הישרדות40 - פרק 8 - המיזוג!

sapir aloud555

New member


אאל"ט
אדם, קים, טוני, בן - 1
סופי, שרה, ג'רמי, דניס - 2
ניק - 3
מישל - 4
כל השאר - 0
 

NP23

New member
בדיוק


ניק ומישל יכולים להשאר עם כסף אחרי המכתב
ואחרי חסינות אישית מקבלים מטבע אז יש עוד כמה שיוכלו להגיע לסכום של 3 ו4
 
אבל זה עדיין לא משתלם

כי אתה בכלל לא יודע מי שם זוכה ביתרון
אז רק כדי שתוכל לבקש ממנו יתרון, מה גם שאתה לא יודע מה היתרון
נראה לי סתם בזבוז וירייה באפלה...
 

NP23

New member
כן אבל קיים איזשהו סיכוי

שפנית למישהו וישמעו אותך, כי גם אותו אחד שקיבל את המכתב יכול לשתף את כולם במה שנכתב..
וזה לא שיש משהו עדיף יותר אסטרטגית שם בתפריט , אז עדיף משהו עם 2 אחוזי הצלחה מאשר לאכול , עבורי, אם אני רוצה לשרוד במשחק ולנצח , עד כמה שאוכל זה ממשי ועכשווי אני אלך על האופציה האסטרטגית גם אם היא רחוקה מלהיות וודאית למשהו.
עוד דבר שחשבתי עליו זה שהם גם מושבעים , אז סיכוי טוב שמישהו ירצה לכתוב לאחד המודחים על המהלכים שלו במשחק שאולי לא ראו, או מן מכתב סליחה שמסביר למה הוא/היא בגד/ה בו, או צורך להבהיר לו שבאמת לא היה לו קשר להדחה .. כי אמנם יש את המועצת שבט האחרונה להסביר, אבל אם הכנת את המושבעים לפני , יכול להיות לך יתרון .
 

אורישקי

New member
אני חשוב ש...

הרכעיון של המבטעות היה ממש טוב אבל צריך עוד קצת פיתוח...
היה מאד מאד מאד מבולגן
 

Bar EL

New member
עדיף היה

שתהיה אפשרות לקנות יתרונות באמת משמעותיים בתפריט (כמובן תמורת מספר מטבעות הולם) כי כל דבר בתפריט הזה כמעט מרגיש מיותר.
 
נכון, זה ממש רעיון נחמד

שבאמת צריך יהיה לשפר אותו (אולי אפילו בעונות הבאות)...
 

danlevin1

New member


הזלזול פה באדם מוגזם , שיחק אותה הפרק והמשפט שלו בסוף בהצבעה היה חזק "ונדל אני יודע שזה ביני לבינך , השאלה אם אתה יודע"
וסופי נקמה את הדחתו של יול והעיפה את ונדל
 

אורישקי

New member
בהקשר לזה

זה באמת חבל לי בעונה הזו שהמון דברים שערכו אותם בהתחלה והיה נראה שיובילו למשהו מסוים בסוף מתבררים ככלום:
&nbsp
- סופי מדברת על יול כעל הnerd shield שלה כשבפועל אנחנו אפילו לא רואים איך היא מתייחסת להדחה שלו (יכול להיות שזה היה אחד המניעים שלה להדיח את וונדל).
- סנדרה מתעצבנת על רוב שלא אמר לה שהוא משתתף במשחק, מכין אותנו לשואודאון אמינתי ביניהם ובפועל היא סתם הדיהח את אמבר וגם זה בכלל לא היה יוזמה שלה
- כל החפירות של מישל ווונדל ובפועל הם עבדו חזק מההתחלה וכל זה היה סתם הסחת דעת כדי שההדחות של פארווטי ויול יהיו פחות צפויות?
 

