הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 6

B R A Y E R

New member
מנהל
הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 6


פרק של הדחה כפולה

צפייה מהנה!


 

sapir aloud555

New member


אוקיי ציפיתי לכתוב הודעה אחרת לגמרי אבל המילה היחידה שיכולה לתאר את הפרק הזה היא: ואוו!!!
&nbsp
פארווטי הייתה הדחה ברורה מהדקות הראשונות של הפרק. מהרגע שלא ראו אותה מגיבה לזה שקיבלה את המטבעות של רוב ידעתי שהיא מודחת, וזה נעשה אפילו יותר מצחיק כשהיא קיבלה יתרון שלא מועיל לה בכלל - ועדיין, העריכה הסופר-שלילית של וונדל והוידויים של ניק גרמו לי לפקפק בעצמי לכמה רגעים.
זה ממש bittersweet לראות אותה מודחת על ידי האדם הראשון שזיהה כמה מסוכנת היא יכולה להיות בפעם הראשונה ששיחקה, אחרי כל כך הרבה שחקנים שקברו את המשחק שלהם בניסיון להדיח אותה. כל כך הרבה שנים, עונות, כל כך הרבה מועצות ושחקנים שאיבדו את הראש בגללה ולמענה, האדם היחיד שרצה והצליח להדיח אותה - נשאר יול (והברית שלו). לדעתי זו סיומת מקסימה לסאגה שלה. לא יכולה להתמרמר על זה, עד כמה שהייתי מעדיפה סיומת אחרת.
&nbsp
סנדרה - עוד סיומת נהדרת. כשהפסיקה לחשוב על עצמה, הודחה. הייתה לה את האפשרות להשאר במשחק ב100%, והיא החליטה לסכן את זה ולעשות מהלך. בחיים לא הייתי מנחשת שזה מה שהולך לקרות. חשבתי שאם היא תודח היא תשתמש באליל שלה על טוני במקרה הכי גרוע. אבל זה? סנדרה?! מה לעזאזל?!
&nbsp
שתי שחקניות אגדיות הודחו בהדחה כפולה אחת אחרי השניה כאילו הן כלום. מדהים והזוי בו זמנית. אם רק פארב הייתה מודחת הייתי כותבת שאני רוצה לראות את הנבלים שולחים לסנדרה יתרונות רק כדי לראות עד כמה רחוק היא תגיע בשביל הצחוק, ועכשיו כששתיהן הודחו אני אפילו לא יודעת מה אני רוצה מהעונה הזו. רשמית, אני בעד כולם. וסוף סוף אפשר להרגע.
 

sapir aloud555

New member
עוד כמה דברים


הכל רץ מהר מדי
&nbsp
כולם ידעו בסלה שפארווטי המודחת, זה לא שבאמת היה לה סיכוי לשנות את ההצבעה אם הייתה נותנת למישהו מטבע או שניים. התנפלו עליה כאילו היא טרף קל והיא קלטה את זה: ההצעה של וונדל הייתה בשיתוף פעולה עם יול וניק, הוא לא היה אומר את הדברים במועצה בצורה כזו אם באמת היה רוצה לבגוד בהם. מישל רצתה לעשות אנג'לינה לקבל את המטבעות ולא הייתה מודאגת מאפשרות שהיא תודח במקומה (בסופו של דבר קיבלה, אבל הסצנה הזו מראה בבירור שלא היה הרבה שפארווטי יכלה לעשות. רק אליל היה מציל אותה) עצוב, צפוי, מבאס.
סנדרה עשתה ג'ייטי והדיחה את את עצמה בפרק ששומשו בו שני אלילים. כמה אירוני. חשבתי שהיא לא חשבה על עצמה אבל ההפך - היא חשבה על עצמה יותר מדי. למכור אליל כמעט פג תוקף זה בדיוק מסוג הדברים שמתאים לה לעשות: סוף מעניין לסיפור שלה, להמעיט בערכם של מתמודדים פחות מאיימים ולדפוק את עצמה על הדרך בניסיון לעשות מהלך כשכל המשחק שלה בעונות שהשתתפה בהן מסתכם בפשטות במשפט ב"כל עוד זו לא אני". הייתה צריכה להשאיר את זה פשוט.
אוהבת את ההבדלים בין שתיהן בפרק הזה: אחת שיש לה את כל הכח ובוחרת לוותר עליו כי היא חושבת שהיא חסינה, ואחת שאין לה כח בכלל. אחת שיש לה את היתרון המספרי ואחת בחסרון. ושתיהן מגיעות לאותה תוצאה.
&nbsp
(דניס מלכה
!)
&nbsp
אגב סביר להניח שפארווטי המודחת השמינית וסנדרה השביעית, סלה היו יותר קרובים לחסינות. לא שזה באמת משנה, הן בתיקו. מעניין לראות את התגובה כשיקלטו שהן ביחד בדרך להכחדה, את המודחים שיראו שהן מגיעות, ושאר השחקנים שלא מודעים לשיגעון שהתחולל באותו לילה. עונה 20 היסטוריה ואפילו לא הגענו למיזוג. You can't make this shit up.
 


