הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 7

B R A Y E R

New member
מנהל
הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 7


לפחות יש משהו אחד לחכות לו כל שבוע בתקופה הזו!

צפייה מהנה לכולם


 

Seosi

New member
העונה נהפכת להיות טראומטית מפרק לפרק


אני יודע שהולכים לקטול את סנדרה על ההחלטה שלה לפרוש, אבל אני מבין אותה. באמת אין לה סיכוי לנצח את שאר המתמודדים, אפילו אם יהיה מדובר בפאזל. אבל הכי כואב הפרק לראות את יול מודח פרק לפני האיחוד!!! האמת שזה היה שקוף מדי בשביל שוונדל יודח, שאגב, אין לי מושג מה עובר עליו בפרקים האחרונים. אני מקווה שמישל וניק יקבלו את הקרדיט שמגיע להם הפרק, למרות שאני לא יודע עד כמה זה היה חכם בשביל ניק להדיח את יול כרגע, כי אני לא יודע איך דקאל יגיבו. חייבים להחזיר את יול לעוד עונה. וזה ממש מטורף שכל מי ששיחק עד עונה 20 הודח.

ועכשיו שיול הודח, זה משאיר את סופי בלי מגן, ואני כן חושש כי וונדל זרק את השם שלה בפרומו של הפרק הבא, למרות שהשם של כמעט כולם הועלה להדחה. מצד שני, יש לה את הברית עם שרה שאני ממש אוהב ורוצה, ומקווה, שתמשיך גם באיחוד. טוני ממש ניצל ברגע האחרון אבל הוא הגיע לאיחוד, נראה מה הוא יוכל לעשות. אין לי מושג מי אני רוצה שיחזור/תחזור מאי ההכחדה. מודה בצביעות כי יש לי מספר מתמודדים שאני רוצה לראות אותם חוזרים
 

B R A Y E R

New member
מנהל


טוב אז אחרי פרק ממש טוב משבוע שעבר, הפרק הפעם היה מעפן ביותר, נראה לי ההכי מעפן עד כה.
אני באמת לא מצליח להבין למה ההפקה התעקשו על להשאיר 3 שבטים קטנים של 4? אין שום דבר מעניין במועצת שבט של 4... זה או הדחה של 3-1 או תיקו..
היה עדיף שיעשו ערבוב שבטים ל2 בשביל פרק אחד
בכל מקרה אני בעד להבא בעונות הבאות להפרד לשלום מהטוויסט של "ערבוב ל3" כי זה כבר שחוק ממש
&nbsp
ובכל מקרה בנקודות:
- סנדרה פורשת, ממש מביך בשבילה. הגיעה לפאקינג עונה 40, יש עוד מנצחות שלא נכנסו לקאסט שהיו מתות להשתתף בעונה הזו במקומה. חבל מאוד. לפחות הייתה נשארת קצת, מה הלחץ להתחפף משם באותו לילה שהודחה?
- עד כה אי ההכחדה היה ממש נחמד כשהיה מורכב מחידות. מסיבה הזויה החליטו להוריד את רמת הקושי לרצפה ו"יאללה פיזרנו 4 מטבעות לכו תחפשו".. זה היה משעמם ולא מעניין וחבל על הזמן המיותר. וגם לא הוגן כלפי נטלי שהשקיעה ממש בלפתור את החידות וככה פשוט מפזרים להם את המטבעות בקלילות.
- בשבט הכחול טוני ממשיך לבדר ובמקביל חושב קדימה. מצד שני גורמים לנו לחשוב שרוצים להתהפך עליו. לגבי ג'רמי עד עכשיו הוא דיבר על איומים כדבר חיובי, שילד, מה השתנה בתוכניות שלך ג'רמי? ולגבי קים ודניס זה פשוט התבקש שהן יכרתו ברית ואני לגמרי שמח על זה כי שתיהן קוויניות והברית הזו משפרת את המצב של שתיהן במשחק
- בשבט הירוק אדם כמובן חי בדיליי ומתעורר באיחור, וממשיך לחיות את הטעות שעשה 4 ימים קודם כשהצביע נגד רוב. סופי מזכירה לי למה לא סבלתי אותה בעונה 23.
- משום מה ההפקה הפיצו תמונות ממשימת פרס שצולמה ונגנזה מהפרק. חבל שלפחות לא סיפרו לנו מי זכה בה.. מה הפרס היה.. מקווה שאולי יעלו את זה בתור קטע בונוס ליוטיוב (ולמה אתם מראש מבזבזים כסף על לעשות משימות פרס מתוך ידיעה שאין לכם באמת פרס לשדר אותן?)
- הופתעתי מאוד מיול, הייתי בטוח שהוא היה מודע לשיחות של וונדל ופארווטי על האי ולא הופתע, ואולי אפילו היה מתואם איתו. ומה מסתבר? לא רק שהוא הופתע, הוא גם רוצה עכשיו להתהפך על וונדל בגלל זה. אדון יול, בוקר טוב חמוד, נרדמת בישיבה במועצת השבט הקודמת כשפארווטי ניסתה לשכנע אותך? סורי, מצמצת ופספסת את ההזדמנות ובהחלט מגיע לך שהודחת.
- מעצבן אותי ממש שאני לא מצליח לקרוא ולהבין את ניק. עונה קודמת שלו לא הצלחתי להבין אותו וגם עכשיו אני ממש לא מבין אותו.
- ומהצד השני, יכול להיות שזה פשוט כי באמת כל הדינמיקה הזו בין יול-וונדל-ניק מעולם לא הוסברה לנו, וזה גם ממש מעצבן. אולי במקום להתמקד בלהראות לנו דינמיקות של סנדרה הפורשת, היו צריכים להראות לנו דינמיקות של שחקנים אחרים שכן נמצאים בעונה הזאת.
&nbsp
קיצור, פרק הבא מיזוג, והלוואי שנטלי תחזור ולא רוב/טייסון
 

