הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 4!

Seosi

New member


סוף סוף סלה זכו בחסינות

להגנת אדם, הוא הבין את הטעות שלו ועשה סבב סליחות וניסה לעשות בקרת נזקים, אבל המשחק שלו לגמרי נחשף. רעיון חכם של רוב שסיפר את השקר על אדם לג'רמי ומישל, ונראה שהם קנו את זה. אני לא מאשים אותם שהם קנו את זה, גם אני לא חושב שהייתי סומך על אדם. הלוואי שפארווטי הייתה יותר יוזמת הפרק, מרגיש לי קצת שהיא רדומה
אבל ערבוב השבטים מגיע, אז זאת הזדמנות חדשה בשביל פארווטי.

בדקאל, לטייסון לא היה שום סיכוי. יול לגמרי שרף אותו שאמר לסנדרה שהוא מכוון נגדה, ואני מאוד שמח שיול לא נתפס (כרגע). אני בהתלבטות עם ההדחה של טייסון הייתה טעות בשביל טוני, סנדרה ושרה או לא. כי מצד אחד, אני יכול להבין את סנדרה כי הוא כן כיוון נגדה, אבל מצד שני, זה נותן לברית של יול יותר כוח. אני אחכה לראות את שאר התגובות כדי לגבש דעה. כלומר כן, פרק הבא ערבוב אז כנראה זה לא כל-כך משנה, אבל אני לא חושב שזה מה שעבר לטוני, סנדרה ושרה בראש. גם לא הכי התלהבתי מהמשימה הזאת באי ההכחדה. כדרך אגב, מי האקס של מישל? וונדל?

בכל מקרה, ערבוב השבטים מגיע לגמרי בזמן.
 

NP23

New member


הערבוב מאוד עבר להם בראש ולכולם, הם דיברו על זה חד משמעית שטייסון יהיה הראשון לערוק במקרה של ערבוב ואפילו ניק ייחס לטובתו שיהיה נאמן לשבט וכולם הרימו ידיים גם אני. זה הדבר *העיקרי* שהתעסקו בו במועצת שבט ובהדחה, מי יהיה להם נאמן להמשך . וכן אני מאמין שטוני ושרה הבינו את זה .. ושבעיקר אם נכנסים לערבוב אז זה בעיה ליצור אויבים כרגע מוונדל , יול סופי שבטוח התנגדו להחלטה.
 

Seosi

New member


כן ראיתי שדיברו על כך במועצת השבט, טייסון באמת היה ההחלטה כי הגיונית. טייסון לא בין השחנים או הזוכים המעודפים עלי, אבל להגנתו הוא יודע לקרוא את החדר, קלע בול שוונדל, יול, ניק וסופי עובדים ביחד, אבל ברגע שיול אמר לסנדרה שהוא מתכנן להדיח אותה, נגמרו לו כל הסיכויים. מצד סנדרה, אני לא יודע עד כמה זה היה צעד אמציונלי או אסטרטגי, כי היא לא סומכת על טייסון והוא באמת רצה להדיח אותה בפרק הקודם.
 

NP23

New member


לגמרי קלע בול ועל זה כבוד לו וטוני ושרה אני מאמין כן עכשיו יכולים להיות יותר ערים לזה.
אבל הוא לא הצליח להציל לא רק את זה שהלך נגד סנדרה אלא בכללי ששיחק לא מספיק טוב עד עכשיו ולא היה אמין בעיניהם עוד טרם הכיוון נגד סנדרה (שהגיע מתוך הייאוש שהוא במיעוט). אני לא יודע אם טוני ושרה הלכו עם המספרים או שהחליטו להתקדם כרגע עם הרביעיה בכל זאת כי גם על טייסון לא ניתן לסמוך . זה מההחלטות האלה שזה הימור לכאן או לכאן. העריכה רצתה שזה יראה מעניין ושלטייסון יש סיכוי אבל ייתכן שלא רק סנדרה אלא כולם כיבו את האופציה הזו שישאר די מהר.
 


