AUSTRALIAN SURVIVOR S07E04

noamlah

New member
AUSTRALIAN SURVIVOR S07E04


אין מה להגיד, הנרי טיפש שחצן שלא למד כלום מהפעם הקודמת שלו
IDOL BROTHERS? REALLY?
משהו היה מוזר אבל בהצבעות
ראינו שניק היה זה עם הרעיון להדיח את הנרי ושזה עניין של הברית שלו עם הארי ושוני אבל בהצבעות מי שהצביע להנרי אלו שארן, ג'ון ושוני
אז אולי ניק והארי שינו את דעתם ברגע האחרון?
או שאולי ההצבעה הייתה רק להפחיד את הנרי?
אבל זה ממש לא הגיוני במקרה של אליל

אם כבר אליל מעצבן שמאט מצא אחד נוסף, מקווה שייפטרו ממנו מהר

לא ממש מצטער על מישל כי ממילא היא הייתה מהפחות אהודים עליי בשבט הירוק ואני גם רוצה שהירוקים יהיו בייתרון
 

ds1990

New member
עונה חלומית לדעתי


יש מן יתרון ב"אוסטרליה" בזה שהפרקים יותר ארוכים.. לפעמים יש חפירות ו-וידויים סתמיים אבל זה גורם יותר להבין מה המתמודדים חושבים ואיך הם רואים את המשחק כרגע ובעתיד.
בעונות בארה"ב אין מספיק זמן בפרק כדי לתכנן את מה שמאט ודיוויד עשו בפרק 3 וגם בטח לא היה נותן לקהל להבין שלוקי והחבר'ה יודעים שיש "חפרפרת" בשבט הצהוב.
ב"ארה"ב" פשוט היו משאירים את הקהל הטיפש לחשוב שהצד של מי שחטף בליינדסייד הוא טיפש בעצמו.
בכל אופן, לי אישית אין פייבוריט כרגע.. כל מי שהיה חריף או חריג בעונות קודמות (הארי, אייקיי, אבי, כל עונה 1) לא מראה ניצוצות (חוץ מדיוויד)
צפייה מהנה
 

סטילהוק

New member
ללא ספק גרסה יותר טובה מהאמריקאית בכל פרמטר


הדבר היחיד בגרסה האוסטרלית שאני לא אוהב זה שבכל עונה בכל מועצת שבט מראים פעמיים את מנחה התוכנית מכריז שהגיע הזמן להצביע. ריטואל מעצבן שחוזר על עצמו מחדש שוב ושוב בכל עונה וכל פרק שכבר הפך לאחד מסימני ההיכר שמדובר בגרסה האוסטרלית של הישרדות והייתי מעדיף שיוותרו עליו כי הוא מעצבן ולא תורם בכלום.

לגבי הפרק עצמו, ידעתי שהברית של דייויד יעלו על זה שיש בתוכם סוס טרויאני מלשן, אבל הייתי בטוח שישר יחשדו בדייויד, מה שלא קרה. מה שכן קרה לעומת זאת, זה שדייויד עצמו מתחיל לקלוט שע"י החלשת הברית שלו הוא העניק כוח רב מדי לסנדק מברית המיעוט, ואחרי שהסנדק מצא אליל חסינות ליד כולם, נפל לו האסימון עד כמה מסוכן הסנדק עם כוח רב מדי בידו.

מאוד מוזר שבמשימת דחיפת הארגז הכוחות המתמודדים זה מול זה היו ממש לא פרופוציונליים. לידיה נגד איי קיי? באמת? הארי נגד טרזן? באיזה יקום מקביל הוא היה מנצח אותו? אפילו זאק נגד ז'אקי היה הזוי. היה ברור שהוא ינצח אותה.ממתי במשימות כוח שמים גברים מול נשים? ואיך זה שלי ולוקי לא מצאו לנכון להשתתף במשימה פיזית שתפורה בדיוק למידותיהם? הקרב ההגיוני היחיד היה הסנדק מול הנרי, לפחות בו התמודדו שני גברים שריריים עם אותם כוחות. והנרי הוכיח שהוא פחות חזק ופחות נחוש מהסנדק שלו הוא קרא "אחי לאליל החסינות". אך בכל שאר הקרבות במשימה הזאת התוצאה היתה ידועה מראש ולא מפליאה כלל.

