הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 2

sapir aloud555

New member


פארווטי: נושמת
דניס: אדם, למה שלא נביא לפארווטי אליל?
אדם: [תגידי לי, צפית בגיבורים נגד נבלים?!]
&nbsp
פארווטי: יושבת על החוף עם איתן ורוב
דני: למה פארווטי לא חברה שלי גם? :(((
&nbsp
???!
&nbsp
דני: פתאום פארווטי לא מדברת איתי ואני עצובה. בא לך להדיח אותה?
רוב: כן, למה לא? [דני, את אמיתית? פארווטי היא ה#1 שלי!]
... עצור רגע רוב, שכחת שאשתך גם במשחק?

&nbsp
אני לא מבינה מה עובר על שבט סלה. לפארווטי יש כ"כ הרבה כריזמה שאחרים רצים לחרב את המשחק שלהם כי הם רוצים את תשומת הלב שלה? מה לעזאזל?
כולם הסכימו שהיא אחת השחקניות הכי מסוכנות שיש ושצריך להעיף אותה על טיל, ובסופו של דבר כל הקולות נגד דני?! ביי דני!
&nbsp
הזיות:
דני, המנצחת שהתגאתה בכך שלא חשפה אסטרטגיה ולא דיברה עם שחקנים אחרים כולל המפיקים, על מה היא הולכת לעשות - לא מצליחה לסתום את הפה שלה
סנדרה מביסה את פאקינג בוסטון רוב בפאזל. מה?
קים מוצאת אליל חצוי ומחליטה לשתף את סופי, לא טייסון. מה?
רוב גורם לכולם לרוקן את התיקים שלהם כאילו כלום. מה?!!
בן, אחרי שנראה שהצליח לסדר את המעמד שלו בשבט מתנהג כמו כאוס קאס על סטרואידים. מופתעת שלא הדיחו אותו. למרות שלא נראה לי שזה משנה - לניו סקול יש את המספרים כרגע
אני מתחילה לשנוא את המטבעות. לג'רמי יש יותר מדי כח. ואני לא רואה מישהו מהקאסט נותן לפארווטי מטבע, מה שאוטומט שם אותה בחסרון מעבר למטרה הענקית שיש לה על הגב. לרוב יש את אמבר, לסנדרה יש מלא קשרים ועדיין אף אחד לא רואה אותה כאיום כי היא גרועה באתגרים.
&nbsp
בבקשה שדקאל ילכו למועצה הבאה. לא יכולה לחוות עוד התקף לב. מחכה לערבוב
פריוויו: טוני מקבל עריכת ריצ'ארד האץ' באולסטארס עם הכריש הזה. יול צוחק על כל הבלאגן שהוא הולך לעשות.

&nbsp
 

Seosi

New member
אני חושב שההפקה ממש התאמצה למנוע ספוילרים העונה


גם אני נחשפתי לספוילרים לפני שהעונה התחילה. וחשבו שמי שהדליף את הספוילרים צודק כי הוא חשף שיש מטבעות אש לפני שפורסם רשמית. אבל אז הוא גם אמר שאי ההכחדה נשמר כהפתעה עד האיחוד, מה שלא קרא, ושאדם הודח ראשון מהשבט שלו, מה שגם כן לא קרה. אז אני חושב שההפקה עשתה עבודה טובה לשמור על ספוילרים לעונה הזאת.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
אני חושב שאי ההכחדה תורם לזה