מהוידוי של בן אני ממשיך לקוות לניצחון של סופי. אבל יש מתמודד חדש-ישן עם סיכויים הולכים וגוברים לחזור למשחק, ומשם היד נטויה - טייסון. מצד שני, אולי זו הפרנויה שלי, כמו שהייתי בטוח שבעונה 22 מאט הולך לזכות, בגלל שכביכול יש "מוטיב" של דת ואמונה, והיו כל-כך הרבה צילומים של פסל ישו. אה, לא משנה, הוא די מתואר כמו בדיחה עכשיו. בכל מקרה, עוברים לאתגר חסינות. יארה לא יזכו, זה בטוח. או שדווקא הם יזכו? אני כמובן מקווה שסלה יזכו. יש סיכוי סביר שיודח פייבוריט שלי גם משבט דקאל, אבל להם אין סיכוי בכל מקרה. אבל לא, יארה זכו. סופי לגמר!

לצערי, במחוזות אחרים יש הרבה פחות מזל. פרוואטי במצב שאני לא יודע אם מישהו היה שורד בלי אליל או יתרון רלוונטי, ולצערי היתרון שלה רחוק מאוד מלהיות רלוונטי. לא יודע אפילו אם הלוויה של דן גיסלינג (המהלך הכי ערמומי בתולדות הריאליטי) הייתה עובדת פה. ובדקאל, טוני חוזר לטריקים הישנים שלו
סנדרה עלתה על ראסל כל-כך בקלות לפני עשר שנים, את לא מעריצה של הישרדות? אף אחת שם לא ראתה קגיאן? ג'רמי, לצערי, הוא לא-שחקן לעומת הבנות שם, ובכלל הוא די מתחת לרדאר העונה. רגע, דיברתי מוקדם מדי. הבנאדם כנראה פשוט מכור לשיטות שלו, בעונה הקודמת שלו זה עלה לו בהדחה מאוד מוקדמת, אני יכול רק לקוות שהפעם הוא ישרוד יותר.

ואז סנדרה נותנת לדניס אליל ומצפה ממנה להדיח את טוני. דבר אחד בטוח מהעריכה, ג'רמי וקים לא יודחו הפרק. אבל כאמור, בשבט הכחול יש רק תוצאה אחת אפשרית. היה אפשר לנסות למתוח ולהטעות אותנו ככל האפשר, ברגע שהשבט לא זכה בחסינות, פרוואטי בעצם כבר הודחה. ורק עכשיו אני קולט - אם כל הזמן מתמודדים יתנו לאחרים את כל הקמיעות, יש מצב שאנחנו בדרך לבעייה יותר גרועה מאי ההכחדה ובפוטנציה 17 מושבעים. ברגע שלמתמודדים יהיו עשרות קמיעות, אלא אם כן ישקיעו אותם בנוחות, המשחק המאוחר יתבסס כמעט לגמרי על אלילים ויתרונות, שזה בדיוק מה שאני הכי שונא עכשיו בהישרדות. בשבט האדום, דניס מערימה על כולם, משחקת בשני האלילים שלה ליתר ביטחון, ובסוף מדיחה דווקא את סנדרה. OWNED!!!
 

