הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 5

NP23

New member
טעיתי


מסתמן כן 2 הדחות. מה שאומר שגם פרק אחרי זה יש החזרה ואיחוד
 

sapir aloud555

New member
אבוי


כמה שדים אני צריכה לזמן כדי להחזיר את הזמן לאחור ולתת לסלה חסינות? מה הסיכוי שיראו שרוב הודח ויזרקו את האתגר להעיף את פארווטי להכחדה? מישל שכאילו אמורה להיות הכי קרובה אליה ניסתה להדיח אותה פעמיים
&nbsp
I'm straight up not having a good time
אם דקאל וסלה הולכים למועצה ואנחנו מאבדים את טוני ופארווטי באותו פרק...
 

NP23

New member


קשה לי לדמיין את השבט הירוק מביס את שני השבטים האחרים זה קודם כל. ולדעתי כיום שהמשחק מלא ביתרונות ואלילי חסינות אין מצב שמישהו מפסיד בכוונה.
דבר שני , באמת לא צופה סכנה לטוני למרות הכל. היתרון של ג'רמי לא שווה כלום אם הוא מרגיש מוכן להצביע ולדעתי הוא כן יילך להצביע . אני חושב שמבחינת עריכה הוא או קים ירגישו בטוחים ולא ישתמשו. אני לא חושב שטוני ושרה לא יתאחדו, הסיפור שלהם לא נגמר.
מישל לא תפנה נגד פארווטי והיא דווקא בחרה ללכת נגד דני/איתן כשיכלה בעבר להדיח אותה. אבל הן כן יצטרכו יתרון מסוים מאי ההכחדה כדי לשרוד את ההדחה שתיהן. או כמובן חסינות שזה בהחלט אפשרי.
 

sapir aloud555

New member


השבט הירוק היה מהיר יותר מכל האחרים באתגר האחרון ונפל בפאזל, אי אפשר לדעת.
גם אני חושבת שלטוני (והאמת גם לפארווטי, אבל אולי זה יותר משאלה מהיגיון, היא חצי רגל בקבר) יש קצוות עלילה לא גמורים ושניהם יגיעו למיזוג. אבל העריכה טובה יחסית ויש לנו את ההכחדה אז קשה לי לנחש מה הולך לקרות, לא פוסלת שום אופציה.
&nbsp
נקווה לתוצאה טובה. שיעיפו אחד מהניו סקולרס!
 

Bar EL

New member


זה עדיין לא ידוע בוודאות ודווקא בפורומים באינטרנט חושבים שזה 2 מועצות (בגלל כמות הפרקים וכמות המועצות שעתידות להיות עם כל החזרות וזה), אבל יש לי תחושה שזה באמת joint tribal כי כמו שנדי אמר לא הגיוני לדחוס 2 הדחות כאלה ועוד משימת חסינות והכחדה ב42 דקות.
אבל מי יודע...
 
A cigarette that bares a lipstick`s traces


איזה כיף פרק בלי אי המתים כאילו זה אשכרה הישרדות
&nbsp
כחולים- חרא הגרלה לפארב אבל לפחות זכינו קצת לראות אותה הפרק. אם היה ספק שיול זה ההאזבנד מטיריאל המושלם אז עכשיו הוא נגוז. פעם הבאה ששרה מחבקת אותו אני טס לכרות לה את הידיים. מישל ו-וונדל זה פאקינג פרייסלס. אמן היא איכשהו תדיח אותו. כשניק סיפר לפארב שהיא הקראש תיכון שלו נמסתי מהזדהות וקרינג'. לא הרבה בגזרת המשחק אבל סיפור אנושי מהמם. מקווה שימשיכו לנצח כדי לשמור על פארב

