פינת הפופולאריות 40 - פרק 4

סטילהוק

New member
מדרג


אדם - 5 מחד משחק ישר לידיים של רוב ועושה את כל השגיאות האפשריות, אך מאידך אי אפשר להתעלם מהעובדה שבגללו ובגלל שלא ויתר והמשיך עד שהשיג את כל 3 המפתחות לתיבת הפאזל השבט הכחול זכה בחסינות סוף סוף. גם לרוב ומישל כמובן שהיה חלק גדול בזכייתם, אך ללא 3 המפתחות שאדם לבדו השיג עבורם הם לא היו מגיעים בכלל לפאזל.
אית'ן - 8 אין מה לאמר, מגיע לו בהחלט כל הכבוד שלמרות שהתמוטט ונפל לא ויתר והמשיך עד הלוג האחרון, כשהבנות מלוות אותו כאות הערכה למאמציו הכבירים. זה שורד אמיתי.
אמבר - 5 ייאמר לזכותה שהיא לפחות מנסה וגם הפעם לא נכנעה והרימה ידיים והשלימה את המשימה הקשה והתובענית עד סופה.
בן - 4 עד עכשיו הוא פשוט זורם עם הזרם, אין לו שום סיי והוא לא יוזם שום דבר, אפילו על לחפש ולמצוא אלילים הוא ויתר. והכי חמור הוא לא מודע למה שקורה סביבו.
ג'רמי - 7 משחק לא רע ואני אוהב את החיבור שלו למישל, שניהם לגמרי לשון המאזניים בשבט הכחול, והם אלה שמחליטים למעשה מי יודח. וזה כוח חזק מאוד במשחק הזה.
דני - 3 ייאמר לזכותה שפעם ראשונה מאז שהתחילה העונה היא עושה משהו עד הסוף ולא נכנעת עד להשלמתו. ייתכן שחברתן של הבנות האחרות על אי ההכחדה נותנות לה מוטיבציה.
דניס - 2 לא באמת ראינו אותה הפרק, וגם ממה שראינו זה היה פשוט מביך. לראות את דניס חיית המשימות של העונה שבה זכתה מפגינה כאלה ביצועים חלשים ועלובים במשימות השבטיות זה עצוב.
וונדל - 1 יש בכלל אחד כזה על האי? כי אני עדיין לא ראיתי אותו באמת שם.
טוני - 9 היה ונשאר מלך, ועל הדרך גם האתנחתא הקומית של העונה.
טייסון - 1 שיחק רע מאוד, ניסה לירות לכל הכיוונים עם אקדח קפצונים. ככה לא משחקים, ככה מפסידים. והתוצאות בהתאם.
יול - 8 עד עכשיו משחק לא רע, הסתגל די מהר לעידן החדש של הישרדות, למרות שהוא משלב בין אולד סקול לניו סקול.
מישל - 9 אם הייתי צריך להמר על פי העריכה עד עכשיו מי הזוכה של העונה הייתי מהמר עליה, למרות שהימרתי עליה גם העריכה הזאת, אבל אחרי העריכה שהיא מקבלת זה רק מחזק את התחושה שלי וזה בגלל שבניגוד לרוב מי שנשארו במשחק יש לה הרבה מה להוכיח גם לאוהדיה ולגם מקטרגיה שרואים בה זוכה מן ההפקר ולא בגלל שהיא שחקנית טובה. והיא גם אחראת ביחד עם רוב לניצחון הגדול של השבט הכחול והקאמבק הגדול שלהם.
נטלי - 8 למרות שהיא הודחה ראשונה מהמשחק ונשלחה לאי ההכחדה היא מקבלת עריכה טובה על אי ההכחדה, ומראה לכולם שהיא פייטרית,שלא מוותרת ונותנת הכל בכדי לחזור למשחק, ואני מאוד מקווה שהיא תחזור.
ניק - 1 כנ"ל לגבי וונדל, יש בכלל אחד כזה על האי? כי אני עדיין לא ראיתי אותו באמת שם.
סופי - 9 מקבלת וידויים מעניינים יחסית למישהי שכל-כך מתחת לרדאר שטייסון שכח איך קוראים לה... פיינליסטית? אם לא, לפחות מושבעת
סנדרה - 1 היתה ונשארה פדלאה, אפילו האליל חסינות שאצלה הוא לא בגלל שהיא חיפשה ומצאה אותו אלא קיבלה אותו מתנה בעד מטבע אש, וכמה מתאים מה שאמרה עליה פארווטי שצריך לקרוא לספסל של הלוזרים שתמיד יושבים במשימות השבטיות על שם הפדלאה הסיבה היחידה שמחזקים אותה בעל כונה זה בגלל שהיא פדלאה שלא יכולה לפלס את דרכה לגמר דרך משימות חסינות. בעיניי הוא אף פעם לא היתה מלכה ולא תהיה מלכה. מלכה זו הלנה מהישרדות הרומנית, שורדת אנדרדוגית, גלדיאטורית פייטרית, זו מלכה בעיניי במלוא מובן המילה.
פארווטי - 6 לצערי היא די אנמית במשחק להוציא משפט פה משפט שם, אם זה בגלל העריכה החלשה שהיא מקבלת, ואם זה בגלל שהיא פשוט נהפכה לצל של רוב ובאמת לא עושה שום דבר מלבד לשחות ולהתשתזף להנאתה. קלי בקצה ההכחדה בשלבים האלה כבר ניהלה את המשחק לגמרי בשבט שלה. הייתי מצפה מפארווטי הרבה יותר, שלא לדבר על הביצועים החלשים שלה במשימת החסינות האחרונה, אם לא אדם הם לא היו מנצחים, כי פארווטי קפצה 3 פעמים ולא השיגה אף מפתח.
קים - 7 בניגוד לפארווטי וסנדרה, היא לפחות מנסה לעשות משהו, חיפשה לבדה ומצאה אליל חצוי, נותנת את כל כולה במשימות השבטיות, מנסה ליצור קשרים כמו למשל עם סופי, וכל מי שטוען שהיא סגולה כנראה שלא צופה באותה עונה שאני צופה.
רוב - 10 שולט גם בפארווטי וגם ברוב השבט שלו, הבן אדם גנגסטר שכולם שם מפחדים ממנו, לא סתם זכה לכינוי רובפאת'ר, והוא ומישל גם חלק גדול מהניצחון של הכחולים השבוע.
שרה - 7 משחקת בינתיים לא רע, אוהב מאוד את ברית השוטרים שלה ושל טוני, היא לגמרי מזכירה עד עכשיו יותר את שרה של קאגיאן שאהבתי ולא את שרה של גיים צ'יינג'רס שלא סבלתי. אבל זה עוד יכול להשתנות...
 

