הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 1!

B R A Y E R

New member
מנהל
הישרדות 40 - מנצחים במלחמה - פרק 1!


טוב, אז אני לא מאמין שהרגע הזה הגיע!!!
הפרק הראשון של אולסטארס המנצחים הגדול ששנים פינטזנו עליו

מבחינתי זה מרגש במיוחד כי לא רק שזה מסמן 20 שנה להישרדות האמריקאי, זה מסמן מבחינתי 10 שנים (וקצת) מאז שהתחלתי לצפות בהישרדות והפכתי למעריץ,
ו10 שנים מאז שאני בפורום הזה!
הצטרפתי לפני 10 שנים פלוס מינוס, קצת לפני שעונה 20 עלתה לשידור,
הכרתי כאן הרבה חברים, חלקם כבר ממזמן לא כאן, ועם חלקם אני בקשר עד היום
10 שנים ו20 עונות שאנחנו כולנו עוקבים ביחד אחרי כל עונה ועונה, מתווכחים, מתדיינים, מנתחים, חוגגים, מקטרים...
ואולי אני אשמע מגזים, והרבה חברים שלי שלא רואים הישרדות לא מבינים את זה אבל נראה לי שכל מי שכאן מכיר את זה טוב, אני סופר מתרגש מהעונה הזו ואני ממש ממש ממש מקווה שתהיה לנו עונה כיפית, אדירה, ושכל הבילד אפ שבנו לנו לא יאכזב!
שתהיה לנו עונה מהנה ומוצלחת, ואמן שנסיים אותה כשאצל כולנו היא תהיה במקום הראשון בדירוג העונות

צפייה מהנה!


 

Bar EL

New member
לא אמיתי

ואני גם קצת יותר מ10 שנים צופה בסדרה (אחרי שגאבון נגמרה)
יאללה מתחיל סופסוף!
 

אורישקי

New member
אני אסכם מחר

כי אני צריך לקום לעבודה עוד כמה שעות
וגם להתעשת
&nbsp
אבל פרק הפתיחה היכ טוב אי פעם
 

Seosi

New member


טוב, אז אני אתחיל מהבאסה: אמבר ונטלי
למה שמו את ג'רמי ונטלי באותו שבט?! ובאסה שאמבר הודחה בגלל "ברית פוקר" שלא באמת קיימת. הרגשתי גם ממש רע בשביל קים, שאף אחד לא רצה לדבר איתה. אני מקווה שמכאן היא תצליח רק לעלות, ממש מוזר לראות אותה במיעוט. אני מקווה שלא ימהרו לקרוא לה פלופ על כך, זה רק תחילת המשחק. אני גם לא מבין למה סנדרה מיהרה להדיח את אמבר, אבל היא שיחקה אותה, ונמצאת במקום מאוד טוב.

אני ממש שמח לראות שרוב ופארווטי הצליחו למקם את עצמם כל כך טוב בשבט! כן, גם רוב, שהודיתי שדי מיצה, אבל הוא ופארווטי שיחקו לא פחות ממושלם הפרק. אני גם מאוד אוהב את הברית של אדם ודניס, וכן הם טעו על ההתחלה, אבל הם הצליחו להתאושש מזה יפה. גם ממש כיף לראות את אית'ן, הוא ממש מתרגש לשחק את המשחק. בן...אני בטוח שהוא נחמד, אבל הוא עשה כל כך הרבה טעויות הפרק, ודני התנהלה ממש יפה מול רוב ששאל אותה אם היא אמרה את שמו, לא נרתעה והצליחה לקנות את אמונתו של רוב.

בשבט האדום, יול הוכיח לי שהוא שחקן מעולה, ואני ממש אוהב את הברית של סופי. שניהם שיחקו גם כן מושלם הפרק, סופי קראה יפה מאוד את המפה, והיא ויול היו אלו שהתחילו את ברית האאוטקאסט, אבל אני כבר מתעצבן כי סופי לא תקבל שום קרדיט הפרק חחח. בכל מקרה, אני ממש מקווה בשביל קים שהיא תצליח לצאת מהמצב הזה.

