קללת הוודו של בן ברייר עונה 7 פרק 16

noamlah

New member
קללת הוודו של בן ברייר עונה 7 פרק 16


עדיין לא ראיתי את הפרק אבל מצפייה בתוצאות בויקיפדיה גם אין ממש חשק לראות
חלאס עם האקסייל הזה, חלאס!!!!!!!!!!!! חלאס!!!!
הברית של וואקאמה מטומטמת והגיע להם להיות מודחים בזה אחר זה, למה צריך את זה עכשיו שיציל אותם בצורה מאולצת?
ואני לא חסיד של לצרוח "התערבות הפקה" אבל זה ממש מוזר שכבר פעמיים יוצא כששוני אמורה להיות מודחת יש אקסייל במקום
אוף!!!!!
 

Seosi

New member
חחח בדיוק באתי לרשום על זה


וגם אני לא מאלה שישר אומרים התערבות הפקה (ראו ערך נעמה), אבל די, כאן זה כבר לגמרי מרגיש שההפקה עושה הכל בשביל שוני. גם אני לא ראיתי את הפרק, אבל יש באמת טעם לראות? עצוב מה שקרה ללי, ומתברר שגם לג'קי חזר הסרטן, אני מקווה שהיא תחלים מזה במהרה.
 

Bar EL

New member
אני מאוד מקווה

שהבריון שאמרתם שאני וברייר היינו אוהבים עדיין שם
 

Seosi

New member
חחחח כן, למרות שלא זכור לי שאני אמרתי את זה

 

סטילהוק

New member
Australian Survivor - All Stars Ep17


והמלכה שוני זוכה שוב בחסינות בפעם השנייה מתוך 3 משימות החסינות מאז איחוד השבטים, והפעם עוד מול דייויד הגולדן גוד השחצן והמלא בעצמו שהביסה אותו לבדה אחרי כמעט 3 שעות במיים הסוערים.






 

noamlah

New member
והמלכה הודחה כבר מהמשחק בפרה מיזוג

אבל היי בעצם לא הודחה כי החליטו במקרה כשרוב הקולות היו נגדה יש אקסייל
והיי, המלכה כנראה תודח פרק הבא אבל לא תודח כי במקרה כשהיא בסכנה החליטו שיש אקסייל

איזה מלכה!!!
 

סטילהוק

New member
היא לא הודחה


היא לא הודחה, היא נשלחה לאי הגלות ביחד עם זאק, בגלל שזה היה רגע לפני ערבוב השבטים והיה צריך להיות מספר שווה ביניהם.

והבנו כבר שאתה שונא את שוני, זה לא דבר חדש שבפורום הזה שונאים אוטומטית את כל מי שאני אוהב. אבל זה לא משנה את העובדה שהיא מלכה, והוכיחה עד כמה היא טובה ומסוכנת מספיק פעמים העונה וגם בעונה הקודמת שלה בשביל להצדיק את הכתר שלה.



 

סטילהוק

New member
אגב, לא בטוח בכלל שזאק היה מנצח אותה שם


הרי היא הביסה אותו כבר כל כך הרבה פעמים, וגם זכתה פעמיים בחסינות אישית, מה שהוא לא זכה אפילו פעם אחת. שלא לדבר ששרדה הרבה יות זמן ממנו כמעט בכל משימת חסינות שבטית שהשתתפה בה. היתרון היחיד של זאק על שוני זה הרמת משקולות, כי היא לא יכולה להרים את המשקל שהוא מסוגל להרים. אבל פה זה נגמר היתרון שלו עליה. שוני הרבה יותר חכמה ממנו, הרבה יותר ערמומית ממנו, הרבה יותר בעלת סיבולת ממנו, הרבה יותר מהירה ממנו, והרבה יותר אינטליגנטית ממנו. כך סיכוייו לנצח אותה ברוב המשימות נמוכות מאוד.

