הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 9

B R A Y E R

New member
מנהל
הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 9


11 שורדים נשארו במשחק, מי יהיה המודח הבא?
ומי ימצא את היתרון הבא על אי ההכחדה?
מוזמנים לדסקס על הפרק!


 

סטילהוק

New member


פרק משוגע. מסתבר שג'ף אמר את שם הפרק. מי בכלל היה מנחש...

אדם ממש חפר לעצמו את הבור. וזה שהוא חשב שהסמל בדוכן המנחה של ג'ף זה אליל חסינות גרם לו להיות עוד יותר אגרסיבי ומשוגע. אפילו הוא בעצמו כבר ידע לפני מועצת השבט שהוא עומד להישרף. קים ניצחה במשימת החסינות כמו שכבר היתה בקמבודיה, ולכן מעניין שג'רמי שהשתתף באותה עונה לא החזיק מעמד ונפל הרבה לפניה. לראשונה היתה/הראו משימת פרס שבה זכתה הקבוצה הכחולה של מישל, קים, סופי, בן ושרה שויתרה על חלקה בפרס לניק שיום הולדתו חל יום קודם לכן כמתנת יום הולדת, מה שגרם להרבה מהם להרים גבה ופתח את כל שערי הגיהנום והביא בסופו של דבר לאחת ממועצות השבט המשוגעות ביותר בתולדות הישרדות שהסתיימה עם פיאסקו פאטתי של אדם שגם הודח בסופה, ובצדק.

אגב, דניס היחידה שלא נבחרה ולא השתתפה במשימת הפרס.

פרט נוסף, פארווטי מצאה את היתרון על אי ההכחדה בדיוק איפה שאודרי מצאה את אליל החסינות בעונה 38 ולמרות שהיא היתה רק עם דני, מכיוון שביתרון היה כתוב שאפשר לבקש תמורתו כמה מטבעות אש שרוצים, היא החליטה לספר לכולם ובידיעה שלמישל יש הכי הרבה מטבעות אש הם החליטו למכור אותו לה תמורת כל 4 מטבעות האש שלה, ומישל החליטה לקחת הפעם סיכון והסכימה. ועכשיו יש לה יתרון של 50-50 שאותו היא יכולה להפעיל בכל מועצת שבט שתבחר עד אשר יישארו רק 7 שורדים אחרונים במשחק.

ובפרומו לפרק הבא נראה שהשיגעון נמשך וכולם נגד כולם...
 

NP23

New member


יכול להיות שבאמת ראינו את משימת הפרס
בעיקר בגלל העניין ששרה ויתרה על המקום שלה. אם כי יש סיכוי טוב שגם ככה היינו רואים את זה .
 

6416181

New member


-פארווטי מוצאת יתרון, והיו כמו יתרונות מגוחכים בשנים האחרונות אבל לדעתי המטבע 50-50 כזה מנצח את כולם. מישהו באמת נהנה מהייתרונות האלה? מההיפריפלציה הזאת של מציאת חפצים והאינפלציה של היכולת ממש לנהל משחק רק בין אנשים. לא חושב שמישהו צופה בפרק של הישרדות בתקווה לראות מה חדש בכרוניקות ההייתרונות המוזרים האלו ועדיין זה נראה כאילו הפקת התוכנית רק דוחפת לנו עוד ועוד וכאלה...
אבל לפחות פארווטי זכתה לעשות משהו כמו שהיא אמרה