סטילהוק

New member


מחד כמה חבל על פארווטי שהיה ברור כבר מהרגע שסלה הפסידו את החסינות השבטית שהיא המודחת אצלהם, וגם מבטל האלילים שקנתה מטייסון לא יעזור לה להינצל. סופה של אגדה, והיא אפילו לא הגיעה לאיחוד.


אך מאידך, חחחח.... עלק מלכה, הסתומה הזאת מכרה לדניס את אליל החסינות שלה, ודניס הדיחה אותה עם האליל שלה
. סוף סוף העלובה הזאת שבכל העונות שלה היתה פדלאה שישבה על הספסל ולא עשתה שום מהלך וזכתה פעמיים מן ההפקר עם גישת ה"כל עוד זו לא אני", קיבלה בדיוק את מה שמגיע למגלומנית השחצנית, ודניס יצאה מלכה
. ועוד במחיר של מטבע אש אחד בלבד, כי את השני היא בכלל לא נתנה למודחת הטרייה.


אגב, לא שמתי לב למי אמר את שם הפרק. מרוב כל מה שהלך הפרק, למרות שגם הוא היה פרק קצר רק של 43 דקות.

ובפרומו לפרק הבא נראה שג'רמי מסמן את טוני כמודח הבא, ודווקא בגלל זה יש לי תחושה שדווקא לא טוני יהיה המודח...
 

nadav1919

New member
ברטון באיי הפנינה.......

אבל תכל'ס, היא באמת המתמודדת הכי אוברייטד שהייתה אי פעם
 

אורישקי

New member


וואו!
נתחיל מזה שאחד הפרקים הכי מטורפים אי פעם אולי.

ונתחיל מהתוצאה - אוף!!!! לאבד את שתי ה-פייבוריטיות שלי באותו פרק זה לא קל
אני חושב שלשתיהן באמת היו סיומים מאד מעניינים לקריירה שלהם ונגיע לזה תכף.

השבט הירוק - כל כך חבל שהם לא הפסידו. זה דרש פה הדחה קלילה של אחד הבנים כדי שתאזן את אחת משתי ההדחות האחרות. נו טוב.

באי ההכחדה - טייסון לגמרי מראה סימנים של חזרה....

ועכשיו לשני השבטים

בשבט הכחול - זה היה די מתבקש, פארווטי ייתה באמ תהמתמודדת שמוקמה במצב הכי גרוע מכל האנשים בערבוב השבטים. נטולת עזרות (העזרה שהייתה לה לא הייתה יעילה) ונטולת בני ברית - כשמולה יש שלישיה מאד מאוחדת של אנשים שאין להם באמת אינטרס לבגוד אחד בשני. אחרי שהיו הרקבה פרקים שהיא פשוט שתקה בהם ולא קיבלנו אותה אני שמח שזכינו לראות אותה לפחות נלחמת על המקום שלה, חוזרת להיות מי שהיא, דוחקת את וונדל לפינה ובסופו של דבר הקרב הזה היה כנראה אבוד מראש אבל אני מאמין שהיא עשתה את רוב מה שיכלה. מצטרף לספיר שזה באמת אירוני שיול הוא הבן אדם היחיד שהצליח להדיח את פארווטי ועוד פעמיים - אחרי שכל כך הרבה אנשים ניסו לעשות את זה בכל כך הרבה עונות. קווין מישל מפציצה עם מטבעות!

והשבט האדום... אוי. ידעתי שזה השבט שיהיה לי הכי קשה איתו וממש קיוויתי שג'רמי יהיה זה שיודח ורגע זה היה נראה אפשרי. ואז סנדרה...
חייב להודות שלא דמיינתי בחיים את סנדרה מודחת במצב הזה. אמרתי שאם היא תודח עכשיו זה או בגלל שהשתחצנה ושמרה את האליל וקים התהפכה/אחרי שדניס משתמשת באליל - והיא תחליט לעשות איזה מעשה הירואי ולהשתמש דווקא על טוני או משהו.
זה ממש קללה לקבל את האליל הזה ל3 מועצות שבט - גם סנדרה וגם קלי בעונה הקודמת קיבלו אותו בלי שבאמת היו צריכות אותו, אז כידל והיחכ שהן לא מבזבזות אותו הן פשוט עשו איתו שטויות שקברו להן את המשחק.
הרעיון של סנדרה היה יכול להיות מעולה אבל היו בו המון פאקים:
1. היא הייתה במצב מספיק טוב בשבט, עם טוני וקים ובכללי במשחק בשביל לשרוף את הכל עם דניס.
2. לקבל את 2 המטבעות לא היה שווה את הסיכון. ואחרי שדניס אמרה לה שזה יהיה מטבע אחד בהתחלה ומטבע אחד בסוף זה היה צריך להחשיד אותה.
3. היא זלזלה מדי בדניס (זה נושא שאני אכתוב עליו תכף) - אבל היא באמת חשבה שדניס לא תנסה להתהפך עליה כי לדניס יש שם של מתמודדת נורא אמינה וזורמת עם המשחק. טעות.