במשימת החסינות השבטית הפיזית הקשה מאוד חששתי לשוני, בגלל שהיא לא בנויה לכאלה משימות של כובד, וידעתי שאם היא תפיל ראשונה ותכשיל את השבט שלה שיפסיד את החסינות שמה יככב בהצבעות ההדחה, ולכן מאוד שמחתי כששוני החכמה קלטה את זה ומיד התנדבה לשבת הפעם היא על הספסל, רק חבל שהיא שכחה מרוב מתח והתלהבות לרגע שהיא בהישרדות, וגם שמנחה התוכנית יותר מרמז לה "שוני נמצאת במיקום הכי טוב במשימה הזאת", היא לא התייחסה לרמז העבה שלו ולא הושיטה יד מתחת לספסל לבדוק אם לא מוחבא שם רמז או יתרון או אליל חסינות. מה שתסכל אותי מאוד, כי עבר לי בראש הדה ז'ה וו של מיקיילה שלא מצאה את מה שהיה מתחת לספסל שעליו היא ישבה ומתמודדת אחרת הבחינה בו ולקחה אותו, והייתי בטוח שזה יקרה גם לשוני שמישהו אחר יבחין בו מרחוק וייקח אותו. אבל זה לא קרה, ובתום המשימה שוני פשוט קמה מהספסל והצטרפה לחבריה לשבט והרמז או מה שזה לא היה נותר מתחת לספסל.

מאוד אהבתי שאיי קיי לא חיכה הרבה עוד לפני משימת הפרס חשף את הנרי והקשר שלו לסנדק לחברי שבטו שלא היו מודעים בכלל לאליל החסינות ולזה שהוא העביר אותו למאט בתום משימת החסינות האחרונה שבה הם זכו, מה שמיד שם מטרה גדולה על גבו של הנרי, שידעתי כבר ברגע שעשה את המהלך וכל ברית השביעייה הבחינו בכך, שזה היה צעד שעוד יעלה לו ביוקר בהמשך המשחק. ועובדה שבמועצת השבט השחקנים האסטרטגים בשבט הירוק מיד הבינו עד כמה הוא מסוכן ועלול לחבור לשבט הנגדי באיחוד השבטים, אבל לנוכח החולשה שהפגינו בשתי המשימות האחרונות הרצון להשאיר את השבט חזק פיזית אל מול השבט הצהוב גבר אצל רובם על האסטרטגיה להשאיר את השבט מאוחד ללא סוסים טרויאנים בתוכו עד האיחוד, ולכן רק שוני, ג'ון ושארן הצביעו בסופו של דבר להנרי, שהצביע בעצמו לשארן שאותה ביקש להדיח במקום מישל החלשה שרוב השבט רצה להדיחה אחרי שוויתרה ראשונה על החזקת החבית ובכל החלישה את השבט שלה במשימת החסינות השבטית והיא זו שהודחה לבסוף ברוב קולות.

ועל פי הפרומו לפרק הבא ששודר היום ועדיין לא צפיתי בו, נראה שמישהו מברית המיעוט הלשין ללוקי על דייויד שכנראה ימצא את עצמו בבעיה קשה בהמשך...

