פינת הפופולאריות 40 - פרק 2

NP23

New member
פשוט מאוד


היא מתנהלת נכון ומאוד לא עובד לה,
לעומת טוני, סנדרה, רוב ופארווטי שגם הם איומים גדולים לא פחות אם לא יותר.
 

Bar EL

New member


תוסיף גם את שרה שכמו קים ואפילו יותר הרבה מאוד אנשים רשמו את שמה כמודחת הראשונה אבל היא במצב חברתי מצוין בשבט.
בלי קשר - אפשר עד מחר להעלות ספקולציות לגבי המצב של קים בשבט אבל בשורה התחתונה קיבלנו 2 פרקים לא טובים שלה שמראים לנו שהיא במצב לא משהו (והוידוי של סופי היה גם כן ממש לא טוב בשבילה), אז אם בא לאנשים כאן לשפוט לפי ההשערות האלה שיהיה, אני הולך לשפוט לפי הפרקים.
 

Seosi

New member
מגיב לנדי ולבר


צריך לקחת בחשבון שקים הגיעה למשחק לא מקושרת לאחרים עם רזומה מאוד מאיים. פארווטי ורוב שיחקו ביחד. יש להם אתך המטרה הכי גדולה על הגב, אז זה מתבקש שהם יעבדו יחד. טוני, סנדרה ושרה גם כן שיחקו ביחד. ושרה, על אף שכולם רצו להדיח אותה לפני שהמשחק התחיל, תותחית על במשימות (ראו ערך המשימה הראשונה עם החישוקים), כך שלהדיח אותה ראשונה לא הייתה אופציה. קים נפלה קורבן למהלך מבריק של יול, שהוא יצר בעצם את ברית הפוקר שלא קיימת, שהמטרה שלו הייתה להדיח את אמבר, בגלל שהיא מקושרת לרוב. אז היא מנסה עכשיו לשפר את מעמדה. נכון, העתיד שלה לא מזהיר, ואולי היא עדיין בסכנת הדחה, אבל קים יודעת את זה, ופועלת הכי טוב שהיא יכולה כרגע.
 

Bar EL

New member


קים כן מקושרת יחסית זה לא שהיא איזה יול או דני...
והיא גם טובה במשימות אפילו יותר משרה ובכל זאת שמו 3 קולות נגדה...
היא מנסה לשפר את מעמדה אבל לא צריך גם לתת לה יותר מדי קרדיט כי היא לא עושה משהו מרשים בעיני ומצבה עדיין לא נראה טוב עד כה.
איך שלא תהפוך את זה פארווטי ורוב וגם סנדרה נמצאים עם מטרה יותר גדולה על הגב ממנה ועדיין הם במצב טוב ואפילו בברית ששולטת בשבט שלהם, אז הם הרבה יותר מרשימים אותי ממנה כרגע...
 

Seosi

New member


פארווטי ורוב נמצאים בברית שולטת (ביחד עם אית'ן) אבל אני חושש שהם די נחשפו לאחר שדני פחות או יותר גילתה את ברית האולד-סקולס.
סנדרה גם נמצאת במקום טוב יותר מקים, אבל אני חושב שמי שהכי נמצא במקום טוב כרגע בדקאל הם וונדל, יול, ניק וסופי.

בכל מקרה, נוכל לדעת באמת מה מצבה של קים בשבט במידה ודקאל ילכו למועצת השבט.
 

Bar EL

New member


המטרה על הגב של רוב ופארווטי היא ללא ספק הכי גדולה במשחק וכל הכבוד להם שעד עכשיו הצליחו לשלוט בשבט, ברור שהם בקרוב מאוד כנראה יהיו בסכנה אבל אין מה לעשות...
אני לגמרי חושב שהרביעייה נמצאת במקום הכי טוב ובגלל זה אני נותן להם גם קרדיט, לא מצאתי הרבה סיבות לתת לקים קרדיט ולכן אני לא נותן לה.
לגבי השורה האחרונה אתה צודק וזה למה אני לא מבין מה כל הספקולציות האלה, אני מתייחס למה שראינו עד עכשיו בפרקים.
 

sapir aloud555

New member
הדירוג שלי לא כלל בתוכו ספקולציות


פשוט לדעתי היא במצב הרבה יותר טוב ממה שהייתה וזה שיש לה קו עלילתי כרגע אומר שהיא כנראה נשארת איתנו לפחות לכמה פרקים
&nbsp
לקחתם רחוק

 

סטילהוק

New member
אבל למה לא מראים דברים כאלה בפרקים עצמם?


