הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 6

noamlah

New member


אני מאמין שדיברה ולא הראו
היא כן אמרה במועצה שהיא נגשה ליול והוא כל הזמן משך בכתפיים

אולי אפשר לבקר אותה על כך שלא זרקה את מישל מתחת לאוטובוס
אני כן חושב שאם הייתה הולכת על הקו הזה ואומרת שמישל כל הזמן מתחת לרדאר ויכולה לחמוק לסוף בגלל שלא מוערכת מהעונה הקודמת שלה אבל שהיא ממש לא תמימה ויש לה המון חברים בשבט השני בעוד לפארווטי אין אף אחד

יכול להיות שהיא הייתה מצליחה למשוך קולות לכיוונה, בעיקר וונדל שכבר יש לו ונדטה עם מישל
 

Bar EL

New member


אני דווקא מאמין שאם הייתה מציעה הצעה לניק לגבי היתרונות שלה היינו רואים את זה כי זה קטע מעניין, ולא ראינו אז לא יכול לתת לה קרדיט.
 

noamlah

New member


ולמה לדניס צריך להיות אכפת שג'רמי יישאר?
הוא לא היה איתה כל המשחק, תמיד היה ביריבות איתה ועם אדם עוד מהפרק הראשון וגם בפרק הזה לא עבד איתה והסכים ישר להצביע נגדה
למה צריך להיות אכפת לה ממנו אם הוא לא בן ברית פוטנציאלי?
 

Bar EL

New member


למה? כי היא צריכה בני ברית להמשך.
ג'רמי הצביע לה בהדחה הראשונה אבל זה לא אומר כלום והם עבדו ביחד החל מההדחה של דני ובהדחה של אית'ן, אפשר גם להבין מהפרקים שהם אכן בקשר טוב וסוג של בני ברית.
ועכשיו שהיא השתמשה באליל על ג'רמי היא דיי חיזקה את הקשר ביניהם וכנראה שהם ישארו נאמנים אחד לשני מול קים וטוני (ובהתחשב בעובדה שהם ניסו לעבוד עם קים בפרקים האחרונים אני מהמר שיהיה פה 3-1 על טוני).
 

noamlah

New member


אני חושב שהאליל לג'רמי היה סוג של הומאז' למהלך שני האלילים של פרוואטי
סנדרה אמרה שדניס היא לא מהשחקנים הגדולים ודניס רצתה להראות לה
מעבר לזה באמת לא רואה טעם בכך, הם מעולם לא היו בברית והוא גם הצביע לה באותה מועצה

הטעות העיקרית של סנדרה לא הייתה מתן האליל אלא הזלזול בדניס
מההצעה עד הדברים במועצה היא רק הראתה לדניס שהיא מזלזלת בה
אז זה עוד יותר נתן לדניס דרייב להדיח אותה
מאמין שלא רק המטבע היה פה שיקול
 

Bar EL

New member


מה הקשר הומאז' לשני אלילים של פארווטי? מאיפה הסקת את זה?
לא צריך ללכת רחוק, היא פשוט רצתה לוודא שהיא וג'רמי מוגנים.
 

Seosi

New member


דניס בעצמה אמרה כי היא רצתה לחזק את הקשר שלה עם ג'רמי, לכן היא נתנה לו את פסלון החסינות (בסוף הסרטון). לדניס יש הכי סיכוי לעבוד עם ג'רמי, כי טוני וסנדרה קרובים, וכפי שראינו, קים גם הצביעה איתם. מהלך מעולה של דניס.
 

Bar EL

New member


פרק לא פחות ממעולה!

נתחיל מההדחה בכחולים - היה לי ברור שפארווטי תודח עוד מהרגע שהם הגרילו את השבטים, וכל סיפורי וונדל-מישל היו סתם הטעיות והוא לא באמת היה בשום סכנה (וגם מישל כנראה ידעה שפארב עפה כי היא גם בפרימייד עם ניק).
פארווטי כמו שרשמתי לסאוסי לא עשתה מספיק בהתחשב ביתרונות שהיו לה, היא יכלה להציע אותם או אפילו כבר לתת לניק ו3 מטבעות + מבטל אלילים זה דיי משמעותי, לא בטוח שזה היה עובד אבל תמיד שווה לנסות גם בשביל הסיכוי הקטן, וזה ההבדל בין שחקן מבריק אסטרטגית לשחקן טוב אסטרטגית(וסורי אבל פארווטי לא בקטגוריה הראשונה לדעתי ואני ממש אוהב אותה).
ניק בעמדה מצוינת ועשה גם את ההחלטה הנכונה, הוא בברית עם מישל (פרימייד) בברית עם יול (פרימייד) ובברית עם וונדל, הוא כנראה יכול להחליט מי עף בפרק הבא.

