הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 5

B R A Y E R

New member
מנהל
הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 5


ערבוב שבטים!
צפייה מהנה לכולם


 

סטילהוק

New member
הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 5


לא יאומן איזה פרק קצר זה היה 42 דק' כולל הפרומו לפרק הבא.
רוב הודח כי מצא את עצמו בשבט הירוק יורה דווקא עם שני חברי השבט שלו הכי לא אמינים שכבר היה לו תקל עם שניהם, ושם את שני מטבעות האש שלו אצל פארווטי שעכשיו יש לה 3 מטבעות אש. פארווטי ומישל מצאו את עצמן בשבט הכחול במיעוט מול הבנים הכי מאוחדים של דקאל ניק, וונדל ויול שאחד מהם וונדל מסתבר זה החבר לשעבר של מישל וזה ממש לא נגמר טוב ביניהם. מקווה מאוד שהבנות לא יודחו בגלל זה, אוהב מאוד את החיבור בין השתיים. וקים מצאה את עצמה בשבט האדום עדיין עם שני האנשים שהיא הכי לא סומכת עליהם מדקאל טוני וסנדרה, מה שהופך אותה ללשון המאזניים בינם לבין אדם ודניס מסלה.

ועל פי הפרומו לפרק הבא שני השבטים המפסידים יבחרו את מי מביניהם להדיח במועצת שבט אחת, כמו שהיה בעונה 38.
 

סטילהוק

New member
הייתי מצפה ממנצחים במלחמה להיראות יותר כמו הישרדות הרומנית

הייתי מצפה מעונה כמו מנצחים במלחמה להיראות יותר כמו הישרדות הרומנית ששם כל משימת פרס או חסינות באקסטרים עד הקצה, הדרמה באקסטרים, המתח באקסטרים, ואין אפילו רגע דל ומשעמם אחד. זה בדיוק מה שהייתי מצפה מעונה של מנצחים, ובמקום זה קיבלנו עונה דרדלה שנראית יותר כמו עונה של טירונים עם משימה אחת בכל פרק שכוללת גם חסינות וגם פרס, שחס וחלילה לא יהיו שתי משימות לזוכים הפרימדונות, ולא לעייף אותם יותר מדי במשימות מסלול קשות ומורכבות כמו שאפשר לראות בכל פרק מחדש (כבר 31 פרקים) בהישרדות הרומנית.

ממליץ ל CBS ולמפיקי הישרדות בכלל ללמוד מהרומנים איך באמת עורכים עונת הישרדות, ובעיקר בעידן החדש, כי הרומנים כבר מזמן עלו בכמה רמות מעל כולם. ולצפות בהישרדות היום אחרי שצופים בהישרדות הרומנית זה כמו לצפות במירוץ בין סובארו (הישרדות הרגילה) ללמבורגיני (הישרדות הרומנית).

 

Uri04

New member
אתה משוגע לגמרי אם אתה חושב שנצפה בזה בלי להבין רומנית

או בלי כתוביות. האובססיה החדשה...
 

Bar EL

New member
גם אם זה היה עם כתוביות בעברית

לא הייתי צופה בזה בחיים.
 

NP23

New member
כמה טעויות


לפארווטי יש 4 כי רוב העביר לה 2 (כולל של אמבר)
ובשבט סלה זה דניס וג'רמי
וזה עוד בהודעה שרובה מתעסקת בלהגיד את העובדות שכולנו כבר יודעים ועדיין עובדות לא מדויקות... תתרכז בלהגיד את דעתך מה הקטע לעשות סיכומים ועוד שגויים?
 


הפרק מתחיל, ניק בוידוי אומר שהוא ישמח לעבוד עם טייסון בהזדמנות אחרת (ספוילר להמשך העונה? טייסון חוזר מאי ההכחדה?) ויול מספר על אשתו של פנר, שסובלת ממחלה סופנית. אני מבין שזה טרגי, אבל זה היה חייב להיות בפרק? ויותר מזה, האם זהו הוידוי שמסמן את יול כזוכה? האם חזרנו לימי עונה 35, שבו "וידוי הסינדרלה" הוא מה שמסמן לנו מי זוכה? אני מצטער, אני עוד בטראומה מהעריכה הצהובה של חלק מהעונות האחרונות, כולל עריכה סמויה ומעודנת כמו פטיש חמישה קילו, מסור חשמלי ושוטגאן ביחד.

