הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 2

סטילהוק

New member
הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 2


מסתבר שדני אכן שחקנית גרועה שזכתה מההפקר בעונה שלה. ואני שמח שהודחה, למעשה היא הביאה על עצמה את הדחתה במו עצמה, כי אף אחד לא חשב בכלל על להדיח אותה לפני שהיא הלכה ושפכה הכל ברוב טמטומה בפני בן ואיתן. ואחר כך עוד אמרה לבוסטון רוב שהיא רוצה להדיח את בת בריתו ויד ימינו פארווטי. ביג מיסטייק. ככה לא משחקים הישרדות, ככה מפסידים בהישרדות. דני כרתה לעצמה את הבור.
 

Bar EL

New member


מסכים איתך סטילהוק והפרק (כמו גם בפרק הקודם) קיבלנו הוכחה ששחקניות כמו אמבר ודני לא מתאימות למשחק ובהחלט סתם ניצחו בעונות חלשות עם מושבעים ממורמרים.

מעבר לזה -
כל קטע עם טוני מטורף
אני ממש מקווה שיגיע רחוק הקינג
סופי ממש חמודה ואני מקווה שתשפיל את קים בהמשך! פייבוריטית חדשה הצטרפה!
אני בעד הברית של טוני ושרה לגמרי.
רוב ופארווטי
- פשוט משחקים מדהים ואני בהלם ששניהם נשארו עד עכשיו, אה ופארווטי כזו יפה

אוהב גם מאוד את דניס ואדם ושמח שמצאו את האליל! ודניס מלכה שקיבלה עוד מטבע
בן משוגע בקטע טוב ולדעתי הולך להגיע ממש רחוק ואני שמח על זה.
 

Uri04

New member


דני בהחלט שיחקה משחק חזק בעונה המקורית שלה. היא שלטה לגמרי בעניינים, גם אם העריכה הראתה לנו שסטפME היא זאת שכביכול בשליטה. זה היה משחק שקט, אבל אפקטיבי. וכולם אהבו אותה שם, לכן היה לה ממש קל לנצח את ה"כוכבת" של עונה 10 (עלק).
 

Bar EL

New member
סורי אבל זה בולשיט רציני


להגיד ששלטה והעריכה לא הראתה לנו זה לגמרי לתרץ ולנסות לחפש הצדקות לזכייה שלה.
ראיתי את פרק הגמר של עונה 11 לא מזמן כדי לבדוק באמת את הסוגיה הזו ואפשר להבין בנאום הגמר של דני (שלא כלל שום דבר שקשור לאסטרטגיה) שהיא לא הבינה את המשחק באמת והגיעה לשם במזל (רייף יצא מטומטם) - כל מה שהיא אמרה זה שרצתה להיות נאמנה לברית שלה ודיברה על כמה היא אתלטית והיה חשוב לה המשימות.
הניצחון שלה היה לגמרי לא מאהבת מדרכי אלא משנאת המן לא משנה איך תהפכו את זה, בנאומי המושבעים כולם דווקא אמרו שהם אהבו וסמכו על סטפני הכי הרבה ולכן נפגעו ממנה - זה נקרא מרמור מושבעים.
אני חושב שהפרק קיבלנו את ההוכחה החותכת לכך שדני היא לא פחות מפלופ שכמה מעריצים מדמיינים בראש שלהם כמה היא שיחקה טוב והעריכה וההפקה הסתירו את זה - אין לה את זה והיא ניצחה במזל ואני שמח שזה הוכח.
 

Seosi

New member


שוב, אני מסכים שדני פישלה כאן, היא הביאה את ההדחה על עצמה, אין על זה ויכוח בכלל. אבל אני לא רואה איך זה מוריד את הערך שלה כזוכה, שחקנית כן. לא מספיק לצפות בפרק הגמר כדי לסכם את המשחק של דני. הסברתי כבר יותר מדי על המשחק של דני
הכי פשוט אם תוכלו להקדיש רבע שעה ולצפות בסרטון הזה, שמראה למה היא ניצחה.

ואגב, לא זכור לי שקראו לטוני פלופ לאחר שהודח שני במשני משחק, והוא הביא לגמרי את ההדחה על עצמו, כמו שדני הביאה את ההדחה שלה על עצמה כאן.
 

