קללת הוודו של בן ברייר עונה 7 פרק 18

noamlah

New member
קללת הוודו של בן ברייר עונה 7 פרק 18


אז הקללה שמשתלטת על אוסטרליה ומאיימת להפוך אותה להישרדות ישראל עדיין בעיצומה ועכשיו יש לנו את ג'קי בתפקיד אירה הנעלבת
לא שאכפת לי
זאק נוד נפוח ובלתי נסבל שלא היה צריך לחזור בכלל לאולסטאר ועדיף שהיה שותק בפרק הזה כמו ששתק כל העונה
מה שכן מפריע לי זה שאיכשהוא שוני מקבלת על זה קרדיט ומוצגת כאיזה מאסטרמיינד שגרם להדחה כשמה שגרם לה הוא בכלל טוויסט האקסייל
שוני לא שרדה אותו ואם לא היה אותו הייתה מודחת
וג'קי ראתה שהיא בתחתית הברית שלה בגללו
חוץ מזה בניגוד לאירה שלגמרי עברה צד אצל ג'קי לא היה ברור אם ג'קי הצביעה אישית נגד זאק או עברה צד
לא רואה אותה ממש חברה טובה של שוני פרק הבא אבל אולי תיאלץ לחזור לשתף איתה פעולה כי דיוויד חוזר להיות דביל
אבל לפי הפרומו נראה שידה של שארן על העליונה
מודה שזה דיי מסקרן

האם פרק הבא תיגמר קללת בן ברייר? האם נחזור להישרדות אוסטרליה?
 

סטילהוק

New member
קוראים לזה משחק חברתי, אם עוד לא קלטת את זה


ושוני פיירפקס הכי טובה בזה, למרות שהיא כבר הוכיחה שממש לא רק בזה. ומנחה התוכנית כבר הבין ששוני מחביאה תכונות ויתרונות נוספים שיש לה ומתגלים בכל פעם מחדש. שוני עושה שם בית ספר לכולם מה זה משחק חברתי, ואין אפילו מודח אחד שרואיין אחרי הדחתו שלא החמיא לה על המשחק החברתי ועל המשחק בכלל.

ולגבי אי הגלות, אם יתנו לך להרים 100 קילו ולהחזיקם במשך שעה באוויר ומולך יתנו לאיזה מר ישראל את אותה המשימה תאמין לי שגם אתה לא היית שורד. אתגר צריך להיות הוגן ושיוויוני כדי שיהיה סיכוי שווה לכולם לנצח בו, ולשאף אחד מהם לא יהיה יתרון על פני כל השאר. כך שאם כבר צריך לבוא אליהם בטענות זה על החוסר הגינות באתגרים עצמם. כי הרי ברור שזאק הפוץ המגודל וז'אקי הבאדי בילדר הרבה יותר חזקים פיזית משוני ואי קיי. וממש לא צריך להיות מדען טילים בכדי לדעת שהם יחזיקו פחות מעמד מהם בכזאת משימה. כך שזו לא אשמתה של שוני שהפסידה, זו אשמתה של ההפקה שמכתחילה נתנה להם כזאת משימה ללא שום סיכוי לזכות בה לשוני ואיי קיי. אבל אותך כנראה שלא מעניינת ההגינות בדיוק כמו שאותך לא ממש מעניינות העובדות.

בכל מקרה, שוני היתה ותישאר מלכה, ובאוסטרליה, ארץ שתושביה הרבה יותר אובססיביים להישרדות מישראל וארה"ב גם יחד, וכל משתתף הישרדות טוב משם או מכל מקום אחר בעולם נחשב אצלהם לכוכב ומתקבל בכבוד מלכים בארצם (ראה: ריצ'רד האץ', ראסל הנץ שגם הוזמן להשתתף בעונה שלהם, קלי, רוב, פארווטי), כולם אוהבים שם את שוני ורואים בה אחת משחקניות הישרדות הטובות ביותר, ובעיקר בפן החברתי. ותאמין לי שמה שראינו עד עכשיו זאת רק ההתחלה של המלכה שוני, עוד לא ראית כלום מלמה היא מסוגלת...