B R A Y E R

New member
מנהל
יש תשובה לגבי הפרס


הפרס היה פיצה
הירוקים היו הראשונים לסיים את המשימה וזכו בפרס הראשי - ערימה של מגשי פיצה
והכחולים היו השניים לסיים את המשימה וזכו במגש פיצה אחד לחלוק בינהם
&nbsp
נראה לי שרוב מתפוצץ מזה שמאז שהדיחו אותו הם לא מפסיקים לזכות במשימות בלעדיו


 

sapir aloud555

New member


THE OLD SCHOOL MASSACRE IS NOW COMPLETE

&nbsp
לפני שהעונה התחילה אמרתי שאעריך אם מישהו מהמנצחים יפרוש מההכחדה להראות לג'ף שהטוויסט הזה לא אמור להיות חלק מהסדרה. אבל סנדרה אכזבה קצת. לא יכלה לשבת כמה ימים ולהיות חלק מהמושבעים גם אם אין סיכוי שתחזור למשחק? פעם ראשונה שיש לה אפשרות להחליט למי מגיע לנצח וזה לא מעניין אותה? הקול שלה יותר סימבולי מהקולות של המנצחים האחרים והיא אשכרה פורשת
&nbsp
פארב רמזה בשבוע שעבר שהקשר של וונדל ומישל טוב יותר ממה שהם משדרים וראו את זה הפרק, היו קטעים בפרקים קודמים כשהיא כינתה אותו בשמות חיבה. אבל לא מבינה מה נסגר. הם משקרים בוידויים לקבל זמן מסך כי ידעו שההפקה תאהב כל רגע מהשיט המעייף הזה? מעמידים פנים שהם לא קרובים שלא יחשבו שהם power couple, ברית בתוך ברית מוקדמת? או שהקשר שלהם לא הכי טוב אבל הם עדיין מנסים לעבוד יחד כי הם מכירים אחד את השניה מספיק זמן?
אם הכל מתוכנן זה מבריק(!) שלקחו את הרעיון של פיירפלי לשלב הבא, אבל מבחינת הנאת צפייה I'm so fucking over it. נמאס לי לשמוע את מישל מזכירה את זה שהיא נחשבת לזוכה לא ראויה בפעם החמישית, נמאס לי לשמוע אותה מדברת על וונדל. זה פשוט משעמם והלוואי ששניהם יודחו במהרה.
&nbsp
מה שהפתיע אותי: יול לא ידע על התוכנית בהדחה של פארווטי, הייתי בטוחה שהיו בתוך זה יחד. חבל שלא קלט את זה ועבד איתה, היא ליטרלי ניסתה להראות לו שוונדל לא אמין. סדר ההדחות ממשיך לדכא. לרוב יש סיכוי ריאלי לחזור למשחק...?
 