בד"כ אם יש שורדים שמדליפים זה מתוך איזשהו תסכול
ואי ההכחדה זה טוויסט שהוא די מגבש, כולם ביחד כל הזמן, כל המודחים מהראשון ועד האחרון, והם מצולמים כל הזמן לפרקים גם אחרי ההדחה ויודעים שהם כנראה יופיעו בכל הפרקים עד הגמר כולל, ולכן מרגישים יותר מחוייבות לעונה וגאוות יחידה לגביה
לפחות בעונה 38 זה היה ככה, לא פורסם אפילו לא הספוילר הקטן ביותר, אולי גם הפעם אותו המצב
 

sapir aloud555

New member
עוד משהו


נראה ששתי הבריתות בשבט סלה לא עשו את ההחלטה הנכונה עבורם
פארווטי לפני המועצה אמרה בוידוי שהיא צריכה לנסות להעביר מישהו מברית הניו סקול אליה - לא קרה
אדם(?) הלך לג'רמי, דניס, מישל ובן וביקש שיצביעו לפארווטי עכשיו כי בהמשך לא תהיה להם את האופציה - לא קרה

העריכה הראתה שהפראנויה של דני לא הייתה מוצדקת והיא הודחה. מצד שני אני לא יודעת אם זה מראה חיובי בשביל פארב וקשה לי לראות אותה מצליחה להעביר את אדם ודניס אליה. אם אתחיל לחקור כל פיפס מהעריכה נראה לי שאתחרפן. בנתיים סופי נמצאת בטופ לדעתי
 

Seosi

New member


במקרה של פארווטי, דני ניסתה להדיח אותה, אם דני הייתה נשארת במשחק, היא הייתה כנראה ממשיכה לנסות להדיח את פארווטי וגם הייתה פוגעת בסיכויים של אית'ן, פארווטי ורוב. המהלך הכי טוב שלהם כרגע הוא להדיח את בן.
 

sapir aloud555

New member
או


שימשכו את בן אליהם. נראה...
&nbsp
תיקון טעות בקשר לוידויים: פארווטי אומרת שאחד מהניו סקול צריך ללכת, אדם אומר שחייבים להדיח את פארב אבל צריך לחכות לרגע הנכון כי מהלך כזה יכול להתהפך עליהם. ועכשיו זה נראה הרבה יותר גרוע משחשבתי

&nbsp
אני אומרת לעצמי שאולי היה כדאי שפארווטי תלך לדבר עם דני בעצמה, אבל לא יודעת אם הייתה לה בכלל את האופציה כי דני רצה לחצי שבט חשפה בריתות והוכיחה שאי אפשר לסמוך עליה, ופארב ממילא מטרה מהלכת על שתיים אז כל אפשרות להסיט את האש ממנה עדיפה על לנסות לשחק עם אש. אם דני רק הייתה הולכת לפארב במקום להתבכיין שהיא לא מקבלת מספיק תשומת לב הכל היה נראה אחרת. האולד סקול ממש בצרות מהשטות הזו וחבל.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
לגמרי


אין לי טיפת ביקורת על פארווטי ורוב הפרק, כי זה לגמרי היה מתבקש מצידם פשוט להפטר מדני וזהו
היא הוכיחה הפרק שאי אפשר לסמוך עליה, פעם שניה היא הולכת לדבר עם חצי שבט על להדיח אותם+חשפה את זה שהיא הייתה חלק מברית אולד סקול במשחק
נניח ופארווטי הייתה באה אליה ומנסה לפתור את זה איתה, הם לא יכולים לסמוך על זה שיום אחרי זה לא יתהפך עליהם שוב
אני מאמין שגם הניו סקול העדיפו להפטר מדני כי הבינו שהיא לא מישהי שאפשר לסמוך עליה והיא יכולה לדפוק גם אותם בהמשך, וגם ככה יכול להיות להם רוב נגד האולד סקול בפרק הבא גם בלי דני. ונניח ויום למחרת יש ערבוב, עדיף לדניס ואדם להיות בשבט חדש עם פארווטי או רוב ולא עם דני...
 


אי ההכחדה מכרסם באחד הדברים האחרונים שנשארו על תילם עד היום - ה"בפרקים הקודמים". עכשיו נשאר רק קודש הקודשים עצמו, עצם העובדה שמתמודדים מדיחים זה את זה, ואחר כך המושבעים מצביעים לזוכה. זה ממש נקודת הדמיון היחידה בין תחילת התוכנית לנקודה הזו, ורק אלוהים יודע אם גם זה ישתנה מתישהו. כמובן, אני אחרים את כל תוכניות הריאליטי באמריקה אם זה יקרה. אבל אם לשפוט לפי הפורום, אני תמיד יכול להגר לאוסטרליה!