אבל כן, פרק מעולה. זה מה שקראתי מהספויילרים שהולך לקראות, אבל אין לי מושג מה יהיה בפרק הבא, אז אשתתף בבחירה הגורלית ופינת ההימורים
 

Seosi

New member
אה ועוד משהו


ממש לא אהבתי את זה שנתנו לנטלי אפשרות למכור למישהו פסלון חסינות. אני אוהב את סנדרה, אל תבינו אותי לא נכון, אבל פשוט קיבלה פסלון חסינות מתנה וזה די מרגיש לי לא הוגן. וזאת אחת הסיבות למה אני לא אוהב את אי ההכחדה. אני לא אהיה צבוע, זה שיש לאמבר ולנטלי סיכוי לחזור למשחק זה נחמד, אבל הקונספט של אי ההכחדה נותן יתרון לא הוגן למתמודדים. גם לא עפתי על אי הגאולה, אבל לפחות שם לא יכלו לשלוח לאחרים פסלוני חסינות, או לחזור למשחק עם פסלון חסינות.
 

sapir aloud555

New member
מה כולם ערים


חשבתי אני משתגעת לבד. התקף לב מתמשך כל הפרק הזה!

גם אני הצטרפתי לפורום לפני עשור בערך. העונה הראשונה שראיתי בקצב של ארה"ב הייתה 18, אחרי שכתבתי את ההודעה הראשונה שלי שאלו אותי מי השחקנים האהובים עלי וזכור לי שכתבתי יול ופארווטי (ועוד כמה) - מדהים ששניהם משחקים עכשיו שוב, ולפי מה שקרה בפרק הראשון גם שולטים במצב בשבטים שלהם.


אין לי כח לחפור, בנתיים אלו הקטעים שקרעו אותי:
רוב ופארווטי לא מבינים איך כל המנצחים סביבם מטומטמים וצוחקים. ממש עשה לי פלאשבק לראסל פארווטי והמכתב של ג'ייטי
סנדרה יושבת בצד באתגר השני. פארווטי מגיבה שזו ממש הפתעה - אחרי שסנדרה ישבה 90% מהאתגרים בגיבורים נגד נבלים. פחחחחח
סנדרה אומרת לוונדל לא לקרוא לה המלכה, ואז אומרת שהיא המלכה 5 פעמים לפחות
טוני מחזיק את עצמו לא לרוץ ולחפש אלילים
סופי עם הNerd Shield! כי כשיול במשחק אין מישהו חכם ממנו
 

Seosi

New member
וואי זה היה גדול


ג'ף: "דקאל, מי ישב בצד במשימה?"
סנדרה: "אני"
פארווטי: "איזו הפתעה"
 

