהודחו עד כה הודחו בגלל שלא עמדו בקצב של המשחק, כולל יול שגם הוא קצת נדפק ויכל להגיע רחוק יותר אבל עדיין לא היה מספיק בתוך זה.
 

sapir aloud555

New member


בקצב הזה אצטרך לשנות את הכינוי שלי לparvati stan
לא אומרת שהיא שיחקה מדהים או שלא יכלה לנסות יותר, רחוק מזה. כן חושבת שהיא נדפקה מהערבוב כי זה היה 4-1 ורוב השחקנים היו נופלים בסיטואציה כזו ללא יתרון. פחות עניין של חוסר יכולת לעמוד בקצב. אם היא מצליחה לשכנע את יול או ניק לעבוד איתה, מישל משנה את הקול שלה מוונדל לפארווטי והתוצאה זהה... אבל אני צריכה להסתפק בזה שהצליחה להגיע לאן שהגיעה כי יכלה להיות מודחת ראשונה


מסכימה אתכם ב100% שסנדרה הייתה במצב מעולה לפני הטעות שעשתה ושרוב השחקנים שבמשחק עושים עבודה מצויינת, though. יאללה שיהיה יום חמישי!

 

Bar EL

New member
כן בגדול מסכים


ברור לי שלפארווטי לא הייתה במצב טוב בערבוב אבל אבל כך גם היה בעונה 20,אני יותר מדבר על איך שהייתה בשבט המקורי ואי אפשר להגיד שזו אותה הפארווטי שאנחנו מכירים ואוהבים העונה, לי הרגיש שהיא קצת עייפה (בכל מקרה כבר דיברנו עליה מספיק בדיונים של הפרקים הקודמים...) וכן ידוע לי שלניק היה פרימייד עם יול ומישל (ואפשר להגיד גם עם וונדל).
 

B R A Y E R

New member
מנהל
וואלה אני נהנה מאוד


מהפרק הראשון אני רואה את כל הפרקים בשידור חי + פעם נוספת במהלך השבוע
וחוץ מהחפירות כאן בפורום, כל השבוע חופר עם חברים על הפרקים בוואטספ וסופרים ימים לפרק הבא

+ רואה את כל הקטעים הסודיים, תמונות יח"צ, סניק פיקים, ראיונות וכתבות סביב הפרקים
עד כה כל מי שהגיע לו להיות מודח הודח, וזה מרגיש שאנחנו אפילו לא בשיא ומחכים לנו עוד כמה מהלכים מעניינים בהמשך
אני מבין אותך שאתה מרגיש שהעריכה מאוד צפופה, אבל זה בעיקר כתוצאה מזה שהרמה העונה ממש גבוהה בהשוואה לעונות קודמות, ויש הרבה מדי מה לראות ואין כלכך זמן ב40 דקות פרק (וה2-3 דקות של אי ההכחדה לא באמת ישנו את זה)
 

Seosi

New member


פרק טוב.
הקטע עם אדם במועצת השבט היה פשוט זהב
אבל באמת אי אפשר להאשים אותו שחשב שהדבר הזה הוא פסלון חסינות, צריך לעשות הכל בעונה הזאת. אני בטוח עכשיו שבעונות הבאות הפסלון חסינות יוחבא שם.

אני ממש לא עף על היתרון של 50/50, לא למדנו מהעונה שעברה?! סחתיין לדני שהגדילה ראש ופארווטי שהצליחה למכור את זה למישל בשביל 4 מטבעות אש. אני יודע שיש כאן אנשים שמאוכזבים ממנה כי היא רצתה לקנות בזה צנצנת חמאת בוטנים בשביל כולם, אבל אני מקווה שהיא עשתה את זה בשביל להרוויח קולות של המושבעים במידה והיא תחזור למשחק. וזאת גם הבעייתיות של אי ההכחדה.

כיף לראות את קים שוב בעניינים, יש לה עוד פסלון חסינות והיא נמצאת ברוב, היא הכי הרוויחה מהאיחוד מכולם. שרה קצת מעדה הפרק למרות שהיא באמת התכוונה לטוב שנתנה לניק את הפרס.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


לא נראה לי באמת שפארווטי חשבה על קולות מושבעים
הרי בסופו של דבר היא שיתפה בחמאת בוטנים את החברים הטובים שלה בלבד, מי שגם ככה סביר להניח יצביעו אם היא תחזור למשחק ותגיע לגמר
ואגב גם אם היא הייתה משתפת את כולם בחמאת בוטנים, אני לא מאמין שמושבעים יצביעו לה רק בגלל שהיא שיחדה אותם בחמאת בוטנים
 
למעלה