דבר אחד שאני שמח הוא שבן אשכרה משחק את המשחק כמו שצריך, לא לגמרי אולד סקול אבל כן בסגנון הנפוץ לעונות 19-29. ויחד איתו, דניס מוצאת... חצי אליל. טוב, מבחינתי התוכנית אבודה. די כבר עם טוויסטים למען הטוויסטים נטו. אדם גם בברית איתם, אני חושב שגם אית'ן, ובסוף דניס מתכננת לתת את החצי השני ל...פרוואטי. אוקיי, הבחורה כנראה רשמית השחקנית הכי טובה אחרי סירי. פרוואטי, כן? לא דניס. בשבט השני, גם קים מוצאת... חצי אליל. רק עכשיו נזכרתי שהיא מעולם לא הצטרכה להשתמש באליל, כי כמו רוב ובנג'מין לפניה, השם שלה מעולם לא הועלה על הקלף בעונה המקורית שלה. ואת החצי שלה היא נותנת לסופי. איחוד בריתות בין רוב, פרוואטי, סופי ויול? כן בבקשה!

אי ההכחדה ממשיך לזלול זמן מסך, ואני רק מקווה שהפעם אחרי האיחוד, מי שלא יחזור מאי ההכחדה יסיים את דרכו במשחק. הגמר של עונה 38 היה איום ונורא, וזה היה רק בגלל שכריס היה עם שניים מהשבט השני, וכל המודחים המוקדמים הצביעו למתמודד היחיד שהם הכירו. הדבר האחרון שאני רוצה הוא גמר עם 17 מושבעים. הפקה יקרה, לפחות תתקנו את זה, אף אחד לא רוצה שכולם יהיו מושבעים. והשילוב של אי ההכחדה עם המטבעות והיתרונות גורם לי לחשוש שגם הוא יחזור לעוד ועוד ועוד עונות. כלומר, מבחינתי, ביי הישרדות, גם אם הסטנדרט לא היה צונח בעונות האחרונות. זו המוטציה האחרונה, שיוצרת סרטן גרורתי במשחק שהכרתי פעם.

מה שעוד חוזר זו הנטייה המעצבנת לתייג מתמודדים לפי היתרונות שלהם, ולא, חלילה, לפי מקצועם או עיר מגוריהם. כרגע אני עדיין בעד ניצחון של יול או סופי. זה רק אני או שסופי פחות מכוערת מאשר לפני שמונה שנים? בכל מקרה, היא חמודה. אני אוהב שכמעט אין אף אחד "סגול", אולי קצת ניק. לפחות מבחינה עריכתית, בעייה גדולה שנמשכה כמעט עשור, נפתרה. דקאל שוב זוכים בחסינות (זה מרענן פשוט לנקוב בשמות השבטים, ללא גימיקים מיותרים), ונראה שהניו סקולרס והאולד סקולרס במלחמה. חוץ מזה שדניס הצטרפה לניו סקולרס, זה לא ממש מפריע לי. מה שכן בעייה זה שזה אומר שרוב ופרוואטי לכאורה במיעוט.

ואז דני רוצה להדיח את פרוואטי בגלל... סיבות? והיא מספרת על זה לרוב! את לא יודעת שרוב ופרוואטי בברית? כמו אמבר, מסתבר שהניצחון שלה כנראה היה פוקס. היא ידעה שהמושבעים יתמרמרו על סטף, אם בגלל שהיא כבר שיחקה בעונה הקודמת, ואם בגלל שהיא תכל'ס לא הייתה ממש נחמדה. מבחינתי, הזוכה האמיתי בגוואטמלה היה צריך בכלל להיות רייף. האם בניגוד אליהן, מישל, שיושבת גם היא על אותה משבצת, כן תוכיח את עצמה? אז כן, ביי דני, כמו האתגר זה אפילו לא היה קרוב. אבל בנקודה הזו, יחסי הכוחות בשבט ידועים, אז בשבוע הבא אני מקווה שדקאל יגיעו למועצת השבט. בתקווה, קים לא תודח.
 