&nbsp
-כשהייתה משימת פרס הייתי מופתע בהתחשב בזה שכבר הרבה זמן לזכרוני לא הייתה אחת. מניח שבלי כל הסיפור של ניק-שרה לא היינו רואים אותה כמו משימות פרס אחרות שלא שודרו העונה.
&nbsp
-כולם מכוונים לניק, ואז כולם מכוונים לשרה, ואז כולם לאדם ואז הכל משתגע. אין לי בעיה עם פרק כאוס בעונה וגם לא עם שניים (והפעם זה גם היה פרק כאוס מעולה עם פינאלה שסגר מעגל לדמות של אדם שלא היה יותר מתבקש שיודח באופן כזה) אבל אני לא רוצה להגיע למצב שנסיים את העונה ונוכל רק לומר שצפינו במתמודדים זורקים שמות על חוף בלי לדעת איזה זריקה נעשתה כחלק מתוכנית רצינית ואיזה נעשתה "על הדרך" ולא זכתה להתייחסות כי בשני המקרים הזריקות יקבלו את אותו זמן מסך. מקווה שנראה יותר קווים יותר ברורים בפרקים הבאים.
&nbsp
-כביכול אדם יצא בshitstorm עם האליל על הפדיום אבל-
א' זה משחק על 2 מיליון דולר. תנסה להשתמש בכד הצבעות של גף כאליל אם אין לך מה להפסיד
ב' האמת, זה מיקום פשוט מעולה לאליל. דמיינו לכם סיטואציה אמיתית שבה מתמודד היה ניגש לפודיום (לאחר שקיבל איזשהוא רמז שהאליל שם, לא כניחוש) ומתחת לאף של כולם משתמש באליל. אני לא יופתע אם ההפקה תשקול משהו כזה/ יותר לא יופתע עם מתמודדים בעונות הבאות ימשיכו לנסות לחלץ משם אלילים

&nbsp
-
 

NP23

New member
מסכים ממש לגבי 1 ו4!


ממש לא מאשים את אדם על העניין עם האליל. זה הזכיר לי שגם ג'יימי בעונה 15 פעם ניסתה להשתמש כאליל חסינות באיזה משהו לא קשור וצחקו עליה, אבל הערכתי אותה על נסיון .מה ש כן , הוא נתן לזה יותר מדי משקל והוא בעצמו העיד על כך שזה גרם לו לשחק חזק מדי במחנה.
שזה משהו שממש לא צריך לקרות. מבחינתי גם אם יש לו אליל אמיתי שמצא והוא יודע עליו במאה אחוז , זה לא סיבה להתנהל ככה .
לגבי הפסקה לפני אחרונה , אני דווקא חושב שזה היה די ברור למה מכוונים נגד ניק וגם הראו את השיחה שמתלבטים בין לפצל את זה לניק ומישל או ניק ואדם . ניק ומישל בבוטום , גם היה וידוי של קים על ניק, זה היה מאוד ברור למה ניק. וגם היה מאוד ברור למה שרה , אדם וגם ניק דיברו על כך שהם לא סומכים עליה ושהיא מסוגלת לבגוד גם בחבר הכי טוב שלה . הזריקת שם היחידה שלא הייתה ממש מוסברת זה טייסון, אבל לא באמת היה לזה משמעות. אז אני דווקא חושב שהיה באלאנס טוב מבחינת העריכה כדי שנחשוב כל מיני כיוונים להדחה .
 

אורישקי

New member
חותם על כל ההודעה

גם בעיני היה פרק מעולה וקורע מצחוק, המועצה וכל הקטעים של בן נגד אדם וכמובן אדם שמנסה להשתמש באליל ללא הצלחה היה קורע
וגם מתאים לעריכה שבנו סביב אדם.
אבל מקוווה שפרקים הבאים נדע יותר להבין מה באמת קורה במקום כל זריקת השמות הזו. מרגיש לי שכבר עברה חצי עונה ואני עדיין לא מכיר את רוב השחקנים - מהבחינה של לא מבין מה הולך ומה בדיוק הכיוון שלהם למשחק. ושוב מדובר בשחקנים שאנחנו מכירים כבר. ואיכשהו יצא מצב שהדמות הכי כאוטית ומבולגנת בעונה שקיבלה הרבה יותר וידויים מכולם הודחה כבר במקום 11 וזה בלי שבאמת הייתה לו תרומה כזו משמעותית להשתלשלות העניינים בעונה.
מקווה שבסוף העונה כל החלקים בפאזל יתחברו לי.