אז השבטים מתערבבים, ומתפצלים לשלושה. השבט הכחול, אוי ואבוי. אם הם הולכים למועצת השבט, אני לא רואה שום תרחיש שבו פרוואטי שורדת בלי אליל או כוח אחר. גם המצב של רוב לא טוב, אבל הוא לא בהכרח יודח, אולי הוא יכול לסובב את שאר השבט הקודם שלו נגד שרה, או אפילו להצטרף אליה ואל סופי ולהדיח את אדם. ובשבט האדום, היחידה שכן בטוחה היא קים. אבל זו עונה שמאוד קשה לדרג, בטח בלי להתחשב בכל העונות הקודמות ובמהלכים של השורדים בהן, ולכן כעיקרון אני לא אדרג בכלל. אולי בסוף העונה. אני גם חושב, בעקבות הפרקים הקודמים, שקים וסופי בטוח מגיעות למיזוג.

ואז, בשבט הירוק, סופי מוצאת את החצי השני של האליל שהיא במקור נתנה לקים... זהו זה, סופי לא הולכת לשום מקום בפרקים הקרובים. ואז ישר עוברים לאתגר החסינות... אז אין פוקוס על אי ההכחדה הפרק? איזה כיף! לצערי, יארה מפסידים חסינות בצורה גרועה. למה רוב לא עבד עם סופי על הפאזל? למה הוא השאיר את זה לאדם, והלך על הקליעה במקום? ואז רוב מנסה להוביל מהלך נגד שרה, אבל... מצווה על בן ואדם לא לדבר עם שרה וסופי? זה לא הולך להיגמר טוב. זה עבד בעונה 22, כן... עונה עם 16 שפוטים מוכי כוכבים, כל החדשים משני השבטים, שהיו מוכנים לאבד את כל הכסף שלהם בחיים האמיתיים כדי לעבוד עם רוב. בכל עונה אחרת זה לא היה הולך, במיוחד שאתה עם סופי, שכל העונה שלה העמידה פנים שהיא שפוטה, אבל בפועל הלכה עם בנג'מין לגמר רק כי ידעה שהיא יכולה לנצח אותו.

ובמועצת השבט, רוב מוכיח סופית שהשיטה שלו לא יכולה לעבוד אלא על שפוטים ואידיוטים, ומודח. גאון הדור, מיי אס. אבל אני לא יכול שלא לגחך כשבן, אחד הזוכים הכי גרועים, מסכים עם הטענה של אדם שכולם שם שחקנים מעולים. בינתיים אתה, יא חביבי, לא.
 

sapir aloud555

New member


ניק: אולי אני וטייסון נעבוד יחד (... חוזר מההכחדה, אה? למה שיתקעו את הוידוי הזה אם לא)
&nbsp
תגובה ראשונית לפארווטי ויול באותו שבט: אאאאאאאאאאאאא
&nbsp
הריאליזציה כשפארווטי מתחילה לקבל מלא וידויים: אוי לא
אוי לא, לא לא לא. בבקשה לא.
ברור שמחלוקת השבטים היא לגמרי בבוטום אבל למה לרצוח אותה ככה?
&nbsp
ואז סלה זוכים בחסינות ראשונים ואני חוזרת לנשום.
&nbsp
שמחתי שלא ראו משהו מההכחדה כי באמת תהיתי מה יקרה בעריכה אם יצטרכו לחלק זמן מסך ל3 שבטים וגם למודחים. חשבתי שיתנו למישהו לשלוח יתרון לשבט המפסיד כדי ליצור עוד דרמה
סופי ושרה משחקות נהדר, ויול מקסים כהרגלו. לא קונה את החרטא שמישל עכשיו עם פארווטי, היו מראים איזו סצנה שלהן אם היא באמת הייתה רוצה לעבוד איתה בפרקים הקודמים. ובפרק הבא שני שבטים הולכים למועצה אז מבחינתי זה יהיה בגדר נס אם פארווטי לא המודחת הבאה, באיזה מקום אעדיף אם היא תזרוק את כל המטבעות שיש לה על יתרון באתגר.
&nbsp
אין הרבה מה לכתוב על ההדחה של רוב, זה היה צפוי. הפתיע אותי ששרה הייתה זו שאמרה את שם הפרק, רק מראה שכל המנצחים הם מעריצים של המשחק.
 

