החוקים של הישרדות הרומנית משנים לגמרי את הפורמט

סטילהוק

New member
החוקים של הישרדות הרומנית משנים לגמרי את הפורמט


נתחיל מזה שכל פרק נמשך יתר משעתיים, כשכמעט שעה וחצי אורכת כל משימת פרס. והיו כבר 3 כאלה עד משימת החסינות.

נמשיך בכך שבמשימת החסינות כמו במשימות הפרס יש בחירת בית ספר, אך לא לקבוצה עצמה שמחולקת מראש בין לוחמים למפורסמים, אלא כל בן וכל בת מכל שבט בוחרים לחוד בתורם במי יתחרו מהשבט הנגדי, בן בוחר בבן ובת בוחרת בבת. וכמו במשימות הפרס השבט שמגיע ראשון ל 10 נקודות הוא הזוכה, ובמקרה הזה בחסינות.

אך פה זה לא נגמר, כי גם השבט שמפסיד בחסינות הולך יום אחר כך למשימת חסינות אישית כמו בגרסה הישראלית, אלא שבגרסה הרומנית מדובר בחסינות כפולה, אחת לבנים ואחת לבנות שמתחרים רק ביניהם על החסינות. ושבסופה יש בן ובת עם שרשרות חסינות שניהם שמוגנים במועצת השבט.

אך גם פה זה לא נגמר, כי בגרסה הרומנית אתה לא רק זוכה בחסינות ומוגן במועצת השבט, אלא אתה גם מקבל לידך אחריות גדולה להעמיד בפומבי אחד מהמתמודדים בשבט שלך, וכך כל אחד מהזוכים בחסינות חייב לבחור בן או בת, ובמקרה הזה זה לא משנה שיועמדו להדחה.

אך גם פה זה לא נגמר, כי בנוסף לשני המועמדים להדחה שנבחרים בהעמדה פומבית ע"י שני הזוכים בחסינות, יש מועמד או מועמדת שלישית שנבחרים כמו במשחק הישרדות רגיל, קרי בהצבעה חשאית של כל חברי השבט בדיוק כמו בהישרדות הרגילה שכל אחד נכנס ושם פתק עם השם של המועמד להדחה שלו בתוך כד.

ואם לא די בכל זה, לאחר שיש 3 מועמדים להדחה, יכולים להיות רק בנים או רק בנות או גם בנים וגם בנות, הכוח עובר לצופים בבית שבאמצעות שליחת אסמאסים בתשלום כמו באח הגדול בוחרים מי מתוך שלושת המועמדים להדחה יודח סופית מהמשחק.

וכך זה כל שבוע, שרק בסופו נערכת משימת חסינות וכל הריטואל הזה חוזר על עצמו שוב.

ואגב, אליל חסינות ויתרונות עדיין לא היו. אבל עוד לא הסתיימה העונה.


 

noamlah

New member
סטילהוק, למד אותי רומנית

ואני מתחייב לתת עשרות קבועים לקלי בפינת הפופולאריות
 

סטילהוק

New member
קלי כבר לא תחזור להישרדות, ואי אפשר ללמד שפה חדשה בזמן קצר

אבל יש מילונים מוקלטים שאפשר לרכוש בכל השפות. לא שזה יעזור למי שאין לו שורשים רומנים בשביל להבין את המילים והמשפטים המורכבים בהישרדות הרומנית. אבל כן למילים בסיסיים.
 

סטילהוק

New member
הישרדות הרומנית באיכות לכל מי שמעוניין לצפות בה


באתר הבא תמצאו את כל 24 פרקי תוכנית הריאליטי הישרדות הרומנית שהחלה בתחילת השנה, ומשודרת מאיי הרפובליקה הדומיניקנית בכל שבוע משבת עד שלישי בערב בשעה 21:00 בערוץ KANAL D הרומני, באיכות לא רעה בכלל גם מבחינת קול וגם מבחינת תמונה, ובעיקר נקיים לגמרי מפרסומות, למרות שכל פרק אורך כשעתיים וחצי ללא פרסומות.


מדובר בתוכנית ההישרדות הראשונה בעולם המשודרת בזמן אמת כשהמתמודדים נמצאים על האי ושבה הצופים מחליטים מי מבין שלושה שורדים המועמדים להדחה ע"י השבט שלהם יודח בסופו של דבר מהמשחק.

