הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 1!

sapir aloud555

New member


קית' חוזר לעונה 40 עם STICK TO THE PLAN!

אין העונה הזו זה הנוקמים של הישרדות
רוב דואג שאין לו איך להציל את אמבר כי עכשיו אין לקס שהוא יכול לבכות לו, והיא מודחת
דניס מיללת שהיא שוב מגיעה למועצת השבט, ובסוף זוכה בפעם הראשונה בחסינות שבטית
פארווטי אחרי שתי עונות שהיא המטרה על היום הראשון נקרעת מצחוק שאף אחד לא מנסה להדיח אותה
ג'ף חוזר להיות הפאנבוי הכי גדול של בוסטון רוב וצורח את נשמתו באתגר ש"רוב מחזיק את כל השבט על כתפיו!"
סנדרה יושבת על התחת בפעם המיליון
יול חוזר להיות הסנדק
קים פתאום שברירית לחלוטין בלי עריכת המנצח והשליטה הדומיננטית שלה
נטלי מודחת ראשונה כמו אחותה נדיה

צופים חדשים ילכו לאיבוד תוך רבע שעה, גם עם כל הפלאשבקים וההסברים הפרק הזה היה בהילוך טורבו עם הרבה רפרנס לעונות קודמות. מקווה שהברית בין דניס לפארווטי תחזיק. ושמישהו משבט סלה ישים לב שיש מטבעות על החסינות!
 

אורישקי

New member


ועוד קטע אירוני בפרק: נטלי וניק, שני המנצחים היחידים בכל העונה שבחיים השם שלהם לא נרשם במועצה - מקבלים קולות על המועצה הראשונה, ועוד נטלי מודחת.
 

Seosi

New member
תודה על העדכונים


חבל שלא הראו את כל מה שקרה במועצה הראשונה, נשמע דווקא מעניין.
 

noamlah

New member


לא התלהבתי, אולי יש לי קצת אובדוז כשזה יחד עם אוסטרליה
וגם כי ההתלהבות הרגישה לי קצת משוחקת
אבל אני מרגיש שאני אתחבר יותר לעונה כשיעברו הפרקים וההייפ סביב "ווהווו זה עונת מנצחים" יעבור קצת
בהחלט ניתן לראות שיש רצון לשחק ולהגיע רחוק מצד כולם
 

סטילהוק

New member
לצופי שתי העונות יש הישרדות כמעט כל השבוע

למרות שמשודר רק פרק אחד בשבוע בגרסה האמריקאית.

ימים ב-ג-ד עונת האולסטארס של הישרדות האוסטרלית
ויום ה עונת הזוכים במלחמה של הישרדות האמריקאית

בקיצור: 4 ימים ברציפות בשבוע הישרדות.
 

Bar EL

New member
וואו


פרק הפתיחה הכי מדהים אי פעם ללא ספק!
נהניתי מכל רגע ומכל מתמודד, נראה שהולכת להיות לנו עונה מטורפת.
קצת התבאסתי על נטלי אבל זה היה עדיף על דניס ואדם החמודים שיעופו, רוב פשוט שיחק אותה פה ומדהים שהןא ופארווטי(
) הצליחו להשיג שליטה על השבט.
בשבט השני יול משחק אותה ומשחק מדהים
- כיף שחזר!
אני גם מרוצה נורא מברית הגרידים של שרה, טוני וסנדרה (נראה שטוני מחוץ לראדר שלהם וזה טוב). סופי ניק וונדל גם חמודים
שמחתי שאמבר עפה מכל השבט הזה כי בסופו של דבר היא הכי פחות התאימה משחקית ולעומתה קים וטייסו שגם טורגטו לפחות עשו מאמץ להשתלב והצביעו לה.
לא יכול לחכות עד לפרק הבא!
 

sapir aloud555

New member
מטבעות


עכשיו כשלג'רמי ורוב יש שני מטבעות, ועל האליל חסינות שנמצא אצל סלה יש עוד שני מטבעות, הם יכולים לקנות יתרון למשימת החסינות הקרובה (4) ולזכות בשני מטבעות מחדש. ז"א אם ג'רמי ורוב מחליטים לסכן את המטבעות שלהם לטובת הכלל הם ירוויחו את המטבעות מחדש כשהשבט יזכה בחסינות
 

6416181

New member
הי


קוראים לי תומר,
הייתי גולש כאן בעבר (ממש ממש בעבר, בתקופה של הישרדות וירטואלית).
אני חושב שאני מזהה כמה ניקים אולי גם אתם

צפיתי בכל העונות אחרונות "על הדרך", אבל ההתרגשות מהעונה הנוכחית גרמה לי לתחושת לצורך לשתף כאן מחשבות. כיף לראות שאני לא המתרגש היחידי בישראל.