Seosi

New member


נתחיל מזה שיול בנאדם ענק. ידעתי שהוא משחק בשביל ג'ונתן ואשתו, סטייסי. ידעתי שהיא סובלת ממחלה אבל לא ידעתי שזה ALS. מאחל רק דברים טובים בשביל ג'ונתן וסטייסי.

לגבי הפרק עצמו, כיף לראות את פארווטי שוב בפעולה! אבל, אני חושש שהיא באמת לא נמצאת במקום טוב הפרק. היא הצליחה אבל לעשות הרבה הפרק: חידשה את הקשרים שלה עם יול, התחילה להתקרב אל ניק וחיזקה את הקשר שלה עם מישל לאחר שהיא וונדל נתקעו באותו שבט. אפרופו וונדל, פרק ממש לא טוב בשבילו הפרק, לגמרי ירה לעצמו ברגל בשיחה שלו עם מישל. אני עדיין חושב שיש יותר סיכויים שפארווטי תודח על פניו, אבל הוא שם את עצמו בסכנה. ואגב, לפארווטי יש עכשיו ארבע מטבעות, אולי היא תוכל לעשות משהו עם זה.

בדקאל, קים פתאום נמצאת בעמדה הכי טובה בשבט, וג'רמי ודניס מבינים את זה וישר ניגשים לפעולה. אני רואה את קים עובדת עם ג'רמי ודניס על פני טוני וסנדרה. ואני ממש רוצה לראות ברית של דניס וקים, אבל לא בא לי שטוני או סנדרה יודחו. אני חושב שהפרק טוני הבין פחות או יותר את המצב, והם יצטרכו לעבוד ממש חזק בשביל שקים תעבוד איתם. ולקים יש פסלון חסינות, בנוסף להכל. אבל גם לסנדרה, אשר תקף למועצה אחת.

סופי ושרה לגמרי שחקניות השבוע, הן פשוט משחקות מעולה מהפרק הראשון. הן דיברו עם אדם ובן על להדיח את רוב לפני האסטרטגיה שלו ששלושתם לא זזים מהמחנה, סופי מצאה פסלון חסינות אשר חלקה את החצי השני שלו עם שרה והחזירה לסופי אחר-כך, ובנוסף להכל, שרה לא הייתה צריכה לגנוב קול מאף אחד, וסופי עדיין מחזיקה בפסלון חסינות, כך שאדם ובן בצרות כרגע. אני רשמתי במשך העונה שרוב מוכיח את עצמו, ואני עדיין חושב שכך, אבל הוא טעה כאן הפרק. אדם ובן יודעים בדיוק מה רוב עושה, כולם יודעים בעצם מה רוב עושה, השתלטניות שלו בסוף הביאה להדחתו. בפרק הבא, שני שבטים הולכים למועצת שבט? אני מקווה שלא יהיה מקרה מלקולם נוסף, אבל אני כן חושש, בעיקר לפארווטי.

פרק ממש טוב, ואני שמח שלא הראו את אי ההכחדה הפרק, כי היה הרבה מה להראות במשחק המרכזי.
 