הפרק מתחיל, אדם מודע לעובדה שהוא יצא טמבל, ובן מוכיח שהוא אמריקאי טוב ומצנזר את הקללות שלו, אבל לא סתם, הוא ממציא קללות חדשות ולא דבק בקללות המרוככות הדרומיות. כל מי שמכיר בעל פה את The Girl is Mine של מייקל ג'קסון מכיר את הגירסה המקובלת. אבל עכשיו יש על אדם כתם שחור. במועצה הבאה יש סיכוי טוב שהוא יודח. כנגד זה, הואיל ו"שיטת החברים" מעונה 22 מצוינת בשם של הפרק הבא, סביר להניח שרוב בטוח.

אי ההכחדה מתחיל להיות... נסבל. אני עדיין לא בעד החזרת מודחים, ומאוד מקווה שלא יהיו 17 מושבעים (תנקו את הקרקע אחרי המיזוג!) נטלי מצליחה במשחק אחר לגמרי. והיי, לסופי יש וידוי לגבי אי ההכחדה, שלא ממש קשור למשחק עצמו! אולי עדיין יש לה סיכוי לזכות! חזרה לשבט הכחול, נראה שרוב ופרוואטי בטוחים. אדם, לעומתם, לא. הבעייה היא שאם הם מפסידים עוד שלוש פעמים, דניס תודח בוודאות. ושוב דקאל, שם טייסון מנסה להסית לגבי הרביעייה. אבל אני לא חושב שסופי או יול יודחו הפרק, אם כבר אז ניק או וונדל הסגולים.

ובחזרה לאתגר, ששוב הוא רק אחד. היי, אנחנו כבר בפרק ארבע! אם יש משהו שהישרדות לימדה אותי לאורך השנים, וזה רק התגבר בעונות האחרונות, זה לעולם לא לוותר.כל מה שצריך זה הורה טוב שישב ליד הילד ויגיד לו שלשקר בעולם האמיתי זה אסור, אבל כן אפשר ללמוד מוטיבציה מהישרדות. וזה משתלם לסלה, שסוף סוף זכו בחסינות! אגב, ממתי מישל טובה בפאזלים? לא זכרתי את זה מהעונה הקודמת שלה. מצד שני, את העונה הקודמת שלה אני קצת מנסה לשכוח. היא לא גרועה כמו 5, 22 או 39, אבל עדיין.

אז דקאל הולכים למועצת השבט, ונראה שיול וסופי אכן בטוחים, טייסון מכוון נגד ניק. נראה לי שהרביעייה תתפצל אחרי זה, יול וסופי ימשיכו עם סנדרה והשוטרים, ו-וונדל, קים וניק/טייסון יפעלו יחד. היי, וונדל קיבל וידוי! אז סגול הוא לא. עדיין, קשה לי לראות אותו או את ניק זוכים, או אפילו מגיעים רחוק. טייסון כנראה בכל זאת יודח, בן שחקן גרוע ואני לא מאמין שהוא יכול לזכות, אז הסכנה לזוכה גרוע חלפה. אני עדיין רוצה ניצחון של יול, סופי או שרה. גם טוני או ג'רמי יכולים לזכות, ויהיו זוכים לא רעים.

אז טייסון מודח, ויש ערבוב. אני חושב שרוב, פרוואטי, ג'רמי, יול וסופי, טוני ושרה, סנדרה, ואדם בנו לעצמם סיפור לטווח ארוך. לגבי השאר, כולל קים, It's fair game.
 

sapir aloud555

New member


ג'ף: Dakal who's gonna sit out?
סנדרה:

פארווטי: Are you going to rename her bench, Jeff? The Sandra bench
ג'ף:

סנדרה: I like that name
ג'ף: Ok Sandra, Tony, take a spot on the Sandra sit-out bench

!

