הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 7

אורישקי

New member


יש הבדל בין דני ופארווטי שהן שחקניות חזקות מאד במשימות, במיוחד עבור נשים (נכון, כולם חוץ מסנדרה ואולי טוני מאד טובים העונה). לעומת סנדרה - שההישג הכי גדול שלה במשימה הוא לעבור בנס שלב אחד באחת המשימות בעונה 20.
במקרה של סנדרה - היא הרגישה שמיצתה את החוויה שלה מהישרדות, היא שיחקה 4 עונות, ניצחה ב2 למען השם, יש לה את השם של אחת האגדות הגדולות של המשחק, ואין לה שום הוכחה שהיא חייבת לאף אחד. זה לא שפרשה מהמשחק בעונה עצמה וזה ממש לא נכון להגיד שהיא "תפסה מקום של מישהי שהייתה רוצה את זה יותר".
 


אבל גם דני ופארב כבר לא כמו שהיו לפני עשר שנים (ובמקרה של דני לפני 20 שנה),
ויש מתמודדים הרבה יותר חזקים מהן שהן צריכות לנצח עכשיו כדי לחזור, אבל עדיין הן לא מוותרות.
היו הרבה מתמודדים שהפתיעו וזכו פתאום במשימות (מה גם שלא תמיד אלו משימות פיזיות), כי הרבה פעמים זה גם תלוי כוח רצון. וכמו שכתבתי אנחנו לא יודעים מה בדיוק יהיה (הן מבחינת המשימה והן מבחינת יתרונות שיהיו וכו').
תגידו מה שתגידו זה מוריד כל העניין אין מה לעשות, ואגב לא אני אמרתי שהיא תפסה מקום של מישהי שהייתה רוצה את זה יותר, בסה"כ אמרתי שזה ממש מבאס ומוריד ובעיקר מראה עליה.
נכון שהיא לא חייבת לאף אחד כלום ואף אחד לא ייקח את שתי הפעמים שהיא זכתה (בין אם אוהבים או חושבים שזה בצדק, היא עדיין זכתה "פייר אנד סקוור"),
אבל אני לא מבין את ההערצה העיוורת הזאת (וכמו שאמרתי אם פארב תפרוש זה יוריד לי ממנה ויבאס אותי ממש, וכן אפשר להשוות גם אם לפארב יש יותר סיכויים לזכות במשימה), וההתעקשות לקרוא לה מלכה מלכה מלכה ולחזור על זה כמו מנטרה רק מראה את ההפך...
 

sapir aloud555

New member


גם אני לא אמרתי שהיא תפסה מקום של מישהי שמגיע לה יותר. ההפך, קיום של סנדרה בעונה הזו מתבקש וזה לא היה אותו דבר בלעדיה, וזה למה הפרישה שלה בזויה בעיניי כי היא לא מוכנה לשבת במושבעים ולהעביר את הלפיד To the next 2-time winner!
&nbsp
מתסכל שכל האולד סקול נפלו ככה. אם וונדל, מישל, אדם, ניק וכו' היו מודחים מוקדם עדיין יש סיכוי שנראה אותם בעוד כמה שנים (שלא לדבר על זה שאת חלקם הכרנו רק לפני שנה או שנתיים) הם צעירים ואין להם בעיות לחזור. עם יול פארווטי אמבר אית'ן דני וכל השאר זה כבר סיפור אחר וזו הפעם האחרונה שנראה אותם.
 

אורישקי

New member
אין מה להשוות

בין דני ופארווטי של היום לבין סנדרה של כל תקופה. גם במשימות העונה דני ופארווטי הוכיחו שהן עדיין חזוקת ויש להן את זה. והן בכושר שיא וספורטאיות בעצמם.

אני לא אגיד לך שעפתי על ההחלטה של סנדרה, אבל ההסברים שלה לכל הסיפור הזה הם מאד רציונליים ואני מאד מקבל אותם.
בעיני היא מלכה בדיוק מהסיבה שהיא תמיד הייתה מלכה בעיני (וזה בלי קשר להאם היא שחקנית כל כך טובה או לא - אין ספק שהיא אולי השחקנית החברתית הכי טובה שהמשחק ידע, אסטרטגית היא ללא ספק לא מהמבריקות שהיו) - היא ישירה, היא נשארת נאמנה לעצמה בדרך שלה ואפשר שלא להסכים עם כל מה שהיא אומרת אבל אי אפשר שלא לקבל את זה שהיא הולכת עם הדרך שלה בישירות ולא אכפת לה באמת ממה שחושבים עליה. היא לא ניסתה למצוא חן ולנסות להישאר בכוח ופשוט אמרה שהיא עשהת את שלה והיא תלך הביתה.

ובלי קשר - היריבות שלה ושל ראסל חזרה לחיים הפרק הזה וזה סיפק את הקטע הענק הבא בטוויטר


 
כבר ציינתי

שהסיכוי שלהן יותר גבוה משלה אבל זה לא אומר כלום.
גם פתאום עולים לי לראש מתמודדים כמו בוב, קים ג' וג'יין (ובטוח שהיו עוד לא-מעט)
שנראים מבוגרים ועדיין כיסחו את הצורה לכמה מתמודדים צעירים וחזקים...
 