Bar EL

New member


מעבר לפרק הגמר ראיתי עוד מספר קטעים ואין לה שום דבר טוב במשחק שלה, היא לא עשתה כלום (מעבר לשטויות שממציאים על כך שהסתירה מההפקה את המשחק שלה) - באמת שניסיתי לחפש ולא מצאתי שום דבר ושום הצדקה לניצחון שלה, היא אפילו לא ניסתה לשכנע את רייף להציל אותה בפיינל 4 ונראה שדיי ויתרה...
הגיע לגמר לאחר שזכתה בחסינות בפיינל 3 (ואם לא הייתה מודחת) ואז ניצחה בגלל מרמור מושבעים נטו.
לגבי טוני - זו השוואה לא נכונה כי טוני שלט בכל העונה שלו מתחילתה עד סופה ואפילו הצליח שיקחו אותו לגמר של פיינל 2 אז לא היה לו מה להוכיח מההתחלה כמו דני (מה גם שהוא בא ל34 כמטרה ענקית ודני לא היוותה איום על אף אחד ב40 ויכלה ללכת מתחת לראדר בקלות) ובלי קשר טוני עשה שטויות אבל זה כלום בהשוואה לטמטום של דני בפרק הזה...

אני יודע שאתה אוהב אותה (ואת האמת שאין לי מושג מה הקטע לאהוב שחקנים למלמים בהישרדות אבל שיהיה, מקבל כמובן) אבל לא רואה שום דבר במשחק שלה.
 

Seosi

New member


ראשית, זאת לא תאורית קונספירציה שדני החביאה את האסטרטגיה שלה מההפקה, היא הודתה בזה.

אני באמת ממליץ לראות את העונה שוב דרך התמקדות על דני. מעבר לכך שזאת עונה מעולה, דני בהחלט הייתה אחראית על מספר מהלכים (ההדחה של בלייק, ההדחה של ג'אד, הדיל של פיינל 2 עם רייף). אני לא מגן על המשחק של דני כאן, כי היא בהחלט הביאה את ההדחה על עצמה, אבל אני מרגיש שהיא מפוספסת בגואטמלה בגלל אהבה לסטפני.
 

Bar EL

New member


ראיתי מספיק קטעים ובאמת באתי לחפש את מה שאתה מוצא (באמת בקטע טוב כי דני היא שחקנית בעונה 40 ורציתי לראות את זה) אבל פשוט לא מצאתי, בעונות הישנות המשחק היה נורא שונה והייתה יותר התמקדות בחיי המחנה וכן המושבעים היו לפעמים ממורמרים (מה שהיום לדעתי לוקח הרבה פחות חלק במשחק כי כולם מכבדים את אלה שבאו לשחק אסטרטגי), דני לא שיחקה אסטרטגית והצליחה בעזרת טעויות של אחרים בעיקר (לא ראיתי הרבה דברים שהיא ניסתה ואני לא מסתמך על דברים שטוענים שקרו אבל לא ראו אותם)
דבר שני לגבי סטפני - שתהיה בטוח שממש לא אכפת לי ממנה ואני אפילו לא מהאוהדים שלה (מה גם שלדעתי היא כן עשתה טעויות ונתנה יותר מדי שליטה לרייף בעונה הזו).
 

Seosi

New member


רייף היה לגמרי בשליטה במשחק, עד שדני הבטיחה לו לקחת אותו לפיינל 2 ולכן הדיח את לידיה בפיינל 4.
 

Bar EL

New member
זה לגמרי טמטום שלו אין ספק

הוא כנראה רצה לשמור על ההבטחה שלו ולהגיע לשלישייה עם 2 בנות שיקחו אותו לגמר...
 

Seosi

New member
מחכה לתגובה שלך ברייר


אני עדיין חושב שהניצחון של דני בגואטמלה היה מעולה, כמו הניצחון של ג'יי טי בעונה 19. אבל אין מה לעשות, היא לגמרי פישלה כאן והביאה את ההדחה על עצמה. אז זה לא מוריד את הערך שלה כמנצחת בעיניי, אבל כן כשחקנית. לא משהו אישי! אבל היא פשוט נלחצה יותר מדי והביאה את ההדחה על עצמה. אהיה בין הראשונים שיודו בזאת.