הנה הפרומו לפרק הבא, אם פספסת אותו:

https://www.youtube.com/watch?v=A45Kz6TwqKc

 

noamlah

New member


"אל תתעסקו עם שוני, כי ברגע שיהיה לכם רוב נגדה במקרה לא תהיה הדחה ונשלח אנשים לאי הגלות סתם בלי פואנטה וכשיהיה לכם שוב רוב נגדה ונגד הברית שלה נמציא שוב טוויסט של אי הגלות וניתן לה פוטנציאל להנצל אז אל תתעסקו עם שוני"

בסדר...כמו שאמרתי אם באמת אראה מהלך גדול שהיא גורמת לו אפרגן לה אבל זה עדיין לא מבטל את זה שהיא הודחה פעמיים!!!!!

פעמיים הייתה מועצת שבט שבלי אי הגלות שוני הייתה מודחת ומזה אתה מתעלם
 

סטילהוק

New member
רוצה לדבר על כל הטוויסטים שהיו בהישרדות עד היום?


שוני לא הודחה אפילו פעם אחת העונה, אם בגלל טוויסט ואם בגלל מה שהיא עצמה עשתה.כך שלהגיד ששוני הודחה פעמיים זה שקר וכזב, או טיפשות במקרה הטוב.

ואם כבר מדברים על טוויסטים, דייויד אהובך היה צריך להיות כל כך הרבה פעמים העונה, אם לא ההפקה שעזרה לו והביאה לו כבר 2 אלילים בזה אחר זה. יותר מזה, הגולדן גוד השחצן הרברבן המלא בעצמו, טוען הוא שחקן חברתי לא פחות טוב משוני, אך מעניין שעד עכשיו הוא לא עלה עליה ועל המשחק החברתי שלה, וזה עוד כלום לעומת מה שהיא עוד מסתירה בשרוול בהמשך העונה... ולא רק בפן החברתי שוני עולה עליו, היא כבר ניצחה אותו ראש בראש במשימת החסינות הקודמת, ועוד היא ניצחה את כולם, כולל אותו.
 

noamlah

New member
כתבתי שהוא חוזר להיות דביל לפי הפרומו לפרק הבא

וגם כתבתי בהודעות קודמות שאני מסמפט את שוני יותר ממנו
הלוואיי שיקבל בליינדסייד ענק, זה ישפר מאוד את העונה
סטילהוק, אתה הכי מבוגר בפורום אבל מתפלא עליך, אתה לא בגיל של להיות סנילי

אני פשוט כותב שלקרוא מלכה למי שהייתה מודחת פעמיים!!!! זה עיוות

אף אחד לא מלך העונה הזאת, כולם ממוצאים במקרה הטוב וגרועים במקרה הרע
 

סטילהוק

New member
אני קורא מלכה ומלך רק למי שמגיע להם


כמי שצופה כבר עשרות שנים בכל סוגי הריאליטי בארץ ובעולם אני כבר די מנוסה ויודע למי ומתי למישהו מגיע ולמי ומתי לא. ולהגיד לך שאהבתי את הטוויסט של אי הגלות? אז לא, ממש לא, אבל זה מה שיש העונה ועם זה צריך לנצח, ושוני ממש לא אשמה בשום טוויסט, שאגב נקבע ע"י ההפקה כבר לפני שמתחילה העונה ולא בגלל מתמודד זה או אחר. גם בעונה שעברה היה את טוויסט אי הגלות ושוני בכלל לא השתתפה בה. מי שכן השתתפו היו דייויד והארי. וכל מה ששוני עשתה לפני ואחרי אי הגלות הקרדיט לגמרי שייך לה ורק לה. כי אם היה לה משחק חברתי גרוע, היא לא היתה נשארת במשחק עם כל הטוויסטים גם יחד. למעשה שוני יכולה ללמד את כולם איך משחקים משחק חברתי, איך מוצאים סדקים והם נכנסים בתוכם, זה שיעור לחיים עבור כל שורד. ובכל ריקאפ שעושים לפרקים העונה מדברים על זה.
 