&nbsp
אדומים- תראו איזה קטע שאספו לשבט אחד את המנצחים הכי טובים ועדיין המשחק שם הוא סופר קונבנציונלי ולא רואים מהם חשיבה מעניינת מדי פשוט כי משחק של 5 אנשים הוא מאוד מאוד מוגבל ומצומצם. זה למה הטוויסט לא טוב. שבט של 6 זה המינימום ההכרחי, 7 זה בסדר גם אם קטן מדי, האידיאלי זה בין 8-10. שם רואים משחק משחק. ספציית כאן אני בעד שקים תישאר עם סנדרה וטוני לברית איומים שתעבוד בהמשך עם פארב
&nbsp
ירוקים- וול המהלך של רוב די מגניב אבל כן אי אפשר היה ממש למנוע את ההדחה שלו. מהרגע שנכנסו לשבט מפורק 2 פנתרות לא נשאר לו יותר מדי סיכוי. סופי פשוט מדהימה ושרה מסתירה את החדות וההומור שלה מתחת לטון מונוטוני שצריך להתרגל אליו כדי לאהוב אותה. אני לגמרי בעדן ומקווה שהן ילכו למועצה הקרובה כדי לחסל את בן ואדם. שאגב זה היה מהלך גרוע עבורם (או לפחות עבור אחד מהם) להדיח את רוב, ממש לא מבין למה הם עשו את זה.
&nbsp
 

NP23

New member


עד שחיכיתי לערבוב הוא יצא די אסון!
רוב במצב שאתה פשוט יודע כל הפרק שיעוף לא משנה מה . חשבתי שכן יש סיכוי דווקא שבן ואדם יצביעו איתו וזה היה המתח היחידי כי זה היה ברור ששרה לא תודח אלא מקסימום תגנוב את הקול של רוב וכך תציל את עצמה. אני כן שמח באיזה מקום שלפחות רוב לא הודח בגלל איזה יתרון אבל כן קיבל ערבוב נוראי , נניח זה היה טוני שם איתם, יש סיכוי שבן ואדם כן היו חושבים להדיח אותו, את טוני במקום רוב ,
כי לדעתי הם עשו מהלך לאגו שלהם יותר מאשר לפעול נכון . כי גם אפילו שהם לא יודעים שלשרה יש יתרון של גניבת קול ושלסופי יש אליל (אם כי הם יודעים שלהם *אין*!) עדיין זה מצב של תיקו והגרלת אבנים שהם פשוט מרצון שמו את עצמם במצב הזה ! גם בן ואדם יודעים שהשני מהם תמיד יהיה פתוח לרעיון להדיח את רוב אז זה לא שזו הייתה הזדמנות חד פעמית.
&nbsp
אני כל הפרק האמת התקשיתי להתרכז כי פשוט קלטתי שבשבט דקאל לסנדרה יש אליל שטוב רק למועצה אחת אז שום סיכוי שהיא לא משתמשת בו, לג'רמי יש יכולת לחזור למחנה בטוח מהדחה, לדניס יש אליל ולקים יש אליל!!
(שמשום מה אנחנו צריכים להבין את זה מחצי משפט של סופי ולא מקים עצמה) אז אני מאוד פוחד למקרה של הדחת סירי. ובכלל להדחה שלו שיכולה לקרות גם פשוט מכך שקים תערוק. אבל מסתמן שבפרק הבא הם ילכו 2 שבטים למועצת שבט אז לא יהיה מצב כזה של הדחת סירי ובפרק שאחרי פשוט נקווה שיזכו בחסינות כי הם שבט חזק (או שמישהו מהם לא ישכיל להשתמש ביתרון שלו ויעוף ..)
&nbsp
מטורף כמה יתרונות עוד נשארו במשחק יש לנו את סופי, סנדרה, קים, דניס עם אליל ! 4 בנות!
שרה עם יתרון ! וזה עוד אחרי שהעונה התחילה בהדחה של 3 בנות.. עכשיו מסתמן שזה מתהפך והבנות משתלטות על המשחק גם מעבר לאיידולס ויתרונות
אני גם צופה שמישל /פארווטי יקבלו יתרון בקרוב ומישל בטוח תקח חלק בהדחה של וונדל . אולי רק במיזוג אבל זה יקרה .
מסכים שכוכבות הפרק הן סופי ושרה . שתיהן לא היו ממש מוערכות אפילו שרה , אז אני ממש שמח בשבילן שהגיעו העונה. ממש התאהבתי בשרה בעונה הזאת.
 

sapir aloud555

New member
Secret Scenes


מספר המתמודדים שאמרו שפארווטי היא החברה הכי טובה שלהם עד כה: 4
הלוואי ומישל היא האמנדה/דניאל החדשה. קשה לי לראות את זה עובד אבל אקח כל קמצוץ של תקווה