Bar EL

New member
אתם הורגים אותי מצחוק

למה שמישהו יפרוש מההכחדה בגלל שזה "טוויסט שלא צריך להיות" - השחקנים הם חלק מהמשחק ואם טוויסט יכול לעזור להם למה שילכו נגדו?ולמה לעזאזל הייתם מעריכים את האנשים שהיו עושים את זה? אני הייתי בעיקר צוחק עליהם...
חלאס עם הצביעות, משחקים על מיליון דולר ואם יש לך סיכוי לחזור למשחק שבו ככל שהמיקום שלך יהיה גבוה יותר ככה הסכום הכספי שתקבל יעלה (ככה זה הולך שם אגב למי שלא ידע), ברור שאתה תיקח את ההזדמנות הזו.
את סנדרה אני לא מאשים כי היא כבר זכתה פעמיים ובאמת לא היה לה סיכוי, אבל אתם חייבים לצאת מהסרט הזה של "הטוויסט הזה לא צריך להיות חלק מהמשחק ואנחנו מחכים לגיבור שיעשה מרד נגדו".
 

noamlah

New member


אם כולם יפרשו מאי ההכחדה לא יהיה אי ההכחדה
בסופו של דבר ככה זה עובד
הטוויסט הזה פועל רק עם השחקנים משתפים איתו פעולה
בתור אחד שלא אוהב את הטוויסט הזה אז כן, שמח על אנשים שלא משתפים פעולה איתו
 

B R A Y E R

New member
מנהל
אבל כמו שבר אמר


למה להם לפרוש ולמה להם "לא לשתף פעולה" עם זה?

הם באו להישרדות בשביל להרוויח כסף או בשביל להתבונן מקרוב באיי פיג'י הקסומים?
אם אתה מלוהק להישרדות ופורש רק בשביל העיקרון, אתה בעיקר פראייר
 

noamlah

New member


כי יש דברים שלא תעשה ולא בשביל זה באת
אני הייתי רואה את הסדרה טופ מודל עד שהגיעה העונה ה17 שלה
בעונה הזאת, עונת אולסטאר טיירה נתנה לבנות משימות כמו להכנס לאמבטיה ולהמרח בבושם על כל הגוף שלהן, להתחפש לכוכבת ריאליטי טראשית (סנוקי?) ולעשות מיוזיק וידיאו כדי להיות מוצלחות כמו ג'סטין ביבר ורבקה בלאק
במקרה זה למשל הייתי דיי גאה אם הייתה משתתפת שהייתה אומרת לה "סליחה, לתכנית קוראים הדוגמנית הבאה, לדבר הזה אין קשר לדוגמנות ואני לא משתפת פעולה עם הדבר הדוחה הזה"

בלרדת בגדול עונה 13 רצו לעשות החזרה של מודח ישירות לגמר
כל חמשת המתמודדים שהיו נוכחים במשחק ושמעו על ההחלטה החליטו שהם מכבים את המקרופונים, לא יורדים לאימון, מודיעים כולם על פרישה משותפת מהמשחק (שהמודח שחוזר יעסיק אתכם בגמר אותנו זה כבר לא מעניין) ואחריי פרק מאוד יוצא דופן ההפקה סוג של נכנעה והיה רק ביקור של מתמודדים שהודחו
השניים שהנהיגו את המרד בסוף פרשו בכל מקרה, רגע לפני הגמר שהיה לשניהם סיכוי מאוד גדול לזכות בו
שנאתי את לרדת בגדול בתור תכנית, כיום אני חושב שזו תכנית הריאליטי הכי לא מוסרית שיש אבל את זה היה נחמד לראות
מתמודדים שלא נכנעים להפקה ולגחמות (טוויסטים) שלה
 