חוץ מזה משחק טוב של קים הפרק, מעריך את טייסון על זה שהשתחל לברית הרוב והשם שלו עוד לא עולה (למרות שלא נותן לו יותר מ2-3 הדחות).
וכמובן טוני תמיד נשמה
 

Avuvos

New member
פרק טיל

אחלה פרק הרבה כאוס וראינו משימת פרס לשם שינוי.
&nbsp
אז הטעות של אדם לדעתי הייתה שהוא אמר שבן ושרה קרובים מדיי
מישהו כנראה הלשין לבן שאדם אמר את זה - מה שגרם לבן ממש להתהפך על אדם
ושם זה כנראה נגמר.
מועצה משוגעת לגמרי, נהניתי מכל רגע.
איזה כיף שקים וטייסון שולטים במשחק וטוני/גרמי משחקים איתם (ברית הפוקר חוזרת?)
&nbsp
 


הפרק מתחיל, ואדם חושב שהעיטור על הפודיום של ג'ף הוא אליל. טוב, די ברור שהוא מודח בקרוב, אולי אפילו בפרק הזה, אבל העריכה ממש שוחטת אותו. בואו תשימו לו אפקטים מצחיקים ומוזיקה של ליצנים ונגמור עניין. אבל אם זה נכון, אז העונה הולכת לתפוס בתאוצה במטרה להפוך את התוכנית לאח הגדול על אי, שבה טוהר המשחק הולך לעזאזל והעיקר הדרמה. למה אני מרגיש שלא יהיה איכפת להם אם תהיה עוד הדחה כמו של סירי בפיינל 6?

בינתיים על אי ההכחדה, שאגב כל הכבוד על המאמץ להשאיר אותו רלוונטי, יש עוד מרדף אחרי יתרון, אבל פרוואטי משיגה אותו במוח ולא בכוח, כשהיא חושבת שהרמז קשור לעונה 38 ולא לפרקים קודמים מהעונה הנוכחית. והיא מקבלת... מטבע שמאפשר למשתמש להיות מוגן למועצה אחת, אבל משתמשים בו לפני הקולות. אבל הנה הטוויסט, אפשר להשתמש בו כל הזמן עד הפיינל 7. אוקיי, וואט דה פאק?!? אני מניח שכמו מדליון הכוח, הדבר ההזוי הזה יתגלה כפלופ ולא ישתמשו בו עוד, אבל מי לעזאזל חשב שזה רעיון טוב?!? ואז פרוואטי מציעה אותו למישל עבור כל המטבעות שלה.

בכל מקרה... רק רגע, מראים אתגר פרס שוב סוף סוף! עכשיו במיזוג, הם הופכים לחלק חשוב מהדינמיקה השבטית, אם מישהו לא נבחר הוא יכול לנקום במנצח, וכמובן כשאי הגלות (הטוויסט הכי טוב מכולם!) היה, היה צריך לחשוב על מי רוצים לשלוח לשם. לאלכסיס זה עלה בהדחה כשהיא במעיטה ביכולת השכלית של אמנדה, אי שם במיקרונזיה לפני שנים. הצפייה באתגרים הייתה ונשארה כבר שנים, מאז ההשתקעות הסופית בפיג'י, לחלק הכי פחות אהוב עליי בתוכנית. סופי ממשיכה להוכיח את עצמה כמלכת הפאזלים של העונה, וכל עוד יש פאזלים במשימות, היא עוד יכולה בהמשך להפוך למלכת אתגרים.