סיריסלי?

עזוב גם ככה אנחנו טוחנים מים...
בכל מקרה, הדיון בכלל התחיל בעיקר מזה שכתבו שהיא פרשה כי היא לא מוכנה לשתף פעולה עם טריקים זולים,
ובעיניי זה ממש לא נכון, ולא הסיבה שהיא פרשה, והיא גם לא אמרה את זה.
 

NP23

New member
אוקיי.


אני מבין את האכזבה שלך. אולי זה לא מוריד לי ממנה כי מראש לא מעריך אותה יותר מדי כשחקנית. היא לא באה לשחק והיא לא פייטרית בשום צורה , היא נהנית לשבת על הספסל וגם במחנה מעולם לא תפסתי אותה כמישהי שיודעת ליזום תכניות אסטרטגיה ושיש לה המון סבלנות למשחק .אולי זה פשוט לא מפתיע אותי שזה בא ממנה.
בכל מקרה אני מסתכל על הפרישה שלה כמעשה די הגיוני ולא כמו צ'אט מ16 או לינדזי מ28 שהוציאו את עצמם מהמשחק.
ודווקא בגלל שהיתה עונה 38 כן יש מושג מסוים על אי ההכחדה , כמה יחזרו ואיך.
ואני כן מסכים איתך באלף אחוז שהיא לא יצאה כמו מלכה.
 
כן אני יודע שיש פחות או יותר מושג

מה הולך להיות, אבל אף פעם אי אפשר לדעת במאה אחוז,
ויכולים להחליט שפתאום משנים (בטח בעונה כמו זאת).
כמו שפתאום החליטו להגדיל את הפרס, יכולים להחליט שהחזרה למשחק תהיה שונה...
 

אורישקי

New member
אני גם לא מסכים

עם מי שאומר שהפרק היה משעמם.
&nbsp
הייתה שם סגירת מעגל לאחת הדמויות הכי חשובות שהיו בסדרה
אי ההכחדה היה מבדר והשיחה של פארווטי ואיתן לגמרי הייתה יפה.
משחק יפה של כמה שחקנים מהשבט שהפסיד (וזה דווקא השבט הכי פחות מעניין)
קטעים משעשעים משני השבטים האחרים.
&nbsp
לדעתי מה שהיה צריך ונדרש אחרי הפרקים הדרמטיים של שבוע שעבר.
&nbsp
 

reasonforall

Active member


ראשית, לא חושב שהיה פרק כל כך גרוע. סך הכל נהניתי.
&nbsp
סנדרה פורשת בתנאים "שלה". המלכה(?) מחליטה שהזמן שלה הגיע ושאין לה סיכוי באתגרים שעתידים לבוא ולכן גם לא תצליח לחזור למשחק. לא ארגיש בחסרונה למען האמת, ואני חושב שזמנה בהחלט הסתיים בתוכנית.
&nbsp
השיחה בין פארב לאית'ן הייתה נחמדה. אני אוהב את הבחור. אם היו מחלקים שוב פרס על השורד האהוב (או מה שזה לא היה לפני שנים) הוא היה מקבל אותו. (אולי סיה תיתן משהו
).
&nbsp
יארה חוגגים על הפרס הקודם וממשיכים להפציץ במשימות.
בן ממשיך לעצבן ואדם ממשיך לעשות טעויות. מקווה מאוד ששרה וסופי יצליחו לחבור לחברי שבט אחרים מבלי להסתמך על יארה (בן או אדם יהיו הראשונים לעוף).
&nbsp
השבט הכחול מפסיד במשימה והולך למועצת שבט. לא הופתעתי כלל, שכן מדובר בשבט לא מתפקד במאה אחוז. קחו לדוגמא את דאקאל, שם אווירה נעימה יותר בין ארבעת השורדים.
יחסי וונדל-מישל מוזרים ככל שיהיו, הצילו אותו מהדחה ושלחו את יול לאי ההכחדה (ידעתי שזה יקרה ויש לי תחושה חזקה שהוא זה שיחזור למשחק).
&nbsp
יהיה מעניין לראות את הדינמיקה שבוע הבא
 
סיה


קל שהיא מביאה לו כמה דולרים

היחסים של וונדל-מישל לא אלו שהצילו אותו, אלא היחסים שלו עם ניק.
 

DevilGirl92

New member


יול
זה אמנם לא מפתיע שהחליטו להדיח אותו, אבל זה בכל זאת מאכזב. קיוויתי שהוא יצליח בכל זאת להחזיק מעמד עד האיחוד ואז ימשיך לעבוד עם סופי. וונדל ומישל נמאסו לגמרי עם השטויות שלהם.
&nbsp
יול

קים, סופי, שרה, ניק
אמבר, אית'ן, פרווטי
סנדרה, דניס, דני, נטלי, ג'רמי, טוני
מישל, אדם, בן
רוב מריאנו, וונדל, טייסון
 
למעלה