זה לגמרי מצחיק שבפעם הראשונה שסנדרה מחליטה לצאת מהכלים ו"להסתכן" ככה כשרוב האסטרטגיה שלה היא לעבור הצבעה הצבעה ולא להתחרפן אף פעם, היא מודחת.
עוד יותר אירוני - בעונה 20 פארווטי השתמשה באלילים שלה, בין היתר על סנדרה - וג'יי טי המטומטם הודח אחרי שעשה מהלך שסיכן את עצמו יותר מדי. בעונה 34 ג'יי טי שוב עשה מהלך מטומטם, סנדרה השפילה אותו והדיח אותו עם אליל בכיס ופרק אחרי זה כשהיה ברור שין לה שום סיכוי היא קברה את תאי במועצת השבט. היום פארווטי די עשתה לוונדל את מה שסנדרה עשתה לתאי, ומהצד של סנדרה - היא עשתה מהלך מסוכן בסגנון של ג'יי טי והלכה הביתה.

ואכן ככה קיבלנו את אחד הבליינסיידים המטורפים. סנדרה ופארווטי תמיד יהיו מלכות וזה כל כך מתאים שהסיום של הקריירה שלהן מגיע ביחד ובאותו פרק. פארווטי סיימה את זה כשבאמת לא היה לה ממש סיכוי, סנדרה עשתה טעות מטורפת למרות שהיה לה את כל הפוטנציאל להגיע רחוק יחסית במשחק באופן מפתיע. לגמרי סיום מתאים לשתי הנשים הכי חזקות שהמשחק כנראה ידע.

ואחרי שגם רוב הודח בפרק הקודם אפשר להגיד ששלושת האיומים הכי גדולים, וכנראה גם שלושת האגדות הכי גדולות של המשחק - הודחו אחד אחרי השני. זה בעצם סמלי שהעידן הישן לש הישרדות קיבל את פרקי הפרידה שלו (רוב,פארווטי וסנדרה אחד אחרי השני - כל אחד ביציאה אחרת) והם השאירו את המשחק לדור החדש והצעיר
מקווה שטנוי יצטרף אליהם לרשימת האגדות בסוף העונה.

הערה אחרונה לגבי דניס - איך אני שמח שהיא מקבלת הכרה! זה משום מה ממש מפתיע אותי שרק בפורום היא כל כך מוערכת למרות ששיחקה משחק מעולה והיה לה סטוריליין מטורף, ואיכשהו היא נתפה כחתיכת אנדרייטד. כיף שהעונה הזו היא גם מקבלת את ההוקרה לכמה שהיא שחקנית טובה.
 
לגבי

דניס- אני חושב שהרבה מחוסר ההכרה מגיע כנראה מכריזמה,
שקצת חסרה אצלה. היא בעונה שלה הייתה קצת אנמית ולא הכי לייקבל
בטח כשמולה היה את מלקולם שנראה לי כמעט כולם ממש אהבו ועודדו.
אגב זה לא תקף רק לגביה, הרבה שחקנים ומנצחים שנחשבים לאנדרייטד ופחות מסוכנים
פשוט חסרים בכריזמה הזאת ולכן נחשבים לפחות איומים (שזו כמובן טעות ענקית לחשוב ככה).
&nbsp
 

אורישקי

New member
נכון אבל...

