הישרדות40 - פרק 8 - המיזוג!

sapir aloud555

New member


PUT THE PEN DOWN BRO USE AN ERASER
&nbsp
אחרי רצף ההדחות האחרון קצת איבדתי תקווה אבל הפרק הוכיח לי שהעונה תהיה בסדר לא משנה מה יקרה
סופי נשארת המאסטרמיינד מאחורי הצללים (קלטה את הבריתות בוידוי אחד!) וטוני מתעורר שזה מעולה (ועדיין לא זוכר שסופי קיימת כשהוא מדבר על כל הבלתי-נראים UTR GAME ON POINT)
לא מתה על טייסון אבל עדיף שהוא חזר ולא רוב. לא נראה לי שהוא היה מצליח להשתלב. אולי היה יותר טוב אם היה נותן לאמבר לחזור, קצת מאוכזבת ממנה למרות שזה צפוי. היא לא מתמודדת היא שם בתור עזרה אוטומטית לרוב...
&nbsp
זו עונה ראשונה שאני מנסה לנתח את העריכה קצת מעבר, חשבתי שאפסיק אחרי שפארווטי תודח אבל מסתבר שאין לי חיים - בכל מקרה, לא יודעת מה לחשוב. יש לעונה הזו צילומים טובים, משחקי צלילים, קאטים שנראה כאילו יצאו מסרט וכל מיני בחירות מעניינות (שמתם לב ששרה אמרה שמישהו הולך לחטוף ולא לראות את זה מגיע, וכשהיא מדברת יש קאט לטוני? רפרנס למועצת המיזוג בקאגיאן או רמז לפרקים הקרובים?) רואים שהעלו את הרמה לכבוד המנצחים. ומצד שני יש קווי "עלילה" שנסגרים ללא היגיון - טחנו לנו שאין מישהו שסומך על אדם כמה פרקים ברצף, ובסוף הוא מצביע עם הרוב. טחנו לנו את מישל נגד וונדל כאילו הקשר שלהם משמעותי להמשך ובסוף לא קורה עם זה משהו, היא כמעט לא קיבלה זמן מסך בפרק ההדחה שלו. קיבל עריכה מוגזמת בלי קליימקס. מוזר.
אולי ציפיתי ליותר מדי כשחשבתי שיהיה לנו טוויסט עלילתי עם וונדל ומישל (טוב זו עדיין תוכנית ריאליטי והדמויות נכנסות לתוך משבצות קלות לעיכול), נו מילא. כנראה שכל הפוקוס היה בעיקר הסחת דעת להדחות הברורות בסלה. עכשיו המשחק מרגיש יותר פתוח. וכנראה שעדיין אי אפשר להוציא את אדם מרשימת פיינליסטים פונטציאלים.
&nbsp
המושבעים -
 

NP23

New member


סביר שטוני עובד עם סופי, כי שניהם מחוברים לשרה .. וגם בן עובד עם סופי. לכן היא לא עלתה כאופציה של מטרה .
 

sapir aloud555

New member


צודק! עדיין זה משעשע אותי. טוב שיש לנו פינת הימורים העונה כי התחזיות שלי משתנות כל פרק. חשבתי שהפרק זה יהיה בין סופי כהדחת פתע לאדם ברוב קולות, ווונדל הודח
&nbsp
משהו ששכחתי לציין בהודעה הקודמת: כשסופי אמרה "אני צריכה להרגיש בסדר עם זה שהברית שלי לא תמיד תדבר איתי ולהוכיח להם שהם יכולים לסמוך עלי גם אם אני קצת מחוץ ללופ" נזכרתי בהדחה של דני חחחח
 

Uri04

New member


אני מאמין שהעורכים קיבלו הנחיה להימנע מבניית סיפורים עלילתיים, כאלה שבמרכזם עומד מתמודד אחד שברור שמכיוון שהוא ה"סטאר" של העונה, הוא יגיע לגמר וינצח. בגלל זה העריכה המאוד מוזרה... הם מנסים בכוח לשמר את המתח שלפיו כאילו "כל אחד" יכול לנצח, ובאותה מידה "כל אחד" יכול לעוף. אני מקווה שבסופו של דבר זה לא יגרע מההתלהבות (או הסלידה) שלנו מהמנצח. שלא נקבל גמר הזוי שנגרד את הראש ונשאל: "מה לעזאזל ראינו עכשיו ולמה האנשים האלה הגיעו לגמר"?
 

sapir aloud555

New member
כן גם אני מקווה


אולי המנצח או המנצחת מקבלים עריכה יותר עדינה. סופי למשל פחות in your face ממישהי כמו מישל
&nbsp
מי שאני כן יכולה להוציא מהרשימה זו קים. היא לאט לאט הופכת לברט מסמואה.
 