אני מאוד מקווה שאולי הפורמט הישראלי יאמץ אלמנטים מהפורמט הרומני, כמו למשל משימות שבהם מתחלקים לזוגות בין השבטים היריבים ובוחרים את היריב מהשבט השני בבחירת בית ספר ולא על פי הגרלה או איך שההפקה קובעת מראש, בכל משימה צריך להגיע ל 10 נקודות, מה שאומר לפחות 10 סבבים בכל משימת פרס או חסינות, שבכל אחת מהן מדובר במסלול מכשולים אחר מורכב וקשה פיזית ומנטלית, בניגוד לרק פעם אחת ששבט אחד צריך לנצח בכל שאר הגרסאות. מה שנותן הרבה יותר הזדמנויות גם לזכות בפרסים וגם לזכות בחסינות שבטית מול השבט השני, אך גם לכל אחד מהמתמודדים להוכיח לעצמו, לצופים ובעיקר לשבט שלו, כמו גם לשבט היריב, מה הוא שווה על המסלול, ולא רק מבחינה חברתית ואסטרטגית, מה שמשפיע גם על הבחירות להעמדה להדחה בכל שבט, וזה מה שהופך את התוכנית להרבה יותר חזקה, מעניינת ובעיקר מותחת.

אני עד עכשיו צפיתי רק ב 12 פרקים, כי כאמור כל פרק אורך כשעתיים וחצי, לא כולל פרסומות שהפרקים באתר נקיים מהם לגמרי. בעוד שעד היום שודרו כבר 24 פרקים, כשהערב אמור להיות משודר כבר הפרק ה 25 של אחרי התקרית האלימה שבעקבותיה הודחה סופית מהמשחק מתמודדת חדשה שנכנסה בשלב מאוחר יותר למשחק ולא התחילה את המשחק עם מתמודדים הוותיקים והשחקן הוותיק שנפגע נאלץ לעזוב את המשחק בשל פציעתו הקשה שלא איפשרה לו להמשיך לשחק.

זו העונה השנייה של הישרדות הרומנית, העונה הראשונה בפורמט הישן שודרה בשנת 2016, אך בגלל שמדובר בפורמט חדש, ברומניה מתייחסים לעונה החדשה כעונה הראשונה של הישרדות הרומנית בגרסתה החדשה. כמו כן מדובר בעונה שנקראת ברומנית: לוחמים נגד מפורסמים, קרי שבט של מתמודדים רגילים נגד שבט של מתמודדים מפורסמים מכל התחומים ברומניה.

העונה הזאת חזקה, אינטנסיבית ומותחת עד הקצה, ולפעמים כפי שיכולנו לראות כולנו אף עוברת את הקצה. אבל זו עונה מאוד מעניינת עם מתמודדים חזקים שכל אחד מהם נותן את כל מה שיש לו, גם החזקים פיזית וגם הפחות חזקים פיזית, כמו כן מריבות ממש לא חסרות בה. לעומת זאת, למרות שהגעתי כבר לפרק 12 שזה חצי מהפרקים ששודרו עד עכשיו, להוציא שרשרות חסינות אישיות שבאות גם עם אחריות גדולה של חובה להעמיד להדחה פומבית חבר או חברת שבט, ושבהם זוכים בכל שבוע בן ובת מהשבט המפסיד, כשכל אחד מהם מתמודד על שרשרת החסינות בנפרד מול בני מינו בלבד, ואליל חסינות שבטי, אין שום יתרונות או אלילים בעונה הזאת, לפחות עד עכשיו לא היה וגם אף אחד שעל האי לא חיפש אליל או אפילו רמז לאליל. והפן השבטי הקבוצתי הוא הפן הכי חשוב במשחק.

אז לכל מי שדובר או מבין את השפה הרומנית ומעוניין לצפות בעונה ממש טובה, חזקה, מעניינת ומותחת עד הקצה, העונה הזאת מומלצת בחום. ואני מבטיח לכם שלא ראיתם בחיים שלכם כזאת עונה של הישרדות בשום גרסה עד היום.





 
למעלה