דווקא לגבי טופ מודל-

עונה 17 באמת הייתה טראש,
אבל בכל מקרה טיירה מתרצת את זה שהיום דוגמנית צריכה להיות לא רק דוגמנית,
(אגב בעונות מתקדמות יותר ממש מחפשים מישהי שתהיה אשת עסקים)
ואני דווקא כן יכול להבין את זה שדוגמנית לא תהיה רק דוגמנית אלא גם מעבר-
וגם ככה יש לה סיכוי לשרוד יותר.
כמו ששחקנים הופכים גם למגישים ולמוזיקאים ולהפך.
 

noamlah

New member
ובוא אתן לך דוגמה שכן קשורה להישרדות


קלי וויגלסוורת'
בחורה שמתרברבת שנים שלא ראתה אף עונה של הישרדות כולל העונה המקורית שלה
שכל ראיון איתה מגלגלת עיניים ואומרת כמה זה לא מעניין
וכמה המשחק לא בנוי בשבילה ורק עוסק בתככים בין אנשים במקום הנאה מהטבע והרפתקנות

ברגע שמוצאת לה האפשרות לחזור בשביל סכום כסף מסויים אז לא אכפת לה לעמוד מול הטלוויזיה עם פרצוף תחת ולהגיד שחיכתה לזה שנים
הייתי יותר מעריך אותה אם למרות הכסף לא הייתה משתפת פעולה עם דבר שמראש נראה לה לא מתאים לה או לא בסולם הערכים שלה

וזה לא אומר שאני לא מבין
 

sapir aloud555

New member


היה לה סיכוי לזכות בקמבודיה אם הייתה מגיעה לסוף או שאני מתבלבלת עם מתמודדת אחרת? בכל מקרה מסכימה איתך. אם לא מעניין אותך להשתתף למה את בכלל נמצאת שם?
&nbsp
סנדרה לא פרשה כי היא שונאת את הטוויסט, היא פרשה כי ידעה שאין לה סיכוי לחזור. זה לא שהיו מרעיבים אותה בטוחה שמישהו היה עושה את ההליכה בשבילה למנת אורז. הייתה יכולה לשבת כמה ימים, לשבת באתגר חזרה ואז לעזוב. רוב ואמבר עזבו את הילדים שלהם, פארווטי עזבה תינוקת בת פחות משנה כדי להשתתף בעונה הזו למרות הסיכויים הקלושים, אבל סנדרה נשארת "מלכה" ופורשת
 

Bar EL

New member


אני לא רואה שום סיבה הגיונית שאנשים יוותרו על סיכוי לחזור למשחק ולזכות בכסף (ובנוסף להעלות את הסכום שהם יקבלו ע"פ המיקום כמו שהסברתי) ואני גם לא הייתי מעריך אנשים שעושים את זה מהסיבה הזו.
לא מדובר פה באיזה מרד וזה לא יתרום להם בכלום - שהם נמצאים שם המטרה הראשית שלהם היא לנצח ולהגיע כמה שיותר רחוק וזה מה שאמור להיות חשוב להם ולא להילחם בהפקה כי זה "לא איך שהמשחק הזה אמור להיות".
ותהיה בטוח שאם לסנדרה באמת היה סיכוי שם (מבחינת משימות) היא הייתה נשארת, ואני בטוח שאף אחד מכל המעריצים שאוהבים להתלונן ולהתבכיין על הטוויסט לא היה פורש בגלל ש"זה לא איך שהמשחק צריך להיות" - כולם רוצים לנצח ואת הכסף אז קאט דה בולשיט... (אחרת איזו עוד סיבה יש לך לבוא?)
 

אורישקי

New member


סנדרה הוכיחה שבסופו של דבר המניע הכי גדול שלה לבוא להישרדות זה הכסף.
אם הייתה יודעת שיש לה פואנטה באי ההכחדה הייתה נשארת. אשת עקרונות גדולה היא ממש לא.
 