B R A Y E R

New member
מנהל


טוב וואו וואו וואו וואווווווו

הפרק הראשון עמד בכללל הצפיות ואפילו מעבר! באמת שפרק הפתיחה הכי כיפי שהיה אי פעם
הקאסט הכי חזק שהיה אי פעם, כולם ניסו לשחק חזק ומה לא היה לנו בפרק הזה?!
חוץ מלמצוא אלילים (שכרגע כולם אשכרה מפחדים להתפס מחפשים) היה הכל
אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל לדבר
&nbsp
קודם כל אני ממש שמח שהפייבוריטים הגדולים שלי נראים שהם במצב בטוח ובמקום בטוח (טוני ופארווטי) ואיכשהו אין עליהם מטרה על הגב (טוני כנראה בזכות עונה 34 ופארווטי בזכות האמהות)
נטלי גם הייתה פייבוריטית ראשית שלי, המנצחת שהכי אהבתי אחרי טוני, אבל די הייתי בעד ההדחה שלה כי:
א. אני מאוהבבבב בברית של דניס ואדם ושמח ששניהם שרדו למרות שסומנו ממש
ב. עוד מהראיונות הרגשתי שהיא לא בלופ וזה באמת היה נראה ככה במהלך הפרק, היא וג'רמי שניהם היו סופר שאננים ולא היה להם מושג מה קורה....
אז באסה שזו נטלי אבל אני בסדר עם זה, ואני שמח שג'רמי קיבל כאפה כי מגיע לו
עוד מישהו שמגיע לו קרדיט בשבט הזה זה בן שבטח לא יקבל כאן פירגון, הוא במקום מדהים בשבט, מלהטט בין הבריתות, נראה שהוא בקשרים מצויינים עם כולם שם ואולי היחידי שבאמת במצב הכי בטוח לא להיות מודח
&nbsp
בשבט השני יש לי פייבוריט חדש ורשמי,
אחרי שלא סבלתי אותו בעונה 13 וממש לא אהבתי את הניצחון שלו, באתי לעונה הזו עם דף חלק לגביו
והוא לגמרי לגמרי לגמרי היה הכוכב של הפרק!
עשה טוב טוב שיעורי בית, יודע בדיוק מי עם מי ומי נגד מי, יודע בדיוק את מי הוא צריך לאגד סביבו ואיך לגשת לאנשים
זה היה פשוט מחזה כיפי לצפייה

אהבתי שטוני וסנדרה השאירו מאחוריהם את מה שהיה, ועושים את מה שהם היו חייבים לעשות ב34 וזה לא קרה - להתאחד. וגם שרה איתם, למרות שהיא די הייתה רוח רפאים הפרק
זה היה מגניב ממש שפעם ראשונה בעונת אולסטארס שמראים לנו ממש דיבורים על פרימייד עם קטעים מתוך הפוקר הזה
כבר לא עוד שמועות ברשת, אשכרה זה נכנס אל תוך המשחק
שמחתי שהם טורגטו כי זה לגמרי חכם ומתבקש, וממש ממש ממש קיוויתי שטייסון יהיה זה שישלם את המחיר ויודח כמו שטוני כלכך רצה (החוצפן סימן אותו
)
וכשזה היה בין אמבר לקים אז ברורררר שהעדפתי שאמבר תעוף, ולרגע נבהלתי שזו תהיה קים לפני שהראו קולות נגד אמבר
התבאסתי ממש על המצב של קים אבל זה היה ברור ממש שהיא תהיה איום מיידי עם או בלי ברית פוקר, מקווה שהיא תצליח לצאת מזה מהר מהר
&nbsp
וזהו... עכשיו לחכות שבוע?! אעאעאע
 

סטילהוק

New member
פרק בכורה לא רע


פרק בכורה לא רע, אבל גם עם לא מעט קטעים שלא אהבתי

ראשית, חבל שמשודר רק פרק אחד בשבוע, אם כבר, לפחות שישדרו כל שבוע פרק כפול כמו הפרק הראשון של העונה.

נתחיל בזה שאוהב מאוד את החיבור בין שני היריבים הוותיקים רוב ופארווטי שכפי שהיא עצמה הודתה, נמצאת במוד אחר כיום שהיא נשואה עם ילדים, וכבר לא במוד הפלרטטני שהרשתה לעצמה כשעוד היתה רווקה צעירה, ולמרבה ההפתעה אפילו שלהם עצמם שניהם מנהלים את השבט הכחול ואף אחד אפילו לא העלה את שמה של פארוווטי. ולכן לא פלא שהם צחקו עליהם ולא מבינים מה קורה לכולם.