מבין כל ההדחות עד עכשיו כנראה שזו ההדחה הכי משמחת. חשבתי שטייסון יגיע רחוק. לא רק בגלל העריכה שקיבל (וידוי "מרגש" בפרק הראשון) אלא גם כי יש לו המון חברים בקאסט, ואולי אם היה שורד את ההדחה הזו זה היה קורה. ההחלטה של סנדרה הייתה אמוציונלית לדעתי (טייסון צדק ב100%) אבל אולי זה בא לטובתה כשעכשיו יש ערבוב.

האתגר בהכחדה היה מוזר. אני עדיין לא אוהבת את הטוויסט. הקטע עם אית'ן היה מקסים ומצד אחד שמחה ששידרו את זה, מצד שני הרגיש לי שזה נמתח יותר מדי וההפקה פשוט רצתה להראות אנשים מורעבים עייפים ושבורים רק כדי שיהיה עוד קטע של "חוזק פנימי" ו"אתה יכול לעשות כל דבר אם אתה מאמין בעצמך!" לפרק. עייפתי.

קיוותי שאולי הפרק נראה את פארווטי מתעוררת וזה לא קרה. חוץ מהקשר שלה עם רוב אנחנו לא יודעים כלום, גם תגובה שלה להדחה של אית'ן בקושי ראינו. רואים את רוב מדבר עם מישל, ג'רמי, אדם ובן. פארווטי פשוט ברקע כשכולם מדברים עליה. עכשיו גם בשבט השני מזכירים את השם שלה, אבל אנחנו לא רואים כלום מנקודת המבט שלה שזה הזוי למתמודדת (שאמורה להיות) אגדית
 

NP23

New member


הוא עדיין יכול להגיע רחוק .
אני לגמרי רואה אותו חוזר .
 

Seosi

New member
אה ועוד משהו לגבי אי ההכחדה


אני עדיין לא אוהב את הטוויסט הזה, בגלל שמתמודדים מקבלים יתרונות מהמודחים. טוב, כן, הם צריכים לקנות אותם, אבל עדיין, זה לא שהם צריכים להתאמץ בשביל זה (חוץ מהמקרה של שרה חחח). ואני גם לא מתלהב מהרעיון שמישהו שבקושי היה במשחק יזכה בעונה, כי הוא יצר קשרי חבריות על אי ההכחדה, כמו כריס.

יחד עם זאת, אני לא אשקר שאני די שמח שלמתמודדים כמו אית'ן ונטלי יש הזדמנות לחזור. נטלי הביאה את ההדחה על עצמה אבל היא מוכיחה את עצמה בינתיים באי ההכחדה,ואני לגמרי מרגיש שאית'ן התפספס והוא לא עשה משהו לא נכון שיבא להדחתו. לא יודע, סתם רציתי לשתף כאן חחח.
 

Uri04

New member


יאי, סנדרה ופארווטי שרדו עוד פרק
זה לא מובן מאליו בעונה כזאת.

אני עדיין לא מבין למה כל האולד-סקולרז עושים את הטעות הזאת ולא מדיחים את הניו-סקולרז באופן מיידי. בינתיים, חוץ מנטלי - כל אי ההכחדה מתמלא באולד-סקולרז. אמבר, דני, אית'ן, טייסון... אני מניח שרוב, פארווטי, יול וסנדרה הם הבאים בתור, טוני, שרה וקים גם יאכלו אותה באיזשהו שלב והמשך העונה יתמקד באדם (הוא קיבל עריכת מנצח בסוף הפרק או מה?
), בן, ניק, סופי, מישל, דניס, ג'רמי ו-וונדל. חבל מאוד. לא כי מדובר בשחקנים גרועים, אלא בעיקר כי מדובר באנשים דיי משעממים באופן כללי.