בכל מקרה, לא חושב שיכלנו לצפות לפרק פתיחה יותר חזק.
הקאסט הכי אהוב שאני זוכר, מצאתי את עצמי ללא יכולת להחליט מי אני מעדיף שילך הביתה בשום שלב, heck, קשה היה לי לבחור שבט שאני מעדיף שאלך למועצת שבט.

הברית בין פרווטי ורוב היא פשוט תמצית החלומות-הישרדות של מעריץ ממוצע. העניין הוא שזה די מתבקש - בתור שני האיומים הכי גדולים בערך (אולי יחד עם טוני שבשבט השני) אם אחד מהם הולך השני נשאר בלי שום meat-shield. נראה שגם הם היו בהלם מאיך בקלילות הם נכנסו לשבט.
הברית עם אית'ן היא מתבקשת ואם הם יצליחו למשוך עוד שני מתמודדים goodies goodies הם יהיו מסודרים. העניין הוא שיש לי תחושה שהשבט שלהם יתפוס את העניין במהירות ויבין שבלי קשר לwhos making the shot, כל עוד רוב ופרווטי בשבט שלהם זה השבט של רוב ופרווטי והם יראו כעזים. נראה בפריוויו שבעיקר בן על זה (אולי המתמודד היחידי שאני לא ממש מסמפט, אבל זה בעיקר באשמת העונה שלו ממש לא עליו).

בשבט השני יול פשוט מראה שהוא המלך הבלתי מעורער, תוך פרק הוא מיצב את עצמו והרביעייה שלו כל כך באמצע שאין סיכוי שמישהו יוכל לגעת בהם עד האיחוד. עוד כמה בחירות טובות והוא הפייבוריט לזכייה בעיני.

רק שימשיך ככה!
 

B R A Y E R

New member
מנהל
תומר!! וואו איזה כיף לראות ניק מוכר מפעם


מקווה לראות אותך ממשיך להגיב פה גם לאורך העונה
 

Bar EL

New member
בטח שאני זוכר!

כיף לראות אותך כאן שוב ולדעת שאתה עדייו צופה!
 
איך מחכים עכשיו שבוע?!?!

יופי של פרק פתיחה!!
לא חושב שיש לי עוד מה להוסיף על מה שכתבו כבר...
כל כך שמחתי שהשבט של פרוואטי ניצח בחסינות השנייה, כי ממש בא לי שהיא תישאר כמה שיותר...
אני ממש חושב שמנצחים עם מטרה גדולה עליהם (סנדרה, פרוואטי, טוני, רוב) צריכים לשם שינוי
לחבור אחד לשני ולא ללכת אחד נגד השני, כי ככה יש להם יותר סיכוי,
ובינתיים שמחתי שזה מה שהם עשו.
אני בינתיים הרבה יותר בעד האולד סקול (וטוני כמובן), ולא בא לי שהברית של יול-סופי-וונדל-ניק תהיה הפיינל 4

מקווה לעונה טובה

&nbsp
 

Uri04

New member
ראיתי (באיחור אחריכם. פאק, אתם מהירים!)

אין לי מה להוסיף יותר מדיי, כי אמרתם פה כבר דיי את רוב הדברים. אני רק אציין שריצ'רד האץ' ממש חסר לי בעונה הזאת ולא יכולתי להפסיק לחשוב כמה הוא היה מוסיף ואיך הוא ממש פיספס את ההשתתפות (לו רק ג'ף לא היה אובססיבי בלרצות את המפרסמים
).
אני דיי מחבב את הברית בין סופי ליול. לא חשבתי שהשניים האלה יהפכו לצמד שאכפת לי ממנו, אבל יש משהו חמוד ושובה לב בניסיון שלהם להפוך את היוצרות על אף שהם כביכול האאוטסיידרים של העונה (יחד עם דני).