Seosi

New member
כמה נקודות לאחר צפייה חוזרת


אית'ן משחק ממש טוב. הוא נמצא ברוב השיחות הפרק, הוא וידא שדני לא מספרת יותר מדי על הברית של האולד-סקול לאחרים, ואני חושב שהוא כן היה פקטור בהדחה של דני. ואני חושב שהוא האחרון שיודח מבינו, פארווטי ורוב. גם אדם ממש מפתיע אותי לטובה, הוא גם נמצא ברוב השיחות האסטרטגיות.

אני חושב שמקשים כאן יותר מדי על קים. כן, סופי רואה בקים כאיום אבל היא לא קטלה את הרעיון לעבוד איתה. הפסלון גם יהיה לטובתה, כך שאני אופתע אם היא תוותר על ההזמדנות הזאת. אני לא רואה למה שקים תביא לטייסון את החצי השני של הפסלון, הוא נמצא בחוץ. למה שקים תשאר בחוץ?

אית'ן, פארווטי ורוב היו ממש מעולים במועצת השבט. לא רק שדני הודחה לאחר שהוכיחה כאיום לברית שלהם, הם הצליחו לשים מטרה על בן. כך שגם לאחר שדני הודחה, יש להם יותר סיכוי להדיח את בן במועצה הבאה, כלומר, הם העבירו את המטרה מהגב שלהם על בן. ברור לי שיש סיכויים גדולים שאחד מהם יודח בפרק הבא במידה וילכו למועצת השבט, אבל זה לא שהמצב אבוד לגמרי בשבילם.

למה אף אחד לא מדבר על סנדרה? היא הייתה ממש טובה במשימת החסינות!
 

Bar EL

New member


גם לדעתי לא היה חכם לה לתת את החצי אליל לטייסון, כי מה יעזור אם שניהם במיעוט ויחזיקו באליל משותף...
כן שווה לה להתחבר למישהו מרכזי במשחק (אני אישית הייתי בוחר ביול כי הוא נראה לי יותר נאמן אבל כנראה שזה לא באמת משנה).
לדעתי רוב, אית'ן ופארווטי (המעולים כמו שציינת) כן עושים את מה שהם יכולים אבל כנראה שהחמישייה האחרים יתאחדו כי זה באמת יותר מדי מתבקש...
 

Seosi

New member


כן, זה לגמרי מתבקש שהחמישייה תתאחד נגד אית'ן, רוב ופארווטי, אני מקווה שאיכשהו שלושתם יוכלו להתאחד עם אדם ודניס או ג'רמי ומישל (מותר לי לחלום חחח).
 

NP23

New member
לא כזה מופרך


הקשר של דניס ופארווטי מאוד טוב (לכן דניס גם חשבה לתת לה את החצי השני של האליל ואפילו לא לבן שאיתו מצאה את האליל..)
ורוב ופארווטי הם אלו שהצילו את אדם ודניס כאשר ג'רמי ומישל כיוונו אליהם .
בעיקרון אם הם היו יודעים כמה ג'רמי מרוויח מהשהות של נטלי באי ההכחדה , היו בועטים בו לגמרי . הלוואי שאיכשהו יגלו את זה והוא לא ישתמש ביתרון שלו ויודח בבליינסייד.
 

Uri04

New member


לאאאאא דני לאאאאא!
הייתי הפייבוריטית שלי העונה הזאת, מה קרה לך??