ועכשיו, הולך לצפות בפרק הבא
 

noamlah

New member
פרק 5


תודה לאל וברוך שפטרנו מנוד נפוח זה
שחקן גרוע שפועל "כי בא לו" בלי לחשוב מעבר
הביא לי עצבים גם בעונה הקודמת שלו ושמח שפה הרבה פרקים נחסכו מלשמוע אותו מדבר על עצמו

ניק מקבל בינתיים ממש עריכת מנצח
טרזן קורע אותי מצחוק, ממש לא הבנתי וקצת חרא לי הליהוק שלו מלתחלתחילה אבל כרגע אני שמח מאתנחתה קומית, רק שלא ישתחל לסוף איכשהוא

שוני נראית קצת מוטורפת ומזכירה לי את הארלי קווין בדיבור שלה אבל אני אוהב את זה, מקווה שהפרומו מטעה לגביה ושהיא כן תמשיך רחוק
 

סטילהוק

New member


A New Goddess Was Born


Shonee
ללא ספק הפרק הכי טוב של עונת האולסטארס של הישרדות האוסטרלית עד עכשיו. היתה לי תחושה כל הזמן ששוני תכפר על אי מציאת הרמז מתחת לספסל שעליו ישבה במשימת החסינות השבטית בפרק הקודם, והיא אכן זו שמצאה את הרמז שהסתתר במסיבת פרס הגלידה שבו זכה השבט הירוק. והכי חשוב, שזה בא לה בדיוק בזמן הנכון, כי אם היא היתה מוצאת את הרמז בפרק הקודם והיתה משחקת אותו במועצת השבט היא היתה סתם מבזבזת אליל חסינות, אבל בפרק הזה כשהיא זו שסומנה כחוליה הכי חלשה מבחינה פיזית בשבט שלה, ומול הנרי השרירי התחמן והלא אמין שעוד ניסה לזייף כאילו מצא בזמן מועצת השבט אליל חסינות, לא רק שלא היתה לה ברירה אלא להשתמש באליל, אלא גם להציל את עצמה ולחשוף על הדרך את התרמית של הנרי ולשלוח אותו הביתה בעזרת חבריה לברית האסטרטגית. ואין ספק שמועצת השבט הזאת לא תישכח עוד הרבה מאוד זמן, כי כששוני עשתה קלי אלילת הישרדות חדשה נולדה.

השאלה הגדולה האם היא והברית שלה יצליחו לשמור על ההישג שלהם במועצת השבט האחרונה אל מול אבי וחבריה השריריים בשבט שכל מה שמעניין אותם זה רק הכוח הפיזי של השבט שלהם מול השבט הצהוב וקאמה, או שלמרות הכל היא תהיה הבאה בתור להיות המודחת מעונת האולסטארס... אני מאוד מקווה שלא, כי כמו שאהבתי את שוני בעונה 3 שבה היא השתתפה לראשונה וכמעט הגיעה לגמר, וטענתי כבר אז שמבחינתי היא הפספוס הכי גדול של אותה עונה שאהבתי מאוד, והרבה מאוד בזכות שוני והמניפולציות המתוקות שלה, שכבר אז ניכר הפוטנציאל החברתי והאסטרטגי שלה, העונה אני אוהב אותה אפילו פי שניים, ובעיקר אחרי המהלך עם אליל החסינות שמצאה והדחתו של הנאד הנפוח סאבג', סליחה, התכוונתי הנרי.


 

סטילהוק

New member
העונה הזו הולכת ונעשית מעניינת יותר ויותר מפרק לפרק


הטוויסט של אי הגאולה בא בדיוק בזמן, מקווה ששוני תמצא על אי הגאולה את האליל החסינות הבא ותחזור איתו לאחד השבטים המעורבבים, בתקווה שגם הארי וניק יהיו בשבט הזה. ועצם זה שיש ערבוב שבטים בפרק הבא מוכיח שכל האסטרטגיה של אבי להשאיר רק את החזקים והשריריים במשחק גם בשלב הזה היא אסטרטגיה שגויה שעוד תחזור אליה כמו בומרנג. מחכה כבר בקוצר רוח לפרק 7 שישודר ביום שני הבא.
 

noamlah

New member
E06


פרק חלש יחסית
לא מבין מה הקטע באקסייל, גם ככה מי שחזר משם אף פעם לא היה להיט
אבל לא אשקר, שמח שלשוני תהיה הזדמנות לחזור
קצת קשה לי להאמין איך היא מנצחת סוס כמו זאק אבל, אם כמה שהוא טיפש
יכול להיות שהברית שלה ושל ניק והארי עשו טעות והיה עדיף להם להדיח את שארן או את ג'ון כמו שזאק הציע
מקווה שתהיה תחרות של שיווי משקל או של אלמנטים שכליים ושוני תצלח את זה