העונה הזאת כבר מפציצה בכמות הגימיקים. לגימיקים הקבועים מצטרף עוד אחד שכולל טוקנים ומשלוח מנות שבו המודחים ממשיכים להשפיע על המשחק גם מאי ההכחדה, ואני ממש לא אוהב את הקונספט. הודחתם? ביי ביי. למה צריך לגרור את הסוס המת הזה לאורך עונה שלמה? למה אני יודע שאמבר תמשיך לשלוח לרוב חסיניות בדואר לא-רשום (קרדיט להפקה) ותעזור לו להמשיך לשרוד בשלט רחוק? למה אני יודע ש-40% מהזמן מסך של כל פרק יתבזבז על אי ההכחדה ועל קלוז-אפים מפחידים של הנקבוביות של נטלי?

אפרופו נטלי, לא ממש אכפת לי ממנה (סורי אדם, אם אתה קורא פה. אני יודע שאתה מת עליה) ככה שלא התאכזבתי שהיא הודחה ראשונה. היא באמת לא השכילה להבין שהיא במלחמה ופשוט נתנה לרוב ופארווטי להדיח אותה בקלות כדיי לשבור את הברית שלה עם ג'רמי. ביי ביי.
בהתחלה קצת ריחמתי על לאמבר, אבל כשנזכרתי שהיא בסך הכל תמיד היתה משעממת חסרת אישיות שרגילה להיגרר על ידי דמות דומיננטית יותר (ג'רי, רוב) - וגם בעונה הזאת היא הוכיחה שהיא לא באמת מבינה את המשחק - שמחתי שזו היא ולא קים או מישהו אחר שאשכרה בא כדיי לשחק.

אין לי ממש הערכה לגביי מה שהולך לקרות. העונה בקושי התחילה והכל, אבל ה-כ-ל יכול להיות. אני עדיין מנסה לשמור על אופטימיות זהירה, אבל לא ממש תולה תקוות באולד-סקולרז. סנדרה חזרה לשחק כמו בגיים צ'יינג'רס - משחק מוחצן ואגרסיבי, תוך כדיי רמיסה לא אלגנטית בכלל של המתחרים. אני לא חושב שזה יעבוד לטובתה בטווח הרחוק. אני גם לא רואה איך טוני, פארווטי ורוב מחזיקים את הראש מעל המים בעונה כזאת. הניו-סקולרז בסופו של דבר ישתלטו, לצערי. יש מהם יותר מדיי פשוט.
 
כולם רוצים לחיות את החיים באלף ריגושים בלי הפסקה

טוב מה שהיה צריך להיאמר נאמר אז בפן אישי נטו:
-וווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאוווווווווווווווווווווווווווווו
-יאססס סופי משפילה את ההייטרס קוויןןן
- מי שאגדה אגדה. סנדרה, יול, רוב, פארווטי, דניס- אין דברים כאלו בכל העולם. מצדיקים כל סופרלטיב שנשפך עליהם לאורך השנים.
- אני חי בשביל הברית של דניס ואדם ופארב ורוב.
- בן, כמו שכבר אמרתי בעבר, הוא שחקן מעולה. אם הייתי רוב ופארב הייתי דואג ממנו.
- יש מלא ניו סקול אבל אני דווקא לא רואה אותם משתלטים כניו-סקול, אלא אחרי שהאולד סקול ישתלטו ויתחילו להדיח אחד את השני הם ישרדו, כמו ג'וקים אחרי אטום.
- הפייר טוקנס מגניב, אי ההכחדה בגלל הפורמט של העונה לא מפריע לי ממש. אני מבין שזו עונה מיוחדת שלא שופטים בכלים של עונה רגילה, אם אי פעם הייתה הצדקה לטוויסט הנוראי הזה זה עכשיו. באופן כללי זאת עונה שבה מבחינתי אין דבר כזה יותר מדי תכשיטים ואני ממש לא מחובבי הז'אנרים.
- איזה כיף שיש עונה שכל אחד משחק בה. ליטרלי כל אחד. אין אני אשתזף, אין אני אתחיל חלש ואגביר אחכ, אין באתי בשביל החוויה\הפן ההישרדותי, מלחמת כל בכל מהרגע הראשון וזה יהפוך עם הזמן ליותר ויותר אכזרי ומדמם.
-שיודחו קצת בנים הלו מה קרה
 