הרי מדובר בדינמיקות חשובות שיכולות להסביר לצופים מי עם מי ואת ההיגיון שמאחורי ההצבעה במועצת השבט. דברים כאלה חשוב להראות לנו הצופים ולא להסתיר מאיתנו. כי למשל בהדחה של אמבר אנחנו לא אמורים לנחש למה קים הצביעה נגד אמבר ואמבר לא הצביעה נגד קים. עכשיו ברור למה, כי קים ידעה את מי מדיחים ואמבר לא.
 

sapir aloud555

New member
אתה באמת שואל?

אי אפשר להראות כל כך הרבה דברים בפרק של 42 דקות. להזכירך כל פרק שאנחנו רואים הוא 72 שעות של צילום, והם צריכים לחלק את כל זה בין 20 מתמודדים, אי ההכחדה, איידולים ויתרונות, אסטרטגיה... שלא לדבר על כל הקשרים שיש בין המתמודדים (חלקם קשרים של שנים) שאנחנו לא רואים. הרבה מהקטעים האלו נופלים בעריכה כי הם לא מתאימים לסיפור שהעורכים מנסים לספר, ובסופו של דבר זו תוכנית טלוויזיה והם רוצים לעשות את זה הכי מעניין שאפשר.
 

סטילהוק

New member
לא ביקשתי 72 שעות ואפילו לא שעה, מקסימום דקה שיכלו לכלול

ובעיקר כל מה שחשוב ורלוונטי בכדי להבין את האינטרקציות בשני השבטים. הרבה יותר חשוב בעיניי לפחות מסתם צחוקים ושיחות סתמיות ומטופשות שלא שופכות שום מידע על הקשרים במשחק.
 

sapir aloud555

New member
אבל אז זה ידפוק את ההדחה


אתה מבין שהעורכים בונים סיפור בכל פרק, כן?
אם יראו לנו שמדברים עם קים על הפיצול לא יהיה טעם לראות את המועצה. הם מראים לנו מספיק כדי לשמור את זה מעניין ולגרום לנו לחשוב על מה הולך לקרות. יול יהיה בברית עם קים או ידיח אותה? סנדרה במצב טוב עם טוני או לא? פארווטי בבוטום עם רוב ואית'ן או שיש לה איזו ברית עם דניס? אנחנו לא יודעים כי זה לא רלוונטי לסיפור שמנסים לספר לנו והכל יכול להשתנות בפרקים הבאים
&nbsp
לדעתי character moments לא פחות חשובים מהסברי אסטרטגיה. זה משחק חברתי! האנשים האלו חיים יחד כל כך הרבה ימים, אסטרטגיה זה לא כל מה שיש להם בראש, השיחות הסתמיות והצחוקים אלו בדיוק הדברים שהמתמודדים זוכרים כשמגיעים למועצה האחרונה. זה כאילו אתה רוצה לראות רובוטים משחקים אחד מול השני
 

סטילהוק

New member
רוצה שיהיה היגיון למה שמראים לנו, זה מה שאני רוצה.


כדי שהצופים לא יגיעו למועצת שבט ולא יבינו למה קרה מה שקרה, ומי עם מי ומי נגד מי.זו המהות של הישרדות לאורך כל השנים. לא ייתכן שבעונה כזו אפית יימנעו את זה מהצופים. אני לא רוצה לראות עונה שלמה של הדחות ללא שום הסבר והגיון, רק בגלל שעורכי התוכנית רוצים להפתיע ולשמור בסוד מי יודח. הרי ראינו כבר מספיק עונות בעבר שניתן לעשות גם את זה וגם את זה. שורה שלמה של בליינסיידים שאף אחד לא מבין למה התרחשו ומי עומד מאחוריהם זה ממש לא מה שעושה עונה טובה, אינטרקציות בין מתמודדים הרבה יותר חשוב, ועוד כשמדובר במשחק אולי הכי חברתי ואסטרטגי.
 

sapir aloud555

New member
אתה כותב כאילו ראית קטעים רנדומלים


היה הסבר שלם להדחה הזו מסופי ויול (כששניהם מפרטים את מצב הבריתות בשבט), ברית הפוקר ועד ההחלטה של טייסון וקים לזרוק את אמבר מתחת לאוטובוס. ראינו אותם מנסים לדבר עם שאר המתמודדים ואת אמבר לא, וראינו שהיא הצביעה לניק. למה צריך יותר מזה לדעת שלא היה לה מושג לאן ההצבעה תלך?
 