מנגד, בשבט האדום, צר לי מאוד לראות את קים המלכה האמיתית שללא ספק היתה ונשארה המתמודדת הכי חזקה פיזית מבין כל המתמודדות העונה, ויכולנו לראות את זה היטב כבר במשימת החסינות הראשונה כשהיא סחבה את כל שלושת הבנות החזקות אל העמוד בזירה בתוך המים, במצב כל כך עגום יורדת על ברכיה מרוב ייאוש שאף אחד שם אפילו לא רוצה לדבר איתה, בזמן שלמרבה ההפתעה דווקא סנדרה המגלומנית ונוטרת הטינה לרוב, מי שהיתה איתו במשך 39 ימים על אותו האי בעונה הקודמת, רק בגלל שלא גילה לה שגם הוא ואשתו אמבר משתתפים בעונה הזאת, מנהלת את השבט האדום, כי נראה שכולם שם, להוציא בודדים, כנראה מייראת כבוד של הערצה עיוורת או טמטום או איך שלא תקראו לזה מפחדים אפילו לסמן אותה כאופציה להדחה, וכנראה רוצים לתת לה לנצח פעם שלישית כי פעמיים זה לא מספיק. ואפילו טוני שהיא הדיחה אותו בעונה האחרונה ששניהם השתתפו בה, מתרפס בפניה, כי מפחד שלא תדיח אותו שוב.

נטאלי הלא מפוקסת והלא החלטית העונה מצאה את עצמה המודחת הראשונה בצדק, ואפשר לאמר שאפילו הביאה את ההדחה הזאת על עצמה. עצם החיבור הזה שלה עם ג'רמי שהיה בן בריתה בעונה 29 סימן מטרה גדולה על גב שניהם, ולכן הם היו צריכים מכתחילה לנהוג בשכל ולהפריד כוחות ולא לשחק יחד, בדיוק כמו שג'רמי וקלי בת בריתם השלישית בעונה 29 הפרידו כוחות ואפילו שיחקו אחד נגד השני בקמבודיה - ההזדמנות השנייה מאותה סיבה, שלא יסמנו אותם כמטרה להדחה ראשונה. גם לא מפליא שהיא העבירה את מטבע האש שלה לג'רמי לאחר שהודחה, מה שכן מפליא שהיא החליטה למכור דווקא לסנדרה מהשבט השני את האליל שלה תמורת מטבע אש חדשה, ושוב אני לא מבין מה כולם מתחנפים אליה, כאילו הבנו שהיא הזוכה היחידה עד היום שזכתה פעמיים בהישרדות, אבל הם בעונת הזוכים של הישרדות ולכן הייתי מצפה מהמתמודדים שגם הם הרי כבר זכו בעונותיהם ולא מדובר בטירונים מתחילים שפוגשים לראשונה את האלילים שלהם, לקצת פחות התלהבות והתרפסות וקצת יותר משחק טקטי ואסטרטגי, כי אחרת מה שנקבל בסופו של דבר זה עונה כמו 22 רק עם זוכים במקום עם טירונים. כך שאני מאוד מקווה שכבר בפרקים הבאים שאר המתמודדים יתחילו להתאפס על עצמם, להתפקס ולהתמקד במשחק עצמו ולא בכוכבים הוותיקים שלו.

ההדחה השנייה בשבט האדום של אמבר שהעבירה כצפוי את מטבע האש שלה לבעלה רוב שבשבט הכחול, היתה רק בגלל שסנדרה סימנה אותה להדחה וכולם יישרו קו עם המגלומנית נוטרת הטינה הזאת שלא מפסיקה לקרוא לעצמה מלכה, כשכל הפילוסופיה שלה מסתכמת בזה ש"כל עוד זו לא היא לא איכפת לה את מי מדיחים", ובשתי הפעמים שבהם זכתה היא זכתה מן ההפקר. לא מבין איך אף אחד מהשבט האדום לא העלה אפילו את הטענה שדווקא בגלל שהיא כבר זכתה פעמיים לא צריך לאפשר לסנדרה לזכות גם פעם שלישית, ועוד כשמדובר בפרס כפול של 2 מיליון דולר. בקיצור לא אוהב את ההתרפסות המוגזמת הזאת של הזוכים היותר טריים בפני סנדרה.ובכלל בפני הוותיקים, כאילו הם באו לאסוף חתימות ולא בכדי לנצח.