ונעבור לשבט האדום - וואו כמה שהייתי בסטרס מהם!
טוני מתרוצץ כמו משוגע ועושה לי התקף לב (למה טוני למה?), סנדרה ממשיכה עם העריכה הגרועה שלה ודניס פשוט עושה הכל נכון מתחילת הקטע ועד סופו.
סנדרה ניסתה לעשות מהלך גדול ואני מעריך את זה, אבל כמו קלי הפוסטמה מהעונה הקודמת - זה היה המהלך הלא נכון.
למה לך לתת אליל למישהו שאין לך קשר איתו רק בשביל שידיח מישהו שאת כן בקשר איתו (טוני) ? איפה ההגיון סנדרה איפה? הבאת את זה על עצמך לגמרי ואני שמח שאת חטפת את זה ולא טוני או קים שממש לא הגיע להם.
דניס שינתה את ההצעה מ2 מטבעות למטבע אחד (וכביכול אחד נוסף אחר כך) גאוני - וזה שהדיחה את סנדרה זה עוד יותר טוב כי היא לא צריכה להתמודד איתה אחרי ההדחה.
השימוש שלה באליל על ג'רמי היה המהלך הנכון כדי להבטיח שתשיג את מה שהיא רוצה, וגם לי ברור שעכשיו ג'רמי יסמוך עליה וכנראה אם השבט הזה יפסיד לצערי טוני יודח.

אז פארווטי וסנדרה הן אגדות, אבלי עם קשר ובלי קשר לעונה הזו - הן לא השחקניות הכי מבריקות שראיתי , שיקחו כמה שיעורים באסטרטגיה מקינג ראסל.

בקצרה לגבי השבט הירוק - סופי מוכיחה שהיא מעולה , בן פורח ואדם כנראה יהיה בסכנה - אני אוהב את אדם אבל אין לי בעיה שיודח אם זה יבוא על חשבון הדחה של טוני בפרק הבא.

מהמר שוונדל/טוני/אדם עפים, תלוי איזה שבט יפסיד.
 

sapir aloud555

New member


אתה באמת חושב שמישהו היה מקשיב לפארווטי עם כל הצעה שהייתה מנסה? והיא ניסתה - יול סגר אותה לגמרי. וונדל חרטט אותה. מישל הלכה לוונדל וניסתה לתאר לו תוכנית שתבגוד בפארווטי בשביל המטבעות!
לזרוק את מישל מתחת לאוטובוס, באמת? מי יקשיב לזה כשפארווטי איום ברמה של טיל אטומי כשליול וניק יש ממילא ברית איתה. גם אם הייתה זורקת את מישל ובדרך נס זה היה מצליח, היא הייתה הבאה בתור. אז זה לשרוד הדחה אחת ולעוף מיד אחריה בלי בני ברית.
להציע את המטבעות שלה - היא ניסתה, אבל וונדל רצה את המטבעות לפני המועצה, מה שגרם לה לא להאמין לו. אם זה היה מטבע לפני המועצה ומטבע אחרי אולי זה היא הייתה הולכת על זה, אבל לא סמכו עליה והיא לא סמכה עליהם. וברצינות, אם היא הייתה מביאה את כל המטבעות ומבטל האלילים לאחד מהרביעייה ואז מודחת ברוב קולות בטוחה שהיית יורד על היכולת המשחקית שלה עוד יותר ואומר שהיא פלופ ובדיחה מהלכת. היא קראה את המפה נכון והערבוב היה חוסר מזל גדול בשבילה. אם הייתה מתערבבת לשבט הירוק, אולי הייתה לה אופציה למצוא אליל או להתחבר לסופי. אם הייתה מתערבבת לאדום אולי טוני וקים היו מנסים לשמור עליה בתור מגן. היא הודחה ברגע שקיבלה את הbuff הכחול.

 

Bar EL

New member


אני חושב שהיא בעיקר יכלה לנסות יותר, ואני במקומה הייתי מציע לניק או אפילו מביא לו את המבטל אלילים פלוס 2 מטבעות, זו הצעה דיי מפתה (ושוב, רוב הסיכוים שזה לא היה עובד אבל זה כן היה משפר את הסיכוים שלה).
לזרוק את מישל מתחת לאוטובוס? לא, מתי רשמתי את זה בכלל? לא חושב שזה היה המהלך הנכון בשבילה בכלל.
ולא דווקא לא הייתי יורד עליה אם הייתה עושה את מה שכתבתי אלא הייתי מעריך אותה מאוד על מהלך כזה, כי שוב אין לה מה להפסיד.
אני מבין שאת ממש ממש אוהבת אותה וגם אני מאוד (מקום 3 שלי אחרי קינג ראסל וקינג טוני), אבל צריך להגיד את האמת, היא לא עשתה את המיטב...
ולדעתי זה פשוט האופי שלה כשחקנית היא לא איזו מבריקה אסטרטגית ואף פעם לא הייתה (ובתכלס גם לא הייתה צריכה שהיו איתה שחקנים כמו סירי וראסל).
ברור לי שהסיכוים לא היו לטובתה וגם רשמתי את זה אבל עדיין יכלה לעשות יותר.
 

