Australian Survivor All Stars Episode 20 Recap

סטילהוק

New member
מדינות רבות הביעו התעניינות בהישרדות הרומנית המצולמת היום

הישרדות הרומנית היא תוכנית הישרדות היחידה המצולמת ומשודרת בו זמנית בימים אלה של התפרצות מגפת הקורונה העולמית בכל רחבי העולם, ושהוחלט שלמרות המצב העולמי היא לא תבוטל ותימשך עד לסיומה.

תוכנית הריאליטי הרומנית המצולמת בחודשיים האחרונים ברפובליקה הדומיניקנית ומספקת כבר דרמות למכביר, הפכה לתוכנית הריאליטי הנצפית ביותר ברומניה ובעוד מדינות באירופה, ועקב כך עשרות מדינות מתכוונות לרכוש את זכויות שידורי תוכנית הריאליטי הרומנית שתשודר אצלהן כבר בקיץ הקרוב בליווי כתוביות תרגום.

מדובר בתוכנית הישרדות ראשונה מסוגה בעולם שמשלבת בין מסלולים פיזיים ארוכים מורכבים וקשים לבין אסטרטגיה ומשחק חברתי, ושעד כה שודרו כבר 36 פרקים שלה (פרק 37 ישודר מחר בערב) כשכל פרק ללא פרסומות אורך כשעתיים וחצי, ובכל שבוע משודרים 4 פרקים מלאים החל משבת בערב ועד לשלישי בערב.

הישרדות הרומנית שכנראה מקדימה את זמנה לוקחת את הישרדות כמה צעדים קדימה, אל הקצה ואף מעבר ומעלה את הפורמט של הישרדות בכמה רמות למעלה, לאקסטרים. עם מסלולי אתגרים קשים ומורכבים באקסטרים, מתח שיא באקסטרים ודרמה באקסטרים. החיסרון היחיד של תוכנית הריאליטי הרומנית היא מחסום השפה והחוסר בכתוביות תרגום באנגלית בפרקים הערוכים. אך כאמור זו בעיה שניתנת לפיתרון בקלות לאחר שיירכשו זכויות השידור שלה במדינות אחרות בעולם.

הכל החל לאחר שקטע של אלימות פיזית מהישרדות הרומנית נהפך לויראלי ואף הגיע למהדורות החדשות של מדינות רבות באירופה וגם מעבר לה, יצר התעניינות בתוכנית הריאליטי הרומנית והסקרנות גרמה לגולשים רבים להתחיל לצפות בתוכנית אונליין על גבי הרשת, אך מחסום השפה והיעדר כתוביות התרגום יצרו תסכול רב בקרב הגולשים ממדינות אחרות שאינם דוברי רומנית, בניגוד לצופים דוברי הרומנית שהפכו בין לילה למעריצים מושבעים של התוכנית וכוכביה.

אמש הודיע ערוץ KANAL D הרומני שאולי כבר בקיץ הקרוב, בתקווה שעד אז משבר הקורונה העולמי יירגע קצת ואולי אף ידעך וייעצר (גם ברומניה יש תקנות חדשות מחמירות, אך קצת יותר קלות מאצלנו, כי אצלהם בינתיים מצב התחלואה הידועה לפחות הרבה יותר קטן מאצלנו ובמדינות רבות), מדינות רבות מכל רחבי העולם שהביעו התעניינות וחלקן אף רכשו כבר או רוכשות בימים אלה ממש את זכויות השידור של הישרדות הרומנית, ישדרו אותה לצופיהם. לא ידוע בינתיים אם גם אחת מזכייניות הכבלים והלוויין בישראל רכשה את זכויות השידור של התוכנית.
 
אם יהיו כתוביות


א-ו-ל-י אני אצפה בזה, למרות שאני מאוד לא בעד הקטע שהצופים מצביעים ומחליטים. אני לא אגיד ש"זו לא הישרדות", כי אז אפשר להגיד בתגובה ש"האח הגדול אמריקה הוא לא האח הגדול", אבל יש סיבה שדווקא הגירסה הזו (וקצת הקנדית, שמשלבת בין הפורמט המקובל והפורמט האמריקאי) היא היחידה שאני רואה.

אבל כן, קודם אני צריך להשלים את כל העונות האוסטרליות.
 

NP23

New member
גם כל השבטים שם נשארים עד הסוף

ובנוסף זה יותר מרוח אפילו מעונה ישראלית
4 פרקים עד שיש הדחה לכל פרק שעתיים וחצי? לא תודה
 

noamlah

New member
תראה את שלוש עד שש האוסטרליות

על האחרונה (אולסטאר) אתה יכול לוותר או לפחות להכנס אליה ביודעין שהיא עונה גרועה ותתעצבן ממנה

דרום אפריקה אתה יכול לראות את עונה שש אם לא אכפת לך ממנצח נוראי
העונה עצמה אבל בבסיסה בסדר וטובה, השביעית טובה בעיקר בפרה מרג' ומתדרדרת באיחוד אבל סך הכל משאירה טעם טוב לדעתי, החמישית יכלה להיות טובה לולא טוויסט נוראי שהשתלט על העריכה ועשה את העונה כמעט בלתי צפיה לדעתי אבל יש כאלה שממש אוהבים אותה
כל השאר דיי בררה

וגם את ניוזילנד עונה 2 אתה יכול לראות, היא עונה דיי טובה (הראשונה ממש לא)
 

B R A Y E R

New member
מנהל
סטילהוק אני מבקש שתלמד לרכז את ההודעות שלך

לא הגיוני שתפתח כל יום שרשור חדש, זה מציף את הפורום ולרוב לא מצדיק הודעה חדשה
 

B R A Y E R

New member
מנהל
התקופה הזו קצת פגעה לי במצב רוח


אבל אני אגיב ואדרג הערב או מחר
 
למעלה