מה שכן, לא אתפלא כלל אם הזוכות הפחות מוערכות, אלה שיש להן מה להוכיח לכולם ושגם הן עצמן יודעות זאת, ואני מדבר בעיקר על מישל ודני, ישחקו העונה משחק יותר חזק ואגרסיבי מבעונות שבהן הן זכו, ואולי אפילו נראה סיפור הירואי דומה של אנדרדוג כמו שראינו בקמבודיה עם קלי, אלא שהפעם אולי אחת מהן גם תגיע עד הסוף ואולי גם תזכה בתואר ובפרס הגדול.
 

אורישקי

New member
אתה ממש לא הבנת את הפרק

קודם כל, סנדרה לא נוטרת טינה לרוב. אם תרראה את הראיונות לפני העונה זה רוב ואמבר שדי תכננו להתהפך עליה.
חוץ מזה עם כל אהבתי לסנדרה אני גם לא חושב שנכון להגיד שהיא זו שניהלה את ההדחה. מי שניהל את השבט יותר זה יול. סנדרה הצליחה להגיע למצב די טוב בזכות עצמה אבל זה לא שאף אחד התרפס בפניה. גם לטוני לא היה מה להתרפס בפניה כי הם נהיו חברים די טובים בפונדרוסה של מודחי הפרה מרג' והוא מודע לזה ששניהם על תקן איום גדול מאד.
 

sapir aloud555

New member


נטלי הייתה צריכה לנסות למכור את האליל לשבט שהפסיד. היא הניחה שסנדרה תהיה המטרה שלהם כי סנדרה זכתה פעמיים, אז היא מכרה לה את האליל תמורת מטבע. היא לא יכלה למכור לג'רמי.
 

אורישקי

New member
אחרי שהספקתי להתאושש קצתתתת

איזה פרקקקקק
מאיפה להתחיל?
הרגיש לי כאילו אחרי שעה אני כבר כל כך בתוך זה ועברה כבר חצי עונה, שלא תפסתי שיש עוד תקופה של המון הדחות.

אז ננסה להתחיל ומקווה שלא אשכח כלום:
* היה פרק קורע מצחוק, מצאתי את עצמי נקרע באמת כמה וכמה פעמים.
* ההתחלה הייתה ממש ממש ממש ממש ממש מרגשת.
* המשימה הראשונה הראתה כבר כמה כולם היו כל כך בתוך זה.
* הטוויסט עם הtokens בנוי ממש טוב ולדעתי יכול להוסיף הרבה למשחק. גם אי ההכחדה כל כך נדרש בעונה כזו.
* אני אמנם לא אוהב בדרך כלל ששולחים למתמודדים אלילים מאי ההכחדה אבלללל: 1. הם ידעו שיש סיכוי שזה יקרה, 2. יש פה בעצם מהלך שדורש מחשבה - גם מצד מי שבאי ההכחדה שצרריךל חשוב למי להביא את זה, וגם שיקול של מי שבמשחק האם כדאי לו לקחת את האליל. 3. מה אכפת לי, לקווין יש אליל
* כשראיתי את בוסטון רוב ופארווטי עובדים חזק בשבט אחד ואת סנדרה וטוני עובדים חזק בשבט אחר אני ממש הרגשתי כמו ילד שההורים שלו התרגשו לפני כמה שנים ופתאום מתחילים לחזור. ממש תיקון לעונות שלהם