הסולם של טוני חוזר לקומדיה נוספת

הרבה מהסצנות הנוספות אחלה העונה (וזה לא משהו שאני טורחת לראות בדרך כלל) בפרק הקודם שחררו סצנות של דקאל וסלה מקבלים דואר, בסלה בדיכאון רוצים לישון עוד שעה, בדקאל טוני עושה צחוקים וכולם נהנים להם. רואים גם יותר מקים ושרה שקצת נעלמו בפרקים הקודמים. והסצנה הזו עם אית'ן הרגה אותי



 
דעתי על הפרק-

איזה כיף שהשבט החדש של פרוואטי זכה בחסינות!!!
כי הפעם אם הם מפסידים, היא באמת תהיה בצרות (מקווה שלפחות המטבעות יבואו לעזרתה),
ובפרק הבא יש מועצה של שני שבטים כנראה

התבאסתי שרוב הודח, עם כמה שזה היה צפוי,
יחד עם זאת, אני באמת לא מבין את החשיבה של אדם ובן.
מה הבעיה שלהם להדיח עכשיו את אחת הבנות, ומקסימום אם יפסידו שוב הם יכולים להדיח אותו עם הבת שנותרה...
הם בינתיים רק מחזקים את שבט דאקל המקורי (נכון שזאת לא עונה רגילה, ויש הרבה קשרים, אבל אני חושב שיש סיכוי גבוה שדאקל המקוריים ירצו לשתף פעולה לאורך זמן),
ואני לא מבין מה נתן להם להיפטר מרוב בשלב כזה...
 

אורישקי

New member


בעיני הפרק הכי טוב מאז הפרק הראשון עד כה
&nbsp
אזזז
בדקאל כרגיל כיף - איזה כיף שהשילוב של סנדרה וטוני המשיך
בכללי יש שם פאקינג 4 אנשים עם יתרונות! ולדעתי מעניין יהיה שם מאד במועצה הבאה. קים מקבלת עריכה לא מוצלחת במיוחד גם כשהיא פועלת נכון. חבל
&nbsp
בסליי - איזה ככיף היה סופסוף לראות את פארווטי! וכשהיא מרושעת ורכלנית כמו תמיד. מקווה שזה לא אומר שהיא תעוף בקרוב אלא הפוך. הדרמה של מישל ווונדל לא הייתה מעניינת ממש אבל היה משעשע

&nbsp
ובשבט הירוק - בוסטון רוב כזה מאפיונר
בעיני זו הייתה עונה מעולה שלו אבל הגיע זמנו ללכת, טעות גדולה של בן ואדם (המהלך של רוב לא היה כזה גרוע בעיני, למרות שזה היה ברור ששניים כמו בן ואדם לא יסתדרו). שרה וסופי מעולות העונה
 

Bar EL

New member
הישרדות איטליה עונה 9 פרק 1

סתם

אז ללא ספק זה היה הפרק הכי טוב אחרי פרק הפתיחה, ובינתיים אומנם האסטרטגיה במשחק לא מטורפת (שזה טוב כי זה ישמר להמשך) אבל מבחינת בידור טהור היא מלאה ברגעים לא פחות ממדהימים.
אפשר להגיד שאני מחבב/אוהב כל שחקן שנשאר ויהיה כיף ומעניין לראות מה הם יעשו.
ממש חושש לטוני עם כל היתרונות ואירוני שדווקא הוא בלי יתרון שם, אבל מאמין שישרוד את זה.
מישל ופארווטי באות לי טוב ביחד אבל אין שום סיכוי שהבנים יפנו אחד נגד השני אז נראה שהגיע הסוף של פארב.
השבט הירוק ממש הזוי וקורע ומצחיק שרוב נפל דווקא על אדם ובן (בכללי אדם הורג אותי מצחוק עם התקלות הטכניות שלו במועצות שבט), כמו שנאמר לדעתי בן ואדם עשו טעות רצינית ואם באמת כלכך סבלו מרוב יכלו לחכות קצת כדי שיהיו עם ידם על העליונה בשבט, חבל בשבילם.
סופי ושרה משחקות כרגע הכי טוב מכולם (יול גם אבל לסופי יש אליל) ובכללי אני מתחיל להבין ששרה שחקנית ממש ממש טובה כי היא מוכיחה את עצמה, וגם סוף סוף רואים קטעים חברתיים שלה.
לא סגור עדיין אם זה joint tribal או 2 מועצות נפרדות אבל אני מקווה ממש שהשבט האדום מוגן (כמו שאנשים פה מפחדים מאוד על פארווטי, אצלי זה על טוני).
 