sapir aloud555

New member


אני חושבת שהיא עשתה מה שיכלה. כן, אני לא הכי אובייקטיבית כשזה מגיע אליה (ובחיייייכם עם הבולשיט שהיא לא שחקנית טובה מספיק כי סירי וראסל היו איתה ושכאילו היא לא "חכמה" מספיק בזכות עצמה - היא זו שגרמה לסירי להתחבר אליה בהתחלה של מיקרונזיה, היא זו שהובילה את ההדחות נגד הגברים וזו הייתה ההצעה שלה לנטלי ואלקסיס כשסירי הייתה באי הגלות בכלל, זה לא היה רעיון של סירי. ראסל כמעט קבר את המשחק שלו בניסיון להציל אותה והביא לה שני(!!!) אלילים) אם היא לא השחקנית הכי טובה בהיסטוריה של המשחק הזה היא צריכה לפחות להיות בטופ 3.
&nbsp
במידה מסויימת אפשר לבקר כל שחקן וכל מהלך כמעט. במקרה הזה לטעמי היא הייתה יוצאת הרבה יותר גרוע אם הייתה מביאה להם את המטבעות שלה בלי הבטחה שהיא נשארת במשחק אחרי ההצבעה. והיא לא שחקנית שלא לוקחת הזדמנויות, ראינו מה עשתה כשהיו לה שני אלילים בכיס. ברגע שהיא מקבלת מומנטום היא יכולה לרוץ עם זה עד הסוף. זו אחת הסיבות שאף אחד לא רצה לתת לה את האופציה עוד מהיום הראשון של המשחק.
 

sapir aloud555

New member
אם כבר הזכרת


את סירי וראסל
איך זה שהוא לא ניצל את כל האפשרויות בהישרדות האוסטרלית - כשהיה לו אליל על הצוואר?!
איך זה שסירי לא עשתה משהו לנטרל את הברית של אוברי וטאי בGC ולקבל את האליל שלו במקומה? איך זה שהיא לא מצאה אליל או יתרון בעצמה אחרי שבפעם הקודמת הודחה בגלל אליל? אפשר לכתוב את זה על כל דבר... יש מיליון אפשרויות ולפעמים הדבר היחיד שצריך כדי להמשיך הלאה במשחק זה קצת מזל. חסינויות, שבט טוב, יתרון שמגיע בול בזמן, מתמודדים שיכולים לעבוד איתך וכו'. פארווטי נפלה בכולם.
&nbsp
אתה כותב שהיא לא ניצלה את האפשרות שהייתה לה עם המטבעות. אני אומרת שזו בכלל לא הייתה אופציה. אתה בעצמך מאמין שלא היה לזה הרבה סיכוי. זה או שהיא מודחת או שהיא מודחת. ניסתה, הבינה שמחרבנים עליה והשאירה לעצמה טיפה כבוד.
 

Bar EL

New member


לא אמרתי שהם שיחקו מושלם בכל העונות שלהם (ולא צפיתי בהישרדות אוסטרליה) אלא שהם היו השחקנים האסטרטגיים היותר בולטים בעונות ששיחקו עם פארווטי.
זה בכלל לא קשור, מה שאני אומר זה שבכל העונות של פארווטי לא הרגשתי שהיא שחקנית אסטרטגית מבריקה במיוחד, היא כן שחקנית טובה באופן כללי לא לוקח את זה ממנה, אבל מבחינתי היא ממש לא טופ 3 מבחינת משחק.
אני אישית נותן את רוב הקרדיט בעונה 20 לראסל על כל המהלכים האסטרטגים ופחות לפארווטי שהדבר הכי טוב שעשתה שם היה להישען עליו (וברור שזה עזר לה כי הוא נתן לה אליל), אני מעדיף פחות להיכנס לעונה 20 כי טחנו את זה אבל זו דעתי עליה כשחקנית באופן כללי, ואני אומר את זה ממקום אובייקטיבי ובאמת ממחשבה על כל המשחק שלה, כי אני באמת אוהב אותה מאוד.
מגיב להודעות הקודמות שלך פה - אני חושב שברגע ששחקן יודע שהוא מודח, הוא צריך לעשות כל מה שהוא יכול כדי להישאר, אז כן הייתי מעריך את פארווטי יותר אם הייתי רואה שהיא מנסה לעשות משהו עם מבטל האלילים ועם המטבעות (למה זו לא אופציה? מהלכים כאלה הם תמיד אופציה ושווה לנסות ולדעתי זה היה מאוד חכם בשבילה לנסות את זה וחבל שלא עשתה מספיק), ולכן היא רק מוכיחה לי שהיא לא שחקנית אסטרטגית מטורפת כמו שלפעמים עושים ממנה... אני מדגיש אבל שוב שאני כן חושב שהיא שחקנית טובה באופן כללי וקווין אמיתית, אז לא צריך ללכת רחוק ולהציג את זה כאילו אני ממש נגדה.
 