ועוד דבר שכנראה פספסת: מנחה התוכנית אמר להם לפני שהלכו להצביע שהשניים שיקבלו הכי הרבה קולות יישלחו לאי הגלות. כך שכל מי שהצביע להם ידע למה הוא מצביע, וזה לא היה להדחה.
 

noamlah

New member
לא שונא

אהבתי אותה מאוד בעונה הקודמת שלה עד שהחליטה לעשות שטויות ולפעול מתוך רגש בהדחת מוניקה שהרסה לה את המשחק

עודדתי אותה גם בתחילת המשחק הזה בברית שלה עם הארי וניק

אבל היא לא משחקת טוב וממש לא הבילדאפ שעושה מעצמה בווידואים שלה
היא במיעוט מתחילת המשחק, לא פועלת ויוזמת גם כשהמהלך לטובתה מאוד ברור (לעזור לניק ולתת לו את הייתרון), לוקחת קרדיט על הדחות שהשבט ממילא תכנן לעשות (הנרי היה מודח בהצבעה חוזרת בכל מקרה) ושרדה פעמיים בגלל שההפקה פתאום החליטה לעשות אקסייל בימים שבהם היא הייתה אמורה להיות מודחת
זה לא מלכה, זה מזליסטית במקרה הטוב ויקירת ההפקה במקרה הרע

דיוויד בלתי נסבל והרבה פחות סימפטי משוני אבל לו לפחות אני יכול לתת קרדיט בניגוד אליה ואני בהחלט מאמין שאם לא היה מדובר באישה בלונדינית צעירה ומתוקה אלא בגבר אם אותה התנהלות גם אתה היית מגיב אחרת
 

סטילהוק

New member
מעניין שדווקא דייויד שהחזירו אותו אחרי כמה שבועות ששיחק

ופתאום הוא מצא לא רק אליל אחד אלא 2 בגלל "טפשותה" של פיבי שגם הודחה בגלל זה שגלתה לו את הרמז לאליל שבקושי הצליחה להסתיר ממנו ומכל השאר, לא נחשד אצלך ליקיר ההפקה או למזליסט, אבל אנדרדוגית ששרדה כל שבט וכל מועצת שבט שהיתה בה והדיחה בזה אחר זה את כל ממי שהתכוון להדיחה, זכתה פעמיים בשרשרת חסינות מול רולות מהלכים עם כמה שרירים לא רעים עליהם שנכנעו לה, הפעילה את הקסם שלה על כל כך הרבה מתמודדים גם בעונה הזאת וגם בעונה הקודמת ואם תגיע לגמר תקבל את רוב הקולות כי אין אחד שם, אפילו דייויד ששונא אותה, כולל כל אלה שהיא הדיחה, שיש להם רק דברים טובים ומחמאות להגיד עליה, החלט שהיא מזליסטית או גרוע מזה יקירת ההפקה.
 

סטילהוק

New member
מה חושבת המודחת על מי שהדיחה אותה ובכלל על העונה


אבי הולמס האתלטית והמודחת הראשונה של שבט וקאמה המעורבב השיבה על שאלות הגולשים בפייסבוק לאחר הדחתה והסבירה בין השאר מה היא חושבת על שוני שהדיחה אותה בבליינסייד? למה התעקשה להדיח את שוני "החלשה" פיזית? ומי מבחינתה מהווה את האיום הכי גדול בעונת האולסטארס של הישרדות האוסטרלית?