ואז שרה פתאום מתחילה לחשוב מהלב, האיבר הזה שצריך להשאיר בבית לפני שמשחקים הישרדות, ומתחלפת בפרס עם ניק. זה אף פעם לא עובד, גם אם כבר יש מטרה עלייך (ג'יימי בגוואטמלה, שויתר על הפרס שלו בפיינל 9 והודח בפיינל 8) וגם אם עדיין אין. כל הכבוד לשרה שנשארה במשחק בלי לתחמן יותר מדי העונה, אבל יכול להיות שבזאת היא קיצרה מאוד את שארית המשחק שלה. או שמא? אני עדיין לא יודע מי נגד מי, והדיעות שלי על מתמודדים נובעות בעיקר מהפרה-מיזוג ומהעונות הקודמות שלהם. ואז מישל מוצאת את המטבע המטומטם שפרוואטי החליטה להשאיר לה, ומשלמת בכל האסימונים שלה. בחיי שזה אחד היתרונות הכי מטומטמים אי פעם, אני מקווה שהוא לא ישומש ולא ינוצל, ולא נראה אותו יותר לעולם.

באתגר החסינות, קים זכתה, מה שהופך את החסינות לחסרת משמעות כי אף אחד לא מכוון נגדה. קו העלילה של ברית הפוקר כנראה נגמר אחרי ההדחה של טייסון. או אולי אחרי ההדחה של רוב? טוני ושרה כמעט בטוח בברית, ואם שרה בברית אז בטח גם סופי, אני חושב שבן גם איתם? והם יכולים לצרף גם את טייסון וקים, ואולי אפילו ג'רמי. כל הכבוד לבן, אגב, שאשכרה משחק את המשחק עכשיו, במקום לחפש אליל אחרי אליל אחרי אליל. הוא לא בדיוק הולך להפוך לאגדה, אבל אין לי ממש תלונות עליו העונה.

בכך, רק שחקן אחד לא משהו נשאר - אדם. מזמן לא ראיתי שחקן כל-כך כאוטי. הוא לא "לא-שחקן" כמו וונדי, שתיזכר מכל הסיבות הלא נכונות, או חצי מהמתמודדים בעונה הקודמת, שהייתה איומה גם ללא התוספת המפוקפקת של הפרשייה, אבל הוא בקלות אחד הכי גרועים העונה. אני שמח שהעונה הולכת בכיוון של קמבודיה וגיבורים נגד נבלים, ולא בכיוון של האולסטארס ומשני משחק. ואחרי האתגר, אדם מאבד את זה לחלוטין ויורה לכל הכיוונים, כולל נגד בני בריתו בן ושרה. אני חושב שהיה ברור לכולם שהוידוי של שרה פונה לאדם ולא לניק, אבל ימיו של ניק במשחק עדיין ספורים. גם הוא לא בדיוק שחקן מלהיב, ואם הוא יהיה המודח הבא אחרי אדם, העונה סופית תיפטר מעודפי השומן היחסיים המעטים שלה. מי היה מאמין שאני אחבב את בן ומישל יותר מאשר אדם וניק? בינתיים נראה שסופי יושבת ממש בעין הסערה, אפילו אם גם השם שלה נזרק לפעמים.

אז אחרי עוד מועצה שמתפוצצת לסופה של דיבורים, אדם מודח כצפוי, ובתקווה לא יחזור מאי ההכחדה. ובחסות הזמן הפנוי שנוסף לי בזכות החג (כרוקח, למזלי, אני ממשיך לעבוד גם בתקופת הקורונה), אני הולך אחרי למעלה מחצי עונה, סוף סוף לדרג:

1. סופי
2. שרה
3. טוני
4. פרוואטי
5. מישל
6. נטלי
7. יול
8. ג'רמי
9. רוב
10. דניס
11. סנדרה
12. בן
13. קים
14. טייסון
15. אית'ן
16. ניק
17. אדם
18. אמבר
19. דני
20. וונדל

אבל אפילו בחמישה הנמוכים, חוץ מ-וונדל, אף אחד לא באמת מעצבן אותי העונה. זה טוב, אבל זה גם לא כל-כך טוב, כי אין איזה מישהו מעיק כמו בנג'מין או אוזי, שאתה פשוט מת כל פרק שיודח וצוהל כשזה סוף סוף קורה, במיוחד אם זה אוזי.
 

