הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 9

אדיר!

והיא באמת קיבלה רמזים על זה?
חבל רק שהיא לקחה את זה ככה מול כולם-
לא היה עדיף לה לחכות למועצה שהיא תרגיש בסכנה?
או שזה היה זמין לה רק לעכשיו?
והמנחה באמת נראה הצלחה
 

noamlah

New member
אני חושב שזה היה זמין לקחת רק באותה מועצה


אבל אם אני לא טועה היה ממילא כדאי לה לקחת כי הרמז היה מונח במשימת החסינות בצורה כזאת שבלתי נמנע היה שכולם יראו אותה לוקחת אותו
כך שהם ידעו שהיא בדרך לאליל
ההפתעה הייתה רק המיקום שלו

אבל סאוסי יידע יותר ממני, אצלו זה יותר טרי

מהעונות היחידות הטובות של דרום אפריקה
 

sapir aloud555

New member


That's not the idol
Then what is it?
IT'S A FUCKING PODIUM!

פרק שהוא רכבת הרים להדחה מאוד צפויה, האמת

נתחיל במציאת היתרון בהכחדה - למה הם עדיין הולכים בקבוצות?! דני הצליחה לפענח את הרמז (כל הכבוד) ופארווטי, תוך 2 שניות, יודעת איפה זה כאילו ראתה את הפרק אתמול. איך?! אם תגידו לי עכשיו להזכר בשמות של השחקנים ששיחקו בעונה לא אזכר בכזו מהירות, אז לדעת גם איפה הוחבאו היתרונות? מקסים בעיניי ששוב כולם מוכיחים שהם מעריצים

היא מוצאת את זה (זה חייב להיות אחד היתרונות הכי גרועים אי פעם, אגב) והדבר הראשון שעולה לה לראש זה למכור אותו תמורת 4 מטבעות ממישל. התגובה הראשונית שלי "פארווטי יא אהבלה, מי יקנה יתרון שאפילו לא מבטיח חסינות ב4 מטבעות?! 2 אולי יהיה מחיר נורמלי, this is the worst trade deal in the history of trade deals ever, ממש הונאה, מישל לא כזו סתומה--"
מישל: ואוו קיבלתי פה מטבע 50/50 והפתק שיצא לי בעוגיית מזל אמר שאולי אני צריכה ללכת על זה אז אני אלך על זה!
מה, ברצינות, זה עבד?! פארווטי עשירה שוב?!? HELL YEA--
פארווטי, כמה שניות לאחר מכן: "רציתי לשמור את המטבעות לעצמי אבל אני רוצה לעשות טוב לאנשים פה בהכחדה אז אגלה להם ואקנה חמאת בוטנים כי האמהות דפקה לי את השכל ואני חמודית"
שוב התגובה הראשונית היא מה לעזאזל, אבל זה לא שיכולים להדיח אותה כי היא נחמדה מדי (בניגוד לשרה שהמעשה הטוב שם עליה מטרה) אז אולי זה לא רעיון כזה נורא? קורע אותי שכולם פחדו שהיא תבוא לשסף להם את הגרון וקרקרו כמה היא מסוכנת ובסופו של דבר היא קרן אור חמדמדה. VILLAIN NO MORE! אני רק מקווה שהיא שמרה כמה מטבעות בצד

אדם - ריספקט! כן עשו ממנו מטומטם אבל חייבים להעריך שהוא עדיין נלחם וניסה כל דבר כדי להשאר גם כשכל האחרים ליטרלי זרקו אותו מתחת לאוטובוס. גם צריך לתת נקודות לניק שעשה בלאגן gettin' rewards on his fucking birthday (למרות שנראה לי שאדם היה המטרה הראשית גם לפני המועצה למרות כל השמות שזרקו לאוויר), לקים שחזרה לקבל זמן מסך, לג'רמי שפשוט יושב לו על ספסל ומקבל את כל האינפורמציה... פרק כייפי וקורע.

מאוד מקווה שנתחיל לראות את קווי הבריתות בקרוב, בנתיים ההדחות היו פשוטות. רוצה קצת אקשן. אה, ועוד משהו: אם אדם היה זוכה העונה יכל להיות לו את אחד הסיפורים הכי יפים שיש. מעריץ שחלם להכנס לסדרה, מצליח, זוכה, נכנס לעונת מנצחים עם כל האלילים שראה כל השנים ואז גם מקבל את הקולות שלהם? הוא לא המתמודד האהוב עלי הייתי מקבלת ניצחון שלו בחיוך.

 


טוב, אין עוד ממש מה להוסיף על מה שכבר נאמר...
פרק נחמד, ותודה לאל שאדם כבר הודח,
זה כבר התחיל להיות מביך כל הקטע איתו.
וגם אני אשמח להבין כבר איפה כל אחד עומד פחות או יותר,
כי סתם עונה משוגעת בלי הסברים וכו' זה לא כזה כיף...
 