כאמור, אני נותן לעונה הזו צ'אנס אחרון להחזיר את האהבה שלי להישרדות, כי כרגע כמעט ואין לי. אוברדוז של טוויסטים ויתרונות, התערבויות הפקה לכל דבר ועניין, טוויסטים שלא חשבו עליהם עד הסוף כי העיקר הדרמה, וכמו שנועם אמר גם ג'ף עצמו איבד את כל המקצועיות שלו לטובת אישיות בומבסטית וצעקנית. אם הסוס לא מוכר ורק יורד ברייטינג, כבר עדיף להרוג אותו, כי בשש העונות האחרונות הישרדות הספיקה לקפוץ מעל כמה וכמה כרישים.

אני שמח שהשבטים לא נבחרו מראש, אבל בחירת בית ספר הייתה עושה פלאים לפרק הזה. למה התהליך הזה הפך לטאבו? והפרק מתחיל באתגר פיזי, שלא נראה כבר הרבה מאוד זמן. תגידו מה שתגידו, אבל כשהמפיקים רוצים להעלות הילוך, הם עדיין יודעים איך. שבט דקאל זוכה בקלות, לא זכרתי ששרה הייתה איום פיזי כל-כך גדול, בעיקר בגלל שהיא הייתה אולי הזוכה הערמומית והאכזרית מכולם. וכך, המשחק התחיל לפני שהשורדים אפילו הגיעו למחנות שלהם. ככה מתחילים עונה!

זה רק אני, או שלדעתי המטבעות הולכים להפוך לפלופ הגדול הבא, כמו מדליון הכוח מניקרגואה? טייסון מהר מאוד מקבל וידוי דרמטי ואני מתחיל לחשוש, אני *לא* רוצה שטייסון יזכה. כמובן, אחרי חמש עונות, אני רוצה שסוף סו, תזכה שוב בחורה, אבל אם גבר, לפחות לא טייסון. יול יכול להיות זוכה סבבה. אני גם לא רוצה שיזכה ניו-סקולר, אבל אם כבר, אז מקווה שאיכשהו זו תהיה שרה. ניצחון של בן, וונדל, ניק או טייסון יגרום לי לבכות ולא רק להפסיק עם הישרדות, אלא לשקול לוותר על מרתון הפרידה שאני מתכנן. אני גם מקווה שאית'ן לא יהפוך לסינדרלה העונתית.

אצל סלה, השבט המפסיד, הייתי בטוח שבן יהפוך למלקולם החדש, אבל זה אדם בסוף. לכאורה השבטים מקבלים זמן מסך די זהה, אבל יש יותר אסטרטגיה מכיוון סלה. כמובן, אנחנו כבר יודעים שהם הולכים למועצת השבט. אגב, זה רק אני או שלא רק שהוא נראה דומה לוורדוג, הוא גם מדבר כמוהו? ברית שאני אשמח שתגיע רחוק היא הברית בין יול וסופי, אם הם בגמר יחד עם איום גדול כמו קים או פרוואטי או שרה, זה יהיה תרחיש מאוד נחמד מבחינתי. אמבר מבחינתי שתודח בהקדם האפשרי.

מצד שני, רוב ופרוואטי סוף סוף עובדים ביחד ולא זה נגד זו. ואף אחד לא רוצה להדיח אותם! האם זה הופך אותם לשחקנים החברתיים הטובים בהיסטוריה? נראה בהמשך העונה. אה, וגם צילומי הטבע והחיות חזרו! מצד שני, ג'רמי ונטלי שוב עובדים ביחד... וזה גורם לכולם לכוון נגדם. ובסוף במועצת השבט, נטלי הופכת למודחת הראשונה בעונה הזו. אי אפשר לומר שבעונה 29 היה קאסט חלש, אז מעניין מה קרה, וכמובן שהיא עוד יכולה לחזור ולשחק חזק כמו בעונה הקודמת שלה.