NP23

New member


מה פתאום כל הזמן, מישל צריכה לבחור מועצת אחת עד הפיינל 7 שבה היא משתמשת בזה.
 

NP23

New member
ספיר! או מישהו.. יש תהייה שעלתה


אולי תוכלו לעזור להבין את התשובה..
&nbsp
בעקבות הפרק , אני מבין שפארווטי מקבלת 4 מטבעות והיא קונה חמאת בוטנים לחלוק עם כולם מלבד יול וונדל. שהם גם פחות בקליקה וגם כביכול פחות זקוקים לזה.
השאלה היא , האם היא הולכת לבזבז את כל ה4 מטבעות על זה!? לקנות 4 צנצנות?
אם היא עושה את זה , אני מאוכזב ממנה בטירוף
&nbsp
לקנות צנצנת אחת ולחלוק אותה, זה דבר אחר לגמרי מאשר לקנות בכל הכסף אוכל.. ולא להשאיר כלום לעצמה.. אני גם אבין אם תתן מטבע או שניים לדני שמצאה יחד איתה, אבל תשאירי לפחות מטבע אחד לעצמך שבו את קונה יתרון במשימה. חייב!! אם זה לא קורה אני בהלם ממנה.
&nbsp
אם היא חולקת נטו צנצנת אחת, כן זה אנושי מדי למשחק אבל יכול לזה יתרונות, שיחלקו איתה בהמשך כשמישהו אחר יקבל ..וזה באמת לא נורא לחזק את החברים שלך , כל עוד לא שכחת גם לשמור משהו לעצמך.
&nbsp
ההחלטה של שרה לתת לניק את הפרס, לדעתי זה גם לא כזה ביג דיל .. ואנשים בעיקר קפצו על זה כי במילא רצו לסמן אותה. אם ג'רמי וטייסון באמת היו רוצים (ולדעתי זה טעות שלא עשו את זה ) היו אומרים לניק ומישל להצביע נגד שרה ואז יחד עם אדם היו 5 קולות נגדה . בגלל הפיצול זה היה מספיק .
 

noamlah

New member
אני חושב


שמלבד נטלי ורוב אולי
אין אף אחד באי ההכחדה שממש בונה על המשחק
כלומר כן יש אסטרטגיה אבל זה סוג אסטרטגיה של "חפש את המטמון" כזה באתגרים שנותנים להם באי ההכחדה
הם כבר יודעים שהם ממילא מקבלים כסף לפי הזמן שהם נשארים באי שעכשיו לחלוטין תלוי בהם
והסיכוי לנצח גם ככה מאוד קלוש למי שיחזור
אז ההתמקדות עכשיו עם המטבעות שם זה בעיקר יהיה בשביל אוכל או מכתבים מהבית או כל מיניי לקשוריז כאלו שיעבירו בכיף את הזמן באי ההכחדה ופחות בשביל יתרונות שיעזרו להם במשחק עצמו כי בשביל רובם הגדול הוא בהחלט נגמר
כמו שאמרתי היחידים שאולי נראים יוצאיי דופן בוידויי עבר שלהם ונראה שיש סיכוי שחושבים על המשחק אלו רוב ונטלי ולכן גם מאמין שהחוזר יהיה אחד מהם
 

sapir aloud555

New member


היא קנתה צנצנת אחת
&nbsp
השאלה אם זה עלה לה מטבע אחד כמו לטייסון או ששינו את התפריט בהכחדה וזה עלה יותר. לדעתי הזוי בטירוף אם צנצנת שווה 4 עכשיו, אם כן היא צריכה לקבל כפכף לראש

 

NP23

New member
יס


אני גם מקווה שלא פשוט מחכה שהצנצנת תגמר כדי לקנות עוד...
והיא לא משתפת את דני בסוף? חחחח
אין פלא דני עצבנית עליה העונה
 


מה? היא בדוק תשתף אותה.
היא גם אמרה לרוב שפשוט צריכים למצוא דרך להגיד לאחרים
ושלא ילכו כולם ביחד כי זה יראה מוזר...
 

