הישרדות דרום אפריקה: הפיליפינים - פרק 5

Seosi

New member
הישרדות דרום אפריקה: הפיליפינים - פרק 5


המצב של ג'וזי לא טוב כרגע בלוזון, אבל כרגע היא היחידה שיודעת על הרמז למיקומו של פסלון החסינות.
במינדאנו, מרטינז אמר לפיקיי שהוא חושב להדיח את טאבין, אז ברור שפיקיי ישר אמר הכל לטאבין. מרטינז גם אמר אחר-כך לקטקינה שאף אחד לא יתגעגע אליה אם היא תמות (או משהו כזה). מה נסגר איתך בנאדם?!?!? מארישקה ממשיכה להיות הקול המתנדנד בין הברית של טום ושוניי לווזי ופאלסה. מינדאנו היו הראשונים לזכות בחסינות כולל ארוחה. לוזון הגיעו למקום השני וקיבלו אבטיח כפרס. לאחר המשימה, טאבין ופיקיי במינדאנו דחקו את מרטינז לשיחה, וטאבין8 אמר לו שאם הוא נגדם, אז הם יפסידו במשימת חסינותה באה וידיחו אותו. בלוזון, ג'וזי דיברה עם טוני על האפשרות של ברית בנות, אך טוני דחתה זאת. ג'ון רוצה לעבוד עם וורנר, אבל וורנר חושש כי הוא לא יכול להגקן על ג'ון שקבוצה גדולה של אנשים רוצים להדיח אותה.

בויסאייס, טום רוצה להדיח את מארישקה בגלל הביצועים שלה במשימה. פאלסה אומרת לה את זה. עכשיו, לא הצלחתי לצפות בשאר הפרק משום מה, אז הנה תקציר למה שקרה לפי ויקיפדיה: טום ופאלסה התווכחו על אוכל ואיימו אחד על השנייה עם פסלוני חסינות (הרכמז שאפלסה מצאה בפרק הקודם מראה שפסלון חסינות מוסתר במועצת השבט). שוניי הזהירה את טום שאי אפשר לסמוך על מארישקה, כי היא חושבת שהיא משחקת בשני הצדדים.

במועצת השבט, פאלסה לקחה את פסלון החסינות לעיני כולם (אני לא טועה נעם, נכון?) טום השתמש בפסלון חסינות, פאלסה לא, טום קיבל רק קול אחד נגדו, בעוד
שטום, פאלסה ושוניי הדיחו את מארישקה.

* ספויילרים לגבי הזוכה למטה




טום ממשיך לקבל עריכה שלילית, אני יודע שטום זכה בעונה, אז מעניין אותי איך לאור העריכה שהוא מקבל כרגע.
 

noamlah

New member
סוסי סוסי סוסי

*קאטינקה, מרת'וניס, טווין (TEVIN), מיורישקה
 
למעלה