חוזרים למשחק, והפעם די ברור שדקאל ילכו למועצת השבט הבאה. יול משחק מצוין, והשאלה היא האם המודחת הבאה היא אמבר או קים. כמובן שאני מקווה שזו תהיה אמבר. ואז, על אי ההכחדה, מרתון האלילים והיתרונות מתחיל מחדש. אוקיי, זהו, זה התירוץ שחיפשתי, את עונה 41 אני לא אראה. זהו. וכמובן, דקאל מפסידים חסינות. ומסתבר שנטלי נתנה את האליל לסנדרה. למההההההההההההה?!? בכל מקרה, קים לא רגילה לשחק כאנדרדוג, היא כמו וולדמורט ברוורס, רק שלפחות וולדמורט ביצעה כמה מהלכים נחמדים גם מעמדת שליטה, למרות שאנדרדוג זה המעמד שבו היא משחקת הכי טוב. למזלי היא לא מודחת ומאיימת להיווכח כסוג של פלופ, אמבר מודחת ומוכיחה שהיא באמת פלופ. לא יכול לחכות לשבוע הבא!
 

reasonforall

Active member
פרק פתיחה - פגישת מחזור

איזה כיף שחזר, ועם כל כך הרבה שחקנים טובים.
אני חושב שהתחלתי לצפות אי שם בעונה 16, וכנראה שזה הקשר הכי ארוך שהיה לי
.
&nbsp
לא מבין מדוע הכניסו את עניין המטבעות (מנסים להמציא את עצמם? להכניס עניין?)
יש כאן כמה שחקנים שזכורים לי מאוד, בעיקר בגלל דרך המשחק שלהם.
פרווירטי לדוגמא, כמה היא ערמומית. שחקנית אדירה! אם השבט חכם הוא ידיח אותה מהר, כך גם את בוסטון רוב וסנדרה.
&nbsp
ראשונה הלכה נטלי לצערי, פייבוריטית שלי בעונת הנצחון שלה, ואני מאוד מקווה שהיא תחזור למשחק.
אמבר הודחה שנייה, ונראה שזה קרה רק כי סנדרה לא הייתה מרוצה מכך שרוב לא שיתף אותה בהשתתפות נוספת בהישרדות. אין לי רגשות סנטימנטלים אליה אך הכעיס אותי שזה קרה. מקווה שסנדרה לא תחזיק מעמד (מספיק פעמיים!).
&nbsp
אני מאמין שעוד נראה פה משחק מוגזם ושיחות רבות על ילדים.
&nbsp
נתראה שבוע הבא!
 

אורישקי

New member
לדעתי אתם

ממש נסחפתם עם הקטע של סנדרה.
אמבר הייתה מטרה בכל מצב, כולם נלחצו מהקשר שלה עם רוב והיה מאד קל להרוג את השליח.
סנדרה לא סמכה על רוב זה נכון גם אמבר בעצמה לא התלהבה לשתף פעולה עם סנדרה בעונה), אבל היא ממש לא האחראית היחידה להדחה הזו. ממה שאני קיבלתי מהפרק מי שהיה יותר אחראי להדחה זה יול. לסנדרה היה פחות אכפת מי זה יהיה מהשלישיה וטוני בכלל שאף שזה יהיה טייסון.
אמבר הודחה משתי סיבות:
* הקשר עם רוב הפך אותה למטרה גדולה.
* היא לא הסתגלה מספיק מהר למהירות של העונה ושל המשחק המהיר, גם נטלי שהייתה שאננה שילמה את המחיר על זה והיא שחקנית טובה בהרבה מאמבר.
 