sapir aloud555

New member


כשסופי התחברה לשרה וקים הייתה לי הרגשה שיול לא הולך לשרוד את הערבוב כי הצליחה להשיג גיבוי
הרבה דברים נופלים בעריכה. אי אפשר להראות שני אתגרים ועדיין לתת במה לכל השחקנים האלו וחבל כי מגיע לעונה הזו יותר. אפשר להתלונן על הטוויסטים אבל הבעיה העיקרית היא חוסר זמן
&nbsp
שים לב להעברת המטבעות למשל. פארווטי קיבלה קו ברור עם שלה (אית'ן, אמבר, רוב) אבל לא ראינו למה לעזאזל דני הביאה את המטבע שלה לדניס, למה סנדרה הביאה ליול (לא לטוני?) איך סופי ושרה הגיבו למטבעות שקיבלו ממנו וכו'. אם היה קצת יותר זמן אולי היינו מבינים יותר את הקשרים בין כל השחקנים האלו וההחלטות של כל אחד, המצב הרבה יותר מורכב ממה שמראים לנו
 

אורישקי

New member


גם לדעתי זה הפספוס הכי גדול בעונה ונקודת החולשה היחידה בערך שלה, לא בטוויסטים, לא במהלך העניינים וגם לא בהדחות (סורי, עם כל האהבה לציר פארווטי-רוב-סנדרה הם לא השחקנים הגדולים היחידים ויש שחקנים לא פחות טובים מהם שבמיזוג ולא זכו להילה הזו בגלל שהם לא שיחקו כל כך הרבה כמוהם). מבאס קצת שיש כל כך המון שחקנים טובים ובגלל חוסר זמן אנחנו לא מצליחים להבין כמעט כלום מהשתלשלות בעניינים. נכון שהם צריכים לספר סיפור מסוים ב45 דקות אבל מרגיש לי שמגיע לנו כצפוים לקבל פרקים ארוכים יותר בעונה כזו.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


טוב צפיתי עכשיו שוב בפרק, אחרי שאתמול היו לי קצת תקיעות בצפייה אז פספסתי כמה דברים
הרבה כבר נאמר כאן אבל בכל זאת כמה נקודות
&nbsp
- סאגת ההכחדה לקחה 13 דקות מהפרק(!!!) ארוך מאוד לכל הדעות. לפחות שהיו עושים את הפרק הזה פרק כפול, מבאס שדווקא פרק שאמור להיות הכי מפוצץ במידע בכל העונה מכווץ ל15 דקות גג של מחנה. זה גם לא שהיה משהו בכל ה13 דקות האלו שחידש, כל הדיבורים של ג'ף עם המודחים היה לעיסת מידע שאנחנו כבר מכירים יודעים וראינו.
- היה לי ממש כואב על נטלי גם אחרי המשימה וגם במועצה, מכולם היא הייתה נראת ממש ממש מבואסת
הלוואי הלוואי הלוואי שהיא תחזור רק בשביל שיהיה לה טוב בלב
ושתרוויח קצת יותר כסף כי באמת מגיע לה
- ג'רמי לא לומד מהטעויות שלו. הוא מכיר את וונדל מלפני המשחק והם חברים וכיף לו שהם ביחד והכל טוב ויפה. אבל למה הוא לא יכול להתאפק עם זה ולהצניע את זה? הוא צריך ללמוד מטוני ושרה ששוב נראה שהם שומרים על דיסטנס כדי לא להיות מסומנים (ואשכרה הם היחידים כרגע בשבט הממוזג הזה ששיחקו יחד, ולאף אחד עדיין לא אכפת מזה!)
- מה שכן יאמר לזכותו של ג'רמי זה שנראה שהוא בקשר טוב על האי עם כל הקאסט, יש לו הרבה שיחות אחד על אחד, ושבסופו של דבר זה נראה שהוא גמיש ולא דוחף בכוח את הדעות שלו. כנ"ל אגב קינג טוני. שניהם כנראה השחקנים החברתיים הכי גדולים ואהובים בעונה הזו.
- לא אהבתי את וונדל העונה ולא אהבתי את הגישה שלו, היה יותר מדי בטוח בעצמו וזלזל באנטלגנציה של אחרים. גם את ניק אני לא מחבב במיוחד. אני חושב שזו הייתה טעות גדולה מבחינתם לכוון דווקא נגד אדם מתוך המחשבה שאין לו אף אחד במשחק אז זו תהיה הדחה קלה. ומה הלאה תכננתם? היה יותר חכם מבחינתם לנסות לאמץ אותו ולעשות איתו ברית מנצחים חדשים או משהו. המספרים היו נגדם והם אפילו לא הרגישו/הבינו את זה. אני מאמין שניק המודח הבא או שיודח ממש בקרוב. לא נראה לי שיש להם את זה במשחק...
 
למעלה