NP23

New member


כפי שאמרת, היו שיחות נגד רוב טרם המהלך שלו למנוע שיחות אסטרטגיה . אני בטוח שרוב מודע לכך, הוא רחוק מלהיות אדיוט. ולכן ניסה לייצר מצב של פרנויה שהם לא מדברים ואז הם פתאום שוקלים כן להשאר עם רוב , כי לא דיברו מספיק עם הבנות וכי רוב מוכיח את עצמו כנאמן אליהם (לכן גם רוב לא הלך וניסה לעבוד עם הבנות בעצמו, כי ידע שבכך הוא יקבור את עצמו לגמרי). השתלטנות זה ממש לא מה שהדיח אותו, זה אך ורק יכל להציל אותו אבל זה לא הצליח . זה לא מה שגרם להדחה שלו יותר או פחות. היה לו ערבוב רע מאוד ( פארווטי ומישל יחד איתו ללא ספק היו מצביעות איתו למשל..) ומטרה סופר ענקית על הגב.
 

Seosi

New member


אבל אני חושב שהשתלטניות שלו מה שגם גרם לאדם ולבן להפסיק לרצות לשחק תחת הצל שלו. היה לו ערבוב רע, אני מודה, ושלושתם (אדם, בן ורוב) בכלל לא תפקדו טוב ביחד, כך שזה היה המצב הכי טוב בשביל סופי ושרה. אני חושב זה שהוא ניסה לעשות את האסטרטגיה שלו באי הגאולה לא עזרה למצבו, אף על פי שכבר הייתה לו מטרה על הגב.
 

NP23

New member


לא היה לו שום סיכוי נו , אז לפחות ניסה לייצר פרנויה וחוסר שקט בשבט כדי להכריח אותם כן להצמד אליו, אני דווקא חשבתי שזה יכל לעבוד לו, כי בן ואדם זה כן טיפוסים שיש בהם מן הפרנויה , הם גם עשו את זה ולא דיברו , אני למשל לא רואה את טוני אומר לו על דבר כזה " סבבה הנה אני יושב כאן כל היום," או תתאר לעצמך אותו מבקש מסנדרה חחח, הוא ידע שזה כן שחקנים שהוא יכול לנסות להשתלט עליהם , אבל כנראה שהרצון לעשות מהלך ענק ולהוציא איום (שהרי שרה לא נחשבת שחקנית גדולה למרות שהיא כן) ולנקום בו על זה שהיה נגדם במועצות אחרות (למרות שרוב לא הלך בפועל מעולם נגד בן אלא הפוך ) גבר על הגיון אסטרטגי ועל למקם את עצמם בעמדה הכי טובה moving forward
 

Seosi

New member


ברור לי שלרוב לא היה סיכוי, סופי בעצמה אמרה שהיא לא רוצה לעבוד איתו, אבל אני חושב שהוא יכל לעשות עבודה יותר טובה עם אדם ובן, לפחות לנסות מאשר להגיד להם שבו איתי במחנה ואל תלכו לשום מקום.
 

sapir aloud555

New member


אני חושבת שהוא ידע שאין לו הרבה סיכוי והוא ניסה לעשות את האסטרטגיה הזו מתוך יאוש. גם אם המצב עם בן ואדם היה מושלם שרה וסופי יכלו לשלוף אחד מהיתרונות ולהדיח אותו, סופי על הרגע הראשון לא רצתה לעבוד איתו. מבאס אבל מה לעשות.
&nbsp
מישהו יודע מה הולך לקרות בפרק הבא? שני שבטים נכנסים למועצה יחד ומדיחים מתמודד אחד? שני שבטים הולכים למועצה ומדיחים בנפרד מתמודד מכל שבט, שתי הדחות?
 

NP23

New member
לגמרי


אם כי במצב שבו היה מודח כי שרה גנבה קול / סופי השתמשה באליל על שרה , זה כבר אי אפשר יותר מדי להאשים את הבנים שזה קרה , הם עשו מה שיכלו .. אבל בגלל שזה קרה בלי היתרונות, בן ואדם עשו מהלך גרוע ביותר ואת סופי ושרה מעריך כפליים.
&nbsp
לגבי פרק הבא , 90 אחוז שזו תהיה מועצה אחת בלבד עם 2 שבטים שהפסידו , הפרק הוא רק 42 דק' והפעם גם יש בו אי ההכחדה בוודאות, אז קשה להאמין שנראה 2 הדחות.
מה גם שככה היה בעונה 38 אז זה לא בא משום מקום.
 
למעלה