Abbey's Live Facebook Q&A Replay - Australian Survivor: All Stars
https://www.youtube.com/watch?v=yGwroxTDl_4


 

noamlah

New member
קללת הוודו של בן ברייר עונה 7 פרקים 16ו17 לאחר צפיה

טוב, ברייר מאוד דייק בקללה שלו כשהוא אמר הישרדות ישראל
כי פרק 16 בהחלט נראה לקוח משם
מה אכפת לי מאמא של ברוק, הציפורים של זאק או אשתה של מואנה?
ולמה צריך לבזבז על זה ארבעים דקות מהפרק?
מלי גם לא ממש אכפת לי, הוא לא הפסד גדול למשחק הזה

פרק 17 היה קצת יותר נסבל
גם אחריי שהטוויסט המזעזע של האקסייל נתקע בגרון
דיוויד מתחבב עליי יותר ויותר, סך הכל עכשיו אני בעדו

הפרומו לפרק הבא מרמז על בליינדסייד שזה גם דיי מספיילר שכנראה כל וואקאמה חוזרים מהאקסייל (לא מגיע לכם) יחד עם ג'קי ואו מואנה או זאק מודחים
טוב, אם שוני אכן תהיה אחראית לבליינדסייד אפרגן לה אבל נראה לי שהפרומו מנפח את עצמו ייתר על המידה כמו כל העריכה של שוני העונה
מאמין שאם יודח מישהו ממוקוטה זו תהיה שארן כי דיי ראו סימנים לכך היום

דיוויד קרע אותי מצחוק עם ההשתעלויות במועצה
 

Bar EL

New member
דיוויד זה הנבל הזה נכון?

באיזה שלב הם במשחק כבר?
 

סטילהוק

New member
תמשיך להתעלם מהעובדות, וזה שהיא זכתה פעמיים במשימות החסינות

כך שהיא לא היתה הולכת לשום מקום בין כה. אבל שנאת החינם שלך לא עוזבת אותך, ואנחנו כבר יודעים כמה שונאים פה את כל מי שאני אוהב. ולא, זה ממש לא מפריע לי להמשיך לאהוב את מי שאני אוהב, גם עם כולכם גם יחד תשנאו אותם.
 

סטילהוק

New member
Australian Survivor - All Stars Ep17


אם טמטום היה מחלה סופנית שארן ללא ספק היתה כבר עמוק באדמה. 3 פעמים היתה לה הזדמנות לעשות מהלך גדול ולהוציא שחקן חזק מהמשחק בבליינסייד ובכל הפעמים האלה רעדו לה הביציות. מה שמוכיח עד כמה היא עז ושפוטה של דייויד, שגם הוא עצמו כבר הבין שהיא עז, אחרי 3 פעמים שהיו לה והיא לא ניצלה אף אחת מהן. ואם דייויד הגולדן גוד שחצן והמלא בעצמו עוד לא הבין שמי שמתעסק עם שוני משחק באש וסופו להיכוות קשות, הוא יבין את זה מהר מאוד, כי אם יש מישהי שמשחקת את המשחק העונה ולא מפחדת ממהלכים גדולים שיקרבו אותה לגמר ולתואר הזוכה של הישרדות אולסטארס האוסטרלית זאת שוני המלכה, שכפי שכבר אפשר לראות בפרומו לפרק הבא שישודר היום מתכוונת לנצל את התרגיל המלוכלך שעשו דייויד ושארן העז השפוטה שלו לז'אקי ולהוציא לפועל את תוכניתה שתשנה את כל מאזן הכוחות. ואני סומך על שוני שאם יש מישהו עם עמוד שדרה שמסוגל להעיף מהמשחק את הגולדן גוד השחצן והמלא בעצמו זו רק היא. כי כל השאר עדר של עיזים פחדנים ועלובים שמשחקים כמו טירונים עונה ראשונה בהישרדות, ועוד לא הבינו שככה לא מנצחים בהישרדות, כי אף מושב לא ייתן את קולו לעז. ושארן מסתבר העז הכי גדולה שנשארה במשחק. פשוט שחקנית גרועה שהפכה לשפוטה של הגולדן גוד שמחזיק אותה עם רצועה.
 

סטילהוק

New member
Australian Survivor - All Stars Ep18



And The Queen Stays Queen

Don't Mess With Shonee
Because You're Playing With Fire



 
למעלה