זה כנראה מראה שאנשים משתנים עם השנים, הביטחון קצת אובד והכל נהייה יותר אמוציונאלי. דני נפלה לתוך המלכודת הזאת ונכנסה לסחרור מיותר (למרות שכמובן, קשה לשפוט את איך היא ראתה את הדברים מהצד שלה, ובטח שאי אפשר לשפוט שחקן בהישרדות אחרי שבוע בלי אוכל ושינה). אני חושב שהיתרון של דני בגווטאמלה היה הקוליות שלה, וזה שהיא לא נתנה אז לרגשות שלה לפגוע לה במשחק. העונה הזאת, המצב התהפך והקוליות אבדה. חבל.

בסך הכל, שאר הפרק היה דיי משעמם. בוסטון רוב ממשיך לשלוט בכל שבט שהוא נמצא בו (חוץ מבעונה 20). אותה השחצנות, אותה הביריונות המאפיונרית שמתובלת בקסם אישי (מה שלא היה לראסל, דרך אגב). פארווטי ממשיכה לקבל עריכה של ביץ'. לא משנה מה יקרה וכמה שנים עברו, ג'ף עדיין שונא אותה ונהנה להציג אותה כ-villain.

בשבט הכחול - הלמלמים ממשיכים להפגין שליטה במשחק. במצב הזה, אני באמת רואה את הלג'נדס מודחים אחד אחרי השני החל מהפרק הבא, ואנחנו נמצא את עצמנו בשבט שנשלט על ידי בן, מישל, אדם, ג'רמי ודניס. אני חושב שהוידוי של ג'רמי לגביי הטוקנים מרמז שג'רמי יגיע רחוק גם בעונה הזאת ואני לא אוהב את זה
.

פאק, אם חושבים על זה - האולדסקולז בשבט הכחול ירו לעצמם ברגל. הם ידעו שהם במיעוט מספרי ושדני מרגישה מחוץ לחבורה. למה לא לקחת את דני הצידה, להעלות את הביטחון שלה ולהראות לה שהיא לגמרי חלק מהברית. אחר כך להיפטר מג'רמי או מבן? למה להוריד לעצמם את כמות האנשים? אם רוב, פארווטי ואית'ן הם הבאים בתור לעוף - שיאשימו בזה רק את עצמם.

בשבט האדום - טוני ממצב את עצמו מחדש, והפעם משכיל לחבור לאויבות שלו מעונות קודמות (שרה וסנדרה). קצת קשה לי לראות את השלישייה הזאת מגיעה רחוק ביחד. יש שם יותר מדיי אגו ויצרים. כרגע, יולי וסופי הם היחידים שיכולים לנסות לאזן אותם ולהגיע איתם להבנה שזוהי הברית הטובה ביותר בשביל חמישייתם כרגע, כי יש אויבים גדולים יותר שצריך להיפטר מהם (טייסון, קים, ניק).

בפרק הבא נראה שהפראנויה השבועית היא סנדרה נגד טייסון. לדעתי, זו סתם הטעייה ושניהם בטוחים. ביי ביי קים? (וואי, אם עוד אישה חזקה עפה רביעית ברציפות אני אתעצבן ממש
. מישהו רוצה לראות עונה שנשלטת על ידי זרגים משעממים? לא סבלנו מספיק מעונות כאלה)?
 

Bar EL

New member


ג'ף ממש לא שונא את פארווטי
אין לי מושג איך הגעת לזה (בראיונות של כמה ימים לפני המשחק הוא בעצמו אמר שהיא הכי טובה מכולם כאן)
 

sapir aloud555

New member


ג'ף מאוהב בה ותמיד אומר שהיא השחקנית הכי טובה אי פעם
&nbsp
בקשר לעריכה - היא ואית'ן קיבלו את העריכה הכי חיובית שיש בפרק הראשון לדעתי, הייתה חמודה רצח. אבל זו לא פארב בלי קצת ביצ'יות.

 

B R A Y E R

New member
מנהל


וכי הייתי חייב להעלות את הסרטון החמוד הזה לפורום

שימו דקה 2:01


 
למעלה