פינת הפופולאריות 40 פרק 7

סטילהוק

New member
מדרג


אדם - 1 לוזר מעצבן
אית'ן - 5 למרות שלו במיוחד קשה מאוד אי ההכחדה לא מרים ידיים ופורש כמו הפדלאה הכל כך אוברייטד שלא חיכתה אפילו שעה עד שהרימה מפרש לבן. וגם השיחה שלו עם פארווטי ריגשה מאוד.
אמבר - 3 מגיעות לה עוד שתי נקודות זכות על כך שלמרות שגם לה קשה אי ההכחדה לא מרימה ידיים ופורשת כמו הפדלאה הכל כך אוברייטד.
בן - 2 ליצן מעצבן
ג'רמי - 5 אמביוולנטי לגביו, נראה שהבן אדם קצת מסוכסך עם עצמו וסותר את עצמו, אולי הוא צריך את מישל שתאזן אותו כמו בתחילת העונה לפני הערבוב.
דני - 3 גם לה מגיעות עוד שתי נקודות זכות על זה שגם היא כמו אמבר לא הרימה ידיים ולא פרשה כמו הפדלאה הכל כך אוברייטד.
דניס - 10
בינתיים המלכה של העונה.בתקווה שהברית שלה עם קים תביא את שתיהן רחוק במשחק.
וונדל - 1 איזה הבדל תהומי בין הוונדל של עונה 36 שהוצג ע"י העריכה כמלאך והעונה שבה הוא חושף את פרצופו המכוער האמיתי. אגב, זוכרים כמה הוא התגעגע לחברה שלו ועשה לה ג'סטה ביום הולדת? רק שלא ציינו בפנינו שאותה חברה היתה מישל שהוא בגד בה עם כל מה שזז ושבר את ליבה. זה נגמר רע מאוד ביניהם.
טוני - 2 ממשיך לעשות שטויות ולסכן את עצמו, היה לו מזל גדול שהאדומים שהיו ככה קרובים להפסיד לכחולים ניצחו בשבריר שנייה האחרון, אחרת הוא היה המודח. ואם הוא ימשיך עם השטויות שלו אני לא רואה אותו מגיע רחוק אחרי האיחוד. כדאי גם לזכור שעד האיחוד מחזיקים את השחקנים החזקים אך אחרי האיחוד מדיחים אותם בזה אחר זה, כי גם הפחות חזקים רוצים לזכות בשרשרת חסינות ולהיות חסינים במועצת שבט, כדי שיוכלו לעשות מהלכים גדולים. ולכן טוני שהוא בהחלט איום פיזי בהחלט בסכנה באיחוד.
טייסון - 2 אמנם מצא מטבע אש אחת אבל רוב מצא את כל השאר ואפילו מול העיניים של השחצן הזה. לך תקנה ריבת חלב אחרי שבזבזת את המטבע אש הקודמת על חמאת בוטנים.
יול - 6 שחקן טוב ואסטרטג טוב, אבל לא יודע מתי לשתוק. וברגע שהם הבינו עד כמה הוא מסוכן הם הדיחו אותו גם על חשבון להשאיר את וונדל המעצבן.