sapir aloud555

New member


לא היה לאמבר הרבה סיכוי אחרי שיול שם את קים וטייסון בתור שמות להדחה, סנדרה יכולה לברבר על המשחק שלה וכמה היא נפגעה אבל מי שבאמת שבר את הבריתות המוקדמות זה יול
נטלי מצד שני יכלה להנצל אם היא וכל השאר היו הרבה יותר החלטיים לפני המועצה. ראיתי שמישהו פה כתב שחבל ששמו את ג'רמי ונטלי באותו שבט אבל הגורל היה בידיים שלהם.
&nbsp
רוב שואל את השבט את מי הם רוצים להדיח ולא אומרים לו שם. פארווטי הולכת לדבר עם ג'רמי, דני בן ונטלי בקשר להדחה, וזה מה שקורה:
&nbsp
נטלי: לרוב יש העדפה כלשהי בקשר להדחה?
פארווטי: לא. לרוב לא אכפת
נטלי: לא אכפת לו?
פארווטי: לא נראה לי שלמישהו אכפת. בואו נחליט. מה אמרת?
דני: לא יודעת. נראה לי שאדם
פארווטי: אוקיי. אז החלטנו
ג'רמי: לא החלטנו. מה אנחנו עושים?
פארווטי: [צורחת מבפנים] דני אמרה אדם
נטלי: יש סיבות טובות להדיח כל אחד מהם
פארווטי: [צורחת מבפנים]
בן: דניס? אדם?
פארווטי: אלוהים...
&nbsp

זה לא אמיתי שהם פשוט חיכו לרוב ופארווטי שיגידו להם מה לעשות, כמו עזים שמחכות שישחטו אותן
 

Seosi

New member
מגיב לאורי ולספיר


אני יודע שיול אחראי על ההדחה של אמבר (וגם סופי תרמה, סליחה שאני חופר חח), אבל אני לא בטוח עד כמה זה היה חכם בשביל סנדרה כי עדיין יש לה מטרה גדולה על הגב, כך שעם אמבר עדיין במשחק, יש מישהי עם מטרה יותר גדולה במשחק. לכן הופתעתי עד כמה מהר סנדרה הלכה עם המהלך. מה שכן, היא מאוד כריזמטית ונמצאת במצב מעולה בשבט.

וספיר, אני מגיב לך כי אני רשמתי שחבל ששמו את ג'רמי ונטלי באותו שבט. אני לא מתכחש לעובדה ששניהם היו שאננים ולכן הם שילמו את המחיר, אבל הם גם סומנו להדחה בגלל שהם ששיחקו יחד באותה עונה. ואני חושב שאם הם היו בשבטים אחרים, נטלי הייתה מגיעה רחוק יותר. מה שכן, השיחה של את מי להדיח הייתה הזויה לחלוטין
 

Bar EL

New member
תראה

זה נכון שזה פגע בנטלי וג'רמי אבל אין מה לעשות, הם באמת היו שאננים לכן אפשר להגיד שמגיע להם (בעיקר שזה מול אדם ודניס שראו בבירור את אדם נלחם לשנות את הגורל שלו).
אפשר להגיד שזה גם לא הוגן שטוני ושרה שהשתתפו ב2 עונות ביחד וגם הם מאוד קרובים נמצאים באותו שבט (ועוד ביחד עם סנדרה ששיחקה איתם בGC) ובכל זאת השלושה האלה הצליחו להיות במצב טוב לאחר ההדחה הראשונה...

לגבי סנדרה - יש מצב גדול שהיא עשתה טעות שהדיחה את אמבר ויכול להיות באמת ש2 השלשות היו צריכים להתאחד נגד יול, סופי, ניק וונדל ולהעיף את ניק - אבל לפי מה שראינו וגם לפי ראיונות לפני המשחק אמבר באה גם בידיעה שהיא הולכת להיות נגד סנדרה ולדעתי הם (קים, טייסון ואמבר) באמת כיוונו לשם, ככה שאני לא מאשים יותר מדי את סנדרה על זה... יותר מאשים את אמבר שגם כן לא שיחקה משהו בכלל.
 

Seosi

New member
לאורי ובר


אני חושב שההבדל בין טוני ושרה, הוא שטוני הדיח את שרה בסופו של דבר, ולא תכנן איתה להגיע רחוק, וסנדרה הדיחה את טוני והודחה על ידי שרה. אז כן, שלושתם שיחקו ביחד, אבל זה לא שהם היו בברית או משהו כזה (כמו אמנדה, ג'יימס וסירי). אבל כן, ג'רמי ונטלי לגמרי היו שאננים, הם היו בטוחים שזה אדם או דניס. מוזר לי אבל שהמריאנואים היו נגד סנדרה, כי סנדרה ורוב היו חברים ממש טובים, לפחות זה מה שהבנתי (למרות שסנדרה לא ידעה מי זאת אמבר
).
 
למעלה