Uri04

New member


כן. קים לא ממש קיימת העונה הזאת.

אבל אני לא ממש רואה את סופי כזוכה. היא תעוף או לפני הגמר, או תהיה זאת שמפסידה בקרב האש בפיינל 4, או עפה בקרוב.
 

sapir aloud555

New member


מצחיק כי זה מה שאני חושבת על מישל
&nbsp
העריכה שלה צועקת "תעודדו אותי" שהגיוני בעיניי שהיא נלחמת על טייטל הrobbed goddess העונתי. אולי שתיהן לא יגיעו לגמר
 

B R A Y E R

New member
מנהל
לי יש רעיון לגבי 2 קווי העלילה האלו


הרי בסופו של דבר זה קווי עלילה אמיתיים ולא מומצאים
לגבי אדם לדעתי זו הייתה בדיוק הסיבה שכן החליטו להשאיר אותו, בגלל שהוא לא מקושר לאף אחד, אף אחד לא סומך עליו ואף אחד (אפילו לא דניס) לא מוכנים להשכב על הגדר בשבילו. כל עוד הוא "לא מפריע" זה דווקא חכם להשאיר אותו ולהתמקד בלהדיח איומים מקושרים יותר(וונדל שמקושר חזק ללפחות 3 בקאסט)
מכאן זה או שהוא יוריד את הראש ועלול להתקדם רחוק ואפילו להגיע לגמר (כנראה פיינליסט של 0 קולות) או שהוא יעשה שטויות בפרקים הקרובים ויעוף פה אחד
&nbsp
לגבי הסיפור של מישל וונדל, זה נראה לי פשוט היה רלוונטי לערבוב בלבד,
הרי ברור לנו שהם לא באמת סיימו ברע את היחסים בינהם ושהם בקשר טוב,
ואפילו הקאסט הבינו את זה כשהחליטו למדר את מישל מהבליינדסייד על וונדל
יול היה התמים היחידי לחשוב אחרת
 

Uri04

New member


אני חושב שבכל מה שקשור לאדם (מבחינת עריכה) - הוא פשוט דרמה קווין, ודרמה קווינז מייצרות טלוויזיה מעניינת יותר. לא שאדם הוא בן אדם מעניין. ממש לא. הוא גם לא שחקן כזה טוב. אבל הוא מספק משפטים זכירים והרבה התבכיינויות. אני מניח שג'ף גם חושב ששווה להראות ממנו כמה שיותר כי הוא הזוכה הצעיר ביותר בקאסט וכי הוא פונה לדמוגרפייה של המילניאלז שצופים בבית.

לגבי מישל ו-וונדל - הסיבה שהם מראים את זה אולי קשור מצדיק את התיאוריה שמישל מגיעה לגמר, ואולי וונדל הוא היחידי שבסופו של דבר מצביע בשבילה.
 

reasonforall

Active member


לא נהניתי במיוחד מהפרק.
קודם כל אני מאוכזב מההחזרה למשחק מאי ההכחדה. לא חושב שמגיע לטייסון. יש שם שחקנים הרבה יותר ראויים. הייתי מעדיף לראות את אמבר חוזרת על פני טייסון.
&nbsp
דניס קיבלה פוקוס בעניין הדחת סנדרה רק כי ההפקה רצתה שתקבל פוקוס. ברור שהם דנו שם על שאר המודחים, אבל סנדרה זו סנדרה.
טוני הצחיק אותי עם מה שאמר על סנדרה

&nbsp
ג'רמי קיבל קצת יותר פוקוס מפרים קודמים ונראה שהוא במקום לא רע. גם סופי במקום לא רע.
&nbsp
נרא שאדם עם רגל אחת בחוץ, אבל עדיין יכול להיות שישאירו את הפלופ הזה עוד קצת.
&nbsp
במועצת השבט הראו לרגע את רוב עם הפרצוף המזלזל שלו. אני מתחיל ממש לשנוא אותו. שירגע קצת עם האגו המנופח שלו.
&nbsp
ולגבי ההדחה של וונדל? לא איכפת לי.
&nbsp
מקווה שפרק הבא יהיה יותר מוצלח.
 