מישל - 9 הולכת ומסתמנת כהפתעת העונה שבאמת באה להוכיח שזכייתה היתה בזכות ולא בחסד, ולא רק שהצליחה לשים טריז בין ברית הבנים אולי הכי חזקה ולא להיות מודחת או אפילו מועמדת עם קול אחד אפילו להדחה, אלא גם להדיח את האולדסקולר האחרון במשחק העונה. שלא לדבר על כך שיש לה הכי הרבה מטבעות אש מכל מי שנשארו במשחק ולא הודחו עדיין. ואני בהחלט רואה אותה בגמר או לפחות בפיינל 4, שלא לדבר על כך שגם הימרתי שהיא הזוכה, ובינתיים היא רק מוכיחה לי שעשיתי הימור נכון.
נטלי - 3 גם לה אני נותן עוד שתי נקודות שלא מרימה ידיים ופורשת כמו הפדלאה הכל כך אוברייטד. אך האמת שכפי שכולנו רואים מאז שהבנים הגיעו לאי ההכחדה נטלי נעלמה, ולא רק שלא מקבלת כבר אף וידוי אלא גם לא עושה שום דבר.
ניק - 5 אני לא יודע עד כמה היה נכון עבורו להדיח את יול ולא את וונדל, כי וונדל ידיח אותו אפילו בלי למצמץ, מאידך יכול להיות שהחיבור שלו עם מישל דווקא יביא אותו רחוק.
סופי - 5 מחד בזכותה יארה זכו בחסינות ראשונים, אך מאידך היא טיפוס מעצבן.
סנדרה - 1 וזה רק בגלל שחייבים לתת לפחות נקודה אחת. לא להאמין שאפילו וונדי וקית' הלוזרים שרדו יותר מהפדלאה שזכתה מן ההפקר פעמיים הכל כך אוברייטד הזאת. ורק צבועים מצדיקים את הפרישה שלה ברגעים הקשים שאז באמת רואים מי שורד אמיתי ומי לא. אם מישהי אחרת היתה פורשת כמוה רק בגלל שקשה והיא לא באה להישרדות אלא לנופש בפיג'י, כל עדת הצבועים היו קוטלים אותה.
פארווטי - 7 קשה לא קשה הבחורה נשארת ונלחמת, למרות שיש לה תינוק בבית, בניגוד לפדלאה האוברייטד, ואני גם מאוד אשמח אם היא גם תחזור למשחק, כי ממש לא מגיע לה לסיים ככה את המסע שלה בהישרדות. והשיחה שלה עם איתן ריגשה מאוד.
קים - 8 עוד מלכה שמוכיחה למה כל כך הרבה בנות מעריצות אותה ורואים בה מודל לחיקוי. ואוהב את הברית שלה עם דניס שיביא את שיהן רחוק במשחק.
רוב - 8 היה ונשאר מסטר בתחמנות, איך הוא עבד על כולם ומצא את מטבעות האש ממש מול העיניים שלהם, ובעיקר של טייסון השחצן, ולא אתפלא כלל אם הוא ולא נטלי שכבר לא מראים אותה אפילו חוזר למשחק באיחוד.
שרה - 5 הייתי ונשארתי די אמביוולנטי לגביה, כי עדיין לא ברור אם זו שרה מקאגיאן או שרה מגיים צ'יינג'רס, ונראה שאפילו היא עצמה עוד לא החליטה איזו מהן היא...
 