Seosi

New member
צפיתי בשלושת הפרקים האחרונים, וזאת כנראה העונה


הכי גרועה בתולדות הישרדות אוסטרליה (אני לא מחשיב את העונות ששודרו אי שם לפני 10+ שנים, לא צפיתי בהן), וזה נטו בגלל הטוויסטים המעצבנים האלה. בשביל מה אי הגאולה היה הכרחי עוד פעם? אני מבין שפאגונגינג במשחק משעמם, אבל מה לעשות, זה חלק מן המשחק. זה שהברית של שוני מקבלת עזרה מההפקה כדי לעצור את הפאגונינג מעצבן, ואם נהיה כנים, בעצם עוזרים לשוני בעצמה. סטילהוק, אני באמת לא רושם את זה כי אתה אוהב אותה, גם אני חושב שהיא חביבה ובסך-הכל שחקנית טובה, והיא הפיקה את המיטב בהדחה של זאק, אבל אי אפשר להתכחש לעובדה שבשתי מועצות שבט שבהן היא הייתה צריכה להיות מודחת, מופיע אי הגאולה משום מקום. אפילו אי ההכחדה פחות מעצבן אותי, לפחות אי ההכחדה הוא עקבי ולא מרגיש מוטה לטובת שחקן מסוים.

כרגע זה נראה שמו תנצח, אבל גם אמרתי את זה על ניק והוא הודח, אז אין לי מושג מי הולך להיות המנצח, וכבר מתחיל להימאס לי מהעונה, רק בגלל הטוויסטים. מסכים שפרק הבא נראה מעניין, אז אני מקווה שהעונה תוכל להתאושש לפני שתגיע לתומה.
 

סטילהוק

New member
כמו שכבר אמרתי


להגיד שאני אוהב את הטוויסטים עם אי הגלות? אז לא, אני גם לא אוהב אותם. אבל שוני ממש לא אשמה שככה החליטה ההפקה העונה. ואי הגלות היה גם בעונה שעברה ששוני לא השתתפה בה. דייויד, הארי ודייזי כן השתתפו בה. ויש משפט שהוא המוטו שלי בחיים, אפשר לנצח רק עם מה שיש, לא עם מה שאין. ואם זה מה שיש העונה אז מי שרוצה לנצח צריך לשחק עם מה שיש בשביל לנצח ולא לשחק עם מה שאין. תירוצים תמיד יש ותמיד יהיו ללמה לא ניצחנו. אבל החוכמה היא להסתגל למה שיש ולנצח עם מה שיש. ושוני עושה את זה עד עכשיו יותר טוב מכולם, ולא בגלל שההפקה עובדת בשבילה, אלא בגלל שהיא יודעת לנצל את מה שיש העונה לטובתה ובצורה הכי נכונה. שלא לדבר על כך שמבחינה חברתית היא יכולה לעשות בית ספר להרבה שקני הישרדות מתחילים וגם ותיקים. המומחיות של שוני היא למצוא סדקים ולהיכנס בתוכם, ככה מפלסים את הדרך לגמר וככה מנצחים. והיא היתה מאוד קרובה לנצח בעונה הקודמת שלה.
 

Seosi

New member


ברור לי ששוני לא אשמה, אני לא בא בטענות אליה בכלל, הבעיה היא עם ההפקה. ורשמתי שהיא הפיקה את המיטב באי הגאולה וכן הייתה חלק בהדחתו של זאק, אבל עדיין, היא הלכה פעמיים לאי הגאולה בפעמיים שבהן היא הייתה אמורה להיות מודחת.
 