חששתי שפארווטי תודח, אבל היא כיוונה יפה את האש כלפי בן ודני. רוב גם כן תותח, וממשיך להוכיח את עצמו העונה. אני גם מאוד מרוצה מאית'ן, נראה שהוא כן עומד בקצב של העונה ומשחק ממש טוב. אבל אני חושש לגבי אית'ן, פארווטי ורוב שהם כנראה במיעוט כרגע. המשחק של בן מאוד מבולגן לטמעי, כן יש לו חשיבה אסטרטגית, אבל אף אחד לא סומך עליו כי הוא בלתי צפוי. אה, ואני מאוד אוהב את הברית של אדם ודניס. שאפו לדניס על הפסלון, והיא שיחקה אותה במועצה שהצליחה להסתיר את פסלון החסינות שרוב אמר לכולם לרוקן את התיקים.

בדקאל, קים מצאה פסלון חסינות! יש!!! אבל היא מביאה את החצי השני לסופי, שלא כל-כך שרוצה לעבוד איתה. אני חושב שכן יש מקום לשניהן לעבוד ביחד, ואני לא מאשים את קים כי היא רוצה ליצור קשרים חדשים, אבל אני מקווה שזה לא יבוא לרעתה. פרק שני ברציפות בשביל סופי שהיא עקבית במשחק שלה, היא נמצאת במקום ממש טוב כרגע! היא וסנדרה לגמרי הפציצו במשימת החסינות, אני מקווה שהעונה תשנה את הדעות כלפי סופי כשחקנית, היא כרגע מוכיחה לי את הניצחון שלה בעונה 23.

מאוד חסר לי הוידויים של יול וסנדרה בפרק. ולגבי אי הגאולה, לצערי אמבר לא מרגישה הכי חדה כרגע, בעוד שנטלי כן פישלה בפרק הראשון, הראש שלה עדיין במשחק.

נ.ב.
אדם במועצת השבט
 

סטילהוק

New member
כמו שג'ף ציין


מה שרוב עשה במועצת השבט האחרונה זה תקדים בהישרדות. לא זכור לי שזה קרה באף עונה שכל המשתתפים במועצת השבט התבקשו לרוקן את תרמיליהם. אבל אם כבר עושים את זה אז לעשות את זה יסודי, מה שהם לא ישו, כי עובדה שדניס הצליחה להחביא את האליל שלה מכל השאר.

אגב, אם כבר בדניס עסקינן, מסתבר שגם היא לא חכמה גדולה, למזלה אדם מנע ממנה לעשות טעות קריטית שהיתה יכולה לעלות לה ביוקר אם היא באמת היתה נותנת לפארווטי השחקנית הכי מסוכנת העונה את החצי השני של אליל החסינות.
 

Seosi

New member


בשביל ג'ף, כל דבר שרוב עושה הוא חסר תקדים


כן, הרעיון של דניס לתת לפארווטי את פסלון החסינות ממש לא חכם, אבל הם סתם דיברו בניהם, אז אין טעם לתת לזה כזה משקל, לדעתי.
 

סטילהוק

New member
צפית כבר בפרק 9 של הישרדות האוסטרלית?

בינתיים עונת האולסטארס של הישרדות האוסטרלית נותנת פייט רציני למנצחים במלחמה.
 

B R A Y E R

New member
מנהל


לגבי דניס, לא הראו לנו את זה בפרקים אבל היא ופארווטי כרתו ברית סודית בין שבטית
ככה שאני כן יכול להבין את זה שהיא הציעה את הרעיון להביא חצי לפארווטי
בגלל שלא הראו לנו את הקטעים האלו שלהן זה נראה אקראי ומוזר, אבל בפועל היה בזה הגיון כי הן כן קשורות
 

סטילהוק

New member


אם לא הראו אז מאיפה אתה יודע את זה? כי אם זה על סמך שמועות וספויילרים שקריים אני במקומך לא הייתי מסתמך על זה.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
היו עיתונאים על האי בימים הראשונים של המשחק

אחד מהם (גורדון הולמס) כתב על זה בכתבה שעשה על הפרק הראשון
 

B R A Y E R

New member
מנהל


אחד הדברים שאני הכי אוהב בעונות אולסטארס, זה שלפעמים יש ליהוקים ששוברים מיתוסים
בפרק הקודם נשבר המיתוס על אמבר השחקנית ה"לא פחות טובה מרוב" שהרי בכלל לא התמרמרו על הנצחון שלה, פשוט האמינו שהגיע לה יותר מרוב
והפרק הזה נשבר המיתוס האולי הגדול ביותר - דני מגואטמלה, המנצחת המהוללת שלא עשתה כלום לאורך עונה שלמה, אך מסתבר שבשקט בשקט, מאחורי הגב של ההפקה, בקטעים שלא צולמו ולא שודרו מעולם, היא הייתה המאסטרמיינד שהינדסה את כל ההדחות ופשוט לא סיפרה על זה בוידויים