Bar EL

New member


אדם 2 ילד כאפות
אית'ן 1
אמבר 1
בן 8 הוא במצב הרבה יותר טוב מאדם לקראת האיחוד
ג'רמי 7 במצב טוב
דני 1
דניס 4
וונדל 10 דוש
אוהב אותו ככה הרבה יותר מב36
טוני 10 קינג נשאר קינג

טייסון 5 קורע מצחוק
יול 1 עשו לו בית ספר הניו סקול
מישל 4 חפרה לי
נטלי 2
ניק 10 קינג
אחד הטובים בעונה
סופי 1 באמת טיפוס מעיק
סנדרה 8 מפנק לסיום
פארווטי 1 אין סיבה לתת יותר
קים 7 כנ"ל לג'רמי
רוב 6 הקינג של ההכחדה, הכי גבוה שיכול לתת לו
שרה 3 שוב בקושי ראו אותה
 

NP23

New member


אדם 3
אית'ן 1 אפילו שאתה חמוד
אמבר 1
בן 1
ג'רמי 5
דני 1
דניס 4 היא מותק אבל אני לא חושב שכרגע עושה איזה עבודה חברתית מבריקה, כולם רוצים לדאוג שאם נכנסים לאיחוד היא תהיה איתם לא הייתי מייחס לה אובר קרדיט על החיבור לקים, כבר ראינו אותן מתחברות ואז שקים מצביעה נגדה . היא נהיית קצת אוברייטד העונה עם כל הכבוד הייתי בעד לתת לה מקום ראשון פעם שעברה אבל לא הפעם..
וונדל 10 כן השחצנות שלו מציקה , אבל הוא כאן לשחק והוא לא כזה רע בנתיים כמו שהעריכה עושה ממנו
טוני 10 מתחילים לשפוט אותו לפי וידויים של ג'רמי .. או כי לא ראינו אותו כורת ברית עם דניס וג'רמי ואת קים כן . אני בטוח שזה עבודות עריכה, מעבר לכך שאני ממש לא מאשים את טוני בזה שנקלע לערבוב קשה עבורו. אם שמים לב לפרטים, סך הכל ג'רמי אמר טוני האיום הכי גדול... הוא לא אמר שהוא ילך נגדו . וקים מדברת עם ג'רמי ודניס על לעבוד יחד, זה לא אומר שהיא תלך נגד טוני, זה רוב הסיכויים למקרה של איחוד שילכו ארבעתם יחד , לסיכום החפירה מאמין שכל דקאל המעורבב יהיו ביחד עכשיו
טייסון 1 פליז אל תחזור כמו שצפוי שיקרה...
יול 1 סורי פישל בענק, לא קרא נכון את המפה מה גם שהתכנית שלו לא היתה הגיונית בכלל
מישל 4 כל הכבוד לה שנשארה בלי בעיות, אבל יותר מדי עפים עליה
נטלי 3
ניק 10 שחקן השבוע
לא מבין איך אפשר לשפוט את המהלך שלו כטעות. הוא קרוב יותר לוונדל ויול איום גדול יותר לאיחוד.. מה יכול להיות טעות בזה. זה לא שזה היה בין יול למישל והוא פירק את הברית בעצמו. מאמין שגם ידיחו את וונדל לפניו אז הוא שילד מעולה עבורו.
סופי 1
סנדרה 1 זה שאני מבין את ההחלטה שלה לא אומר שיש לי כבוד לכך...
פארווטי 1 .. סליחה יקירה

קים 6
רוב 7 לא על כך שמצא (אם כי יפה שמול חבורת פייטרים הוא מצא 3 מתוך 4 בלי אפילו להלחם עם אף אחד שהיה קרוב) כמו הקלות שבה הוא משקר בלי למצמץ ואפילו אני כצופה מאמין לו לגמרי...
שרה 1 עדיין לא רלוונטית מדי
 

B R A Y E R

New member
מנהל
יאללה


אדם - 6 הוא התחיל כלכך גבוה ומאז שנפל לא מצליח להתאושש
ממש מקווה בשבילו שיתאושש במיזוג, אבל מודה שכבר לא כלכך יהיה לי אכפת אם יודח
אית'ן - 1
אמבר - 1
בן - 10 המצב שלו במשחק מעולה ותמיד היה מעולה, ואני לא מבין איך אנשים כאן רושמים שהמצב של אדם יותר טוב משלו.. בדיוק ההפך
ג'רמי - 5 נראה איך יהיה במיזוג
דני - 1
דניס - 2 כואב לי לתת כזה ציון כי אני מאוד אוהב אותה וחושב שמצבה טוב, אבל יש הפרק כאלו שצריכים יותר לבלוט בדירוג ואני רואה שכולם כאן אובר מפרגנים לה
וונדל - 5 ייצטרך לשנות גישה במיזוג או שיעוף על טיל
טוני - 10

טייסון - 1
יול - 1 סורי אבל פישל בגדול בערבוב
מישל - 10 מפתיעה אותי ממש העונה
נטלי - 10 סתם כי כולם פה עפים בדירוגים על מתמודדים שכבר לא רלוונטיים אז יאללה גם אני
ניק - 5 לא יודע עדיין מה אני חושב עליו, מצפה לראות אותו במיזוג
סופי - 1 גם היא אם לא תשנה גישה תעוף על טיל במיזוג, זה לא עונה 23 פה
סנדרה - 1 ביי
פארווטי - 1
קים - 10 בהצלחה במיזוג

רוב - 1
שרה - 8 מחכה ומצפה כבר לאיחוד עם טוני
 
למעלה