מתחיל לחבב קצת את מאט, הניסיון שלו לשכנע את לוקי היה טוב ואולי הוא עוד יפתיע אותי ואוהב אותו עד סוף העונה
ניק הוא עדיין הבחירה שלי כמנצח
אבבי לא הדיחה את שוני בגלל שהיא חלשה, זה היה רק הכיסוי שלה, היא הדיחה אותה כי יש לה יכולת מאוד טובה לגרום לאנשים לחבב אותה ולהכנס במקום טוב בין הבריתות וגם קצת מזכירה את פיה שבגלל זה גם אבבי אמרה שהיא לא תיתן "שוב" לפרפר החברתי לנצח
 

Seosi

New member
אני אצפה בשלושת הפרקים האחרונים עד הסופ"ש...

 

B R A Y E R

New member
מנהל
שמעתי שהאוסטרלים "עקפו" את הישרדות הישראלי


2 מודחים בהצבעה אחת במועצת שבט? ה2 שמקבלים את הכי הרבה קולות באותה הצבעה מודחים מהמשחק?
הטוויסט הכי הזוי ודפוק ששמעתי עליו אבר
באמת שאני לא מצליח להבין איך אתם רואים את הגרסא הזו ומשווים אותה לאמריקאי
 

Bar EL

New member
וואטפ מההה?

נשמע כמוו הטוויסט הכי מטומטם אי פעם

העיקר אתם מתלוננים על האמריקאי ועל הטוויסטים שלו.
 

noamlah

New member
לא אוהב אף טוויסט חזרה למשחק

אבל טוויסט חזרה למשחק חד פעמי בעונה שכולל מועצת שבט אחת שמדיחה שניים שפרק אחריי אחד מאותם שניים יחזור וישמשיכו כרגיל זה לא טוויסט מלהיב אבל זה עדיף הרבה יותר על עונות שלמות שאנשים לא מודחים בהם ואחד שמודח שלישי זוכה בגמר
בכל מקרה זה אפיזודה ולא בסיס של עונה שלמה אז מקווה שעניתי לך בכך

מעבר לכך האוסטרלים עם הרבה פחות טוויסטים מהאמריקאי כיום
ללא אתגר אש, פיינל 2 במקום פיינל 3 כששיא המתח נשמר לאתגר האחרון שהוא אתגר סיבולת
שמירה על בואם של המשפחות רק לצפייה באתגר של הפיינל 3 ובהכרזה על המנצח, מתי שההשתפכות הרגשית במקום
הכרזה על מנצח שנעשית על האי ושמירת הריאוניון וכל הבלה בלה בלה לאחר כך
ג'ורי שכל אחד מהם מדבר בו בגמר ואם מישהו מפספס אז המנחה שואל אם יש מה להוסיף

אז אני מסוגל לסלוח להם על טוויסט חד פעמי שקורה פרק אחד בעונה של 24 פרקים סה"כ
 

noamlah

New member
וזה קצת אירוני

שאתה מתלונן על סטילהוק ששופט את ג'יניוס כפורמט לאחר שראה ארבעה פרקים בעוד שאתה שופט את הגרסה האוסטרלית בגלל ששמעת שמועה
רוצה לשפוט תראה
אני ראיתי 39 עונות אמריקאיות ו6 אוסטרליות (פלוס עוד גרסאות אבל לא קשורות כרגע)
פלוס העונות הנוכחיות של אמריקה ואוסטרליה
ואני לא אומר זאת כהתנשאות, אין לי במה, זה המון זמן פנוי שהולך על מסך שבו הייתי יכול להיות הרבה יותר פרודוקטיבי
אבל אני כן יכול להגיד שזה נותן לי את היכולת להשוות בין הגרסאות שלך אין