זה לא נניח כמו סופי שניצהח ניצחון נורא משעמם גם אם היא נורא אינטלגנטית. והייתה בעונה שבה קואוץ התעלה עליה ובלט יותר וגם לא היה ממש משחק אסטרטגי חוץ ממלחמה בין שני שבטים.
היא אשכרה שרדה כל מועצה1
 

Bar EL

New member


אני חושב שזה גם עניין של כמה פעמים שיחקת, הרי אלה ששיחקו הרבה פעמים (סנדרה, פארווטי, רוב וקצת טייסון) דיי נחשבים לאגדות בגלל זה (אפשר להגיד שגם טוני כי הוא באמת מיוחד במינו), רוב אלה ששיחקו פעם אחת מהעונה הזו לא מוערכים מספיק למרות שהם כן צריכים לקבל יותר קרדיט.
ברור שדניס ראויה להערכה ששרדה פאקינג כל מועצה, ניק עשה מהלך מבריק בהדחה של ג'ון, נטלי עשתה מספר מהלכים מאוד מרשימים, שרה ששיחקה מדהים וכו'...
אבל אפשר להגיד שמתמודדי עונה 20 הבינו את זה שהודחו אחד אחרי השני.
 

sapir aloud555

New member


לגמרי. אם כבר דיברנו על מזל בדיון הזה, אפשר להגיד שדניס היא המנצחת הכי חסרת מזל שיש - הגיעה לכל מועצה ועדיין מצאה את עצמה בגמר. הרבה מההצלחה של סנדרה באה כתוצאה מכך שיכלה לשבת בצד בכמה אתגרים אחרי שהשבטים שלה זכו בחסינות. אז זה יפה שדווקא סנדרה זלזלה בדניס והביאה את ההדחה על עצמה.
&nbsp
בלי קשר, חייבת לציין שלמרות שמעצבן אותי שהפרקים לא ארוכים יותר, שהרבה שחקנים לא מקבלים מספיק זמן מסך, שהאתגרים בהכחדה גוזלים מאיתנו קטעים טובים מהמשחק עצמו, העורכים עושים עבודה טובה so far. יש הרבה זוכים פונטציאלים לעונה הזו (בניגוד לעונות קודמות שהרגשתי שטחנו לנו את המנצח מהכמה פרקים הראשונים), ואם יגיע הזמן שגם קים תבלוט כמו שדניס צצה לה פתאום עם המהלך הזה, אני לא פוסלת אף אחד. אני גם לא פוסלת מנצח מההכחדה למרות שהסיכוי נמוך מאוד.
 

NP23

New member


דווקא אני די פוסל לזכייה את כל הכחולים מלבד מישל ובנוסף את וונדל וקים חד משמעית.
גם יול החל להיעלם ואני פחות ופחות רואה אותו זוכה ( הפרק יכל לקבל הרבה יחס על זה שפעם שנייה מדיח את פארווטי) .
&nbsp
לגבי דניס וסנדרה.. מעניין מה שאמרת. כן, הזכייה של דניס לגמרי הרבה יותר מוערכת מכל זכייה שהייתה לסנדרה .. ואגב לא רק כי דניס הייתה בכל מועצה אלא כי היא גם הייתה במצב טוב בכל מועצה ושלטה במשחק ממצב של מיעוט היסטרי באיחוד.
 

sapir aloud555

New member


מבינה את ההיגיון בלפסול את הכחולים כי כולם יצאו דבילים עוד בפרק הראשון ולא היו רוצים להראות מנצח ככה, אבל אני גם לא פוסלת את אדם. הוא מקבל מלאאאאאא זמן מסך ובעונה שזכה עשה המון טעויות והצליח להשתקם. מתחיל להראות כאילו הוא יכול לעשות את זה שוב. את וונדל אני פוסלת אבל יהיה קורע אם הוא מקבל עריכת נבל כי בסופו של דבר הוא יצליח להגיע רחוק כדי לקבל אפס קולות בגמר (לא רואה את זה קורה, הסיפור שלו ושל מישל כנראה יסתיים בפרקים הקרובים)
&nbsp
מוסיפה סצנה של רוב מגיע להכחדה. אחד הדברים החמודים. למה אין לנו פרקים של שעה וחצייייי?!