כמה רמזים חשובים שהעריכה זורקת לנו:

- מישל ממשיכה להזכיר את העובדה שהיא נחשבת לזוכה לא מוערכת. רוב מנסה להרגיע אותה שאם היא כאן, היא מוערכת. מקרי? אני מניח שלא. כנראה מישל מגיעה רחוק מאוד העונה הזאת.
- אדם ו-וידוי ה"כשאני רוצה להשיג משהו, אין דבר העומד בפני הרצון" בסוף הפרק. כן, אנחנו לא הולכים להיפטר מאדם כל כך מהר.
- ניק מקבל עריכה דיי שלילית בינתיים. הוא סוג של coat tail rider, פרזיט שלא תורם יותר מדיי לשבט. אין לי ספק שזה אומר הרבה לגבי המשך המשחק שלו. אני לא חושב שהוא באמת יודח בקרוב, אבל הניצחון נראה לי רחוק ממנו שנות דור.
- יול והגישה החיובית שלו - זה חמוד, אבל אני חושב שהוא בעיקר מתבסס על מזל ולא באמת יודע מה קורה מסביבו. נראה לי כמו קורבן קלאסי של מיזוג.
- טייסון מציין שהוא לא יודע מי זאת סופי בכלל כי היא ממש מתחת לרדאר, ועם זאת במקביל אנחנו רואים שסופי היא סוג של מאסטרמיינד. טייסון מודח בסוף הפרק. סופי כנראה באמת תגיע רחוק מאוד העונה הזאת. לא רואה אותה מנצחת, אבל היא תהיה דמות מאוד זכורה.
- סנדרה עושה טעות כשהיא מתעקשת להדיח את ה-shield טייסון, למרות הטענה המאוד הגיונית של טוני. סנדרה ממשיכה להתנהג בשחצנות כמו בגיים-צ'יינג'רס ולא לשחק משחק שקול והגיוני, אלא משחק של אגו. היא לא תגיע רחוק העונה הזאת. טוני כנראה שכן (העריכה שלו העונה היא הפוכה מבגיים-צ'יינג'רס. נראה שהוא זה שהשתנה השנה, אבל סנדרה נשארה דורכת במקום. מילת המפתח היא אדפטציה).
- נטלי מקבלת עריכה של מי שעלולה לחזור למשחק מ"אי ההכחדה" כי היא נותנת את כל כולה.
- אני מניח שהסיבה שאנחנו לא רואים שום דבר מפרוואטי חוץ מאשר הברית שלה עם רוב הוא כי המשחק שלה לא רלוונטי לשלבים המאוחרים של המשחק. היא תקבור את עצמה יחד עם רוב.
 

sapir aloud555

New member


אני מנסה לא לנתח את העריכה יותר מדי, יכול להיות שחלק מהסיפורים שמנסים לספר לנו יסתיימו על ההכחדה ולא במשחק עצמו.
&nbsp
- הסיפור של מישל מרגיש לי כמעט סגור. הוא התחיל בפרק הראשון עם הוידוי שלה שהיא זוכה לא מוערכת, קיבלה את הפוקוס שלה בשבוע שעבר עם מהלך נהדר ווידוי שהיא מוכיחה שמגיע לה, ועכשיו גם רוב אמר שהיא זוכה ראויה. אז מהבחינה הזו הקו העלילתי שלה נגמר, לא? אולי בפרק הבא אחד חדש יתחיל (עם וונדל)
- צודק. יכול להיות שפארווטי קורבן ערבוב או מיזוג ולא מראים אותה יוצרת קשרים כי זה לא רלוונטי להמשך העונה. אבל היא קיבלה את המטבע של אית'ן ואמרה שהיא צריכה לנסות לנקום את ההדחה שלו אז אולי נראה אותה מדיחה את ג'רמי או מישל? או שנראה אותה חוטפת עוד בליינדסייד כשזו היא מול סנדרה. אני לא יודעת אם העריכה רוצה שנעודד אותה או לא, היא צריכה סטירה מצלצלת שתעיר אותה כי היא לא שם. מקווה שזה ישתנה בפרק הבא כי ראינו אחרים מדברים על האסטרטגיה שלה (או כמה הם קרובים אליה) בכמה פרקים שונים כשהיא אומרת כלום.
- יול דווקא מאוד מחושב, גם כשהעיר את חברי השבט הסביר שהוא מנסה לשדר אשליה של אחדות. הוא גם זה שזרע את הרעיון שטייסון מנסה לכוון על סנדרה בפרק הקודם. סופי כאילו בצל שלו אבל היא המאסטרמיינד והוא השילד, מתחת לרדאר שאפילו לא זוכרים את השם שלה.
- מסכימה לגמרי בקשר לטוני וסנדרה. סנדרה לא גמישה וטוני ההפך. מחכה לראות מתי הוא יתקוף.
- העריכה של אדם מאוד מבולגנת שאין לי מושג לאן יגיע. האמת שזה מזכיר קצת את העריכה בעונה שניצח. הרבה טעויות ובכי.
- לא רק שנטלי מקבלת עריכה חיובית בזכות עצמה, כל המתמודדים בהכחדה אמרו כמה היא מדהימה. אופתע אם היא לא המתמודדת שחוזרת. אית'ן גם קיבל סצנה חיובית אבל העריכה שלו מסתכמת בסיפור החיים המרגש ולא במשחק עצמו, ודני לא קיימת.
 