כמו שאני לא יכול לשפוט את ג'יניוס או רופול דראג רייס או כל ריאליטי אחר שלא ראיתי
 

noamlah

New member
ולבסוף כמו שאמרתי לך פעמים קודמות

הדרך שבא הטוויסט מוצג או חופרים עליו הרבה פעמים הרבה יותר משנה לי מאופי הטוויסט עצמו
יש הבדל גדול לדעתי בין "היום הדברים ייעשו קצת באופן שונה" ל"התכוננו לעונה 22 אי הגאולה אם סירי תודח תהיה לה הזדמנות לחזור אתם קולטים?"
לפעמים אני חושב שאפילו אם ג'ף ייצור אתגר שבו מתמודדים מטילים צואה זה על זה ויציג את זה באופן ענייני שאני מסוגל לשמוע בניגוד לסגנון אסי עזר משולב עם גיא זוארץ שאימץ לעצמו בעונות האחרונות יש מצב שאקבל זאת באהבה

המנחה האוסטרלי הרבה יותר נסבל בעיני בקטע הזה
אין לו את ההתלקקות הזאת של ג'ף לקהל ולמתמודדים שמגעילה אותי כבר כמה עונות טובות
הוא בא אליהם באתגרים ומציג אותם ועל אף שזמן המסך באתגרים הרבה יותר ארוך באוסטרליה מארה"ב (כי הפרקים ארוכים כמעט כפליים) הקריינות שלו הרבה פחות מורגשת מזו של ג'ף
בא למועצות, שואל שאלות ענייניות על המשחק, שומר על פוקר פייס
יודע את מקומו כשחקן משני עד שיש פעמים שאני שוכח בכלל איך הוא נראה
מנחה כמו שצריך להיות
 

B R A Y E R

New member
מנהל
זה נשמע שאתה נעלב בשם האוסטרלים


הכל טוב, אני שמח מאוד לשמוע שאתם נהנים לראות את זה
בעיניי אין שום הבדל בין הישרדות האוסטרלי לבין הישרדות הישראלי
כמות שורדים מוגזמת, כמות פרקים מוגזמת, אורך פרקים לא מוצדק
יש לי חבר טוב שניסה לראות 2 עונות, וניסה לראות את האולסטארס ופרש בפרק האחרון ששודר
אני שומע ממנו שהעריכה צפויה מאוד, והרמה של המשחק נמוכה מאוד
אומנם אין טוויסטים גדולים שתופסים רוחב על עונה שלמה כמו אי ההכחדה, אבל יש טוויסטים קטנים שנשמעים כאילו ייבאו אותם מהגרסא הישראלית
אם בא לי לראות הישרדות לייט אני אראה את הישראלי שיגיע בקרוב, בנתיים אין לי זמן מיותר לתת צ'אנס לגרסא אוסטרלית
ולעומתך אני לא מייחס חשיבות לפרומואים, לא מצליח להבין למה לעזאזל אתה מייחס לזה יותר מדי חשיבות?
 

Seosi

New member
אבל אתה צריך לצפות בעצמך כדי לשפוט


להגיד "שמעתי" או "אמרו לי" זה שונה מאשר לראות את התכנית. עכשיו, אני מבין את כמות הפרקים, זה לא מתאים לכל אחד וצריך להשקיע אנרגיה בתכנית. וכן, אני לא חולה על כל הטוויסטים בתכנית. אבל יש הבדל בין הטוויסט שעשו עם אי הגאולה העונה, לטוויסט של אי ההכחדה, אתגר האש בפיינל 4 וכדומה. אני לא מסכים שרמת המשחק שם נמוכה, לקרוא לזה הישרדות לייט, או להשוות אותה לישראל זה די עלבון חחח.
 