Bar EL

New member
גם אתה?


לא הבנתם שכולם מושבעים העונה? (אלא אם מישהו יפרוש לפני האיחוד והוא לא יהיה)
 
brought someone some happiness


אדם 3
אית'ן 1
אמבר 1
בן 7
ג'רמי 10 מהענקים של הפרנצייז
דני 1
דניס 10 קווין
וונדל 8 הורדתי 2 על זה שהוא משעמם
טוני 10 מגיע לו מכל הלב
טייסון 1
יול 10 הגבר שלי

מישל 9 כרגע הבאד ביש של הכחולים
נטלי 6 כאמור, 6 כאן זה 10 של אי המתים
ניק 5 הפתיע לטובה בסוף הפרק ועדיין לא ברמה של הגדולים
סופי 10 קווין גאונה
סנדרה 10 קווין סאסי
פארווטי 10 קווין נעלמת
קים 10 קווין מאדר
רוב 10 קווין בוסטון
שרה 10 הארלי קווין
 

Confide In Omer

New member


אדם 8
אית'ן 6
אמבר 3
בן 2
ג'רמי 5
דני 3
דניס 9
וונדל 5
טוני 5
טייסון 1
יול 7
מישל 8
נטלי 10
ניק 3
סופי 7
סנדרה 7
פארווטי 10
קים 5
רוב 2
שרה 7
 

NP23

New member


אדם 6 עדיין חמודי ומנסה לתקן את מה שפישל.. גם די ברור שהוא לא באמת הולך לשום מקום
אית'ן 2 אפילו שמאוד ריחמתי עליו והכל
אמבר 2
בן 3
ג'רמי 5 לא היה ממש רלוונטי הפרק
דני 1
דניס 5 כמו ג'רמי
וונדל 4 לצערי אף פרק לא רלוונטי כרגע .. לפחות נראה ממנו פרק הבא
טוני 10 הקינג !!! הוא לא רצה להשאיר את טייסון לשניה אחת זה הכל עריכה.. הוא בשליטה לגמרי
טייסון 3 נקודה על זה שקרא נכון את המפה ועוד אחד על מאמץ ונסיונות, אבל זהו..
יול 8
מישל 5
נטלי 4
ניק 10! הוא לא היה בשום סכנה במצב שהעריכה היתה צריכה להביא דברים מההדחה של אמבר כדי ליצור מתח! הוא במצב חברתי מצויין וגם דאג לזרוק קול לקים . בחור סופר אינטלגנט וחברתי וזה מבאס כל השנאה שהוא מקבל. הוא עם מטרה מאוד ענקית על הגב ב2 מתוך 2 ועובר את זה בענק.
סופי 1 היא חוזרת לשעמם ממש..
סנדרה 4
פארווטי 4
קים 3
מתנצל אבל שלושתן טרם מרשימות אותי העונה
רוב 10
שרה 9
 

B R A Y E R

New member
מנהל
כמעט שכחתי


אדם - 7
אית'ן - 1
אמבר - 1
בן - 7
ג'רמי - 7
דני - 1
דניס - 7
וונדל - 6
טוני - 10
טייסון - 2
יול - 8
מישל - 7
נטלי - 5
ניק - 7
סופי - 7
סנדרה - 7
פארווטי - 6
קים - 8
רוב - 8
שרה - 10
 
למעלה