Uri04

New member


אין לי ממש מה להוסיף. העונה הזאת מוזרה מאוד....

היה לי קצת עצוב לראות את ההשפלה שהאולד-סקולרז (פלוס נטלי) צריכים לספוג.. כאילו, הם צריכים לעמוד מובכים וחלשים מול חבורה של אנשים ששיחקו את המשחק לאחרונה ועדיין שולטים במשחק, ולקוות שאולי יהיה להם מזל והם יוכלו לחזור פנימה, וגם שמי שיוחזר לא יועף בחזרה לאי המשעמם-לי.

אחר כך במהלך האתגר, היה דיי עצוב לראות איך פרוואטי נאבקת לחזור אבל נגררת אי שם מאחור ומקבלת עידוד כזה של סימפטיה רחמנית מהניו-סקולרז שעדיין במשחק, משהו בסגנון של "כן, מאמי. את יכולה!" (קצת כמו ההשפלה של סירי בגיים צ'יינג'רס באתגר ההוא). אוף. למה זה טוב?


כן, זה היה דיי ברור שטייסון הוא היחידי שיש לו סיכוי לחזור פנימה ואני שמח שזה הוא ולא המאפיונר המאוס. עם זאת, אני לא מאמין שהוא יצליח להשתחל פנימה לאורך זמן. הוא עדיין אולד-סקולר, ועדיין עם מטרה ענקית על הגב.

סופי בינתיים היא היחידה שמצילה את העונה הזאת, אבל היא קצת כמו שי-אן באולסטארס. היא האינטליגנטית שמספרת את הסיפור, אבל אני לא רואה אותה מגיעה לגמר. אז למרות שאני שמח שבזכותה הקלפים נטרפו, ג'רמי ותוכניות ההשתלטות שלו נכשלו כישלון חרוץ והנשים הראו שהן עדיין מסוגלות להיות כוח משמעותי בעונת "bro" הצפויה הזאת - היא צריכה להיזהר לא למצוא את עצמה הופכת בעצמה לקורבן תמים של הברית הגברית הבאה שתיווצר.

הערכה שלי להמשך - טייסון מודח שוב, גורי אלפי פותח שוב במירוץ חסינויות (פיהוק), הנשים חוץ ממישל אוכלות אותה ומודחות אחת אחרי השניה, גמר משעמם ובטח מישהו כמו ג'רמי או בן זוכים. איף.
 

Uri04

New member


ניק...

הוא כל הזמן מזכיר לי אותו בצעירותו. למרות שניק יותר חתיך.
 

6416181

New member


חשבתי שטייסון יחזור עוד בווידוי של ניק אחרי ההדחה של טייסון כאשר הוא קיבל ממנו מטבע ואמר שהוא היה שמח לעבוד איתו אם זה יתאפשר. אבל למה רוב היה צריך להיות כזה קרוב?

לגבי החוזר הבא ההתמקדות בפנים של יול שהגיע עם הבאף של השבט הכחול נתנה לי תחושה שהוא יחזור וישתף פעולה עם מישל/ניק, נראה...
&nbsp
השבט התנהל די כשוק ואני מקווה שלא תהיה עוד עונה של voting blocks אלה מערכת כוחות די שקולה. האמת שהעונה כבר כמה פרקים מזכירה לי קצת את מיקרוניזיה שגם שם ההדחה באיחוד הייתה סטייל voting blocks נגד אלייזיה ובהדחה השנייה כבר ראינו בריתות משמעותיות.
&nbsp
ההתגאות של ג'רמי מול הבכי של אדם די סגרה את הפינה העריכתית בהקשר של ההדחה של וונדל. חייב לומר שאני מקבל את התחושה שאדם יגיע מאוד רחוק. סך הכל החלטה די חכמה לרוב השבט, סופי פשוט זיהתה וחתכה במדויק את הקשר של הבנים. האמת אבל היא שאני מקווה שהביג פראטס (ג'רמי, טוני וכו) יוכלו באמת להתאחד, ג'רמי שחקן ענק בעיני גם אם לא הצליח בפרק. ובאיזה עולם בן נחשב לאיום גדול?
, אולי אולי אולי כאיום פיזי אבל ברמת האסטרטגית הוא בערך המנצח שבתחתית הרשימה בשבילי.
&nbsp
סך הכל אחלה פרק, מאמין שהפרק הבא די ינווט את הכיוון של העונה.
 