* באופן כללי כל השחקנים האלה הזכירו למה תמיד יש להם את זה.... בוסטון רוב עם כמה שאפשר להגיד שהוא מאוס או לא למות עליו פשוט מראה כמה יש לו את הכריזמה והאלגנטיות הזו גם כשהוא כבר הזדקן ונראה לא בכושר כמו פעם. שיחק מבריק בחלק שלהם הפרק. כנ"ל פארווטי וזה די מדהים איך שניהם באמת הצליחו להוריד את המטרה הענקית מהם לפחות לשלב הראשון של הפרק.
אם כבר מדברים על הכחולים אני אתמקד במה שהיה בשבט שלהם:
* אני ממש ממש ממש אוהב את אית'ן! הוא משעשע ונראה שבא עם תשוקה ענקית למשחק, ולדעתי הוא יכול להיו תמהפתעות העונה. מזכיר לי את ורנר בקמבודיה רק פי מאה יותר חכם.
* אהבתי איך שדני יצאה מהמצב הלא נעים שהגיעה אליו למצב שבו היא ובוסטון רוב בברית. התנהלות חכמה מאד של שניהם שלא סירבלו את המצב. בוסטון רוב שניווט את השיחה ביניהם כמו שרק הוא יודע ודני שלא בילשטה לו יותר מדי ולדעתי כן רכשה את אמונו.
* בן היה הפתעה בעיני! הוא שם כדי לשחק, מגדיל ראש, מדבר עם כולם ונראה שבקשר מאד טוב עם מישל. באופן כללי הוא היה מאלה שחשבתי שיהיו מטרה די מהר ונראה שהוא רוצה להוכיח את האיכויות שלו ועל כן סחטיין.
* ממש אהבתי את הברית של דניס ואדם וממש התבאסתי שהם הפכו פתאום למטרה רנדומלית כזו כי הלכו ליער, ולכן שמחתי שנשארו.
* מאדדדד חבל לי בשביל נטלי ומסכים עם ברייר מצד אחד. מעדיף בקונוטציה הנוכחית את דניס ואדם (למרות שאדם לא פייבוריט גדול שלי כמו נטלי). הם היו שאננים מדי,. נטלי היא לגמרי שחקנית שצריכה להתעורר על עצמה ולחטוף איזה שוק כמו שהיה לה עם אחותה וג'רמי בסאן חואן דל סור. הייתי כן שמח לראות אותה מתעצבנת וחוזרת למשחק עם יותר דרייב כי חבל לי שלא הספקנו לראות שחקנית כמוה משחקת יותר.
* מרוב שהיה מהלהראות בפרק לא ראינו את התגובה של ג'רמי להדחה של נטלי באמת. הרי אחת הסיבות שנטלי עפה היא ככל הנראה כי רוב רצה את ג'רמי לעצמו. בכללי מפתיע אותי שההפקה שמה את שניהם באותו שבט .אני מבין שהיו דברים כמו סנדרה-טוני-שרה או סנדרה-טייסון או רוב-פארווטי ששמו ביחד באותו שבט אחרי ששיחקו ביחד, כי בכל זאת אין ברירה, אבל ספציפית שניהם היחידים ששיחקו אחד עם השני ועו דהיו בקשר טוב אחד עם השניה, ולכן יותר התבקש שיהיו ביחד באותו שבט..... היה יותר מתאים נגיד אם היו מחליפים בין נטלי לשרה בשבטים או משהו כזה. אבל נו שוין, זו גם בעיה שלהם.

השבט האדום:
* ממש אהבתיאת הפלאשבקים לעונות קודמות ואפילו למשחק הפוקר של קים-טייסון-ג'רמי-רוב.
* משחק הפוקר - ממש ממש אהבתי שיול היה מודע לכל הסיפור הזה ודיבר בגלוי על הפרימייד שאנשים דיברו עליו, וכמובן השתמש בזה כדי ליצור חבורה כזו שתהווה איום.
*באופן כללי יול הוא אחד ההפתעות שלי, חשבתי שהוא לא יחזיק כל כך בעונה חוזרת אבל הוא הראה שיש לו את זה. עשה שיעורי בית וידע יפה מאד לקרוא כל אחד. הMVP של הפרק ביחד עם בוסטון רוב לדעתי.
* במקביל ליול יש את סופי שגם הפתיעה לטובה הפרק, במיוחד במיוחד נקרעתי המכינוי שלה לסנדרה וטני ושרה - ברית הגרידיים -D זה כל כך מתאר אותם נכון
* אמבר מותק אבל פות הסתגלה למשחק כמו שהוא, האיום שלה היה ענק וקים וטייסון די זרקו אותה מתחת לאוטובוס כדי להישאר.
* העריכה לש קים מננסה בניסיון די פתטי ונואש להשתחל לרוב הזכירה לי קצת את העריכה של סירי בפרק הראשון של עונה 34, מה שאומר שלדעתי היא תישאר ותגיע רחוק יותר כמו הרבה אנדרדוגים כאלה ואחרים. מאמין שיתנו לה כמה ימים והיא תתעשת.
* איזה כיף היה לראות את טוני מנסה להחזיק את עצמו לא להתפרע שם
ונראה שהוא עשה עבודה טובה בזה. חבל שלא הצליח להעיף את טייסון אבל לא נורא. טייסון בכלי די הזדקן
* היה כיף לראות גם את הקווין משחקת. רגועה, יודעת מה להגיד ומתי, ותמיד מנצלת את זה שיש דבים שנתפסים מאיימים כמוה כדי לדאוג שהיא בקושי תהיה מטרה. אני עדיין לא ראוה אותה מגיעה רחוק גם בעונה הזו אבל מספיק שהיא תשרוד עד הערבוב וזה מכובד.