סטילהוק

New member
להזכירך


בפרק הקודם שהתחילו עם אי הגלות (אקסייל זו גלות, לא גאולה. רדמפשן זו גאולה) היא היתה חסינה בכלל, מה שמוכיח שלא בגללה ההפקה החליטה להכניס פתאום את הטוויסט של אי הגלות, וכנראה שזה תוכנן מכתחילה כבר בתחילת העונה לשלב את אי הגלות מהפרק הקודם גם בעונת האולסטארס, בדיוק כמו שתוכנן מתחילת העונה לשלב את אי ההכחדה בעונת המנצחים בהישרדות האמריקאית. ולגבי הפעם הראשונה ששוני וזאק נבחרו ללכת לאי הגאולה, זה היה רגע לפני ערבוב השבטים ואמרו להם עוד לפני שהצביעו שהפעם לא מדובר בהדחה אלא בשניים שיילכו לאי הגלות, לא אמרו להם שייערך ביניהם דו-קרב ורק אחד מהם יחזור, וגם לא בטוח בכלל שבכל דו-קרב זאק היה מנצח את שוני, הרי הוא הפסיד לה מלא פעמים במשימות האישיות והשבטיות גם יחד. היתרון היחיד של זאק על שוני זה בהרמת משקלות, שברור שהיא לא יכולה לנצח אותו בזה. וחוץ מזה, לפני ערבוב אתה לא יכול ליצור מצב שאין מספר שווה בשני השבטים המעורבבים, כי ערבוב עושים רק מתי שיש מספר זוגי של מתמודדים, ואם זאק או שוני היו מודחים באותו ערב הם לא היו יכולים לעשות את הערבוב, זה למה שניהם נשלחו לאי הגלות והוחזרו אח"כ להצטרף כל אחד לשבט מעורבב. ולא בגלל שההפקה עובדת בשביל שוני. גם אם זו היתה אבי הם עדיין היו פועלים כך, כי אי אפשר לעשות ערבוב שבטים שיש מספר אי-זוגי של מתמודדים.
 

Seosi

New member


נכון, אבל זה עדיין מרגיש נוח מדי. ג'ונתן מודיע שבשני המועצות יצביעו המתמודדים לאי הגלות, כך שאם שוני מפסידה בחסינות, עדיין יש לה סיכוי. אולי זה לא רק בשביל שוני, אבל היא עדיין מזליסטית מאוד שהיה פעמיים אי הגלות.
 

Seosi

New member
הישרדות דרום אפריקה: הפיליפינים - פרק 6


אז לאחר שדי התאכזבתי מהפרקים האחרונים של הישרדות אוסטרליה, עברתי לראות את הפרק השישי של הישרדות דרום אפריקה, ואני שמח שכך, כי זה היה ממש פיצוי בשבילי. עונה ממש מעולה עד עכשיו!

טום ופאלסה יישרו את ההדורים ביניהם, אבל שוניי מבינה שהיא נמצאת בספינה שוקעת עם טום, וטום הוא זה שמביא לשקיעתה. היא מדברת עם ווזי ופאלסה על כך שהיא רוצה להצטרף אליהם. במינדאנו, מרת'וניס ממשיך לעצבן את כולם: הוא אומר לאנליז שהיא הבאה בתור ואומר לבנות לעשות את העבודה שלהן (כלומר, מה שבנות צריכות לעשות). לטווין כבר נמאס ממנו לגמרי והוא מוכן להדיח אותו. בלוזון, וורנר מצא את הרמז לפסלון החסינות שאייס וג'וזי מצאו. שלושת השבטים מגיעים למשימת החסינות/פרס. ניקו (המנחה) מודיע להם שרק שבט אחד יזכה בחסינות ובפרס של בירה והמבורגרים. שני השבטים המפסידים ילכו למועצת השבט. טום ופאלסה ניצחו את המשימה בשביל ויסאייס. לוזון ומינדאנו הולכים למעוצת השבט. באמת חשבתי לרגע שטום בא להרביץ למרת'וניס אחרי המשימה


בויסאייס, כולם נהנים מהפרס, חוץ משוניי שנגעלת מאיך שטום אוכל, מה שגורם לה פחות לרצות לעבוד איתו. במינדאנו, מרת'וניס החליט שהוא רוצה לפרוש, ואנליז וטווין יותר מבסדר עם זה. בלוזון, ג'וזי מדברת עם טוני על כך שהיא תצטרך להדיח את וורנר בסופו של דבר, מה שלא בא בטוב לטוני. בזמן ששניהן דיברו, וורנר רץ לחפש את פסלון החסינות ומצא אותי, לעיני ג'ון. במועצת השבט, מרת'וניס פורש מהמשחק. אבל זה לא הכל! ניקו מודיע להם ששני השבטים יצביעו למישהו מהשבט שלהם, וזה בעצם אותו טוויסט שהיה באוסטרליה: לוזון הצביעו לג'וזי ומינדאנו הצביעו לאנליז. שניהן לא מודחות מהמשחק אל עוברות אל השבט השני וצריכות לבחור מתמודד שיעבור איתן: ג'וזי בחרה בטוני ואנליז בחרה בקאטינקה. פרק ממש טוב, עונה ממש טובה, כרגע אני מרוצה.
 
למעלה