B R A Y E R

New member
מנהל


הפרק הכי טוב של העונה עד כה! ממש ממש נהנתי ולא הפסקתי לצחוק מכמה רגעים

שמח בעיקר שקים כיכבה יותר הפרק ואני אוהב את זה שהיא נמצאת בצד הנכון עם טוני ושרה

אני אוהב מאוד את אדם והוא סופר חמוד וממש הייתי בעדו, אבל בפרק הזה כבר הרגשתי סופית את תחושת המיצוי ממנו ואני שמח שככה זה נגמר בסופו של דבר.
הרגע המצחיק של הפרק:
דניס: רוצה להדיח את שרה?
קים: וואו... אוקיי... אם זו התוכנית אין בעיה אני אדיח את שרה
קים לטייסון: לא שרה!

&nbsp
היה גם קורע הויכוח של אדם עם בן כשברקע כולם מתרוצצים ומתלחששים

ואז אדם מתלונן על איך מועצת השבט עובדת ואף אחד לא מוכן להגיד בקול רם את מי מדיחים, והוא מקבל שיעור מטוני

&nbsp
פרק הבא פרק המשפחות הגדול, 4 נציגים מכל משפחה של 19 השורדים יגיעו... מקווה שלא תהיה נפילת מתח אחרי הפרק הזה ושיהיה עוד פרק מעניין

&nbsp
 

B R A Y E R

New member
מנהל
ועוד 2 דברים מעניינים


1. בשבוע שעבר ג'ף התראיין אצל דלתון ונשאל מה בגורל המטבעות/אלילים באי ההכחדה שלא נוצלו עד המשימה. ג'ף ענה שהאלילים שרוב ונטלי קנו פג תוקפם, כמו המטבעות שהתאפסו לכולם. השבוע הוא התראיין אצלו שוב, וביקש לתקן את עצמו - האלילים של רוב ונטלי עדיין בתוקף ובמידה ואחד מהם יחזור למשחק בהזדמנות האחרונה שנשארה האליל יהיה בתוקף.
מה זה שג'ף שכח אומר לגבי סיכויי ההצלחה שלהם לחזור למשחק? מניח שאם אחד מהם חוזר עם אליל הוא היה אמור לזכור את זה כי בוודאות יהיה שימוש באליל במצב כזה.
&nbsp
2. קים שברה שיא הפרק!
היא זכתה בחסינות האישית החמישית שלה, ושברה את השיא של הנשים!
עד הפרק הזה השיא היה 4, והיא החזיקה באותו שיא יחד עם קלי ויגלסוורת, ג'נה מורסקה, פארווטי, אמנדה, כריסי ואנדראה.
 
ג'ף לא שכח

הוא אמר לו שהוא תמיד משתדל לומר לענות לו את האמת לגבי כל מה שהוא שואל אותו
אבל שהוא שיקר בפעם האחרונה לגבי האלילים.
&nbsp
 

B R A Y E R

New member
מנהל
איך פירשת את זה כשקר?


הוא לא דיבר על אמת או שקר בקטע הזה בראיון
הוא אמר ש99.9999% מהפעמים הוא נותן מידע נכון בראיונות, ובשבוע שעבר הוא נתן מידע שגוי
"that is wrong"
אם היה מתכוון לזה שהוא שיקר היה אומר
"that is a lie"
גם אין ממש הגיון בזה שהוא ישקר ושבוע אחרי יתוודה על האמת

סתם התבלבל או שכח, הוא מאשים את ההסגר בזה חחח

 
בגלל שכמה משפטים לפני זה

הוא השתמש במילה TRUST, הנחתי שהוא מודה שיקר.
דווקא זה יותר מוזר שאם הוא שכח למה פתאום להזכיר את זה
בהנחה שזה לא יבוא לידי ביטוי בהמשך העונה כמו שכתבת לפני כן.
 

sapir aloud555

New member
מעניין


מצד אחד אם הם היו חוזרים למשחק עם אליל אין סיכוי שג'ף היה שוכח. מצד שני למה שהוא יתקן את עצמו אם האלילים האלו לא חשובים?
&nbsp
מצד שלישי... אולי הוא סתם טעה חחח. עדיף לא לחשוב יותר מדי על מה שהוא אומר
 