הנקודה הכי מעניינת שיש בפרק הזה זה מה לעזאזל החתול השחור שעבר בין המריאנואים לסנדרה בשבועיים שלפני העונה הזו...
הרי כבר בראינוות אמבר אמרה שרוב הזהיר אותה מסנדרה ואמר שהוא לא סומך עליה אחרי שהיה איתה ב39, שניהם "הצביעו" נגד סנדרה כששאלו אותם את מי הם מעיפים ראשונים. סנדרה אמרה שם שהיא לא סומכת על אמבר (עוד לפני שידעה שרוב משחק), אמבר בעצמה ניסתה לזרוק את השם של סנדרה, ואז קרה שהם בכלל נפגשו שוב. ועכשיו רוב מעדיף לעבוד עם פארווטי ולא עם סנדרה ובפרומו לפרק הבא נראה שזה רק מתחמם......... מעניין אותי בדיוק מה המהות של הסיפור הזה כי לפי איך שזה נראה המריאנואים החליטו להתהפך על סנדרה והיא כמובן השיבה במלחמה. לדעתי אנחנו עוד נרגיש מהסאגה הזו (אני לגמרי רואה את רובה עף בקרוב וסזנדרה קצת אחריו, אולי על ידי פארווטי אפילו).
* המוזיקה מדהימה כרגיל

וחוץ מזה איזה כיף!!!
בטוח שאצפה היום שוב ואזכר בעוד כמה דברים
 

Seosi

New member
לפי מה שהבנתי מהפרק


סנדרה כעסה על רוב, כי הוא אמר לה באי האלילים שהוא לא יחזור לעוד עונה, והוא כן חזר.
 

אורישקי

New member
זה נכון אבל...

סנדרה ראתה שרוב חוזר רק בשלב הזה כשהם הגיעו לאי.
למעשה עד השלב הזה של המשחק, הי וכבר כל הראיונו תטרום עונה שאנחנו ראינו. כשהבנות מודעות רק לבנות שמשחקות והבנים מודעים רק לבנים. היחיד שידע משהו אחרת (וגם הצביע לאישה ולא לגבר מהבנים) זה רוב שהצביע לסנדרה במשחק הזה של דלתון רוס.
אמבר גם אמרה בראיון של לפני המשחק שהיא לא סומכת על סנדרה ושרוב אמר לה אחרי עונה 39 שהוא לא הכי סומך עליה ושהיא תעשה מה שצריך כדי לנצח.
סנדרה אמרה בראיונות שהיא לא הכי סומכת על אמבר כי הן לא מכירות בכלל ויודעת שיקשרו את שתיהן לרוב, אבל על רוב לא היה לה מה להגיד.
וחוץ מזה זה באמת קצת לא ברור מצד רוב שדי עבד לה על הצורה חודש שלם לפני בידיעה שהוא יחזור ועוד עם אמבר... אז הגיוני שהיא תסמוך עליו פחתו.
אבל לאור העובדה שהורגש המתח הזה כבר בראיונות אני חושב שהיה שם משהו נוסף שאנחנו לא מודעים אליו.
 