Seosi

New member
חחח אני מודע לכך שאני צופה יותר מדי, אבל זה פשוט מעניין אותי

 

Bar EL

New member
חחח לא לא ממש לא התכוונתי לזה ככה

אתה בסדר, אם היו 4 עונות של האמריקאי שמשודרות במקביל הייתי צופה בכולן בוודאות... כנ"ל האח הגדול קנדה/אמריקה
 

Seosi

New member
חחח ברור לי שלא התכוונת לזה, הכל טוב


אני רק אומר שיש לי מודעות עצמית ושאני צופה ביותר מדי גרסאות חחחח
 

DevilGirl92

New member


Not a moment too soon.
&nbsp
חששתי שאדם יהרוס הכל שוב, ושרה תתחרט על זה שהיא בחרה לא להשתמש ביתרון שלה, אבל למרבה המזל זה לא קרה. כל הקטעים עם מישל-וונדל-פרווטי היו מעיקים ביותר

&nbsp
יול
סופי, שרה
קים, ניק
אדם, סנדרה, טוני, ג'רמי, דניס, בן
מישל, וונדל, פרווטי
רוב מריאנו
 

6416181

New member


הערבוב הכי גרוע ever.
איכשהוא השבט הכחול הצליח למצוא את עצמו במיעוט בשני שבטים ובשבט השלישי למצוא את עצמו ברוב שכבר עדיף עליו מיעוט...
רוב הודח בשנייה שהחמישה שלפו את הבאפ הירוק, כל השאר לדעתי היה רק משחק של השחקנים אבל בעיקר של העריכה. בשלב מסוים ההדחה הייתה כל כך ברורה (הווידוי של רוב אחרי האתגר נגיד) שתהיתי אם היא ברורה מדי בשביל באמת לקרות, אבל לא.
לא חושב שהמשטר שרוב יצר גרם להדחה שלו, נראה כאילו ההדחה נסגרה הרבה לפני ההפסד באתגר.
כמובן שהמהלך הקלאסי הוא להדיח איום כמו רוב, בטח אחד שהלך נגדך במועצה הקודמת, אבל אני לא משוכנע שזה היה המהלך החכם לאדם ובן, במיוחד בן (רוב ממש הלך נגדו). כרגע הם נותרו ב2 על 2 כשבן ואדם לא סומכים אחד על השני לגמרי וחסרי כל יתרון בעונה שנראה שמתבססת על יתרונות (גם אם הם לא יודעים שלסופי ושרה יש ארסנל של יתרונות, הם לפחות יודעים שלהם אין כלום).
וכמובן שגם פרוואטי הפייבוריטית השניייה תמצא את עצמה במיעוט ועוד עם השלשה אולי הכי בלתי שבירה כרגע במשחק, אם הם מפסידים אני לא רואה סרט שהיא לא מודחת (אולי כל השטויות של וונדל-מישל נועדו להיות הסחה בפרק ההדחה שלה).
&nbsp
מצד שני, אחרי ששני הפייבוריטים המרכזים שלי יודחו אני יוכל לראות את העונה יותר ברוגע כי את זה "כבר עברנו" אז אולי יש בזה יתרון.
&nbsp
 

sapir aloud555

New member
המשפט האחרון - לגמרי


אני בפאניקה מהפרק הראשון. לא זכור לי מתי בכלל היה אכפת לי מאתגרים ב10 העונות האחרונות, ועכשיו כולי "חסינות!" מנסה למצוא רמזים בעריכה, כל דבר שאולי יציל אותה למרות חוסר ההיגיון. בגיבורים נגד נבלים היא גם הייתה מטרה עקנית אבל עכשיו זה גרוע פי מאה בערך, אפילו ברית יציבה אין לה. אם היא תצליח להרים מהלך במצב שהיא נמצאת בו כרגע זה יהיה מטורף. כשהיא תודח (לא...) ארגע.
 

Uri04

New member
אני לא חושב שיש לי מה להוסיף

כי אמרתם כבר הכל, אז...



הנה תמונה של ארנב עם פנקייק על הראש

 
למעלה