סטילהוק

New member
בגלל שצריך שיהיה היגיון...


בגלל שצריך שיהיה היגיון למה כל אחד הצביע כמו שהצביע. תארי לעצמך שהיית צופה במועצת שבט שבה פארווטי מודחת בגלל פסלון חסינות של ג'רמי, אבל לא הראו לך לפני זה שהוא בכלל מצא פסלון חסינות. האם היית מקבלת את זה? אותו דבר אני מצפה שההפקה לא תסתיר מאיתנו הצופים את אינטרקציות בין המתמודדים כדי שנדע מי עם מי ומי נגד מי, ואז לא נתפלא ולא נבין למה מישהו הצביע כפי שהצביע. זה המינימום המתבקש מכל תוכנית ריאליטי, הבייסיק של כל עריכה. אני לא מבקש שיראו לנו 24/7, אבל שיספקו לפחות את המינימום.
 

sapir aloud555

New member
לא ראינו שאמנדה מצאה אליל במיקרונזיה


או שאמנדה ופארווטי דיברו בניהן להשתמש בו כדי להדיח את אלקסיס
וזו עדיין הייתה מועצה מעניינת כי לא הראו לנו את הקטעים האלו
&nbsp
הראו מספיק בהדחה של אמבר, אתה פשוט לא מקבל את זה
 

סטילהוק

New member
לא צריך


לא צריך להראות שהיא מצאה, מספיק להראות שהיא מחפשת, ומכאן את כבר יכולה לעשות את ההקשר כשהיא מוציאה אליל במועצת השבט. גם את בן לא הראו שהוא מצא את האליל, אך הראו שהוא מצא את הרמז, יודע איפה הוא ומחפש לפני מועצת השבט, וזה מספיק בשביל לעשות את ההקשר כשהוא שלף אותו. אני לא מצפה מההפקה להאכיל את הצופים עם כפית, אך אני כן מצפה ממנה להראות קטעים אלמנטריים. ואינטרקציה בין מתמודדים זה קטעים אלמנטריים, וכך גם לגבי הקשר לכך שלא נופתע שמישהו מהמתמודדים שולף אליל חסינות במועצת שבט.
 
הדירוג שלי-

אדם- 6 שיחבור לצד של הטובים!!!
אית'ן- 6 מתחבב עליי
אמבר- 5 YOU HAD ONE JOB!!!
בן- 1
ג'רמי- 4
דני- 8 מלכה! כולם צריכים לפרגן לה - בזכותה פרוואטי נשארה

דניס- 7
וונדל- 1
טוני- 10 קורע
טייסון- 1 לך כבר
יול- 6 הוא העלה תמונה שרואים את היד שלו, וכתב שזאת הוכחה שהוא היה בפרק

מישל- 1
נטלי- 5
ניק- 5
סופי- 6 כן, היא טובה בינתיים וכנראה תגיע רחוק לצערי, אבל לא עוברת לי טוב...
סנדרה- 8 נא להדיח את טייסון בפרק הבא, תודה.
פארווטי- 10
קים- 7
רוב- 9
שרה- 7
 

Seosi

New member
אני לא חושב שהסיבה


שפארווטי נשארה היא רק בגלל מה שקרה עם דני. אית'ן, פארווטי ורוב פשוט תפקדו מצויין ביחד. הניו-סקולס יכלו בקלות להצטרף אל דני ולהדיח את פארווטי, אבל דני הודחה פה אחד. אז אני חושב שאית'ן, פארווטי ורוב הוציאו את עצמם פה מהמצב שנקלעו לו, אבל אני כן חושש לעתיד שלהם במשחק. במיוחד פארווטי ורוב.
 
למעלה