Seosi

New member


כנראה, אבל אני מאמין שהם עדיין חברים אחרי המשחק. סנדרה אמרה שהיא מכבדת את רוב, אז אני לא חושב שהם שומרים טינה כלפי אחד השני.
 

אורישקי

New member
זה ברור לי

הם גם היו בהקרנת בכורה לש הישרדות עם עו דכמה שורדים (ביניהם פארווטי) מהעונה. בכללי כולם העונה משחקים כדי לנצח אבל קשה לי לראות מצב של טינה בין אנשים.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
מי הצביע למי, ומה אמרו למצלמה


מועצה ראשונה:
Adam voted for Natalie – “If this doesn’t go my way I’ll be crying at the Edge of Extinction and nobody needs to see more of that.”
Denise voted for Natalie – “Please let this not be me. Hope the plan works.”
Ethan voted for Natalie – “You’re the sweetest person in the world, but you and Jeremy are a superpower. It’s good to be back.”
Parvati voted for Natalie – “I like you a lot, but you’re the glue that sticks Jeremy and Michele together. And you said I was weak. It’s not personal.”
Ben voted for Natalie – “So sorry.”
Danni voted for Natalie – “I hate to do this, but I’m worried about how connected you and Jeremy are.”
Jeremy voted for Adam – “I don’t know.”
Natalie voted for Denise – “I think I’m part of this alliance.”
Rob voted for Natalie – “Sorry, somebody had to be first.”
Michele voted for Denise – “I hope it’s not you. But more importantly, I hope it’s not me.”
&nbsp
מועצה שניה:
Nick voted for Amber – “Two shots at two million dollars is too many.”
Sophie voted for Kim – “You’re just way too cool for me.”
Tony voted for Kim – Didn’t say anything.
Sandra voted for Amber – “The majority of the tribe wants you gone because your husband is here and it’s not fair.”
Tyson voted for Amber – “Had to concede this battle to win the war.”
Amber voted for Nick – “Nothing personal, I hope I’m with the majority.”
Wendell voted for Amber – “In a season of pre-existing relationships, you and Rob are the deadliest combo out here.”
Sarah voted for Kim – “It’s not going to be you.”
Yul voted for Amber – “Nothing personal, neutralizing the strongest partnership before it’s too late.”
Kim voted for Amber – “Sorry, buddy. We’re in a sad state of affairs tonight. But I’m assuming you had to write my name down as well.”
 

B R A Y E R

New member
מנהל
וכמה דברים שלא עברו עריכה


- במשימה הראשונה היו עוד 2 קרבות שלא הראו בפרק - סופי וסנדרה נגד דני ומישל, ויול וניק נגד איתן ואדם.
- לפני המועצה הראשונה הייתה שיחה בין פארווטי לדניס שבה הם סוג-של סגרו ברית, וסיפרו אחת לשניה עם מי הם בפרימייד מהשבט השני - פארווטי סיפרה שהיא עם סופי, ודניס סיפרה שהיא עם שרה
- מועצת השבט הראשונה הייתה כאוס, מהסוג של "לייב טרייבל", והראו לנו מזה רק לחישה של בן וג'רמי על פארווטי ורוב. אבל מסתבר שכולם התלחששו עם כולם, ונטלי התחרפנה וניסתה לשכנע את השבט "להצמד לתוכנית" ולשמור על חוזק באתגרים.
- מסתבר שזה שנטלי נתנה לג'רמי את המטבע שלה לא היה כזה צפוי, כי היא עמדה מול המעטפות ושקלה להעביר את המטבע שלה לשרה
- דאקל(השבט האדום) שקלו לקנות יתרון למשימת חסינות, אבל הם חיכו לראות מה השבט השני יעשה קודם
- אמבר הייתה לגמרי מחוץ ללופ, וההדחה הייתה בליינדסייד עליה, כנראה שכולם חשדו שיש לה אליל
 
למעלה