 
דעתי על הפרק-

מכירים את זה שלפני שאתם לוחצים על PLAY לתחילת הפרק
יש תמונה מתוך הפרק?
אז הפעם הייתה תמונה של ארבעת חברי יארה מתחבקים באתגר (הם גם השבט היחיד שהראו לפני האתגר),
אז הבנתי שהם ניצחו באתגר, וכמובן שישר התבאסתי כי הבנתי מה זה אומר לגבי פרוואטי

אז כן, היה ברור שהיא תהיה המודחת וסתם מנסים לעשות אקשן, אבל לפחות היא ניסתה לעשות מה שיכלה, ואני אעשה סקירה על מי שנשאר במשחק (חוץ מיארה):
מישל- עוד בשבוע שעבר התחלתי לחשוב שאולי היא תצליח להגיע רחוק בזכות הדחה של פרוואטי שתעביר לה את המטבעות שלה.
וונדל- הכי שנוא עליי כרגע. פשוט שחצן שאם היה מתרכז קצת באתגר אולי הם גם היו זוכים בו. ממש לא מבין את ההתנהלות שלו בפרק הזה, ואני ממש מקווה שיודח בקרוב!!!
יול- נעלם לגמרי... לא יודע אבל איך הוא לא נלחץ עם ההתנהלות של וונדל במועצה, ואני עוד במקומו הייתי שוקל להגיד לפרוואטי שהוא ידיח את וונדל איתה אותו.
ניק- ממש קיוויתי שיתהפך על וונדל אבל תכלס לא חכם בשבילו כרגע.
קים- גם די נעלמה, ויפה שלא בזבזה את האליל שלה.
טוני- קורע
אבל צריך להיזהר עם השטויות שלו... תודה לאל, שלא איבדתי גם אותו בפרק הזה אחרי ההדחה של פרוואטי....
ג'רמי- מפתיע שלא השתמש ביתרון שלו.
סנדרה- הוכיחה כמה שהיא שחקנית פשוט לא טובה (למרות שהיא משעשעת וסה"כ אני מחבב אותה),
לא הבנתי מה היא ניסתה להשיג וקיוויתי שדניס תתהפך עליה, וצעקתי משמחה כשזה קרה!!
דניס- יופי של התנהלות בפרק הזה, רק חבל שבזבזה את האליל השני שלה, לא חושב שהייתה צריכה לעשות את זה, והיה עדיף לה לשמור אותו לעתיד...
יאללה שרה לניצחון!
 

NP23

New member


הפרק הזה כמעט היה אסון והתחיל באמת בהדחה מבאסת טילים (עד כמה שהיתה צפויה) , אבל המועצה השניה זאת מועצה שתזכר לדורות!!
אז דניס מלכה שעשתה את זה (האם זה רק כדי לשמור על מטבע ? או שהיו לה עוד סיבות? מעניין למה לא בחרה בטוני , שלא הראה שום כוונה לעבוד איתה וגם היה שייך לדקאל המקורי ואיום גדול בעצמו )
אבל חבל לי שבחרה להשתמש באליל השני על ג'רמי. היה הכי טוב שבנוסף להכל עוד הייתה שומרת את האליל המקורי שלה בסוד למיזוג. ג'רמי אפילו לא הצביע איתה. אז אם את לא סומכת עליו להצביע איתך , למה להציל אותו?
&nbsp
מה יהיה עם האיידול נוליפר? האם יכולה להעביר אותו? כנראה שהולך לפח. אבל זה לא באמת מצער מדי. קיוויתי בהתחלה שהנוליפייר יגיע לשבט אדום וככה סנדרה תעוף..
זה כבר היה יותר מסתדר.
היא באמת לקחה השראה מקלי בעונה 39, שהרי הכירה אותה שם, אבל היא שכחה איך קלי סיימה? לפחות דין שמר על קלי באותה מועצה ופנה נגדה רק אחרי, כאן זה היה מיידי.
&nbsp
עוד תהייה לגבי האיידול נוליפר.
נניח דניס משתמשת ואז משתמשים בנוליפר .
אז היא יכולה להשתמש באליל השני *על עצמה*? שאלה לג'ף.
&nbsp
ותהייה אחרונה .. למה לא ראו בפרומו איחוד ושמישהו חוזר מאי ההכחדה? יש מצב שזה לא איחוד בעצם?....
&nbsp
הרבה מחשבות ;)
 