boys will be boys


אני מודה העריכה שיטתה בי. כשניתחתי את העריכה עבר לי בראש לרגע שעורכים את אדם להיות "המודח הראשון במיזוג" אבל ביטלתי א זה ב"נהה הוא אפס מדי וזאת עריכה ששמורה לשחקנים חזקים", מכאן הסקתי שעם עריכה אינטנסיבית כזאת הוא יגיע לטופ 5.
לא סוד שאני לא מת על אדם. כמה לא מת עליו? בעיני הוא התשובה "לא" לשאלה האם כל מנצח הוא בהכרח שחקן טוב. ההתנהלות שלו במרחב החברתי מזכירה לי ילד בכיתה ג' שזקוק לטיפול רגשי. הוא משחק כמו מוכה כלבת וזה היה ניכר גם בעונה הקודמת. בעוד שב33 הייתה לי סימפטיה מסוימת אליו, העונה בעיקר שאלתי את עצמי למה גבר בן 30 בוכה לי במסך. ככה לא מת עליו. מבחינתי לגמרי ברוך שפטרנו אלמלא הייתי צונח ככה בבחירה הגורלית. אני גם אתגעגע למערכת היחסים עם בן שהייתה זהב טלוויזיוני.
&nbsp
חוץ מאדם היה קצת פרק אז אתייחס בקצרה- אני לא מתלהב כבר מכאוס כי ראינו את זה בלי סוף. קים, ניק, טוני וג'רמי היו משעשעים יחסית וזה פרק טוב לארבעתם, עוד יותר מעריך את סופי כי המשכיל בעת ההיא ידום. זה ששרה נתנה את הפרס- פעם היא הייתה מקבלת ממני מחיאות כפיים, המקום האבולוציוני של העונה יחד עם הרכב הקאסט שלה מהווים אטמוספירה שכבר לא מאפשרת את זה. זה אפילו לא משנה אם הייתה כאן כוונה אמפתית או לא.
מישל התדרדרה אצלי הפרק לשאול תחתיות. עוזב רגע את הוידויים המתישים- את זורקת את כל העוצמה שלך במשחק תמורת האליל המעפן אי פעם בגלל עוגיות מזל? חשבת על זה לעומק? מה שאהבתי במישל עד כה זו הפרגמטיות האכזרית שמחויבת למשחק וזה היה מהלך שרשום עליו בארטליין "לא אכפת לי כבר".
חשבתי שיהיה לי כיף לראות את יול ופארב באי המתים כי היי יש לי עוד כמה דקות של אלילי ילדות על רקע אי בודד אבל יש בזה משהו מאוד מת וחסר חיוניות. בעיקר מעציב אותי.
 

Uri04

New member


תגידו, מישהו פה באמת נהנה מהעונה הזאת? אני כבר ממש מתחיל לאבד עניין. העריכה מזעזעת.
 

sapir aloud555

New member


מה בדיוק מפריע לך?

הייתה נפילה משמעותית מהפרקים הראשונים וכל פרק שעובר שואלת את עצמי למה לא קיבלנו פרקים ארוכים יותר אבל אני עדיין נהנית. המשימה של העורכים העונה קשה והם עושים עבודה סבירה עם מה שיש להם תמיד יכל להיות יותר גרוע (לדוגמא: העריכה של אי הרוחות)
 

Uri04

New member


חוץ מהקאסט החצי בעייתי (מספר לג'נדס שתקעו אותם עם מלא ניו-סקולרז משעעמים. שום דבר טוב לא יכל לצאת מזה), ההרגשה היא שאין לי מושג מה קורה שם כבר. מי נגד מי, מי בברית עם מי ולמה הם מצביעים כפי שהם מצביעים. העריכה לא מספקת לנו מידע קריטי, ובמקום זאת מתעכבת על אנשים מתרוצצים כמו עכברים בחיפוש אחר ז'יטונים, אלילים וכל מיני חרטא-יתרונות. אין לנו סיפור. אין לנו דמויות. יש לנו רק כאוס מוחלט. וכאוס מוחלט זה לא מעניין.
 

sapir aloud555

New member


1) מסכימה שמתחיל להרגיש שהעורכים יוצרים manufactured drama עם דיבורי הקולות לפני המועצה ובמהלכה. בפרק האחרון זה היה מיותר כי אדם הספיק לקבור את עצמו. אם מישהו היה מודח במקומו זה היה יותר הגיוני
2) מצד אחד מתמקדים בחיפושי יתרונות מצד שני זו הדרך להראות לנו חלק מהלג'נדס עושים משהו. זמן המסך שמקדישים להכחדה דווקא לא כזה ארוך, תבדוק: ברוב הפרקים זה 3-4 דקות
3) דמויות ומיני-סיפורים לדעתי יש אבל קצת קשה לזהות את זה כי העונה בהילוך טורבו ועד כה הרוב הסכימו להצבעה קלה לשרוד עוד מועצה. מישהו צריך להוביל מהלך כי אם זה ימשיך ככה העונה הזו אבודה (פריוויו: קים תצילי אותנו)
 

Bar EL

New member
בעיני דווקא

הפרק האחרון הוא הטוב ביותר אחרי פרק הפתיחה (כי זה פרק פתיחה...)
כן גם אני הייתי רוצה פרקים ארוכים יותר וזה הבאסה היחידה אבל אני עדיין נהנה מאוד.
 

Bar EL

New member
אני ממש נהנה

ומחכה לכל פרק.
ודווקא אני שמח שכל האולד סקול הודחו בזה אחר זה ופינו את מקומם לשחקנים יותר טובים, ובעיקר שקינג טוני וקווין שרה (הפייבוריטים הראשיים שלי) הגיעו לאיחוד, אבל גם אם הם יודחו יש עוד שחקנים טובים אז לא נורא.
 

sapir aloud555

New member


לא מסכימה שכל השחקנים שנשארו טובים מאלו שהודחו. אם הכל היה מסתכם במיקומים דיונים על הסדרה היו הרבה יותר פשוטים. מה שכן אסכים איתו זה שלא מגיע לעונה הזו מנצח מההכחדה
 
למעלה