noamlah

New member
זה גם לא "שמעתי" או "אמרו לי" ממישהו שצפה בעונה

זה "שמעתי" או "אמרו לי" ממישהו שניסה!, ש"ניסה" בשביל בן זה גם שלושה פרקים
וקצת אבסורד גם להגיד שהאוסטרלים לוקחים טוויסטים מהישראלים
נועם טור עבר את אי המתים ב2007
ב2011 עונה 22 ההפקה האמריקאית לקחה את אותו טוויסט בדיוק (שאני חושב שהוא בולגרי במקור אבל העובדה היא שהיה בישראלי קודם) באותה מתכונת בדיוק והתלהבו שזה טוויסט חדש ומלהיב שלהם והשתמשו בו בשלוש עונות (לא כולל אי ההכחדה שהוא סוג של פיתוח של אי הגאולה)

"טוויסטים קטנים שנראה שלקוחים מהישרדות הישראלית" - לא הגיוני, כי בהישרדות הישראלית כמעט מעולם לא התקיים טוויסט שלא תפס נפח שלם מהעונה והשתלט על כולה, היחיד שאולי אני יכול לחשוב עליו שהיה אנקדוטלי זה החזרה של נעמה בעונה האחרונה

כל השאר: אי המתים, הזומבי, מאובן מוזהב, אתגר הקול הכפול, צמיד וטו - טוויסטים שהיו לאורך שלם של כל העונה
 

noamlah

New member
ודרך אגב
לשתי הגרסאות

טוויסט המטבעות בעונה 40 נראה לי גרסה קצת אובר מתחכמת של העוגיות והסוכריות מאוסטרליה
בגלל זה גם לא ממש מתנגד לו כי זה יכול להיות אמצעי מצויין למשא ומתן ויצירת בריתות חדשות
 

B R A Y E R

New member
מנהל
יש דברים שלא צריך לצפות בהם כדי לשפוט

25 שורדים, 70-90 דקות לפרק, פרקים שאין בהם הדחה, פי 2 יותר פרקים מהאמריקאי..
ברור לי שמדובר במריחה, אין מילה אחרת לתאר את זה.
בגלל זה בטח דוחפים פה ושם טוויסטים שונים ומשונים, כמו בגרסא הישראלית, נטו כדי להעביר את הזמן של הפרקים
זו אחת הסיבות שאני כבר ממעיט לצפות באח הגדול האמריקאי.. כי למי יש זמן וסבלנות לצפות במריחות..
ברור לי גם שבגלל שאלו העונות הראשונות שלהם הרמה של השחקנים לא גבוהה במיוחד, גם בלי שחבר שניסה סיפר לי
לא מוצא שום סיבה לתת צ'אנס לגרסא זרה אחרת כשבקושי לישראלי יש לי סבלנות...
 

Seosi

New member


כן, הפרקים ארוכים ולא מתאימים לכולם, אני מסכים. אבל להבדיל מישראל, למשך הפרקים הללו יש משחק, אסטרטגיה, עניין, להבדיל מישראל שזה באמת נמרח. אמנם אלו העונות הראשונות של אוסטרליה, מרבית מהשחקנים מעריצים של משחק, ורואים את זה בעונות.
 

סטילהוק

New member
אם כך לא שמעת נכון או הטעו אותך


לא שני מודחים במועצת שבט, שני נשלחים לאי הגלות להילחם שם ביניהם על מי יחזור מהם למשחק. ולמעשה אני יכול לאמר לך בוודאות שמי שלא צופה בעונת האולסטארס של הישרדות האוסטרלית פשוט מפסיד אחלה עונה, שהתחילה הרבה יותר חזק ויותר טוב אפילו ממנצחים במלחמה האמריקאית וממשיכה למתוח ולעניין בכל פרק מחדש. שלא לדבר בכלל על כך שבכל שבוע משודרים 3 פרקים של העונה ברצף. ועוד עם כל המתמודדים הכי אהובים מכל העונות. פשוט תענוג צרוף ורצוף. ואם מחברים לזה גם את עונה 40 של הישרדות האמריקאית אז יש לנו 4 ימים בשבוע ברציפות הישרדות החל מיום שני ועד יום חמישי. מי צריך יותר מזה?
 
למעלה