&nbsp
אז לא, מדובר במישהי שאין לה מושג עד היום בנוגע להישרדות, גם אחרי הניצחון שלה היא לא ממש עקבה אחרי התוכנית, והתמזל מזלה להשתחל לגמר בזכות חסינויות+טעות של שורד אחר
&nbsp
מה קיבלנו ממנה הפעם?
על היום השני של המשחק מתבטאת מול כמה שורדים, שמסתבר שעל חלקם לא היה לה שום סיבה לסמוך, נגד השורד הכי דומיננטי בשבט ומנסה לארגן הדחה שלו.
המידע כמובן מגיע לרוב, והוא בחוכמתו מחליט לגשת אליה עם האולד סקול ולמנף את זה כדי להציע לה הזדמנות שניה ביחסים בינהם - ולכרות ברית רביעייה (איכשהו היא קיבלה כאן בפורום קרדיט על זה, לא ברור לי למה)
4 ימים בודדים עברו מאז, ודני מגיעה למסקנה שהאולד סקול רוצים להדיח אותה(?!?) ושהיא לא יכולה יותר לסמוך על פארווטי, שלטענתה הייתה הכי קרובה אליה בשבט
אז היא עושה את הדבר הכי לא הגיוני שאפשר לעשות - והולכת לדבר שוב עם אותה חבורת שורדים איתם דיברה ביום 2 וניסתה לשכנע אותם להדיח את רוב, וכבר הוכיחו שהם לא אמינים כי זה דלף החוצה, והפעם מנסה לשכנע אותם להדיח את פארווטי, מי שלפני שניה הייתה בת הברית הכי קרובה שלה, לטענתה
היא ממשיכה באותו קו של חוסר הגיון מוחלט, והולכת לרוב(מי שהיא הפסיקה לסמוך עליו בטענה שהוא והברית מנסים להדיח אותה) ואומרת לו שהיא מתכוונת להדיח את פארווטי(מי שהיא יודעת שהוא בן ברית קרוב שלה)
כל השבט שרק לפני שניה 2 הבריתות הגדולות תכננו לעשות מהלך גדול נגד מישהו מהצד השני, נחשפים להתנהלות התמהונית של דני, 2 הצדדים מבינים שאי אפשר לסמוך עליה ולהשאיר אותה במשחק זה מסוכן לכולם כי היא ג'וקר, וככה קורה שהיא אשכרה מודחת פה אחד 8-1
לא יאמן
&nbsp
אחרי 2 הפרקים האלו, אני רוצה לראות מישהו שממשיך לכתוב שדני שחקנית טובה
 

Seosi

New member


תראה, אני מסכים שדני ממש פישלה הפרק (דגש על הממש) והביאה את ההדחה על עצמה. ואני באמת די מאוכזב כי ציפיתי ממנה להרבה יותר. אבל אני חושב שצריך לעשות הפרדה מהמשחק שלה כאן לגואטמלה. כאן היא פישלה ברמות והביאה לכך שכולם מדיחים אותה פה אחד. אין על זה ויכוח שהיא לא הצליחה להשתלב לקצב המהיר של המשחק, כמו אית'ן. אבל כמו שרשמתי, זה עדיין לא מוריד את הניצחון שלה בגואטמלה, בעיניי לפחות.

בוא ניקח את ג'יי טי. בטוקנטינס, אני חושב שהוא שיחק משחק חברתי אדיר, אנשים אשכרה הקריבו את המשחק שלהם בשבילו. ואז הגיע גיבורים נגד נבלים...ואז הגיע משני משחק. כך שכמו שאני חושב שג'יי טי כשחקן לא הצליח להוכיח את עצמו, הניצחון שלו עדיין ראוי. אותו דבר עם דני, שוב לדעתי האישית. אבל אני לא הולך להגן על דני הפרק, היא לגמרי הביאה את ההדחה הזאת על עצמה.
 
למעלה