sapir aloud555

New member


גם לי לא בא להכנס לדיונים על עונה 20. הכל בסופו של דבר עניין של perception. מתמודדים אמרו שראסל היה הכלבלב של פארווטי ושהוא הסתובב סביבה וניסה לרצות אותה כמעט כל היום. אחרים אמרו שלא הייתה לה שליטה עליו לרגע. הקטע הוא שהאנשים האלו נמצאים שם כל כך הרבה ימים ביחד ואנחנו בקושי רואים אחוז מזה. לכל אחד מהם יש את הראייה שלו על איך שהמשחק התנהל, וכל נקודת מבט נכונה בסופו של דבר. אנחנו לא באמת יודעים כמה פארווטי ניסתה. יש מצב שהיא ניסתה להפיל את יול ואמרה לבנים שהם יראו pawns שלו בהמשך המשחק והיא תהיה בשר תותחים. יש מצב שניסתה להפיל את ניק. יש מצב שהציעה הרבה יותר ולא קיבלה את ה"אוקיי" כדי להבין שזה יעבוד. הם היו ביחד ימים, אין לי ספק שעברו לה מלא תחרישים בראש. בקושי ראינו שתי דקות מנקודת המבט שלה. בקושי ראינו 10 דקות מהאינטרקציות של השבט הזה בכללי. הכל עניין של עריכה, מה מתאים להכניס לפרק, מה לא, מה מעניין, איזה סיפור רוצים לספר (ולצערי הסיפור של וונדל ומישל קיבל יותר פוקוס מהfinal stand של פארב). המשחק האסטרטגי לא מסתכם דקות לפני המועצה.

מקבלת את הדעה שלך לגביה גם אם אני חושבת שמגיע לה הרבה יותר קרדיט בתור שחקנית. אנשים ששיחקו איתה אומרים שיש לה יכולת מטורפת למשוך אנשים לצד שלה, שהיא משחקת באחרים כמו בובות על חוט. מבין כל "האגדות" היא לדעתי הכי מסוכנת, והעובדה שמנצחים בעונה הזו רצו לנטרל אותה מההתחלה כשלרוב וסנדרה היו הרבה יותר אופציות אומר המון. אבל שוב, הכל עניין של נקודת מבט.
 

Seosi

New member
בלי להיכנס לדיונים של עונה 20 (מגיב לבר ולספיר)


אני לא חושב שהיה לפארווטי הרבה מה לעשות, וונדל הייתה האפשרות היחידה למרות שבכל זאת לא היה לה סיכוי. רוב כן שיחק משחק יותר אגריסיבי העונה מפארווטי, וזה מה שהביא להדחתו בסוף. טוב, ברור שלא רק זה, אבל בין השאר. בן אמר משהו כזה בתחילת הפרק. פארווטי עשתה מה שהיא יכלה שהסיכויים כבר נגדה, אני לא חושב שהיא יכלה לעשות משהו אחר שיביא להדחתו של וונדל.
 

Bar EL

New member


למה לא היה לה עוד מה לעשות?
היה לה מבטל אלילים ו3 טוקנס, ואני לא ראיתי בפרק שהיא ניסתה להציע את זה לניק, כלומר אם לא הסתירו מאיתנו את זה אז היה לה עוד מה לעשות.
אני יודע שזו פארווטי אבל תפתחו קצת את הראש...
 

Seosi

New member


מה בדיוק פארווטי יכלה לעשות עם מבטל אלילים ו-3 מטבעות? לאף אחד מהשבט אין פסלון חסינות. היא יכלה לנסות למכור את זה לניק או משהו כזה, אבל זה לא הבטיח שהיא תישאר במשחק. וונדל ניסה לעשות איתה עסקה עם המטבעות אבל היא הבינה שהוא סתם עובד עליה.
 

Bar EL

New member


כמו שרשמתי, היא יכלה להציע את זה לניק.
ברור שזה לא היה מבטיח לה שהיא נשארת אבל מה בדיוק יש לה להפסיד? היא עפה אז מה אכפת לה? שתנסה כל מה שהיא יכולה
אין לה שום סיבה לא לנסות את זה אם היא במילא יודעת שהיא הולכת להכחדה.
 

Seosi

New member


אני מניח שהיא רצתה לשמור גם על מבטל פסלון החסינות וגם להביא להדחתו של וונדל, מה שלא הצליח לה.
 
למעלה