NP23

New member
אוקיי


אני ממש לא מאשים את דניס שהשתמשה על ג'רמי ,
זה יכל להיות בעייתי מצדה , אם סנדרה היתה מדיחה את ג'רמי ברוב קולות וסתם גורמת לדניס לבזבז אליל ולתת לה כסף , כשהיא במילא נשארת .. ( מה שיכלה להיות תכנית הרבה יותר הגיונית לסנדרה לחשוב עליה)
אז היא כיסתה את כל האופציות והיא גם בטח עכשיו תספר לטוני וקים מה סנדרה עשתה, כדי שיבינו שסנדרה בגדה בהם בכך שנתנה אליל לדניס ובכך שסיכנה אותם שיודחו. והיא ככה יכולה להשיג קרדיט אצלהם. (אם כי מאמין שבכז אחרי מהלך כזה חזק, היא עוד יותר תהיה המטרה הראשונית באיחוד)
 

reasonforall

Active member


וואו
לא חשבתי שיארה יזכו בחסינות, אבל שמחתי בשבילם. בעיקר בשביל סופי

ההדחה הראשונה של פארווטי הייתה צפויה. ידעתי שזה יגיע ואפילו ציפיתי שזה יקרה.
בהדחה השניה, חששתי מעט לדניס וקיוויתי שהיא תשתמש באליל (ואפילו השתמשה בשניים), ואז הגיעה ההדחה של סנדרה. גם פה ציפיתי שזה יקרה ואני אפילו שמח על זה! הגיע הזמן! מפתיע שזה לא קרה קודם.
&nbsp
הדחה שלישית ברציפות של שחקנים גדולים, אז מי יהיו הבאים בתור?
&nbsp
 

Seosi

New member


טוב נתחיל מהבאסה, ההדחה של סנדרה ופארווטי.

לפארווטי לא היה סיכוי בכלל ובהחלט נדפקה מערבוב השבטים, אבל היא באמת עשתה כל מה שאפשר לעשות. וונדל לגמרי שרף את עצמו במשחק, אין לי מושג מה הוא חשב בשיחה עם פארווטי ובמועצת השבט. ושאפו להפקה כי באמת חשבתי לרגע שיש סיכוי שוונדל יודח. עם כל מה שאמרתי על אי ההכחדה, מן הסתם אני רוצה לראות את פארווטי חוזרת חחח


וסנדרה, הדחה גם כן מבאסת, אבל בניגוד לפארווטי היא הביאה זאת על עצמה. תיאורטית הרעיון עצמו נחמד, אבל היא לגמרי נתנה לדניס פתח להדיח אותה במשחק. ומפתיע אותי שהיא לא חשדה בה שדניס אמרה לה שהיא תתן לה מטבע אחד לפני המועצה ואחת אחרי. בכל מקרה, דניס לגמרי הייתה כוכבת הפרק
מהלך מטורף לגמרי. ואני כבר רואה שהיא מקבלת ביקורת על כך שהיא השתמשה בפסלון חסינות על ג'רמי, אבל להגנתה היא לא יכלה לדעת שסנדרה לא שיקרה לה שהיא אמרה לה שמצביעים לה, ועכשיו הסיכויים שג'רמי ירצה להמשיך לעבוד איתה גדולים יותר.
 

Bar EL

New member


בעיני לא רק שלא מגיעה לדניס הביקורת על האליל השני, אני גם חושב שזה היה המהלך הנכון והחכם לעשות - כמו שרשמת תמיד הייתה האופציה שסנדרה מבלפת אותה ועושה מהלך יותר גדול ודניס פשוט ביטחה את זה שזה לא יקרה ושסנדרה תעוף - שזה לא פחות מגאוני!
לגבי פארווטי אני פחות מסכים - צפיתי בפרק שוב גם היום (אחח הקורונה) לאחר שראיתי בלייב ולא מרוכז בכל פרט, ולא ראיתי שום הצעה מעניינת שלה לניק (או ליול).
אני במקומה הייתי מתאבד על זה ומציע את כל מה שיש לי כי אין לה מה להפסיד, היה לה מבטל אלילים ו3 מטבעות ומרגיש לי שהיא לא פעלה מספיק והייתה קצת פאסיבית, וכן לא היה לה סיכוי אבל היא יכלה לנסות יותר עם היתרונות שלה.
 
למעלה