noamlah

New member


פרק טוב שבעיקר הראה את כל האקראיות שמה שנקרא "ניוסקול" הכניס למשחק
אם ג'ף וההפקה היו מחליטים שהדבר הזה הוא אליל אדם היה מוצג כגאון שמצא אותו
אם ג'ף וההפקה מחליטים שהדבר הזה לא אליל אדם מוצג כבדיחה
אותו דבר עם ג'יימי בעונה חמש עשרה
טוד והיא מצאו שניהם חתיכות עץ שנראות בדיוק אותו דבר
אצל טוד זה היה אליל אצל ג'יימי לא, למה? ככה החליטו וככה אמרו
באותה מידה הם יכולים להחליט שהאליל הוא אבן האש שקבלו במחנה
אגוז קוקוס מספר שמונה בעץ מסויים
או החלק התחתון בביקיני של מישל
אם זה אליל אתה גאון אסטרטגי מדהים שלוקח סיכונים אם לא אז אתה מסולק מיידית מהמשחק ותהיה לעד על קיר הבושה של המתמודדים בהישרדות חתיכת סוטה מלוכלך!

בגלל זה היו צריכים להשאיר את האלילים עם רמזים, ורק עם רמזים, זה מוריד מאלמנט האקראיות הזאת

אי ההכחדה כמו שאמרתי שנדב נראה דיי שכונה אצל הרוב הגדול ולכן גם לא אתפלא אם כל המטבעות של מישל ילכו לאוכל כי הם מבחינתם כבר סיימו את המשחק

קים וטייסון כנראה ילכו כל אחד באיזו הדחה אקראית בקרוב כי מישהו יחליט שהם יותר מדיי חזקים בחסינויות סטייל קלי וויגלסוורת'
שניהם בכל מקרה כבר דיי ברור שלא ינצחו, באיחוד טייסון שאנחנו יודעים כמה קולני הוא כך שאם היה לו תפקיד חשוב במשחק כבר היינו רואים ממנו הרבה יותר
 

B R A Y E R

New member
מנהל
אבל זה לא באמת ככה נו


הרי ידוע שלכל אליל אמיתי מצורף הוראות, ואם אין הוראות זה לא באמת אליל
גם במקרה של עונה 15 - לאלילים של ג'יימס היה רשום מאחורי הבלוקים האלו את ההוראות מאחורה
ה"אליל" של ג'יימי לא עבד לא כי ג'ף החליט שזה לא אליל, אלא כי לא היה עליו את ההוראות אז זה לא באמת אליל
ואם אליל יוסתר במקום שהוא לא מאחורי אבן או בתוך עץ וכו' אלא במקום מיוחד כמו במועצת שבט, אז מן הסתם חייב להיות איזה רמז שמוביל לזה, כמו הרמזים שהובילו את קלי וג'רמי למצוא אליל בתוך משימת חסינות
אני מניח שגם בעונה האוסטרלית או וואטאבר שבה החביאו אליל בתוך מועצה (ומשם אדם קיבל את ההשראה להאמין שישחזרו את זה באמריקאי) מי שמצאה את האליל בתוך מועצת השבט קיבלה רמז לפני, ולא סתם הימרה על זה בלי שום רמז
 

סטילהוק

New member


אדם לא יכל לקבל את ההשראה מעונת האולסטארס האוסטרלית כי היא שודרה אחרי שהם כבר חזרו מהעונה שלהם שמשודרת רק עכשיו, ואדם היה על האי כשהיא שודרה.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
הכוונה היא לעונה 6 של דרום אפריקה


עונה 6 פרק 5, מתמודדת בשם פלישה ניגשה לפודיום של המנחה והוציאה ממנו אליל חסינות שנראה כמו תפאורה, והמנחה אישר שזה באמת אליל חסינות
אדם אמר שהוא קיבל את ההשראה מהפרק הזה

 
למעלה