sapir aloud555

New member


רוב המנצחים חרבנו על הטוויסט לפני שהעונה התחילה, חלקם מול הפנים של פרובסט. אמרו שזה לא הישרדות. לא מופתעת בכלל שכולם לוקחים את הצ'אנס לחזור למשחק בעזרתו כי יש פה פרס של שני מיליון דולר ואם יש אחוז שיקבלו יותר כסף על ההשתתפות עדיף להם להשאר. אז כן מבחינה הגיונית אני גם לא סיבה שיפרשו בשביל העיקרון, פחות אעריך אם יצביעו למנצח שחוזר מההכחדה though.
הפרישה של סנדרה לא קשורה לזה, היא ידעה שאין לה סיכוי והייתה נשארת אם הייתה חושבת אחרת. ועדיין אני לא מאה אחוז עם הפרישה הזוי כי לפחות יכלה לשבת במושבעים ולהשפיע על התוצאה של העונה הזו. הוכיחה שפחות אכפת לה מהמשחק. וזה לא שהיא נכנסה לעונה הזו עם סיכוי גדול לזכות: רוב, פארווטי, סנדרה, שלושתם ידעו שהסיכוי שיגיעו רחוק קלוש (במיוחד סנדרה שלא יכולה להחזיק את עצמה באתגרים) ועדיין השתתפו. אז למה לפרוש עכשיו?
 

sapir aloud555

New member
עוד משהו


הסצנה בין פארווטי לאית'ן מחזקת את ההרגשה שהפרישה של סנדרה מיותרת. הבחור נשבר מנטלית ופיזית, מערכת החיסון שלו קורסת והוא עדיין נלחם על המקום שלו. היו צריכים להעביר את הקטע הזה לפרק הבא, לדעתי היא יצאה לא טוב בכלל לא משנה כמה מנגינות מרגשות יריצו ברקע. חבל.
 

Bar EL

New member
בהחלט

פשוט התכוונתי באופן כללי בכל עונה, אבל כמובן שהעונה הסכומים אפילו יותר גבוהים!
 
To know that I am happy with some other guy


&nbsp
- ההחלטה של סנדרה היא רציונלית ובוגרת ואני מעריך אותה על זה. למה להשאר על אי בודד 20 יום בשביל להיות 1\17 שמצביע למנצח, בידיעה שאין לך סיכוי לחזור למשחק? זה לא עניין של פייט או אהבה למשחק אלא נטו בגרות. קווין סטייז קווין
- מישל פשוט מעולה. אני מאמין שהיא חושבת על הכל. מערכת היחסים שלה עם וונדל פאקד-אפ אבל לדעתי היה לה חכם להעיף את יול כי א' the devil you know ב' יול חזק עם אנשים בשבטים אחרים (קים, שרה, סופי) וחשוב לפרק את זה לפני המיזוג ג' יול הוא באמת איום גדול יותר. וונדל כמעט הדיח את עצמו במו ידיו בגלל משחק חברתי מזעזע, זה בדיוק הטיפוס שאתה רוצה להתקדם איתו ולא עם המקביל האסייתי לוולטר וויט. ניק גם עובד יפה סה"כ.
- לא מאשים את יול בהדחה שלו בכלל. היה נכון לו להעיף את פארב והיה טבעי שהוא יודח הפעם. זה היה יכול לקרות גם אם פארב הייתה נשארת ע"ח וונדל וניק היה מצטרף אליה. לפעמים אתה פשוט נתקע בסיטואציה חרא ואתה רק יכול לעשות את המיטב שלך ולדעתי כך היה. עדיין אוהב אותו מאוד וחושב שהוא שחקן ענק
- סופי פשוט מעולה. אשכנזים מתנשאים FTW
היא מצד אחד בברית עם בן ושרה, מצד שני יש לה את מערכת היחסים הכי קרובה עם אדם, תותחית משימות, שלל יתרונות והיא נכנסת למיזוג עם קים ודניס שהביעו עניין בעבר לשחק איתה. חריפה מאוד ורוצה לחשוב שאם הייתי בהישרדות הייתי פחות או יותר ככה.
- בן ואדם צריכים לככב בסיטקום ביחד. אדם מקבל ככ הרבה עריכה שקשה לי לראות אותו מחוץ לפיינל 4
- אני רואה את טוני נופל לשחצנות. זה בסדר אם הוא לא רואה את האופציה שיש שלישייה חזקה יותר, זה לא בסדר אם הוא לא עושה כלום בנוגע לזה. ציפיתי שאחרי ההדחה יהיה איידולהאנט אפי והתבדיתי.
&nbsp
 
למעלה