Seosi

New member
מגיב ברשותך


לגבי העריכות, אי אפשר להגיד בוודאות כרגע. גם טייסון קיבל עריכה מאוד חיובית בפרק הבכורה והוא הודח. הוא יכול לחזור מן הסתם מאי ההכחדה אבל עדיין. ולגבי יול, אני חושב שהוא מאוד מודע לסביבה שלו, הוא זה שהוביל את ההדחה של אמבר וזה שהביא את ההדחה של טייסון. יש לו גם ברית חזקה כרגע והוא נמצא במקום מעולה. כמובן הכל יכול להשתנות בערבוב השבטים, אבל יול לגמרי מודע לסביבתו.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


טוב, אין יותר מדי מה להגיד על הפרק, בעיקר כי הוא היה בעיני די צפוי עם תוצאה שראינו שהולכת להגיע כבר מלפני 2 פרקים
טייסון שיחק גרוע ולכן הודח (כמעט) פה אחת
זה לא נפל רק על זה שסנדרה שמעה שהוא רצה להדיח אותה
הבעיה איתו שהוא מהיום הראשון יורה לכל כיוון אפשרי והמידע מגיע לכולם וכולם יודעים את זה
כיוון נגד טוני, נגד סנדרה, נגד ניק, כשברית הפוקר נחשפה הוא זרק את אמבר וקים מתחת לגלגלים, וזה רק מה שראינו
הוא הוכיח מעל לכל ספק שאי אפשר לסמוך על מילה שיוצאת מהפה שלו, ושהוא זגזגן סדרתי שנאמן רק לעצמו, ומסוכן מאוד להשאיר שחקן כזה בטח שלא לפני ערבוב ל3 שבטים שאפשר להדפק ממנו ממש.
 

NP23

New member
לגמרי ..


בכל מקרה אני שמח שזה קרה גם אם זה היה צפוי , ודווקא במהלך המשימה ממש כבר הייתי בטוח שסלה עוד פעם הולכים למועצת שבט זה אחד הקמבקים שהכי הפתיעו אותי אי פעם ושמר אותי ממש דרוך בזמן אתגר , שבכנות לרוב אני די צופה בהם בחצי כוח..
&nbsp
ועוד דבר שכמובן איזה כיף שמגיע ערבוב!!!!!!!!!
 

סטילהוק

New member


תתפלא לשמוע שאלילך ראסל הנץ הכתיר אותו כזוכה העונה הזאת לפני שהתחילה הוא כבר קבע שטייסון יהיה הזוכה של מנצחים במלחמה.
 

sapir aloud555

New member
מה הטעם של ההודעה הזו?

אם פארווטי הייתה מכריזה שקולטון הוא הזוכה שלה לעונת פורשים בסטייל זה אומר שכולנו צריכים לעודד אותו? מה זה משנה מה הוא חושב
 

Bar EL

New member
לגמרי, מה הקשר


אני אוהב את ראסל אבל מה אכפת לי מה ההימור שלו, הוא טעה וזה הכל זה לא מעניין.
 

NP23

New member
לגמרי, מה גם שזה לא הפייבוריט שלו

זה היה הימור.
 
למעלה