COOL BOY 11

New member
כל כך הרבה


אנשים שהייתי שמח לראות חוזרים, והיחיד שלא הייתי שמח- חוזר
נו באמת
מקווה שהוא יעוף מהר, פשוט אחד השורדים השנואים עליי
כנל לגבי אדם וונדל, הייתי כל כך אמביוולנטי לגבי מי יעוף (שמח שלא ניק)
סוף סוף אני שמח מהדחה אז הורסים לי ועושים שהייתי שמח גם ככה

בן פשוט נשמע מגוחך כשהוא חושב שהוא איזה איום ברמה של האחרים
לא הוגן בעליל העניין עם הTOKENS באי ההכחדה, הרי לאחרונים שבאו לא היתה שום הזדמנות לזכות בהם וככה יוצא שדווקא מי ששרד יותר זמן במשחק הגיע עם חיסרון בלחזור למשחק... נו באמת הפקה מה זה השטויות האלה
הם חייבים גם להפסיק עם העריכה המוזרה הזאת של להעלים אנשים, אוקיי מילא בעונות רגילות אבל זה עונת מנצחים ואנחנו אמורים להתלהב ממש לראות שם את כולם (טוב את רובם) אז למה הם מעלימים לי את קים כל הפרקים האלה? אדם לא מעניין וגם מישל לא, די!
באמת שאני מאוכזב מהTURN OUT של העונה הזאת שהתחילה כל כך מבטיח, מקווה שההמשך יהיה לא נורא מדי
מחזיק אצבעות לקים, סופי, שרה, ניק, ואחריהם דניס וג'רמי
 

sapir aloud555

New member
תפריט מטבעות וסצנה


חלק מהמחירים השתנו, חלק מהפרסים שיכלו לקנות נעלמו. תוהה מה הטעם בלבזבז שני מטבעות לשלוח הודעה למישהו בהכחדה. נניח מתמודדים בבוטום מבקשים מנטלי עזרה, הם עדיין יצטרכו לקנות ממנה את היתרון... כבר יותר הגיוני שניק ישלח מכתב אהבה סטייל See you soon BFF forever xoxo JT
מעניין אם לחבר'ה בהכחדה יש תפריט חדש ומה קורה עם האלילים שרוב ונטלי קנו. אם הם לא חוזרים למשחק בפיינל 6 הם יכולים להעביר את האליל למישהו אחר? או אולי לשלוח אותם למישהו במשחק?

פלוס סצנה מהחוזרים להכחדה, גם פה רוב זולל זמן מסך



 

B R A Y E R

New member
מנהל


פגו תוקפם של האלילים
ובעצם המשחק על אי ההכחדה מתאפס גם בכל הנוגע למטבעות (הייתה להם הזדמנות אחרונה לבזבז מטבעות לפני היציאה לאתגר)
אני מניח שהתפריט שלהם נשאר אותו תפריט, אין סיבה שיהיה שינוי
&nbsp
וגם אני לא הבנתי את הפואנטה של לבזבז 2 מטבעות על מכתב לאחד המודחים, מה זה כבר יתן? מה הדחיפות בלשלוח מכתב?
אני ציפיתי לראות בתפריט הזה ייתרון למשימת חסינות אישית, יותר לגיטימי לדעתי
 

noamlah

New member
יכול להיות


סעיף ספציפי בשביל רוב ואמבר למקרה שאחד בהכחדה והשני לא
 

NP23

New member
מכתב


מה שיכול להיות טוב, והייתי חושב עליו וקונה, זה לכתוב למישהו נגיד הייתי כותב לבוסטון רוב כי הוא חזק, שאני במצב רע מאוד במשחק ואני מבקש שימכור לי יתרון
 
הבעיה

שאם זה עולה שני מטבעות, ובזבזת אותם על לשלוח מכתב,
לא יישאר לך כבר עם מה לקנות

אין כמעט מתמודדים במשחק עם שלושה מטבעות לפחות לא?
למרות שאני ממש לא סגור כמה יש לכל אחד...
 
למעלה